quote:
Met die nieuwe apparatuur kunnen ze alles zien. Zelfs of je tot de filter rooktquote:
Goeie tips van een ex-ROO-mod!quote:Op donderdag 9 februari 2012 12:16 schreef LompeHork het volgende:
Dat is zeer zeker te zien, maar zoals Mirjam al eerder aan geeft: enkel het merk. Je zou daarom eens een pakje mentholsigaretten kunnen kopen, dat maskeert de boel een beetje. Wellicht wordt het dan gezien als een overdaad aan kauwgom.
Succes!
't Is net als met kogels die afgeschoten worden uit een bepaald wapen: die wapens laten ook elk een unieke groef achter op de huls waarna dus het betreffende wapen achterhaald kan worden. Zo laat ook elk merk tabak z'n sporen achter op de longen.quote:Op donderdag 9 februari 2012 12:18 schreef Netsplitter het volgende:
[ afbeelding ]
Zo zien ze er dan uit.
En daaraan is terug te leiden welk merk je hebt gerookt en hoeveel.
Wat ga je antwoorden als de dokter vraagt of je rookt?quote:Op donderdag 9 februari 2012 12:11 schreef felicefisher het volgende:
Hai allemaal,
Ik heb waarschijnlijk een longontsteking, of in ieder geval iets aan mijn longen. Nu moet ik binnenkort naar het ziekenhuis om foto's te laten maken. Maar mijn moeder gaat mee. Kan ze op deze foto's zien dat ik de afgelopen weken gerookt heb?
Felice
Als je dan liegt, en zegt dat je niet rookt kan het zijn dat je aan de leugendetector moet. Het is namelijk voor een dokter wel te zien op de foto's.quote:Op donderdag 9 februari 2012 12:24 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Wat ga je antwoorden als de dokter vraagt of je rookt?
JOH!quote:Op donderdag 9 februari 2012 12:11 schreef felicefisher het volgende:
Hai allemaal,
Ik heb waarschijnlijk een longontsteking, of in ieder geval iets aan mijn longen. Nu moet ik binnenkort naar het ziekenhuis om foto's te laten maken. Maar mijn moeder gaat mee. Kan ze op deze foto's zien dat ik de afgelopen weken gerookt heb?
Felice
Ik voelde een sterke drang om hier een goed advies mee te gevenquote:Op donderdag 9 februari 2012 12:18 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Goeie tips van een ex-ROO-mod!
Dat wordt lastig gezien het wel in de longen terecht moet komen, wellicht is vergruizen en opsnuiven dan een betere optie?quote:Op donderdag 9 februari 2012 12:23 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Ik zou veel staalpillen nemen. Door staal komt de röntgenstraling minder makkelijk heen en wie weet maskeert het staal de tabakstalactieten in je longen.
TS heeft enkel de afgelopen weken gerookt, dat zal dus hoogstwaarschijnlijk niet de oorzaak zijn (of nouja, een allergische reactie zou kunnen, maar lijkt mij sterk). Selectief lezen is natuurlijk geen optie in deze.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |