SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Doe gezellig mee en post iets inhoudelijks.
• Baggeren doet we niet hier, ARG7 staat voor kwaliteit!
• Dit is ARG7, dus geen linkdump, nachtbagger, spamplek o.i.d.
• Piraten gaan ook met de tijd mee, denk dus aan de mobiele gebruikers met je plaatjes.
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje! Het onderste plaatje in de OP mag je niet meer aanpassen.![]()
Ik vraag alleen waarom, en die vraag negeer je gewoon. Dus nog eens, waarom mogen PTR en ik niet komen?quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:36 schreef Furdinand het volgende:
niet gelijk persoonlijk opvatten als ik je er niet bij wilt hebben betekent niet dat ik je niet mag ofzo...
Ik heb al goede verhalen van Jan gehoordquote:Op woensdag 8 februari 2012 22:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]En ze is gewoon best heel erg tof.
Ging meer om dat het veel te snel gaat.quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:36 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
TT is niet eens beledigend bedoeld mop.
Een avatar met de woorden ''Furdinand mag mij niet'' zegt je niks? En jouw goedkeuring daarop?quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:36 schreef Furdinand het volgende:
niet gelijk persoonlijk opvatten als ik je er niet bij wilt hebben betekent niet dat ik je niet mag ofzo...
Oh.quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ging meer om dat het veel te snel gaat.
omdat jullie in mijn ogen niet in de doelgroep van de meet passen.quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:37 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Ik vraag alleen waarom, en die vraag negeer je gewoon. Dus nog eens, waarom mogen PTR en ik niet komen?
Concerten bezoeken, gitaar spelen, chill zijn, ehh Brightonquote:Op woensdag 8 februari 2012 22:37 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik heb al goede verhalen van Jan gehoordWat zijn d'r hobby's?
Wat is deze, wrmquote:Op woensdag 8 februari 2012 22:37 schreef Furdinand het volgende:
[..]
omdat jullie in mijn ogen niet in de doelgroep van de meet passen.
ik kan dit mij niet herinnerenquote:Op woensdag 8 februari 2012 22:37 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Een avatar met de woorden ''Furdinand mag mij niet'' zegt je niks? En jouw goedkeuring daarop?
Kiek mien avatar jong.quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:38 schreef Furdinand het volgende:
[..]
ik kan dit mij niet herinnerenvertel meer
Omdat wij niet bij de "oprichting" van ARG7 waren? Neger alsjeblieft.quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:37 schreef Furdinand het volgende:
[..]
omdat jullie in mijn ogen niet in de doelgroep van de meet passen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |