Dan vraag je dat toch?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 23:41 schreef Julis het volgende:
[..]
Dan gaan ze alleen maar harder schreeuwen om met elkaar te kunnen communiceren. Nee. Ik hoef mijn zin niet te krijgen. Eigenlijk wil de tv uitzetten, niemand kijkt toch.
Ik beken! Made in China.quote:
Ik weet het antwoord toch. Het kan, maar wat heeft dat voor zin als ze hiernaast praten? Dat zorgt alleen maar voor meer lawaai. Ik hou niet van lawaai. Ik bedenk me eerst graag voordat ik een vraag stel of iets onderneem.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 23:47 schreef Bilge het volgende:
[..]
Dan vraag je dat toch?
Ik ben zelf bijzonder gevoelig en introvert, maar in vergelijking tot jou lijk ik op Gordon...
[..]
Ik beken! Made in China.
Logisch en bedachtzaam, welhaast Vulcan.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 23:51 schreef Julis het volgende:
[..]
Ik weet het antwoord toch. Het kan, maar wat heeft dat voor zin als ze hiernaast praten? Dat zorgt alleen maar voor meer lawaai. Ik hou niet van lawaai. Ik bedenk me eerst graag voordat ik een vraag stel of iets onderneem.
Even hiervoor stelde je juist dat het gezelschap harder zou praten wanneer de tv-volume omhoog gaat. Als het volume dimt, zullen ze dus ook zachter spreken. Logisch als wat, ik vrees dat de bedachtzaamheid die je jezelf toedicht niet terecht is.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 23:51 schreef Julis het volgende:
[..]
Ik weet het antwoord toch. Het kan, maar wat heeft dat voor zin als ze hiernaast praten? Dat zorgt alleen maar voor meer lawaai. Ik hou niet van lawaai. Ik bedenk me eerst graag voordat ik een vraag stel.
Turken die zachter gaan pratenquote:Op zondag 12 februari 2012 00:00 schreef Bilge het volgende:
[..]
Even hiervoor stelde je juist dat het gezelschap harder zou praten wanneer de tv-volume omhoog gaat. Als het volume dimt, zullen ze dus ook zachter spreken. Logisch als wat, ik vrees dat de bedachtzaamheid die je jezelf toedicht niet onterecht is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Neuh, alleen een uiting van vreugde als reactie op het bewust worden van mijn eigen genialiteit.quote:Op zondag 12 februari 2012 00:01 schreef Bilge het volgende:
Als deze reactie nieuwsgierigheid moest opwekken, is dat gelukt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 12-02-2012 00:03:49 ]
Nee, wat jij zegt is niet logisch. Ze zullen bij het zachter zetten van het tvgeluid even hard blijven praten. Want er spelen meerdere factoren een rol op hun praatvolume dan alleen het tvgeluid. Het volume verhogen zorgt er meestal voor dat ze juist harder gaan praten dan hun minimum (ervaring). Ik heb niets over een omgekeerd verband gezegd, dat maak jij ervan. Wat Weissman dus zegt.quote:Op zondag 12 februari 2012 00:00 schreef Bilge het volgende:
[..]
Even hiervoor stelde je juist dat het gezelschap harder zou praten wanneer de tv-volume omhoog gaat. Als het volume dimt, zullen ze dus ook zachter spreken. Logisch als wat, ik vrees dat de bedachtzaamheid die je jezelf toedicht niet terecht is.
Ik denk AKP/Erdogan vs. Gülen beweging, ik had het wel verwacht ooit, maar nooit zo snel.quote:Op zondag 12 februari 2012 00:01 schreef Bilge het volgende:
Voor degenen die de Turkse politiek een beetje volgen: wat bezielde de officier van justitie om Hakan Fidan en andere hooggeplaatste MIT-figuren te ondervragen en wellicht vervolgen?
Zachter =/= zacht. Zachter dan luid wordt weer normaal, zoals uwe eruditie ongetwijfeld doorzag.quote:
Je had toch geen bevestiging nodig?quote:Neuh, alleen een uiting van vreugde als reactie op het bewust worden van mijn eigen genialiteit.
Het ingeslagen pad der vergoeilijking van extreme introvertie, bovendien op het anonieme internet, doet mij vrezen dat schuwheid reeds een tweede natuur is geworden. Het pad der erkenning en kwetsbaarheid is de enige genezing.quote:Op zondag 12 februari 2012 00:05 schreef Julis het volgende:
[..]
Nee, wat jij zegt is niet logisch. Ze zullen bij het zachter zetten van het tvgeluid even hard blijven praten. Want er spelen meerdere factoren een rol op hun praatvolume dan alleen het tvgeluid. Het volume verhogen zorgt er meestal voor dat ze juist harder gaan praten dan hun minimum (ervaring). Ik heb niets over een omgekeerd verband gezegd, dat maak jij ervan. Wat Weissman dus zegt.
Eerst ben ik een nepturk, nu een nepuser. Besta ik wel?quote:Op zondag 12 februari 2012 00:08 schreef Weissman het volgende:
Trouwens Bilge, je reacties passen niet bij je username.
Waarom denk je dat precies?quote:Op zondag 12 februari 2012 00:20 schreef Eagle_99 het volgende:
Hayko weer met zijn pad ofzo
[..]
Ik denk AKP/Erdogan vs. Gülen beweging, ik had het wel verwacht ooit, maar nooit zo snel.
Beetje zwart wit maar de rechterlijke macht is met de hand van Erdogan van de seculiere elite naar de Gülen beweging overgedragen. Een beweging die tot heden AKP steunde, maar morgen misschien wel CHP gaat steunen(iets overdreven), onbetrouwbaar in mijn ogen dus.quote:
Waarom zou Gülen een mes in de rug van Erdogan willen steken??quote:Op zondag 12 februari 2012 00:25 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
Beetje zwart wit maar de rechterlijke macht is met de hand van Erdogan van de seculiere elite naar de Gülen beweging overgedragen. Een beweging die tot heden AKP steunde, maar morgen misschien wel CHP gaat steunen(iets overdreven), onbetrouwbaar in mijn ogen dus.
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 23:25 schreef Ayca het volgende:
Whisky-aa drink is niet te zuipen, even een tipje.
Beetje makkelijk maar toch goeien keus.quote:Op zondag 12 februari 2012 00:28 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Geen idee eigenlijk, misschien dat ze iemand anders vertrouwen.quote:Op zondag 12 februari 2012 00:28 schreef Bilge het volgende:
[..]
Waarom zou Gülen een mes in de rug van Erdogan willen steken??
Een hele goede keus. Lekker de volgende ochtend dronken wakker worden.quote:Op zondag 12 februari 2012 00:29 schreef Weissman het volgende:
[..]
Beetje makkelijk maar toch goeien keus.
quote:Op zondag 12 februari 2012 00:33 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Alles is beter dan whiskey mixen. Whiskey mix je niet met aa, Ayca.Gij zult geen whiskey met AA mixen.
On the rocksquote:Op zondag 12 februari 2012 00:36 schreef xminator het volgende:
Whisky dien je gewoon puur te drinken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 12 februari 2012 00:42 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
On the rocks
Waarom drinkt een goed Turks meisje eigenlijkRakiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Past ook gewoon niet bij meisjes.
Jawel... juist, gaan ze lekker van ruikenquote:Op zondag 12 februari 2012 00:43 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Raki
Bah.quote:Op zondag 12 februari 2012 00:45 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Jawel... juist, gaan ze lekker van ruiken
Anijs, anijs
quote:Op zondag 12 februari 2012 00:39 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Haha, je deed te lang over dat plaatje zoeken. Had m'n post idd al aangepast.
quote:Op zondag 12 februari 2012 00:39 schreef xminator het volgende:
Agg agg wiesman, wat doet gij hier. Vandaag, een paar dagen voor valentijn, is de ultieme dag om pussay te regelen.
quote:Op zondag 12 februari 2012 00:43 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Raki
quote:Op zondag 12 februari 2012 00:49 schreef xminator het volgende:
Dezen topic is cenabet geworden, hier kan ik niet meer posten.
Geloof me, ik sta open voor veranderingen. Ik erken wanneer ik door heb dat ik in de fout zit. Ik vond jouw logica alleen niet genoeg om mijn gedachtes te veranderen. Ik had kunnen vragen of ze het geluid harder konden zetten. Nee, dat had ik dan niet gedaan, want ik kan het ook zelf doen. Ik had het geluid zelf harder kunnen zetten. Maar nee, dat heb ik niet gedaan. En mijn reden blijft hetzelfde. Ik ben introvert, ja. Dat ontken ik niet.quote:Op zondag 12 februari 2012 00:20 schreef Bilge het volgende:
[..]
Zachter =/= zacht. Zachter dan luid wordt weer normaal, zoals uwe eruditie ongetwijfeld doorzag.
[..]
Je had toch geen bevestiging nodig?
[..]
Het ingeslagen pad der vergoeilijking van extreme introvertie, bovendien op het anonieme internet, doet mij vrezen dat schuwheid reeds een tweede natuur is geworden. Het pad der erkenning en kwetsbaarheid is de enige genezing.
[..]
Eerst ben ik een nepturk, nu een nepuser. Besta ik wel?
Dat is bijna net zo erg als rokende meisjesquote:Op zondag 12 februari 2012 00:46 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Bah.
En meisjes met bier, dan?
Jammer dit, jammer.quote:Op zondag 12 februari 2012 00:57 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Dat is bijna net zo erg als rokende meisjes
Blowen irriteert mij dan weer minder dan de bekende pakjes Marlboroquote:
Good. En Camel.quote:Op zondag 12 februari 2012 00:59 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Blowen irriteert mij dan weer minder dan de bekende pakjes Marlborozelf rook ik trouwens niet
Yes.quote:Op zondag 12 februari 2012 01:04 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Kamelen worstelen en zijn derhalve Bir bevonden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 12 februari 2012 01:07 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Yes.Oeh, in Samsun heb je veel tütün fabrikalariSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Even kijken.
En ja:
quote:Zira, tütün fazlasıyla “kısa Camel” kıvamında. Düşük kalite Samsun bölgesi ve Virginia harmanı.
http://www.barisatasoy.com/keyif/turk-tutunu
Ok. Ik twijfel nog tussen vier verdachten.quote:Op zondag 12 februari 2012 00:32 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk, misschien dat ze iemand anders vertrouwen.
Yaay.quote:Op zondag 12 februari 2012 01:13 schreef Julis het volgende:
[..]
Oeh, in Samsun heb je veel tütün fabrikalari. Even kijken.
En ja:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |