abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_107785332

Welkom in de Flora & Fauna slowchat! Waar het soms ook wel eens speedchat wil zijn! McArmy for president!

6.gif Je bent aangekomen in het kippenhok van het Flora & Fauna subforum op FOK!. Hier kom je alle vaste bezoekers tegen van F&F die hier naast onzinnige en grappige gesprekken ook serieuze discussies voeren over van alles en nog wat.

99.gif Onze opperbevelhebbers
SenestaElisaBGreys

Wil je meedoen in dit kippenhok? Van harte welkom! Roep even in het topic en we zetten je er bij. De deur van dit hoenderhuis staat altijd voor iedereen open.

99.gif Onze stamgasten
Harajuku. | Cat22 | ElisaB | Ynske | Greys | Qwea | Missbliss | Ingetje79 | Pagan | Loveless85 | Muis006 | Nokwanda | Maes | Senesta | Strega | Bamba | Goodbye | Nieslief | Barbaaf | Ml-etje | DeZwabber | ferrari_rood | Dizzy-Miss-Lizzy | Tombolafan | Takaiki | APK | Rewimo | Oognip | indaha | _Multiply86_ | Mama_mia | Troel | Maarten-Pieter | Samzz | Miss_ Dynastie |

2pp0kgm.gifavaboom.jpgwapper_duckie.gifmumble.jpgpagan_vlag.gifslash.jpg
dinges.jpgmeowresized.gifBobjeKlein.gif2gugykl.jpgvl0011b057%2060x60.JPGVampire.gifusericon.jpgknabbel.gifelfhead.jpglips.jpg
woei.gifuui1.pngcute_cupcake.JPGAngels_teu20[1].gifmarat.jpgMikmak.jpg1.jpgCat.jpgstupidfok.GIFss.JPGafbeelding%20MP.gif2vjyjix.jpgfok.jpg

Een paar vaak gebruikte smileys hier:
1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9.fuckneehe.gif 10.
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
pi_107785643
Jip is thuis. *O*
  donderdag 9 februari 2012 @ 11:56:57 #3
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_107785786
Godver, kutzusje heeft m'n fiets meegenomen, nu kan ik lopen :').
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  donderdag 9 februari 2012 @ 11:57:30 #4
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_107785807
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 11:52 schreef DanseMacabre het volgende:
Jip is thuis. *O*
Jeeej *O*! Hoe gaat hett nu?
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_107785882
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 11:52 schreef DanseMacabre het volgende:
Jip is thuis. *O*
Wat fijn, *O* is de verbouwing nu helemaal klaar ?
  donderdag 9 februari 2012 @ 12:04:18 #6
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_107786047
Echt :') sorry hoor, maar wat een aanfluiting.

Komt de revalidatie arts langs. Echt, op die gast zit ik NIET te wachten ook :') Dat ik het contact met de voet kwijt ben, daar is mijn adhd een factor in _O- Hij zei het nog zonder te lachen ook :')

De neuroloog zei dat als het niet in de rug zit, wat het niet zal zitten, het in de enkel gezocht moet worden. Maar nu is het de adhd _O- omg :')

Kan ik zo iemand weigeren eigenlijk? Er gaat een hele hele hele nare vibe van die kerel uit. Echt heel naar. En ik had bij het gesprek eergisteren al aangegeven dat ik die revalidatiearts niet zie zitten, maar blijkbaar heeft ze niet echt geluisterd :+
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_107786083
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 11:59 schreef indaha het volgende:

[..]

Wat fijn, *O* is de verbouwing nu helemaal klaar ?
Er moeten nog wat kleine dingetjes, de elektrische screens in de woonkamer, deurbel en we moeten nog wat dingen maken die de bouwvakkers gesloopt hebben, stuk getrokken plinten, vloer en ondervloer.
Maar we mochten wel alles terugzetten, dan heeft hij ook meteen weer z'n eigen plekjes om te liggen.
pi_107786101
Je ADHD beïnvloedt je voet? Hoe kan dat dan?
So be easy and free, when you're drinking with me
I'm a man you don't meet every day
  donderdag 9 februari 2012 @ 12:06:57 #9
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_107786133
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 12:06 schreef Partingglass het volgende:
Je ADHD beïnvloedt je voet? Hoe kan dat dan?
Ja, die gast is gek :')

Sorry hoor. Maar ik kan er niet heel veel meer van maken :')
pi_107786205
En dan nog serieus erbij zijn. Gek of een acteur van bananensplit of zo.

Jeukte hij aan zijn neus?
pi_107786226
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 12:04 schreef Qwea het volgende:

Komt de revalidatie arts langs. Echt, op die gast zit ik NIET te wachten ook :') Dat ik het contact met de voet kwijt ben, daar is mijn adhd een factor in _O- Hij zei het nog zonder te lachen ook :')

De neuroloog zei dat als het niet in de rug zit, wat het niet zal zitten, het in de enkel gezocht moet worden. Maar nu is het de adhd _O- omg :')

Kan ik zo iemand weigeren eigenlijk? Er gaat een hele hele hele nare vibe van die kerel uit. Echt heel naar. En ik had bij het gesprek eergisteren al aangegeven dat ik die revalidatiearts niet zie zitten, maar blijkbaar heeft ze niet echt geluisterd :+
Hij meent zeker dat je voet een eigen wil heeft of zo :P , wat een onzin .
Maar je krijgt wel die MRI toch dus laat hem maar lullen en wacht maar wat daar uit komt
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 9 februari 2012 @ 12:14:07 #12
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_107786359
Wat is dat nou weer voor onzin joh? Die vent wil zeker stiekem psychiater worden. Echt, dat slaat helemaal nergens op. Zo'n man zou je nog wat aanpraten als je daarvoor gevoelig bent :{w
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  donderdag 9 februari 2012 @ 12:15:14 #13
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_107786391
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 12:04 schreef Qwea het volgende:

Ja hoor, je kan een arts weigeren. Er zijn meer revalidatie-artsen en een van de belangrijkste dingen in het revalidatieproces is dat je goed op kan schieten met je behandelaars.
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
pi_107786398
Maar wat moest je dan bij de kuttendokter of is dat de bijnaam van de revalidatiearts :P
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 9 februari 2012 @ 12:16:04 #15
13151 crew  Rewimo
pi_107786417
Ze was beschimmeld toch? ;)
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_107786464
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 12:16 schreef Rewimo het volgende:
Ze was beschimmeld toch? ;)
OW ja, ze kan idd dan beter daar alle dokters die ze nodig heeft consulteren , dat scheelt een hoop bezoekjes.
  donderdag 9 februari 2012 @ 12:23:24 #17
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_107786668
quote:
1s.gif Op donderdag 9 februari 2012 12:15 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Ja hoor, je kan een arts weigeren. Er zijn meer revalidatie-artsen en een van de belangrijkste dingen in het revalidatieproces is dat je goed op kan schieten met je behandelaars.
Mooi, dan doe ik dat. Want als ik alleen die gast al zie krijg ik al een hele nare vibe. Ik zit niet op die gast te wachten. Ik zie sowieso het extra net van zo'n gast niet in. Jij wel?

Ik snap ook nog steeds niet wat hij kwam doen, eigenlijk. En wat hij voor mij te kunnen doen.
pi_107786819
Dan zou ik hem ook weigeren kan nooit bevordelijk zijn als een naar,gevoel bij hem krijgt. Daar naast lijkt het me niet de meest kundige sjaal die er rond loopt.
  donderdag 9 februari 2012 @ 12:28:12 #19
148689 Muis006
pi_107786830
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 12:23 schreef Qwea het volgende:

[..]

Mooi, dan doe ik dat. Want als ik alleen die gast al zie krijg ik al een hele nare vibe. Ik zit niet op die gast te wachten. Ik zie sowieso het extra net van zo'n gast niet in. Jij wel?

Ik snap ook nog steeds niet wat hij kwam doen, eigenlijk. En wat hij voor mij te kunnen doen.
Nou, ik heb ook een revalidatie-arts en het heeft wel nut, vooral omdat er verschillende dingen gecoordineerd moeten worden (verschillende behandelingen, evt hulpstukken). En vaak komt zo'n arts met oplossingen op de proppen waar jij nog helemaal niet aan had gedacht. Maar je moet niets doen waar je echt op tegen bent want dan werkt het averechts. Ik denk alleen wel dat als je een revalidatie-arts hebt die je aardig vindt enzo, je die persoon ook een eerlijke kans moet geven om je te helpen.
  donderdag 9 februari 2012 @ 12:31:03 #20
148689 Muis006
pi_107786926
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 12:27 schreef Partingglass het volgende:
Dan zou ik hem ook weigeren kan nooit bevordelijk zijn als een naar,gevoel bij hem krijgt. Daar naast lijkt het me niet de meest kundige sjaal die er rond loopt.
Een goede revalidatie-arts is heel kundig hoor :Y ik ben in ieder geval erg blij met de mijne.
  donderdag 9 februari 2012 @ 12:33:34 #21
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_107787003
quote:
1s.gif Op donderdag 9 februari 2012 12:28 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Nou, ik heb ook een revalidatie-arts en het heeft wel nut, vooral omdat er verschillende dingen gecoordineerd moeten worden (verschillende behandelingen, evt hulpstukken). En vaak komt zo'n arts met oplossingen op de proppen waar jij nog helemaal niet aan had gedacht. Maar je moet niets doen waar je echt op tegen bent want dan werkt het averechts. Ik denk alleen wel dat als je een revalidatie-arts hebt die je aardig vindt enzo, je die persoon ook een eerlijke kans moet geven om je te helpen.
Nah weet je, als je echt een beperking hebt en moet leren omgaan met pijn e.d dan snap ik het nut van zo'n gast wel. Maar dat zeg ik, hij geeft mij onwijs het gevoel dat het mijn schuld is dat ik hier 5x lig nu en dat die wond nog steeds open is.

Die indruk geeft hij mij.

Ik wil zo'n persoon ook best een eerlijke kans geven, dat is het probleem niet... Maar, hij zegt : "Ja, contact ff kwijt in je voet en daarom heb je geen gevoel. Je ADHD is daar een belangrijke factor in" :')

Neuroloog zegt : " Ik denk idd niet netzoals jij, dat het vanuit de rug komt. Maar dat gaan we uitsluiten met een MRI. Hoef je ook niet meer naar Den Helder voor die MRI. Waar het dan aan ligt als het niet je rug is? Ja, ik denk dan dat we het in de enkel moeten zoeken, omdat het ook echt alleen de voet is. Want boven de wondjes en de wondjes zelf heb je WEL gevoel."

Nou, ja, heel gek misschien, maar dat soort dingen klinken een heel stuk beter als : "Ja je hebt adhd en daarom voel je niks meer want dan kun je je niet concenteren op het gevoel in je voet" 8)7

Of zie jij dat anders? En ik hoor graag jouw mening hoor, want misschien zit ik er wel naast... Maar damn, wat een nare vibe geeft die gast af :{
  donderdag 9 februari 2012 @ 12:37:36 #22
148689 Muis006
pi_107787110
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 12:33 schreef Qwea het volgende:

[..]

Nah weet je, als je echt een beperking hebt en moet leren omgaan met pijn e.d dan snap ik het nut van zo'n gast wel. Maar dat zeg ik, hij geeft mij onwijs het gevoel dat het mijn schuld is dat ik hier 5x lig nu en dat die wond nog steeds open is.

Die indruk geeft hij mij.

Ik wil zo'n persoon ook best een eerlijke kans geven, dat is het probleem niet... Maar, hij zegt : "Ja, contact ff kwijt in je voet en daarom heb je geen gevoel. Je ADHD is daar een belangrijke factor in" :')

Neuroloog zegt : " Ik denk idd niet netzoals jij, dat het vanuit de rug komt. Maar dat gaan we uitsluiten met een MRI. Hoef je ook niet meer naar Den Helder voor die MRI. Waar het dan aan ligt als het niet je rug is? Ja, ik denk dan dat we het in de enkel moeten zoeken, omdat het ook echt alleen de voet is. Want boven de wondjes en de wondjes zelf heb je WEL gevoel."

Nou, ja, heel gek misschien, maar dat soort dingen klinken een heel stuk beter als : "Ja je hebt adhd en daarom voel je niks meer want dan kun je je niet concenteren op het gevoel in je voet" 8)7

Of zie jij dat anders? En ik hoor graag jouw mening hoor, want misschien zit ik er wel naast... Maar damn, wat een nare vibe geeft die gast af :{
Nee ik ben het helemaal met je ens. Je bent het meest gebaat bij een arts die met je meedenkt, en niet een die voor jou denkt. Wat je ook af kan spreken, is om bijvoorbeeld, dat doe ik ook, halfjaarlijks op controle te komen bij een revalidatie-arts, want je kunt nooit voorspellen wat er gebeurt in je herstelproces en dan is het heel fijn als je een arts hebt die dat oppikt en je meteen kan verwijzen. Dan hoef je ook niet het huisarts-seh stadium steeds te doorlopen.
  † In Memoriam † donderdag 9 februari 2012 @ 12:38:28 #23
43556 miss_dynastie
pi_107787149
ADHD die ervoor zorgt dat je het contact met je voet kwijt bent? Weet je zeker dat het niet 'gewoon' de schuld is van aliens of kabouters?
:')
pi_107787176
En die nare vibe zal er daarnaast waarschijnlijk voor zorgen dat je al met tegenzin naar zo'n man toegaat. Dat alleen al kan nooit bevorderlijk zijn voor je genezing etc.
  donderdag 9 februari 2012 @ 12:40:51 #25
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_107787222
quote:
1s.gif Op donderdag 9 februari 2012 12:37 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Nee ik ben het helemaal met je ens. Je bent het meest gebaat bij een arts die met je meedenkt, en niet een die voor jou denkt. Wat je ook af kan spreken, is om bijvoorbeeld, dat doe ik ook, halfjaarlijks op controle te komen bij een revalidatie-arts, want je kunt nooit voorspellen wat er gebeurt in je herstelproces en dan is het heel fijn als je een arts hebt die dat oppikt en je meteen kan verwijzen. Dan hoef je ook niet het huisarts-seh stadium steeds te doorlopen.
Hij wil (althans, zo begreep ik het, want die gast is nog onsamenhangender dan ik. Dat dat uberhaupt ook nog kan :') ) dat ik als ik hier weer weg mag, naar een revalidatie-arts in Den Helder ga. En dan gaan die de taken van de fysio overnemen ofzo en dan krijg ik ook "huiswerk" :')

Ik zit daar toch ECHT ECHT ECHT NIET op te wachten ook. Ik wil gewoon weer lekker terug naar MIJN fysio. Dat was een haske tof wijf met verstand van zaken. Waarom iets "slopen" wat voor mij werkt?

En dan ook nog durven zeggen, en de arts dus zelf ook eergisteren : "Ja maar blijkbaar heeft het niet geholpen want je bleef klachten houden na die reefplastiek"

Ja, hallo. Dat is dan toch niet de schuld van de fysio? Ik zeg niet dat het de arts zijn schuld is, maar kom op, toch helemaal niet die van de fysio, lijkt mij :{
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 9 februari 2012 @ 12:45:35 #26
13151 crew  Rewimo
pi_107787387
Je hebt wel vertrouwen in je fysio, en niet in die revalidatiearts. Die laatste gaat dus niet werken voor jou. Zorg dan dat je een andere krijgt (ergens) waar je wel vertrouwen in hebt. Blijf daar dan onder controle, want een revalidatiearts kan zeker goede dingen voor je doen, zoals Muis ook zegt.

Alleen heb je niks aan deze, dat is duidelijk. De neuroloog lijkt me een heel ander verhaal, die komt met zinnige dingen ^O^
  donderdag 9 februari 2012 @ 12:46:31 #27
148689 Muis006
pi_107787418
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 12:40 schreef Qwea het volgende:

[..]

Hij wil (althans, zo begreep ik het, want die gast is nog onsamenhangender dan ik. Dat dat uberhaupt ook nog kan :') ) dat ik als ik hier weer weg mag, naar een revalidatie-arts in Den Helder ga. En dan gaan die de taken van de fysio overnemen ofzo en dan krijg ik ook "huiswerk" :')

Ik zit daar toch ECHT ECHT ECHT NIET op te wachten ook. Ik wil gewoon weer lekker terug naar MIJN fysio. Dat was een haske tof wijf met verstand van zaken. Waarom iets "slopen" wat voor mij werkt?

En dan ook nog durven zeggen, en de arts dus zelf ook eergisteren : "Ja maar blijkbaar heeft het niet geholpen want je bleef klachten houden na die reefplastiek"

Ja, hallo. Dat is dan toch niet de schuld van de fysio? Ik zeg niet dat het de arts zijn schuld is, maar kom op, toch helemaal niet die van de fysio, lijkt mij :{
Is et een optie om, bij thuiskomst, va een verwijzing van de HA naar de rev-arts te gaan? En een rev-arts neemt die taken bij mijn weten niet over, maar coordineert ze. Maar ja, ik weet dus niet of dat bij iedere rev-arts anders is. Ik mocht mijn fysio in ieder geval gewoon zelf kiezen.
pi_107787466
Ja hier ook , de revalidatiearts bekeek welke hulp of therapie nodig was maar die werd dan door de eigen fysio uitgevoerd :Y
  donderdag 9 februari 2012 @ 12:51:59 #29
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_107787572
quote:
1s.gif Op donderdag 9 februari 2012 12:46 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Is et een optie om, bij thuiskomst, va een verwijzing van de HA naar de rev-arts te gaan? En een rev-arts neemt die taken bij mijn weten niet over, maar coordineert ze. Maar ja, ik weet dus niet of dat bij iedere rev-arts anders is. Ik mocht mijn fysio in ieder geval gewoon zelf kiezen.
Ga ik dat idd wel doen, maar hier en op deze gast zit ik echt niet te wachten ook.

Ik ben al best weer boos ook :') hoe de fuck komt ie er ook bij :')
pi_107787613
Heb je nog gevraagd hoe hij er mee kwam. ben daar wel benieuwd naar eigenlijk?
pi_107787631
Q is echt een kut _O-
  donderdag 9 februari 2012 @ 12:57:17 #32
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_107787728
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 12:53 schreef Partingglass het volgende:
Heb je nog gevraagd hoe hij er mee kwam. ben daar wel benieuwd naar eigenlijk?
Hoe bedoel je?
  donderdag 9 februari 2012 @ 12:58:16 #33
148689 Muis006
pi_107787761
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 12:57 schreef Qwea het volgende:

[..]

Hoe bedoel je?
Op welke manier de adhd een factor zou spelen.
  † In Memoriam † donderdag 9 februari 2012 @ 12:58:34 #34
43556 miss_dynastie
pi_107787768
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 12:51 schreef Qwea het volgende:

[..]

Ga ik dat idd wel doen, maar hier en op deze gast zit ik echt niet te wachten ook.

Ik ben al best weer boos ook :') hoe de fuck komt ie er ook bij :')
Weet je zeker dat 'ie niet gewoon op eigen houtje is langs gekomen? Want misschien weet je eigen arts er niet eens wat van.... ben wel benieuwd wat zij van zijn verklaring vindt :')
pi_107787823
Hoe hij erbij komt met onderbouwde wetenschappelijke bewijzen dat door je ADHD je voet loskoppelt van de rest van de lichaam :|W
pi_107787835
quote:
1s.gif Op donderdag 9 februari 2012 12:58 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Dat dus idd.
  donderdag 9 februari 2012 @ 13:03:52 #37
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_107787930
Godverdomme, weer lekkage :X
  donderdag 9 februari 2012 @ 13:04:15 #38
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_107787946
quote:
1s.gif Op donderdag 9 februari 2012 12:58 schreef Muis006 het volgende:

Ik gok op een tussenstapje in de redenering. Het gedrag, mede agv de ADHD, niet altijd even bevorderlijk is voor de genezing.
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
  donderdag 9 februari 2012 @ 13:05:33 #39
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_107787989
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 13:00 schreef indaha het volgende:
Hoe hij erbij komt met onderbouwde wetenschappelijke bewijzen dat door je ADHD je voet loskoppelt van de rest van de lichaam :|W
Ja, want omdat je je als adhd'er niet goed kan concentreren (nou, sorry, daar heb ik vrijwel geen problemen mee. Het uit zich bij mij meer in druk praten en af en toe een wervelstorm in mijn hoofd. En impulsiviteit zoals mijzelf uittjekken in het ziekenhuis...)

En daardoor zou je het contact kwijt zijn met je voet.

Ik zat echt zo van " :{ :') :D ;( :N :') !!!!!!!!!!!!!!!!! "
  donderdag 9 februari 2012 @ 13:06:35 #40
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_107788025
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 13:04 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Ik gok op een tussenstapje in de redenering. Het gedrag, mede agv de ADHD, niet altijd even bevorderlijk is voor de genezing.
Ja maar dat snap ik dus niet. Wat doe ik anders dan een ander? Geen moer. Althans, bij mijn weten niet. WAT heeft mijn adhd er dan mee te maken?
  donderdag 9 februari 2012 @ 13:07:30 #41
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_107788060
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 12:58 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Weet je zeker dat 'ie niet gewoon op eigen houtje is langs gekomen? Want misschien weet je eigen arts er niet eens wat van.... ben wel benieuwd wat zij van zijn verklaring vindt :')
Ja, helaas weet ik dat zeker. Zij kwam met hem aanzetten :') :N sorry hoor, maar dan denk ik ook bij mezelf : WAAROM kom je met ZO'N iemand aan?!

pi_107788110
Adem in, adem uit.

Die man gewoon zien te lozen dat werkt gewoon niet.
  † In Memoriam † donderdag 9 februari 2012 @ 13:10:25 #43
43556 miss_dynastie
pi_107788162
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 13:07 schreef Qwea het volgende:

[..]

Ja, helaas weet ik dat zeker. Zij kwam met hem aanzetten :') :N sorry hoor, maar dan denk ik ook bij mezelf : WAAROM kom je met ZO'N iemand aan?!

En wat vindt zij van de 'door ADHD geen contact met de voet'-redenering? Of is ze er niet bij gebleven?
  donderdag 9 februari 2012 @ 13:11:50 #44
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_107788207

gaat goei.
  donderdag 9 februari 2012 @ 13:12:08 #45
33954 ElisaB
pi_107788221
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 13:06 schreef Qwea het volgende:
Ja maar dat snap ik dus niet. Wat doe ik anders dan een ander? Geen moer. Althans, bij mijn weten niet. WAT heeft mijn adhd er dan mee te maken?
Je bent een beetje woest en impulsief. En je schiet zo af en toe achterover in de stress & de gordijnen. Dat doen de meeste mensen niet. Misschien inmiddels (in de huidige situatie) wel, maar het is ook een wisselwerking. Tussen jou en de behandelaars. En dat heeft al ff de tijd gehad om op te bouwen.

Láát het nu gewoon even. Geef de behandelaars in Sneek (inclusief de revalidatiearts) een paar dagen de tijd om te zien of ze het onder controle kunnen krijgen. Zonder dat Q het weer anders wil of beter weet.

Ow ja, en natuurlijk een dikke :*

:P
  donderdag 9 februari 2012 @ 13:12:27 #46
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_107788232
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 13:10 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

En wat vindt zij van de 'door ADHD geen contact met de voet'-redenering? Of is ze er niet bij gebleven?
Hij kwam nu zonder haar langs :') Echt. Nou, ik wil het er niet meer over hebben ook. Want ik wind me er VRESELIJK over op en ik raak alleen maar opgefokt.
  donderdag 9 februari 2012 @ 13:13:08 #47
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_107788259
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 13:12 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Je bent een beetje woest en impulsief. En je schiet zo af en toe achterover in de stress & de gordijnen. Dat doen de meeste mensen niet. Misschien inmiddels (in de huidige situatie) wel, maar het is ook een wisselwerking. Tussen jou en de behandelaars. En dat heeft al ff de tijd gehad om op te bouwen.

Láát het nu gewoon even. Geef de behandelaars in Sneek (inclusief de revalidatiearts) een paar dagen de tijd om te zien of ze het onder controle kunnen krijgen. Zonder dat Q het weer anders wil of beter weet.

Ow ja, en natuurlijk een dikke :*

:P
Ik zie nog steeds niet in wat geen gevoel in mijn voet met adhd heeft te maken :') sorry.
pi_107788262
Ik zou gewoon eerlijk en vriendelijk zeggen dat je je niet serieus genomen voelt door die man omdat hij steeds psychische oorzaken aandraagt terwijl de neuroloog wel aan lichamelijke oorzaken denkt en dat je graag een revalidatiearts in den Helder wilt ,ook omdat dat veel handiger is als je dadelijk weer thuis bent. :)
  donderdag 9 februari 2012 @ 13:13:26 #49
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_107788272
En niet om lullig te doen elies hoor. Ik snap het echt niet.
  donderdag 9 februari 2012 @ 13:14:08 #50
33954 ElisaB
pi_107788302
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 13:12 schreef Qwea het volgende:
Hij kwam nu zonder haar langs :') Echt. Nou, ik wil het er niet meer over hebben ook. Want ik wind me er VRESELIJK over op en ik raak alleen maar opgefokt.
Lekker belangrijk dat de revalidatiearts denkt dat het met ADHD te maken heeft. Zolang hij je niet wil laten opnemen op de PAAZ, heb je er verder niet zoveel last van, denk ik. Hij is maar één van het stelletje en met een beetje mazzel heeft mevrouw de dokter binnenkort nog een ander idee :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')