Dat dier is 6 jaar oud en heeft dus al een naam.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 19:19 schreef DanaCat het volgende:
Ben je al tot een naam gekomen of kun je niet kiezen?
quote:
Karel dusquote:
Oke,quote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:37 schreef Linlinlin het volgende:
Ik heb zojuist 2 namen uit dit topic gekozen voor mijn 2 vissen! Ozzy en Donald.
Alle eer! De naam van mijn hond bedenken.. de hond die ik nooit meer zal vergeten. Prachtig.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:49 schreef Dientje12 het volgende:
Wat krijgt de user die heeft gewonnen met zijn naam?
En heb je alvast een overzicht van wie het zouden kunnen worden?
ooooeeh!!quote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:58 schreef Aliana het volgende:
[..]
Alle eer! De naam van mijn hond bedenken.. de hond die ik nooit meer zal vergeten. Prachtig.
Maar ik was van plan om morgenochtend/middag mijn top 5 uit te kiezen.. en daar kan iedereen dan op stemmen. En degene met de meeste stemmen zal het worden, aangezien ik slecht ik kiezen ben.
Jeej!![]()
Meen je dit?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 21:03 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
ooooeeh!!
We kunnen niet wachten
Ja dit meen ik..quote:Op vrijdag 10 februari 2012 21:05 schreef Aliana het volgende:
[..]
Meen je dit?![]()
Of is mijn sarcasme-radar weer kapot...
Natuurlijk.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:40 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Oke,
Lijken ze ook op een Ozzy en Donald?
Ik zag de foto..quote:Op vrijdag 10 februari 2012 21:09 schreef Linlinlin het volgende:
[..]
Natuurlijk.
[ afbeelding ]
De zwarte heet Ozzy, de wit met oranje vis heet Donald.
Dus ik heb het goed gedaan!quote:Op vrijdag 10 februari 2012 21:11 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ik zag de foto..
De tekst viel me eerst niet op, in mijn gedachten dacht ik al dat die zwarte ozzy hete
En toen las ik de tekst en ja hoor
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |