SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Doe gezellig mee en post iets inhoudelijks.
• Baggeren doet we niet hier, ARG7 staat voor kwaliteit!
• Dit is ARG7, dus geen linkdump, nachtbagger, spamplek o.i.d.
• Piraten gaan ook met de tijd mee, denk dus aan de mobiele gebruikers met je plaatjes.
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje! Het onderste plaatje in de OP mag je niet meer aanpassen.![]()
Ik vraag alleen waarom, en die vraag negeer je gewoon. Dus nog eens, waarom mogen PTR en ik niet komen?quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:36 schreef Furdinand het volgende:
niet gelijk persoonlijk opvatten als ik je er niet bij wilt hebben betekent niet dat ik je niet mag ofzo...
Ik heb al goede verhalen van Jan gehoordquote:Op woensdag 8 februari 2012 22:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]En ze is gewoon best heel erg tof.
Ging meer om dat het veel te snel gaat.quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:36 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
TT is niet eens beledigend bedoeld mop.
Een avatar met de woorden ''Furdinand mag mij niet'' zegt je niks? En jouw goedkeuring daarop?quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:36 schreef Furdinand het volgende:
niet gelijk persoonlijk opvatten als ik je er niet bij wilt hebben betekent niet dat ik je niet mag ofzo...
Oh.quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ging meer om dat het veel te snel gaat.
omdat jullie in mijn ogen niet in de doelgroep van de meet passen.quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:37 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Ik vraag alleen waarom, en die vraag negeer je gewoon. Dus nog eens, waarom mogen PTR en ik niet komen?
Concerten bezoeken, gitaar spelen, chill zijn, ehh Brightonquote:Op woensdag 8 februari 2012 22:37 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik heb al goede verhalen van Jan gehoordWat zijn d'r hobby's?
Wat is deze, wrmquote:Op woensdag 8 februari 2012 22:37 schreef Furdinand het volgende:
[..]
omdat jullie in mijn ogen niet in de doelgroep van de meet passen.
ik kan dit mij niet herinnerenquote:Op woensdag 8 februari 2012 22:37 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Een avatar met de woorden ''Furdinand mag mij niet'' zegt je niks? En jouw goedkeuring daarop?
Kiek mien avatar jong.quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:38 schreef Furdinand het volgende:
[..]
ik kan dit mij niet herinnerenvertel meer
Omdat wij niet bij de "oprichting" van ARG7 waren? Neger alsjeblieft.quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:37 schreef Furdinand het volgende:
[..]
omdat jullie in mijn ogen niet in de doelgroep van de meet passen.
PtR mag komen van mij hoor, gewoon rustige jongen IRL. Van jou heb ik mijn twijfels.quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:37 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Ik vraag alleen waarom, en die vraag negeer je gewoon. Dus nog eens, waarom mogen PTR en ik niet komen?
neee gastquote:Op woensdag 8 februari 2012 22:38 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Omdat wij niet bij de "oprichting" van ARG7 waren? Neger alsjeblieft.
Zonnatura?quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Mijn aardbeienthee ruikt naar aardbei, boh wat is deze.Het is waaarrrr.
Ik ook niet, dus dat is niet het argument.quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:38 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Omdat wij niet bij de "oprichting" van ARG7 waren? Neger alsjeblieft.
Brighton een hobby?quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Concerten bezoeken, gitaar spelen, chill zijn, ehh BrightonEn gewoon.
Wrmquote:Op woensdag 8 februari 2012 22:39 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
PtR mag komen van mij hoor, gewoon rustige jongen IRL. Van jou heb ik mijn twijfels.
Leg eens duidelijk uit in plaats van vage dingen te zeggen.quote:
Pickwick.quote:
Jaaa, balen.quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:39 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Brighton een hobby?Ik was daar vlakbij.. helaas niet gered
kwaliteit boven quantiteit mijn kindquote:Op woensdag 8 februari 2012 22:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Struik en PtR hebben wel meer posts dan Furdinand denk ik.
Van jou niet, van Furdi misschien wel. Ik had het dan ook tegen Furd.quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:39 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Ik ook niet, dus dat is niet het argument.
Nee Danny.quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:39 schreef Nectar het volgende:
is de eigenaar van deze topicreeks janpiraat ?
Ik weet niet of dat positief isquote:Op woensdag 8 februari 2012 22:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
jaquote:Op woensdag 8 februari 2012 22:39 schreef Nectar het volgende:
is de eigenaar van deze topicreeks janpiraat ?
Bullshituitspraak deze. Waarom zou je Struik en PtR er niet bij willen hebben? Ze postten meer dan menig ander hier.quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:40 schreef Furdinand het volgende:
[..]
kwaliteit boven quantiteit mijn kind
Waarom moet ik zo lachen om Struikquote:Op woensdag 8 februari 2012 22:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Dit.quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:40 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Waarom moet ik zo lachen om Struik
Kut Kash![]()
RELLEN.. RELLEN.. RELLEN!!quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:40 schreef Bloempje. het volgende:
Oh mensenkinderen zeg. Als er een hele rel om de meet komt, dan pas ik.
Inderdaad.quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Uiteindelijk gaat die hele meet niet door.
quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Omdat ze spammen en druk zijn, niet laten zien dat ze serieus een gesprek kunnen voeren. Daarom.quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Bullshituitspraak deze. Waarom zou je Struik en PtR er niet bij willen hebben? Ze postten meer dan menig ander hier.
het is een persoonlijke mening omdat ik niet echt een "band" met hen heb. dat mag ik wel zeggen tochquote:Op woensdag 8 februari 2012 22:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Bullshituitspraak deze. Waarom zou je Struik en PtR er niet bij willen hebben? Ze postten meer dan menig ander hier.
Gaat er nooit een arg meetquote:Op woensdag 8 februari 2012 22:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Dit is dan ook ONZ.quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:41 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Omdat ze spammen en druk zijn, niet laten zien dat ze serieus een gesprek kunnen voeren. Daarom.
Heet.quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:42 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ehm, in jouw kont? *badum tsch*..
En je punt is? Dat we in ONZ staan betekend niet dat we ONZ zijn.quote:
quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:41 schreef Nectar het volgende:
ik vind de geschiedenis van deze wel reeks wel mooi
Ik heb vaak goede gesprekken met ze gehad. Ik 'spam' ook, so what?quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:41 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Omdat ze spammen en druk zijn, niet laten zien dat ze serieus een gesprek kunnen voeren. Daarom.
In ONZ moet je niet verwachten dat er kwaliteit gepost gaat worden.quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:42 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
En je punt is? Dat we in ONZ staan betekend niet dat we ONZ zijn.
Alleen maar op internet faka. En hoevaak is hier een serieus en diepgaand gesprek?quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:41 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Jawel.quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:42 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Dat ben jij toch niet op je avatar mag ik hopen he?
Af en toe wel.quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:43 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Alleen maar op internet faka. En hoevaak is hier een serieus en diepgaand gesprek?
Zij hihiquote:Op woensdag 8 februari 2012 22:43 schreef Furdinand het volgende:
het is appel haar meet dus zei regelt wel wie er wel uitgenodigd wordt en wie niet
Het is niet mijn meet.quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:43 schreef Furdinand het volgende:
het is appel haar meet dus zei regelt wel wie er wel uitgenodigd wordt en wie niet
quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:43 schreef Omdatappel het volgende:
Wel lief blijven doen tegen elkaar, anders heb ik niet zoveel zin meer om überhaupt iets te organiseren...
Misschien.quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:43 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
En dat ben jij tijdens het krijgen van een orgasme ofzo?
Jouw =/= hunquote:Op woensdag 8 februari 2012 22:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Bedankt!@
[..]
Ik heb vaak goede gesprekken met ze gehad. Ik 'spam' ook, so what?
Juist wel.quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:43 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
In ONZ moet je niet verwachten dat er kwaliteit gepost gaat worden.
Daarom zei ik, van mij mag je komen. IRL ben je rustig. Van Henkie heb ik mijn twijfels en dat wil ik ook niet uitproberen.quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:43 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Alleen maar op internet faka. En hoevaak is hier een serieus en diepgaand gesprek?
wel jij nodigt mensen uit naar jouw strand het was jouw initiatief etcquote:Op woensdag 8 februari 2012 22:43 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Het is niet mijn meet.
We doen het toch wel samen.
quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:43 schreef Omdatappel het volgende:
Wel lief blijven doen tegen elkaar, anders heb ik niet zoveel zin meer om überhaupt iets te organiseren...
quote:
Dus jij baseert hoe ik IRL ben op hoe ik op FOK! ben? Goede mening wel.quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:44 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Jouw =/= hun
[..]
Juist wel.
[..]
Daarom zei ik, van mij mag je komen. IRL ben je rustig. Van Henkie heb ik mijn twijfels en dat wil ik ook niet uitproberen.
quote:
quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:45 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Dus jij baseert hoe ik IRL ben op hoe ik op FOK! ben? Goede mening wel.
En kwaliteit in ONZ, sinds wanneer?
[..]
Dus sluit je mensen buitenquote:Op woensdag 8 februari 2012 22:45 schreef Furdinand het volgende:
ik sluit niemand buiten ik verkondig alleen wie er naar mijn mening wel en niet bij hoort
kusquote:Op woensdag 8 februari 2012 22:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Bitches please. Laten we ophouden over die meet.
't Zegt dan wel van mij dat ik daar nooit zit te 'shitposten' omdat 't mij niet opvaltquote:
Zowel op FOK! als de indruk die je achterlaat op ons aller favoriete social media.quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:45 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Dus jij baseert hoe ik IRL ben op hoe ik op FOK! ben? Goede mening wel.
En kwaliteit in ONZ, sinds wanneer?
[..]
Echt welquote:Op woensdag 8 februari 2012 22:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
85 posts alleen al in dit topic over die meet en in vorig topic ook wel zoiets.Dit wordt hem niet.
Achja beter dan die wanna be straattaal van netquote:Op woensdag 8 februari 2012 22:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
85 posts alleen al in dit topic over die meet en in vorig topic ook wel zoiets.Dit wordt hem niet.
> Kwaliteitquote:Op woensdag 8 februari 2012 22:46 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Zowel op FOK! als de indruk die je achterlaat op ons aller favoriete social media.
En sinds het begin, alleen snappen mensen dat niet en dat is wat vooral zo speelt bij de meeste mensen.
Eensquote:Op woensdag 8 februari 2012 22:47 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Achja beter dan die wanna be straattaal van net
TROLLquote:
quote:
Waar is dat plaatje als ik 'm nodig hebquote:
Dan gaan er een aantal weer huilen.quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Maak je niet zo druk, ik neem jou mee als mijn +1. En ik zat in de commissie samen met Cosmo.
Die het als foundation gebruikte?quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:50 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Waar is dat plaatje als ik 'm nodig heb
Met die lelijke trol?quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:50 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Waar is dat plaatje als ik 'm nodig heb
Die jaquote:Op woensdag 8 februari 2012 22:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Die het als foundation gebruikte?
of een stierquote:Op woensdag 8 februari 2012 22:51 schreef Nectar het volgende:
iedereen die zon konijn met zon piratending is in zijn UI, die behoort tot de elite van dit topic ?
Is geen konijn.quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:51 schreef Nectar het volgende:
iedereen die zon konijn met zon piratending is in zijn UI, die behoort tot de elite van dit topic ?
Whehehequote:
Tot de elite van FOK!.quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:51 schreef Nectar het volgende:
quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:52 schreef Nectar het volgende:
grappig dat iedereen dezelfde UI heeft alleen dan een andere dingetje
respect
Hou nou eens op over die kutmeet.quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:52 schreef Furdinand het volgende:
+1 lijkt me geen goed ideedan is heel het idee van besloten meet weg
Jij bent de maker, bohh.quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:53 schreef HappyBob het volgende:
Ik behoor niet tot de eliteTerwijl ik ben begonnen met die shit
Ik voel me niet meer welkom op de meet.
Het heelal.quote:
Ben ik normaal gesproken onaardig danquote:Op woensdag 8 februari 2012 22:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Dankjewel Nectar wat ben je aardig vandaag.
quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:55 schreef Nectar het volgende:
[..]
Ben ik normaal gesproken onaardig dan
behoorlijk jaquote:Op woensdag 8 februari 2012 22:55 schreef Nectar het volgende:
[..]
Ben ik normaal gesproken onaardig dan
Inderdaadquote:Op woensdag 8 februari 2012 22:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Van Jan zijn UI, wist je dat niet?
Nee wist ik nietquote:Op woensdag 8 februari 2012 22:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Van Jan zijn UI, wist je dat niet?
Ik heb wat meer wijsheid erbij gekregen en daarom moest het hoofd groter inderdaadquote:Op woensdag 8 februari 2012 22:57 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Maar Jan, je UI nu is anders dan die Bob voor je maakte hoor.
tunen heet dat tochquote:Op woensdag 8 februari 2012 22:57 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Maar Jan, je UI nu is anders dan die Bob voor je maakte hoor.
quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Je bent irritant meestal.
Maar vanaf nu denk ik heel anders over je.![]()
![]()
echt niet manquote:
Johnny Cash ?quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:57 schreef HappyBob het volgende:
Voor de kenners:
"I Stopped Believing In God After I Realised Its Dog Spelt Backwards"
Ik geloofde weer in God op het moment dat ik jou zagquote:Op woensdag 8 februari 2012 22:57 schreef HappyBob het volgende:
Voor de kenners:
"I Stopped Believing In God After I Realised Its Dog Spelt Backwards"
Jij zou het eigenlijk wel moeten weten..quote:
oke man, ik zal mijn best doenquote:Op woensdag 8 februari 2012 22:59 schreef Furdinand het volgende:
[..]
je krijgt een kans je FOK! leven te beteren
verdommequote:Op woensdag 8 februari 2012 23:00 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Jij zou het eigenlijk wel moeten weten..
the inbetweeners
Wannabe dat je dr bent.quote:Op woensdag 8 februari 2012 23:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Kom eens bij Klinky voor wat billenkokek.
Wie wat is dezequote:
Het was lekker.quote:Op woensdag 8 februari 2012 23:02 schreef samthegreat5 het volgende:
Ik at een boterham met tapenade en worst.
Oke hihihquote:Op woensdag 8 februari 2012 23:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Kom eens bij Klinky voor wat billenkokek.
quote:
wrm, wiequote:
NEEN IK WEET GEWOON NIETquote:
Slaap lekkerquote:Op woensdag 8 februari 2012 23:06 schreef Furdinand het volgende:
ik ga maar weer slapen enzo want dat moet weetje.
Sommige dingen wil je gewoon niet weten.quote:Op woensdag 8 februari 2012 23:06 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
NEEN IK WEET GEWOON NIET
IK BEN ONWETEND
OH KOM MAAR OPquote:Op woensdag 8 februari 2012 23:06 schreef Klinky het volgende:
[..]
Sommige dingen wil je gewoon niet weten.
quote:Op woensdag 8 februari 2012 23:09 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Doe het nietstraks ben je gebroken voor het leven
Er is al wat gebroken.quote:
Slaap lekkerquote:Op woensdag 8 februari 2012 23:06 schreef Furdinand het volgende:
ik ga maar weer slapen enzo want dat moet weetje.
ik koop de stokbrood wel..quote:Op woensdag 8 februari 2012 23:05 schreef Doerieee het volgende:
[..]
Hey koop jij die stokbrood of wil je een tostiijzer in je kanis geramd krijgen ?
Mijn ego.quote:
Misschien.quote:Op woensdag 8 februari 2012 23:11 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Mijn ego.
En wacht, is dit nou weer een ander account?
quote:Op woensdag 8 februari 2012 23:11 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
De nachtbaggermeet is nu al een groter succes
Niet haten op deze meetquote:
Gezellig met z'n tweetjes bij de Burger Kingquote:Op woensdag 8 februari 2012 23:11 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
De nachtbaggermeet is nu al een groter succes
Laat maar gaan.quote:Op woensdag 8 februari 2012 23:11 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Mijn ego.
En wacht, is dit nou weer een ander account?
Waar wedden we op?quote:Op woensdag 8 februari 2012 23:11 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Niet haten op deze meetHij gaat hoe dan ook door.
Nee dat is Klinkerzusje al.quote:Op woensdag 8 februari 2012 23:12 schreef Nectar het volgende:
Klinkertje?
wtf zusje van klinkerbotsing ofzeau ?
quote:Op woensdag 8 februari 2012 23:14 schreef Nectar het volgende:
is er iemand overleden op de vorige meet ofzo
quote:Op woensdag 8 februari 2012 23:13 schreef Nectar het volgende:
waarom is de meet zon gevoelig onderwerp in deze topicreeks
Nee is niet extreem genoeg. Naaktpics> ?quote:
HAHAHGAquote:Op woensdag 8 februari 2012 23:14 schreef Nectar het volgende:
Naaktpics van jou? Zijn die er? Delen gaarne.quote:Op woensdag 8 februari 2012 23:14 schreef Klinkertje het volgende:
[..]Weet ik veel.
[..]
Nee is niet extreem genoeg. Naaktpics> ?
[..]
HAHAHGA
quote:Op woensdag 8 februari 2012 23:14 schreef Klinkertje het volgende:
[..]
Daar willen we het niet over hebben.quote:Op woensdag 8 februari 2012 23:14 schreef Nectar het volgende:
Lach je nu na die afschuwelijke gebeurtenis?quote:Op woensdag 8 februari 2012 23:14 schreef Klinkertje het volgende:
[..]Weet ik veel.
[..]
[..]
HAHAHGA
Nee, ik moet er nu al van huilen bij het ideequote:Op woensdag 8 februari 2012 23:15 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Daar willen we het niet over hebben..
Deal! Maar weet dat een meet zonder jou ook nog steeds een meet is he..quote:Op woensdag 8 februari 2012 23:14 schreef Klinkertje het volgende:
[..]
Nee joh, ik win toch.quote:Op woensdag 8 februari 2012 23:15 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Naaktpics van jou? Zijn die er? Delen gaarne.
Ik ben nooit meer mezelf geweest na dat ongelukje.quote:Op woensdag 8 februari 2012 23:16 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Lach je nu na die afschuwelijke gebeurtenis?.
quote:
Ja en kutje nu word ik bang.quote:Op woensdag 8 februari 2012 23:16 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Deal! Maar weet dat een meet zonder jou ook nog steeds een meet is he..
Ik moest LOLenquote:Op woensdag 8 februari 2012 23:14 schreef Nectar het volgende:
Challenge accepted.quote:Op woensdag 8 februari 2012 23:16 schreef Klinkertje het volgende:
[..]
Nee joh, ik win toch.
[..]
Ik ben nooit meer mezelf geweest na dat ongelukje.
[..]Ik zal de foto's van bobo met jou delen.
Ik ook, maar gelukkig ben ik vrijuit gegaan.quote:
HAHAHAquote:Op woensdag 8 februari 2012 23:20 schreef Klinkertje het volgende:
[..]
HA wedden dat jij op vakantie bent.
Burnquote:Op woensdag 8 februari 2012 23:20 schreef Klinkertje het volgende:
[..]
Huh?quote:Op woensdag 8 februari 2012 23:20 schreef Klinkertje het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 8 februari 2012 23:20 schreef Klinkertje het volgende:
[..]
Jaja tijdens die meet, gaat niet door omdat jij op vakantie bent en haarklip wss ook en Jan heeft zn poot gebroken en Bloemp die komt niet omdat ik ook niet ga. Dusss. Meet valt in het water.quote:
En dan blijven alleen jij en ik over die samen in de Struikjes springenquote:Op woensdag 8 februari 2012 23:22 schreef Klinkertje het volgende:
[..]
Jaja tijdens die meet, gaat niet door omdat jij op vakantie bent en haarklip wss ook en Jan heeft zn poot gebroken en Bloemp die komt niet omdat ik ook niet ga. Dusss. Meet valt in het water.
Hihi, strandmeet die in het water valtquote:Op woensdag 8 februari 2012 23:22 schreef Klinkertje het volgende:
[..]
Jaja tijdens die meet, gaat niet door omdat jij op vakantie bent en haarklip wss ook en Jan heeft zn poot gebroken en Bloemp die komt niet omdat ik ook niet ga. Dusss. Meet valt in het water.
Mensen die op vakantie gaanquote:Op woensdag 8 februari 2012 23:22 schreef Klinkertje het volgende:
[..]
HAHAHAquote:Op woensdag 8 februari 2012 23:23 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
En dan blijven alleen jij en ik over die samen in de Struikjes springen
quote:Op woensdag 8 februari 2012 23:23 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Hihi, strandmeet die in het water valt
quote:Op woensdag 8 februari 2012 23:23 schreef Bloempje. het volgende:
Dat was werkelijk de slechtste grap van de avond.
Neee.quote:Op woensdag 8 februari 2012 23:24 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Mensen die op vakantie gaanIk ben er gewoon bij! En Jan in een rolstoel.
FUUUquote:Op woensdag 8 februari 2012 23:23 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
En dan blijven alleen jij en ik over die samen in de Struikjes springen
Houten spalkquote:Op woensdag 8 februari 2012 23:24 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Mensen die op vakantie gaanIk ben er gewoon bij! En Jan in een rolstoel.
Mijn mondhoeken krulden wel omhoogquote:Op woensdag 8 februari 2012 23:23 schreef Bloempje. het volgende:
Dat was werkelijk de slechtste grap van de avond.
[ Bericht 0% gewijzigd door JanPiraat op 08-02-2012 23:26 (NNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN) ]quote:Op woensdag 8 februari 2012 23:25 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Houten spalkanders wordt dat lastig met al dat zand
[..]
Mijn mondhoeken krulden wel omhoog![]()
Houten poot als een echte piraatquote:Op woensdag 8 februari 2012 23:25 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Houten spalkanders wordt dat lastig met al dat zand
Ik ben er ook gewoon bij hoor.quote:Op woensdag 8 februari 2012 23:26 schreef Omdatappel het volgende:
Ik vind dat de meet wel door moet gaan hoor.
Ik vergat een n bij krulde vertelde een betrouwbare en lieflijke bron mijquote:Op woensdag 8 februari 2012 23:26 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
[ Bericht 0% gewijzigd door JanPiraat op 08-02-2012 23:26 (NNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN) ]
Wat
Ik heb jou helemaal niks verteld.quote:Op woensdag 8 februari 2012 23:27 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik vergat een n bij krulde vertelde een betrouwbare en lieflijke bron mij
Ik vind het best hoor maar vanwege mijn sociale autisme zal ik waarschijnlijk toch niet komenquote:Op woensdag 8 februari 2012 23:26 schreef Omdatappel het volgende:
Ik vind dat de meet wel door moet gaan hoor.
Jij bent dan ook maar een struik.quote:Op woensdag 8 februari 2012 23:27 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Ik heb jou helemaal niks verteld.
Dan laat ik je wel de naaktpics van Klinky zien.quote:
Waarom zo doen?quote:
HET WAS KLINKS, SUKKELquote:Op woensdag 8 februari 2012 23:27 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Ik heb jou helemaal niks verteld.
Ik moest hard grinniken wel.quote:Op woensdag 8 februari 2012 23:30 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Jij boos ? #henkie94 #struik #struikrovers #durftevragen
godquote:Op woensdag 8 februari 2012 23:30 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Geen depressieve liedjes zingen nu.quote:Op woensdag 8 februari 2012 23:29 schreef Klinkertje het volgende:
[..]
LAAT ME. LAAAAAAAAAAAAAAT MEEEEE. IK HEB HET ALTIJD ZO GEDAAN!
tik hem aanquote:
Waarom, jij verdriet?quote:Op woensdag 8 februari 2012 23:30 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Geen depressieve liedjes zingen nu.
quote:Op woensdag 8 februari 2012 23:28 schreef Klinkertje het volgende:
[..]
Jij bent dan ook maar een struik. [ afbeelding ]
Wolla wrm capsquote:
Godver.quote:Op woensdag 8 februari 2012 23:30 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Mensen proberen de meet te saboterenquote:Op woensdag 8 februari 2012 23:31 schreef Klinkertje het volgende:
[..]
Waarom Bobje toch, kom eens hier.
Dat is geen brohugquote:
Niet.quote:Op woensdag 8 februari 2012 23:34 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Mensen proberen de meet te saboteren
[..]
Dat is geen brohugDat is een rear naked choke
Trusten Jannemanquote:
quote:Op woensdag 8 februari 2012 23:37 schreef JanPiraat het volgende:
MENSEN HET IS GEEN AFSCHEID OF BEGROETTOPIC HIER
Je wil me dood hebbenquote:
Slaap zacht, gespalkte broederquote:
Klopt, het is waar.quote:Op woensdag 8 februari 2012 23:38 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Je wil me dood hebbenTR
[..]
Slaap zacht, gespalkte broeder
Ik teleurstelquote:
Ik zal je je hele leven lang stalkenquote:Op woensdag 8 februari 2012 23:39 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Klopt, het is waar.Ik wil je dood hebben zodat je als beschermengeltje op m'n schouder kunt zitten.
Dan kan ik met een gerust hart de straat oversteken.quote:Op woensdag 8 februari 2012 23:44 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik zal je je hele leven lang stalken
quote:Op donderdag 9 februari 2012 01:27 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Ik ben een snorstok, jij een hinde.
Valt wel meequote:
Maar weet je zeker dat je dit wilt? Zodra die penis eraan zit, kun je niet meer terug.quote:Op donderdag 9 februari 2012 02:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hahaha.. Kon ik die stap nou zetten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |