Dat dier is 6 jaar oud en heeft dus al een naam.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 19:19 schreef DanaCat het volgende:
Ben je al tot een naam gekomen of kun je niet kiezen?
quote:
Karel dusquote:
Oke,quote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:37 schreef Linlinlin het volgende:
Ik heb zojuist 2 namen uit dit topic gekozen voor mijn 2 vissen! Ozzy en Donald.
Alle eer! De naam van mijn hond bedenken.. de hond die ik nooit meer zal vergeten. Prachtig.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:49 schreef Dientje12 het volgende:
Wat krijgt de user die heeft gewonnen met zijn naam?
En heb je alvast een overzicht van wie het zouden kunnen worden?
ooooeeh!!quote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:58 schreef Aliana het volgende:
[..]
Alle eer! De naam van mijn hond bedenken.. de hond die ik nooit meer zal vergeten. Prachtig.
Maar ik was van plan om morgenochtend/middag mijn top 5 uit te kiezen.. en daar kan iedereen dan op stemmen. En degene met de meeste stemmen zal het worden, aangezien ik slecht ik kiezen ben.
Jeej!![]()
Meen je dit?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 21:03 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
ooooeeh!!
We kunnen niet wachten
Ja dit meen ik..quote:Op vrijdag 10 februari 2012 21:05 schreef Aliana het volgende:
[..]
Meen je dit?![]()
Of is mijn sarcasme-radar weer kapot...
Natuurlijk.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:40 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Oke,
Lijken ze ook op een Ozzy en Donald?
Ik zag de foto..quote:Op vrijdag 10 februari 2012 21:09 schreef Linlinlin het volgende:
[..]
Natuurlijk.
[ afbeelding ]
De zwarte heet Ozzy, de wit met oranje vis heet Donald.
Dus ik heb het goed gedaan!quote:Op vrijdag 10 februari 2012 21:11 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ik zag de foto..
De tekst viel me eerst niet op, in mijn gedachten dacht ik al dat die zwarte ozzy hete
En toen las ik de tekst en ja hoor
Oh sorryquote:Op vrijdag 10 februari 2012 21:25 schreef grrrbeer het volgende:
[..]
Kerel wacht nou gewoon op die poll.
Maar we kunnen best nog een paar namen voor die hond verzinnen natuurlijkquote:
Milkshakequote:Op vrijdag 10 februari 2012 21:27 schreef grrrbeer het volgende:
[..]
Maar we kunnen best nog een paar namen voor die hond verzinnen natuurlijk
Fok-Woeng
Sunshine City
Nee hij heeft wel een naam, maar die wil ik niet! En ik ga toch nog met hem op les dus, hij kan niet goed luisteren.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 21:28 schreef Mr.117 het volgende:
Dus die hond is 6 en heeft nog geen naam?
Komt die uit het wild en is hij ongetraint ofzo?
Niet heel origineel ook.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 21:42 schreef Stofzuigerzak het volgende:
Jammer dat Rambo er niet tussen staat.
Baby.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 21:55 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Nee, Edelachtbare zit er niet tussen.
Niet origineel, sorry!quote:Op vrijdag 10 februari 2012 21:56 schreef Cousin_Eddy het volgende:
Heb gestemd maar waarom stond Karel er niet bij?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |