Het was LETTERLIJK : Door de ahdh kun je je niet concentreren waardoor je geen contact kan maken met je voet.quote:Op donderdag 9 februari 2012 13:26 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik moest ook lachen
Maar goed: ik geef toe, je moet ff creatief redeneren, maar ik gok ook maar wat. Weet ik veel hoe die goede man het heeft gezegd. Er is nogal een verschil tussen:
"Ai, geen gevoel mee in je voet. Zeg maar 'het contact kwijt'. Tsja, dat komt waarschijnlijk door je ADHD"
en:
"Ai, geen gevoel mee in je voet. Zeg maar 'het contact kwijt'. Tsja, er zit daar iets niet helemaal goed meer (ik ga niet zeggen dat je zelf niet heel erg meegewerkt hebt de afgelopen weken en nogal eens onverstandig bent geweest, maar ik hint ff lekker die kant op en zeg.....:) Ik zie een mogelijk verband met je ADHD (lees: je eigen gedrag)"
Of Q is echt heel bijzonder en er is tóch een bordje met verboden toegang want ADHD
Nee. Want a) heb ik dat vrijwel niet gehad en B) heeft bier NOOIT invloed op mijn crohn. NOOIT.quote:Op donderdag 9 februari 2012 13:27 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Bier zal ook wel geholpen hebben.
Nee, Q lieve schatquote:Op donderdag 9 februari 2012 13:23 schreef Qwea het volgende:
Nee hoor. Ik heb het serieus RUSTIG aan gedaan. Niet lopen zonder dat het mocht, afgezien van de plee, maar daar heb ik niks bij belast, ect. Ik heb me serieus wat dat betreft gehouden aan dokters advies. Dus nee, ik ben niet van mening dat het daardoor komt.
Ik heb GEEN idee waardoor wel hoor.
Owquote:Op donderdag 9 februari 2012 13:28 schreef Qwea het volgende:
Het was LETTERLIJK : Door de ahdh kun je je niet concentreren waardoor je geen contact kan maken met je voet.
Daar kwam het serieus LETTERLIJK op neer.
Psies! Vraag hem de volgende keer wat hij voorsteltquote:Maar goed, laat maar vallen, ik wil me er niet druk over maken meer. Je hebt gelijk. Fuck hem.
Op kosten van de zorgverzekeringquote:Op donderdag 9 februari 2012 13:33 schreef ElisaB het volgende:
Psies! Vraag hem de volgende keer wat hij voorsteltMisschien eens samen uit eten (jij en je voet) om elkaar wat beter te leren kennen
Ja ik moet ook nog wat huishoudelijks doen hier,maar Q houd me gevangen achter de laptop met haar avonturenquote:Op donderdag 9 februari 2012 13:36 schreef ElisaB het volgende:
Of zoiets in elk geval. Mijn pauze zit erop; ik ga weer even werken
Aaien die voet! Contact maken ermeequote:Op donderdag 9 februari 2012 13:33 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow
Q, kijk eens onder de dekens en stel je eens behoorlijk voor"Hey voet, wie ben jij? Ik ben Q. Vriendjes worden?" Wie weet helpt het
![]()
![]()
![]()
Als je seniel was, dan kon ik er iets mee, maar in dit geval lijkt het me nogal ver gezocht
Psies! Vraag hem de volgende keer wat hij voorsteltMisschien eens samen uit eten (jij en je voet) om elkaar wat beter te leren kennen
Dadelijk zit ze in een dwangbuis met jullie adviezenquote:Op donderdag 9 februari 2012 13:37 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Aaien die voet! Contact maken ermeeVeel tegen hem praten, net als tegen je planten
Ik was net bezig en toen kwam de zuster binnenquote:Op donderdag 9 februari 2012 13:38 schreef indaha het volgende:
[..]
Dadelijk zit ze in een dwangbuis met jullie adviezen![]()
Bejjeookjarig?quote:Op donderdag 9 februari 2012 13:38 schreef Rewimo het volgende:
Brownies staan af te koelen in de keuken
Gewoon zeggen dat het doktersvoorschrift isquote:Op donderdag 9 februari 2012 13:39 schreef Qwea het volgende:
Ik was net bezig en toen kwam de zuster binnen
Nee, maar door al dat gepraat over brownies hier kreeg ik er steeds meer trek inquote:
quote:Op donderdag 9 februari 2012 13:40 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Gewoon zeggen dat het doktersvoorschrift is
Ik hoef enkel naar benee. Maar goed dat dat niet magquote:Op donderdag 9 februari 2012 13:52 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja ik ookEn een snackbar op drie keer vallen afstand
*sterk is*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |