Geen seks maar wel drugs..?quote:Op zondag 12 februari 2012 14:02 schreef Lauzi-1993 het volgende:
[..]
Nope, seksloos tot het huwelijk.
Hmm, ja inderdaad. Ik experimenteer graag. Vooralsnog ben ik maagd en dit wil ik graag zo behouden totdat ik de ware heb gevonden. Iedereen zegt dat het nergens op slaat maar dat wil ik.quote:
Birquote:Op zondag 12 februari 2012 14:08 schreef Lauzi-1993 het volgende:
[..]
Hmm, ja inderdaad. Ik experimenteer graag. Vooralsnog ben ik maagd en dit wil ik graag zo behouden totdat ik de ware heb gevonden. Iedereen zegt dat het nergens op slaat maar dat wil ik.![]()
Jou leven jou feestje toch?quote:Op zondag 12 februari 2012 14:08 schreef Lauzi-1993 het volgende:
[..]
Hmm, ja inderdaad. Ik experimenteer graag. Vooralsnog ben ik maagd en dit wil ik graag zo behouden totdat ik de ware heb gevonden. Iedereen zegt dat het nergens op slaat maar dat wil ik.![]()
Wat slaat nergens op? Geen seks tot het huwelijk? Of blowen maar niet slikken?quote:Op zondag 12 februari 2012 14:08 schreef Lauzi-1993 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 12 februari 2012 14:36 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wat slaat nergens op? Geen seks tot het huwelijk? Of blowen maar niet slikken?
quote:Op zondag 12 februari 2012 02:07 schreef Julis het volgende:
!!
Je vergeet Tekken 3SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En een heleboel nintendo 64 games, maar oke.
[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 12-02-2012 14:49:32 ]
quote:Op zondag 12 februari 2012 14:02 schreef Lauzi-1993 het volgende:
[..]
quote:
Jawel, maar het boeit me niet meer zo. Ik spaar en ga nu 4 weken werken (noooooo) dus krijg genoeg bij elkaar voor die boete. Overheid: come at me bro.quote:Op zondag 12 februari 2012 13:54 schreef zarGon het volgende:
[..]
In verband met de langstudeerboete waren dit cruciale tentamens toch?
Hopelijk sluit je je vakken af met een voldoende..
God neemt de beste als eersten voordat ze ergere fouten kunnen maken in het leven..quote:Op zondag 12 februari 2012 22:49 schreef Weissman het volgende:
God y u no listen to me?
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 12 februari 2012 14:02 schreef Lauzi-1993 het volgende:
[..]
Ik weet dat je het niet meent:quote:Op zondag 12 februari 2012 22:58 schreef Weissman het volgende:
Dude, you are fucked up; in so many ways.
quote:
quote:Op zondag 12 februari 2012 23:02 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Ik weet dat je het niet meent:
[..]
Veel meer fouten konden de bovenste 2 toch niet meer maken...quote:Op zondag 12 februari 2012 22:55 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
God neemt de beste als eersten voordat ze ergere fouten kunnen maken in het leven..
Dat is wat mij verteld is. Dus laat bieber maar leven nu en branden later in de hel
Jaa, maar goed. Ik denk dat het bestaan van bieber een grotere fout is dan de huidskleurchange van WackoJacko..quote:Op zondag 12 februari 2012 23:16 schreef Ayca het volgende:
[..]
Veel meer fouten konden de bovenste 2 toch niet meer maken...
Truequote:Op zondag 12 februari 2012 22:49 schreef Weissman het volgende:
God y u no listen to me?
[ afbeelding ]
Sorry, had echt een wtf moment.quote:Op maandag 13 februari 2012 00:41 schreef zarGon het volgende:
[..]
Weissman!.
Geen onzinfoto's posten in dat topic.
quote:Op maandag 13 februari 2012 00:41 schreef WammesWaggel het volgende:
Als ik Erdogan was en de band met Griekenland wilde verbeteren en op hetzelfde moment de Grieken een beetje wilde fokken stuurde ik nu massaal voedselhulp naar Griekenland voor de arme hongerende sloebers daar, en dan gewoon op ieder blik soep, op iedere zak brood een Turkse vlag laten plaatsen![]()
Het kwam zomaar in mij op
Te beginnen met:quote:Op maandag 13 februari 2012 00:46 schreef ClapClapYourHands het volgende:
We moeten gewoon een hoop eilanden kopen van die Grieken dan zit er nog meer % van Turkije in Europa
say whutquote:Op maandag 13 februari 2012 00:48 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Fuck Kibris
bom erop
klaar
En daarna olie pompen
Niggaplz. Die faggots zijn daar gered maar geven nog steeds grote bek tegen Turkije omdat ze niet zomaar geld meer krijgen. Wmb gewoon geven aan die Grieken of bom er opquote:
Tussen de yogurt en in de broden verstoppen de noeste Anatolische werkers gewoon fortune cookies met daarin Turkse vlaggetjes en het woord Birquote:Op maandag 13 februari 2012 00:44 schreef Ayca het volgende:
Jaja.. en dan schilderen ze er gewoon een griekse vlag over en zeggen ze dat het grieks is. Dat laat ik ons niet nog eens gebeuren!
Puik plan.quote:Op maandag 13 februari 2012 00:54 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Tussen de yogurt en in de broden verstoppen de noeste Anatolische werkers gewoon fortune cookies met daarin Turkse vlaggetjes en het woord Bir![]()
Dan een grote telethon op Show met als thema Help de Grieken de winter door met van die hongerende Grieken die dan van ene Gul een warme jas krijgen en een dolma, dit dat alles gewoon trollen op internationaal niveau
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |