En het kan niet zijn dat dit juist komt omdat ze bijvoorbeeld sinds kort (zoals ik het opvat, en als dat het geval is) rookt?quote:Op donderdag 9 februari 2012 12:37 schreef LompeHork het volgende:
TS heeft enkel de afgelopen weken gerookt, dat zal dus hoogstwaarschijnlijk niet de oorzaak zijn (of nouja, een allergische reactie zou kunnen, maar lijkt mij sterk). Selectief lezen is natuurlijk geen optie in deze.
Waarom zit jij die arme meid valse hoop te geven?quote:Op donderdag 9 februari 2012 12:45 schreef Roellie80 het volgende:
Hallo?!
luister er iemand? het is niet te zien serieus
Dat zal best, maar verzwijgen lijkt mij niet verstandig als je vanwege je longen naar het ziekenhuis gaat.quote:Op donderdag 9 februari 2012 12:45 schreef Roellie80 het volgende:
Hallo?!
LOL, denk maar niet dat TS zo naïef is om daar in te trappen.quote:Op donderdag 9 februari 2012 12:45 schreef Roellie80 het volgende:
Hallo?!
Ja, dat kan natuurlijk, zoals ik al aangaf. Echter is die kans erg klein.quote:Op donderdag 9 februari 2012 12:44 schreef Kreupel het volgende:
[..]
En het kan niet zijn dat dit juist komt omdat ze bijvoorbeeld sinds kort (zoals ik het opvat, en als dat het geval is) rookt?
Als je naar het ziekenhuis moet voor longproblemen neem ik aan dat hier eerst een verwijzing aan vooraf is gegaan, en dat daarbij ook eerst naar andere oorzaken of gewoonten (zoals roken) is gevraagd.
Ah, dat bedoel je met allergische reactie. Ik rook zelf niet, dus zou niet weten wat er kan gebeuren als reactie op beginnen en wat daarbij 'normaal' is.quote:Op donderdag 9 februari 2012 12:56 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja, dat kan natuurlijk, zoals ik al aangaf. Echter is die kans erg klein.
Daarnaast kan het natuurlijk zo zijn dat haar moeder ook bij de huisarts aanwezig was, en ze het dus gewoon heeft verzwegen.
Maargoed, het is allemaal speculatie tot TS iets relevants post.
quote:Op donderdag 9 februari 2012 12:24 schreef Lienekien het volgende:
Wat ga je antwoorden als de dokter vraagt of je rookt?
Antwoord:quote:Op donderdag 9 februari 2012 12:24 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Wat ga je antwoorden als de dokter vraagt of je rookt?
nicotine wel. De teer daarentegen...quote:Op donderdag 9 februari 2012 12:16 schreef Like-a-Bunny het volgende:
Natuurlijk is dat te zien. Nicotine is onzichtbaar dacht je zeker?
waarom wil je voor de lol een foto? Omdat het "gratis"is?quote:Op donderdag 9 februari 2012 13:03 schreef Roellie80 het volgende:
Zit ik een keertje niet te trollen![]()
Ik ben 31, rook al zo'n 16 jaar en heb mijn huisarts gevraagd voor zo'n longfoto omdat ik graag het resultaat wou zien.
"Meneer er zal niks te zien zijn. Pas na het 40ste levensjaar worden deze dingen zichtbaar"
Omdat ik van mening was dat dit eventueel voor mij het makkelijker zou maken om te stoppen met roken. Omdat je dan ziet hoe je er aan toe bent.quote:Op donderdag 9 februari 2012 14:28 schreef hugsy33 het volgende:
[..]
waarom wil je voor de lol een foto? Omdat het "gratis"is?
Dan wordt er in het ziekenhuis ter confirmatie gevraagd of het inderdaad klopt wat jij de arts hebt verklaard. “Dus ik zie dat u een aantal sigaretten per week rookt...”quote:Op donderdag 9 februari 2012 16:51 schreef felicefisher het volgende:
Oke het zit zo:
Ik ging naar de huisarts, gewoon in m'n eentje. Ik heb waarschijnlijk een longontsteking, of een andere ziekte die in ieder geval met de kou te maken heeft! Dit heeft dus niets met roken te maken. De huisarts heeft al gevraagd of ik rook, en heb gezegd dat ik een aantal sigaretten per week rook. De huisarts kwam er niet uit en verwijst me in ieder geval naar het ziekenhuis voor foto's. Een ouder moet mee.
Ik rook al een tijd, niet veel, zo'n 3-4 sigaretten per week. Maar afgelopen 2 weken was ik op vakantie, heb dus veel gerookt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |