Ik ben verliefdquote:Op donderdag 9 februari 2012 10:06 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik heb heul veul muziek leren kennen door mijn vriendin. Nou moet ik zeggen dat ik vrij makkelijk beinvloedbaar ben (ben een soort alles eter kwa muziek) maar mijn vriendin heeft een hele uitgesproken en specifieke smaak(en een grotere muziek collectie dan ik)
Nee ze wil weten of dit een herkenbaar beeld is.quote:Op donderdag 9 februari 2012 11:05 schreef DeDarmrakkertjes het volgende:
Wil je nu horen dat je heel bijzonder bent ofzo?
Wat een aardige reactie.quote:Op donderdag 9 februari 2012 11:05 schreef DeDarmrakkertjes het volgende:
Wil je nu horen dat je heel bijzonder bent ofzo?
Mijn vriendinnen vallen wel aardig binnen bovenstaande ja....alhoewel als je dan doorvraagt ze toch af en toe ook een bredere of wildere smaak hebben/ meer artiesten kennen dan ik zou vermoeden.quote:Op [.
Verder kom ik in m'n omgeving sowieso zéér weinig vrouwen tegen met een bovengemiddelde belangstelling voor muziek, als je het wat breder trekt. Een bescheiden cd-kastje met wat Hitzones erin, en wat veilige dingen als Ilse Delange, Michael Bublé en Caro Emerald erbij (of, als het iets meer mag rocken, Coldplay), is doorgaans voldoende.
[b]Hoe zit het in jouw omgeving? Herkenbaar beeld hierboven, of toch niet?
Niks aanquote:
Ja, en Caro Emerald staat er ook gewoon tussen. Maar, in tegenstelling tot wat ik bij veel van m'n sekse-genotes zie, zijn die relatief veilige dingen wel gecombineerd met minder voor de hand liggende dingen. Zeker bij de wat recentere jaren (zie hier voor 2010/2011 en hier voor 2008/2009), daar hebben internetzenders veel invloed gehad. En ik slik het niet automatisch als het door grote zenders als 3FM gepromoot wordt, ben in staat zelf na te denken, zeg maar.quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:02 schreef whosvegas het volgende:
Ik wil niet flauw zijn ofzo, maar als ik je favo lijstjes op je site bekijk (mooi gemaak)
Dan kom ik toch een hoop populaire 3 FM nummers tegen
Zoals: Ode to the bouncer
Tegelijk?quote:Ik heb geluk, mn huidige vriendinnetje drumt, speelt gitaar en kan nog redelijk zingen ook
Ik denk niet dat ik daar veel mensen een plezier mee zou doen.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 03:58 schreef Nemephis het volgende:
Speel je zelf ook een instrument? Dan ben je pas een ekte muziekliefhebber
Zingen en gitaar spelen wel tegelijk, maar drummen erbij gaat niet echt he, kan je zelf wel bedenkenquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |