Is et een optie om, bij thuiskomst, va een verwijzing van de HA naar de rev-arts te gaan? En een rev-arts neemt die taken bij mijn weten niet over, maar coordineert ze. Maar ja, ik weet dus niet of dat bij iedere rev-arts anders is. Ik mocht mijn fysio in ieder geval gewoon zelf kiezen.quote:Op donderdag 9 februari 2012 12:40 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hij wil (althans, zo begreep ik het, want die gast is nog onsamenhangender dan ik. Dat dat uberhaupt ook nog kan) dat ik als ik hier weer weg mag, naar een revalidatie-arts in Den Helder ga. En dan gaan die de taken van de fysio overnemen ofzo en dan krijg ik ook "huiswerk"
Ik zit daar toch ECHT ECHT ECHT NIET op te wachten ook. Ik wil gewoon weer lekker terug naar MIJN fysio. Dat was een haske tof wijf met verstand van zaken. Waarom iets "slopen" wat voor mij werkt?
En dan ook nog durven zeggen, en de arts dus zelf ook eergisteren : "Ja maar blijkbaar heeft het niet geholpen want je bleef klachten houden na die reefplastiek"
Ja, hallo. Dat is dan toch niet de schuld van de fysio? Ik zeg niet dat het de arts zijn schuld is, maar kom op, toch helemaal niet die van de fysio, lijkt mij
Ga ik dat idd wel doen, maar hier en op deze gast zit ik echt niet te wachten ook.quote:Op donderdag 9 februari 2012 12:46 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Is et een optie om, bij thuiskomst, va een verwijzing van de HA naar de rev-arts te gaan? En een rev-arts neemt die taken bij mijn weten niet over, maar coordineert ze. Maar ja, ik weet dus niet of dat bij iedere rev-arts anders is. Ik mocht mijn fysio in ieder geval gewoon zelf kiezen.
Hoe bedoel je?quote:Op donderdag 9 februari 2012 12:53 schreef Partingglass het volgende:
Heb je nog gevraagd hoe hij er mee kwam. ben daar wel benieuwd naar eigenlijk?
Weet je zeker dat 'ie niet gewoon op eigen houtje is langs gekomen? Want misschien weet je eigen arts er niet eens wat van.... ben wel benieuwd wat zij van zijn verklaring vindtquote:Op donderdag 9 februari 2012 12:51 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ga ik dat idd wel doen, maar hier en op deze gast zit ik echt niet te wachten ook.
Ik ben al best weer boos ookhoe de fuck komt ie er ook bij
Dat dus idd.quote:Op donderdag 9 februari 2012 12:58 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Op welke manier de adhd een factor zou spelen.
Ik gok op een tussenstapje in de redenering. Het gedrag, mede agv de ADHD, niet altijd even bevorderlijk is voor de genezing.quote:Op donderdag 9 februari 2012 12:58 schreef Muis006 het volgende:
Op welke manier de adhd een factor zou spelen.
Ja, want omdat je je als adhd'er niet goed kan concentreren (nou, sorry, daar heb ik vrijwel geen problemen mee. Het uit zich bij mij meer in druk praten en af en toe een wervelstorm in mijn hoofd. En impulsiviteit zoals mijzelf uittjekken in het ziekenhuis...)quote:Op donderdag 9 februari 2012 13:00 schreef indaha het volgende:
Hoe hij erbij komt met onderbouwde wetenschappelijke bewijzen dat door je ADHD je voet loskoppelt van de rest van de lichaam
Ja maar dat snap ik dus niet. Wat doe ik anders dan een ander? Geen moer. Althans, bij mijn weten niet. WAT heeft mijn adhd er dan mee te maken?quote:Op donderdag 9 februari 2012 13:04 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik gok op een tussenstapje in de redenering. Het gedrag, mede agv de ADHD, niet altijd even bevorderlijk is voor de genezing.
Ja, helaas weet ik dat zeker. Zij kwam met hem aanzettenquote:Op donderdag 9 februari 2012 12:58 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Weet je zeker dat 'ie niet gewoon op eigen houtje is langs gekomen? Want misschien weet je eigen arts er niet eens wat van.... ben wel benieuwd wat zij van zijn verklaring vindt
En wat vindt zij van de 'door ADHD geen contact met de voet'-redenering? Of is ze er niet bij gebleven?quote:Op donderdag 9 februari 2012 13:07 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, helaas weet ik dat zeker. Zij kwam met hem aanzetten![]()
sorry hoor, maar dan denk ik ook bij mezelf : WAAROM kom je met ZO'N iemand aan?!
Je bent een beetje woest en impulsief. En je schiet zo af en toe achterover in de stress & de gordijnen. Dat doen de meeste mensen niet. Misschien inmiddels (in de huidige situatie) wel, maar het is ook een wisselwerking. Tussen jou en de behandelaars. En dat heeft al ff de tijd gehad om op te bouwen.quote:Op donderdag 9 februari 2012 13:06 schreef Qwea het volgende:
Ja maar dat snap ik dus niet. Wat doe ik anders dan een ander? Geen moer. Althans, bij mijn weten niet. WAT heeft mijn adhd er dan mee te maken?
Hij kwam nu zonder haar langsquote:Op donderdag 9 februari 2012 13:10 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
En wat vindt zij van de 'door ADHD geen contact met de voet'-redenering? Of is ze er niet bij gebleven?
Ik zie nog steeds niet in wat geen gevoel in mijn voet met adhd heeft te makenquote:Op donderdag 9 februari 2012 13:12 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Je bent een beetje woest en impulsief. En je schiet zo af en toe achterover in de stress & de gordijnen. Dat doen de meeste mensen niet. Misschien inmiddels (in de huidige situatie) wel, maar het is ook een wisselwerking. Tussen jou en de behandelaars. En dat heeft al ff de tijd gehad om op te bouwen.
Láát het nu gewoon even. Geef de behandelaars in Sneek (inclusief de revalidatiearts) een paar dagen de tijd om te zien of ze het onder controle kunnen krijgen. Zonder dat Q het weer anders wil of beter weet.
Ow ja, en natuurlijk een dikke
Lekker belangrijk dat de revalidatiearts denkt dat het met ADHD te maken heeft. Zolang hij je niet wil laten opnemen op de PAAZ, heb je er verder niet zoveel last van, denk ik. Hij is maar één van het stelletje en met een beetje mazzel heeft mevrouw de dokter binnenkort nog een ander ideequote:Op donderdag 9 februari 2012 13:12 schreef Qwea het volgende:
Hij kwam nu zonder haar langsEcht. Nou, ik wil het er niet meer over hebben ook. Want ik wind me er VRESELIJK over op en ik raak alleen maar opgefokt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |