Jammer dit, jammer.quote:Op zondag 12 februari 2012 00:57 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Dat is bijna net zo erg als rokende meisjes
Blowen irriteert mij dan weer minder dan de bekende pakjes Marlboroquote:
Good. En Camel.quote:Op zondag 12 februari 2012 00:59 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Blowen irriteert mij dan weer minder dan de bekende pakjes Marlborozelf rook ik trouwens niet
Yes.quote:Op zondag 12 februari 2012 01:04 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Kamelen worstelen en zijn derhalve Bir bevonden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 12 februari 2012 01:07 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Yes.Oeh, in Samsun heb je veel tütün fabrikalariSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Even kijken.
En ja:
quote:Zira, tütün fazlasıyla “kısa Camel” kıvamında. Düşük kalite Samsun bölgesi ve Virginia harmanı.
http://www.barisatasoy.com/keyif/turk-tutunu
Ok. Ik twijfel nog tussen vier verdachten.quote:Op zondag 12 februari 2012 00:32 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk, misschien dat ze iemand anders vertrouwen.
Yaay.quote:Op zondag 12 februari 2012 01:13 schreef Julis het volgende:
[..]
Oeh, in Samsun heb je veel tütün fabrikalari. Even kijken.
En ja:
[..]
Yay, ben ik blij dat ik weer brunette ben.quote:
Mooi opgesomdquote:Op zondag 12 februari 2012 01:15 schreef Bilge het volgende:
[..]
Ok. Ik twijfel nog tussen vier verdachten.
1. Vlak na de aanstelling van Hakan Fidan uitte Israel bezorgdheid. Toen enkele maanden later het geheime overleg met PKK-leden in Oslo uitlekte, stelde Erdogan Israel verantwoordelijk.
2. De Fetullah Gülen-beweging heeft op drie onderwerpen Erdogan bekritiseerd. Ten eerste de openlijke confrontatie met Israel (tijdens Mavi Marmara). Ten tweede het trage verloop van de onderhandelingen met de PKK. Volgens Gülenists zou Erdogan openlijk de onderhandelingen moeten steunen, en meer concessies doen, in plaats van militaire repressie. Tot slot zou Gülen zich storen aan de machtsmonopolie van Erdogan. Ook interessant is de column van Fehmi Koru (onder zijn psydoniem Taha Kivanc). Zonder namen te noemen stelt hij dat de vechtende partijen allebei zullen verliezen als ze door blijven vechten, en hij geen partij zal kiezen. Koru is een Islamist van het eerste uur. De enige keer dat hij niet Erdogan zou steunen, is wanneer de tegenstander een andere Islamist, zoals Gülen, is.
3. Een andere optie is Kemalistische nationalisten, die lange tijd het juridische apparaat controleerden. Zij willen niet dat Koerden enige autonomie verkrijgen en ook niet dat de Islamist Erdogan eer en roem verkrijgt als oplosser van het Turks-Koerdische vraagstuk. De meeste Kemalisten zijn buitenspel gezet, maar misschien zijn er nog restjes over?
4. Tot slot zijn Iran-Syrië verdachten. Turkije steunt de oppositie in Syrië met guerilla-training, geld en wapenleveranties, en zal in de toekomst misschien zelfs een invasie starten. Aangezien Syrië een vazalstaat van Iran is, vinden de Perzen dat niet zo leuk. Net zo min als de radar van het NATO-wapenschild dat Turkije op haar grondgebied toestaat. Door Turkije met interne twisten op te zadelen, kan voorkomen worden dat het land externe avonturen aangaat.
Misschien is het wel een combinatie van deze verdachten...Ik vind het in ieder geval zeer interessant.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee niet geluktquote:Op zondag 12 februari 2012 01:30 schreef Julis het volgende:
Je hebt waarschijnlijk het nieuwe quoten nog aanstaan. Ga naar http://forum.fok.nl/user/edit_prefs -> overige -> klassieke quoten vinken. Of misschien toch niet. Hmmm. Ik kon eerst met nieuwe quoten geen preview doen in het venstertje dat verscheen, dacht ik. Maar ik kan het ook fout hebben.
Dankjewelquote:
quote:Op zondag 12 februari 2012 02:07 schreef Julis het volgende:
!!
Crash Bandicoot had ik op Play Station 1SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dat waren leuke tijden
Ik kan het me nog heel goed herinneren, in 1999, toen we nog in De Pijp woonen
Söylesem, tesiri yok; sussam gönül razı değil
Fixed.quote:Op zondag 12 februari 2012 01:25 schreef Julis het volgende:
Bruin -> trouwmateriaal Neukable.
Blond -> geil Neukable.
Inderdaadquote:Op zondag 12 februari 2012 04:17 schreef Turquaz52 het volgende:
ii geceler allemaal.. En @ Julis: (L), oldscool rocks!
.Ja hèquote:Op zondag 12 februari 2012 09:19 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Rayman heb ik zovaak gespeeld vroeger. Dat was super leuk!
1999 klinkt niet zo lang geleden, maar als je er over nadenkt ... al 13 jaar geleden. Woahquote:Op zondag 12 februari 2012 10:31 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
Nee niet gelukt
[..]
Dankjewel
[..]
Crash Bandicoot had ik op Play Station 1dat waren leuke tijden
Ik kan het me nog heel goed herinneren, in 1999, toen we nog in De Pijp woonen
LEVOLUTIONquote:
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 23:39 schreef Bilge het volgende:
Hoe contactschuw kan je zijn zeg... Ze bijten heus niet als je ze vraagt of het volume wat hoger kan.
Jij hebt overduidelijk nog nooit in volle kamer gezeten met Turkse ouderen.quote:
HAHAHAHAHA.quote:Op zondag 12 februari 2012 00:00 schreef Bilge het volgende:
[..]
Even hiervoor stelde je juist dat het gezelschap harder zou praten wanneer de tv-volume omhoog gaat. Als het volume dimt, zullen ze dus ook zachter spreken. Logisch als wat,
quote:
quote:
quote:Op zondag 12 februari 2012 00:49 schreef xminator het volgende:
Dezen topic is cenabet geworden, hier kan ik niet meer posten.
Deze chick weetquote:Op zondag 12 februari 2012 01:13 schreef esperanza93 het volgende:
Sowieso rokende mensen. Stink. Blowjob af en toe is wel okay.
Jij ook toch?quote:
In verband met de langstudeerboete waren dit cruciale tentamens toch?quote:Op zondag 12 februari 2012 13:41 schreef Levolution het volgende:
[..]
Een deel goed, een deel niet. As usual. Afwachten maar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |