Neuh, er zijn genoeg momenten waar hij tevreden is.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 09:03 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
gitarist eigen toch? om nooit tevreden te zijn?
Dude, doe het nou niet, hij zal het toch niet begrijpen. Om de 3 topics hetzelfde gezeur, geen aandacht meer aan geven.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 00:54 schreef Dribbel_ het volgende:
Maar dat is juist het probleem.
Ik mis preciezie
Ik ben slordig
Het klinkt niet prettig
Slechte audio kwaliteit
Slecht spel
HEt zijn jouw woorden, maar als je dat al weet. Post het dan niet.
En over die snelheid, die zit absoluut nog niet in je vingers. Je moet wat meer op je niveau gaan spelen, er constant boven hangen gaat je niet helpen.
Nee dude, dat gedrag van jou begint vervelend te worden. Ik weet dat het moeilijk is niet alleen aan jezelf te denken, maar probeer het is, ik heb het ook geleerd.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 00:25 schreef Braddie het volgende:
[..]
Dude, dit begint best wel vervelend te worden, ja ik hap, waarom? omdat het stront irritant is.
Ja, herkenbaar. Je komt soms op plekken waar het altijd kut is. Daarom is een eigen geluidstechnicus zo fucking handig. Hij hoeft helemaal niet goed te zijn, zolang hij maar weet wat er moet gebeuren en jullie sound een beetje kent.quote:Op donderdag 9 februari 2012 23:23 schreef The_Dean het volgende:
Wat een waardeloos kutoptreden.
[...]
Braddie! <3quote:Op vrijdag 10 februari 2012 10:15 schreef BoerBert het volgende:
Ik kom thuis en zie drie verse pagina's. Dat kon maar een ding betekenen
Echt dat is goud waard. We hadden er de laatste twee jaar eentje. Dat was echt ons 9de bandlid. Die is zo belangrijk voor je eigen gevoel op het podium en voor hoe je overkomt. Op festivals en grotere gigs hebben ze geluidsmannen maar je eigen geluidsman kan wel met advies helpen aan het geluid krijgen zoals je dat zelf wilt.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 10:13 schreef guitarist het volgende:
[..]
Ja, herkenbaar. Je komt soms op plekken waar het altijd kut is. Daarom is een eigen geluidstechnicus zo fucking handig. Hij hoeft helemaal niet goed te zijn, zolang hij maar weet wat er moet gebeuren en jullie sound een beetje kent.
Yes. Maar zelfs op festivals en grotere zalen sta ik alsnog liever zelf achter de knoppen. Advies geven werkt nooit zo goed.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 10:17 schreef Partingglass het volgende:
[..]
Echt dat is goud waard. We hadden er de laatste twee jaar eentje. Dat was echt ons 9de bandlid. Die is zo belangrijk voor je eigen gevoel op het podium en voor hoe je overkomt. Op festivals en grotere gigs hebben ze geluidsmannen maar je eigen geluidsman kan wel met advies helpen aan het geluid krijgen zoals je dat zelf wilt.
Precies. Ik kan het ook. Heel snel. En ik ben niet eens gitaristquote:Op vrijdag 10 februari 2012 01:09 schreef Dribbel_ het volgende:
Ritme is gewoon consequent op en neer slaan. Dat is alles. Daar hoef je gene papier of iets voor te hebben. Gewoon doen.
Idem. Voor grotere gigs kunnen we weleens iemand vragen. Voor Westerpop en onze cd-presentatie hadden we er zelfs tweequote:Op vrijdag 10 februari 2012 10:25 schreef The_Dean het volgende:
Ja, maar die kunnen we niet betalen.
Je moet wat. Onze geluidsman had,zelf klein pa,bedrijfje en ging meestal voor de leuk mee tenzij zelf klus moest draaien.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 10:27 schreef guitarist het volgende:
[..]
Yes. Maar zelfs op festivals en grotere zalen sta ik alsnog liever zelf achter de knoppen. Advies geven werkt nooit zo goed.
Wat soms wel eens voor komt, dat de huis technicus soundcheckt (bij bijvoorbeeld een digitale tafel die mij nog niet bekend is).
Zing mee met JBquote:Op vrijdag 10 februari 2012 10:51 schreef guitarist het volgende:
Oké, ik post ook eens wat. Geen gitaren. Wel toetsen. (zelf ingespeeld).
Gisteren drums opgenomen, als test om een setje nieuwe drum microfoons uit te testen! ()
Vriend van school heeft het ingespeeld, maar "lekker sloppy", dat is ook wel een beetje het idee omdat het moet lijken dat iedereen dronken is.
http://dl.dropbox.com/u/11887964/Het%20Bier%20Is%20Op.mp3
Nog lang niet af though, toetsen nog even opnieuw inspelen op de nieuwe drums.
Het is een projectje wat echt puur voor de grap is:
http://www.facebook.com/ZingMeeMetJB
quote:
Bron.quote:Paul McCartney komt in maart naar Ahoy
ANP/Redactie − 10/02/12, 11:35
Ex-Beatle Paul McCartney treedt 24 maart met zijn begeleidingsband op in Ahoy in Rotterdam. Dat heeft organisator Mojo Concerts vandaag bekendgemaakt.
Het concert maakt deel uit van de 'On the Run'-tour die McCartney vorig jaar begon in New York. Tijdens deze tournee speelt McCartney hits uit de tijd van The Beatles en uit de periode dat hij met zijn begeleidingsband Wings speelde. Ook brengt hij nummers uit zijn solorepertoire.
Dit jaar is het 40 jaar geleden dat de ex-Beatle voor het eerst als soloartiest op tournee ging, waarbij hij ook Nederland aandeed. De kaartverkoop begint op 15 februari.
88 euroquote:
Ahoy is niets mis mee. Met de goede mensen achter de knoppen kun je daar behoorlijk goed geluid krijgen. Ik heb het daar eigenlijk nog nooit echt slecht meegemaakt.quote:
pfff, inderdaad. Afzetters.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 13:34 schreef brother52 het volgende:
[..]
88 euro![]()
En dat zijn de goedkoopste kaartjes....
Ikke wel kornquote:Op vrijdag 10 februari 2012 13:36 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ahoy is niets mis mee. Met de goede mensen achter de knoppen kun je daar behoorlijk goed geluid krijgen. Ik heb het daar eigenlijk nog nooit echt slecht meegemaakt.
Het erge is, dat de mensen het ook nog gewoon betalen.quote:
De concertbusiness is heel slecht momenteel.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 13:43 schreef brother52 het volgende:
[..]
Het erge is, dat de mensen het ook nog gewoon betalen.
Vroeger was 60 gulden al heel erg veel voor een concert (en dan heb ik het over vlak voor de invoering van de euro). In een jaar of 10 tijd zijn de kaartjes meer dan 3x zo duur geworden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |