quote:Op donderdag 9 februari 2012 11:15 schreef Muto het volgende:
[..]
Nu de spanning van een mogelijk elfstedentocht van me af is gevallen, kan ik weer relaxt doen.
Ik zal mn best doen.quote:Op donderdag 9 februari 2012 11:17 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Geen rare dingen doen he?
Je moet jonge mensen ook een besluit laten nemen over zulke dingenquote:Op donderdag 9 februari 2012 11:17 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Geen rare dingen doen he?
Ik heb ze ook allemaal nog, toen ik een keertje in het ziekenhuis lag een weekje heb ik de verslaving ontwikkeld.... De cartoons op nu.nl zijn wel duidelijk van een mindere kwaliteit.quote:Op donderdag 9 februari 2012 12:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
Sterker nog, ik zit altijd klaar met mijn Knudde albums:
Tikkie terug Jaap!
Een Terechte Strafschop
en dergelijke.
Ik ga pas kijken als Genee presentator wordt.quote:Op donderdag 9 februari 2012 19:03 schreef ajacied4lf het volgende:
Lingo is gewoon komedie geworden. Oh Oh Cherso slimbo's doen mee.
Ga kijken man.quote:Op donderdag 9 februari 2012 19:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ga pas kijken als Genee presentator wordt.
Niks mis met Jokertje enige nog enig oprechte persoon uit Oh Oh Chersoquote:
Bibi = Barbie?quote:Op donderdag 9 februari 2012 19:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niks mis met Jokertje enige nog enig oprechte persoon uit Oh Oh ChersoOh Oh Cherso
Lingo
Catherina
Ja ik kijk nu ook.
Die Britt heeft haar Havo zonder oponthoud behaald. Is allemaal toneelspel man. Al gedraagt die Jokertje zich ook niet perse dom eerder lief en naief. Wat is deze waarom praat ik hierover.quote:
Kijk hoe hij uit z'n ogen kijkt man.quote:Op donderdag 9 februari 2012 19:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die Britt heeft haar Havo zonder oponthoud behaald. Is allemaal toneelspel man. Al gedraagt die Jokertje zich ook niet perse dom eerder lief en naief. Wat is deze waarom praat ik hierover.
De opvolger van Wesley is er alquote:Op donderdag 9 februari 2012 19:12 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Kijk hoe hij uit z'n ogen kijkt man.IQ van Wesley.
quote:Op donderdag 9 februari 2012 19:14 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
De opvolger van Wesley is er al
Zegt niks ik ben ook fucking slecht in Lingoquote:
Jij weet hopelijk wel hoe je draaje spelt.quote:Op donderdag 9 februari 2012 19:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zegt niks ik ben ook fucking slecht in LingoNiet dat ik bovenmatig intelligent ben hoor, maar het is wel training.
quote:Op donderdag 9 februari 2012 19:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
Voor in de wiki:
In topic 37 bereikte de VBL Showchat haar dieptepunt, toen de stamgasten van het topic de laatste aflevering van Lingo uitgebreid bespraken.
quote:
Of dat nijlpaard van de plusquote:Op donderdag 9 februari 2012 19:23 schreef GGMM het volgende:
Die C1000 reclame's zijn voor mij een reden om naar de Albert Heijn te gaan.
weet ikquote:
AHquote:Op donderdag 9 februari 2012 19:23 schreef GGMM het volgende:
Die C1000 reclame's zijn voor mij een reden om naar de Albert Heijn te gaan.
moet wel een fok bruidloft komenquote:
En ik moet dat organiseren?!quote:Op donderdag 9 februari 2012 19:28 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
moet wel een fok bruidloft komen
FOK vrijgezellen fesst eerst natuurlijkquote:
quote:Op donderdag 9 februari 2012 19:30 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
FOK vrijgezellen fesst eerst natuurlijk
het hoort erbijquote:
quote:
quote:Op donderdag 9 februari 2012 19:35 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik zal m'n best doen om het te organiseren..
Quakequote:Op donderdag 9 februari 2012 19:40 schreef Littlerabbit het volgende:
Tijd voor een potje Quake toch geen fuck op tv.
Quake?quote:Op donderdag 9 februari 2012 19:40 schreef Littlerabbit het volgende:
Tijd voor een potje Quake toch geen fuck op tv.
Nee. UTquote:Op donderdag 9 februari 2012 19:42 schreef GGMM het volgende:
Skyrim is de enige game die er echt toe doet.
is een gamequote:
quote:
Nee man. Voetbal, oke. Maar gamende vrouwen is not dun!quote:
quote:Op donderdag 9 februari 2012 19:46 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Jaaa nou ja.. Vroeger altijdCoD, UT, GTA, Quake
![]()
En natuurlijk The Sims!
Je zou het bijna gaan denken ja.quote:Op donderdag 9 februari 2012 19:45 schreef Caland het volgende:
[..]
En ze rookt shag en drinkt bier zeker.
Doe normaalquote:Op donderdag 9 februari 2012 19:45 schreef Caland het volgende:
[..]
En ze rookt shag en drinkt bier zeker.
Maar ik deed altijd multiplayer met de buurmeisjes en jongens. En dan Skype aan weejewel...quote:Op donderdag 9 februari 2012 19:45 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Vrouwen die meer van games weten dan een jongen. vind ik niet kunnen.
[..]
Nee man. Voetbal, oke. Maar gamende vrouwen is not dun!
nou ik welquote:Op donderdag 9 februari 2012 19:45 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Vrouwen die meer van games weten dan een jongen. vind ik niet kunnen.
okequote:
quote:Op donderdag 9 februari 2012 19:47 schreef Jojoortje het volgende:
Maar ik deed altijd multiplayer met de buurmeisjes en jongens. En dan Skype aan weejewel...
Dan kun je zeggen: Haha Pietje jij gaat over 3 seconden dood, want dan had je hem in je sniperzicht enzo
Altijd baby's krijgen en dan ze laten verwaarlozen. Dan kwam de kinderbescherming je baby ophalenquote:Op donderdag 9 februari 2012 19:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
'The Sims' kan nog wel, dat is ook echt een vrouwengame.
Sadist.quote:Op donderdag 9 februari 2012 19:48 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Altijd baby's krijgen en dan ze laten verwaarlozen. Dan kwam de kinderbescherming je baby ophalen![]()
Jij bent geen vrouw ...quote:Op donderdag 9 februari 2012 19:48 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Altijd baby's krijgen en dan ze laten verwaarlozen. Dan kwam de kinderbescherming je baby ophalen![]()
Of vreemd gaan met de buurman en dan ervoor zorgen dat je eigen man net op dat tijdstip terug komt uit het werkquote:
maar je hebt wel gelijk, UT was wel leukquote:Op donderdag 9 februari 2012 19:50 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik twijfel ook nog wel eens...
Heb jij dat toen ook met fokkers gedaan?quote:Op donderdag 9 februari 2012 19:53 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
maar je hebt wel gelijk, UT was wel leuk
Nou Quake is het zelfde alleen dan nog net wat ouder, maar geen zin om spellen te kopen dus speel af en toe op www.quakelive.comquote:Op donderdag 9 februari 2012 19:53 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Met jou een keertje volgens mij.quote:Op donderdag 9 februari 2012 19:54 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Heb jij dat toen ook met fokkers gedaan?
ik word als een man behandeldquote:Op donderdag 9 februari 2012 19:53 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ben je daar blij mee?quote:Op donderdag 9 februari 2012 19:58 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
ik word als een man behandeld
Ik heb rond mijn 13e veel gegamed. UT, CoD, Runescape, Knight-Onlinequote:Op donderdag 9 februari 2012 19:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nou Quake is het zelfde alleen dan nog net wat ouder, maar geen zin om spellen te kopen dus speel af en toe op www.quakelive.comBehoorlijk actief nog.
En terecht van Jojoortje hebben we tenminste nog ogenquote:Op donderdag 9 februari 2012 19:58 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
ik word als een man behandeld
somsquote:
Leugens.quote:Op donderdag 9 februari 2012 20:04 schreef ajacied4lf het volgende:
Ik heb een foto in: 'hoe zie je er nu uit' staan.
facepalm inddquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |