SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Doe gezellig mee en post iets inhoudelijks.
• Baggeren doet we niet hier, ARG7 staat voor kwaliteit!
• Dit is ARG7, dus geen linkdump, nachtbagger, spamplek o.i.d.
• Piraten gaan ook met de tijd mee, denk dus aan de mobiele gebruikers met je plaatjes.
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje! Het onderste plaatje in de OP mag je niet meer aanpassen.![]()
Ja, ik hoorde het.quote:Op woensdag 8 februari 2012 20:32 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Elfstedentocht gaat niet door heDus dan ga ik er maar vanuit dat het warmer gaat worden
Echt he.quote:Op woensdag 8 februari 2012 20:33 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ja, ik hoorde het.Joy.
Stomme gezeik ook elk jaar, jeetje.
Dank u dank uquote:Op woensdag 8 februari 2012 20:32 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Oh, nice, gefeliciteerd!Hehe, sure.
Op naar de lente jongensquote:Op woensdag 8 februari 2012 20:34 schreef Henkie94 het volgende:
Maandag wordt het +4 hier schijnbaar.
Ik sluit niemand buiten. Maar ik kan er niks aan doen als de uitnodiging niet bij jou terecht kan.quote:
Dan nog 20 graadjes erbij en het is weer lekker.quote:Op woensdag 8 februari 2012 20:34 schreef Henkie94 het volgende:
Maandag wordt het +4 hier schijnbaar.
ik weet voldoendequote:Op woensdag 8 februari 2012 20:34 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik sluit niemand buiten. Maar ik kan er niks aan doen als de uitnodiging niet bij jou terecht kan.
Zoiets.quote:Op woensdag 8 februari 2012 20:34 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Dan nog 20 graadjes erbij en het is weer lekker.
Juist.quote:
Ik mag wel hè?quote:Op woensdag 8 februari 2012 20:34 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik sluit niemand buiten. Maar ik kan er niks aan doen als de uitnodiging niet bij jou terecht kan.
Daar ga ik niet over tochquote:
Maar van jou mag ik wel toch?quote:Op woensdag 8 februari 2012 20:35 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Daar ga ik niet over tochIk hoop ook maar dat ik word uitgenodigd.
Van mij mag je wel hoorquote:Op woensdag 8 februari 2012 20:36 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Maar van jou mag ik wel toch?
Als jij niet mag, ga ik ook niet.
Kusquote:Op woensdag 8 februari 2012 20:36 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Van mij mag je wel hoorIedereen is wat mij betreft welkom.
ook Zweetteef?quote:Op woensdag 8 februari 2012 20:36 schreef HappyBob het volgende:
[..]
ik kom ook manquote:Op woensdag 8 februari 2012 20:36 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Wat ongelooflijk jammer dat ik haar emailadres niet heb. Uiteraard worden uitnodigen enkel per email gestuurd.quote:
Gelukkig heb je de mijne.quote:Op woensdag 8 februari 2012 20:39 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Wat ongelooflijk jammer dat ik haar emailadres niet heb. Uiteraard worden uitnodigen enkel per email gestuurd.
sanne1@tbsinstelling.nlquote:Op woensdag 8 februari 2012 20:39 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Wat ongelooflijk jammer dat ik haar emailadres niet heb. Uiteraard worden uitnodigen enkel per email gestuurd.
Oké man.quote:
Ongetwijfeldquote:Op woensdag 8 februari 2012 20:38 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Ze heeft vast een leuke persoonlijkheid.
Dat is inderdaad jammerquote:Op woensdag 8 februari 2012 20:39 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 8 februari 2012 20:40 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Oké man.
[..]
Ongetwijfeld
[..]
Dat is inderdaad jammer
ok man ik geef geen kut.quote:Op woensdag 8 februari 2012 20:41 schreef Plastic_zak het volgende:
beach en ik gaan met auto's deadliften
Ik stuur 'm wel via mijn gedachten brada.quote:Op woensdag 8 februari 2012 20:40 schreef HappyBob het volgende:
Wacht.. je hebt mijn e-mailadres ook niet
Haxquote:Op woensdag 8 februari 2012 20:42 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik stuur 'm wel via mijn gedachten brada.
quote:
quote:Op woensdag 8 februari 2012 20:40 schreef HappyBob het volgende:
Wacht.. je hebt mijn e-mailadres ook niet
1997 beldequote:
Je duif weet niet waar ik woonquote:
Mooie duim. Die kan je in een gat steken waar de zon nooit schijnt.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
jijboos.pngquote:Op woensdag 8 februari 2012 20:52 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
DAT IS EEN LEUK LIEDJE GODVERDOMME
Ja.quote:
Hey, kusje.quote:
Ja joh, tuurlijk. Was ook eigenlijk maar een grapje.quote:Op woensdag 8 februari 2012 20:52 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Je duif weet niet waar ik woonKan het niet gewoon via fok pm/dm?
Of maak een event aan op Facebook en nodig me uit
quote:Op woensdag 8 februari 2012 20:53 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Mooie duim. Die kan je in een gat steken waar de zon nooit schijnt.Ik heb geen gaten waar de zon nooit schijnt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Komt er echt een meet of was dat een grapje?quote:Op woensdag 8 februari 2012 20:54 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ja.
[..]
Hey, kusje.
[..]
Ja joh, tuurlijk. Was ook eigenlijk maar een grapje.![]()
Ik dacht even echt dat je een postduif ging sturen..quote:Op woensdag 8 februari 2012 20:54 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ja joh, tuurlijk. Was ook eigenlijk maar een grapje.![]()
Pics van je bruine billetjes.quote:Op woensdag 8 februari 2012 20:54 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb geen gaten waar de zon nooit schijnt.
Zullen we samen dan wat van die gaatjes ontdekken bij jou?quote:Op woensdag 8 februari 2012 20:54 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb geen gaten waar de zon nooit schijnt.
Dat was geen grapje.quote:Op woensdag 8 februari 2012 20:54 schreef Beach het volgende:
[..]
Komt er echt een meet of was dat een grapje?
Nee man, ik ben bang voor duiven.quote:Op woensdag 8 februari 2012 20:55 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik dacht even echt dat je een postduif ging sturen..
Ik wil wel een plastic zak over zijn hoofd trekken.quote:
Oké, maak maar een Facebook event danquote:Op woensdag 8 februari 2012 20:55 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Nee man, ik ben bang voor duiven.
Denk dat een aantal mensen dat liever niet hebbenquote:
anders ga ik niet zonder jou is het niet compleetquote:
quote:Op woensdag 8 februari 2012 20:53 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Mooie duim. Die kan je in een gat steken waar de zon nooit schijnt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ikboos.bmpquote:Zijn jouw gaten zo groot, ja?quote:Op woensdag 8 februari 2012 20:54 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb geen gaten waar de zon nooit schijnt.hequote:
gaan we samen smatjes hosselen dan???quote:Op woensdag 8 februari 2012 20:57 schreef Beach het volgende:
[..]
anders ga ik niet zonder jou is het niet compleet
boksquote:Op woensdag 8 februari 2012 20:58 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
gaan we samen smatjes hosselen dan???
Ik heb hier een lekkere tandenborstel die je wel mag komen gebruikenquote:Op woensdag 8 februari 2012 20:59 schreef Myraela het volgende:
[..]
Als je ze vaak gebruikt blijven ze openstaan. Probeer maar.
Zie quote hieronder wat ik ga proberen.quote:Op woensdag 8 februari 2012 20:59 schreef Myraela het volgende:
[..]
Als je ze vaak gebruikt blijven ze openstaan. Probeer maar.
quote:Op woensdag 8 februari 2012 21:00 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik heb hier een lekkere tandenborstel die je wel mag komen gebruiken
KBKBKBKBKBquote:Op woensdag 8 februari 2012 21:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Wat gaat het snel hier vandaag.
Jij bent toch zeker wel een TBquote:
Ik noem jou direct tantoelekkerquote:Op woensdag 8 februari 2012 21:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Noem je me nu indirect een vinvis?
gwnquote:
Kusje op je struik.quote:
wejooquote:Op woensdag 8 februari 2012 21:09 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
gwn
i luv u 5ver (dat means i luv u moar dan 4ver)
Nou genot hoor.quote:Op woensdag 8 februari 2012 21:09 schreef JanPiraat het volgende:
KB de koningin van ARG weer terug ja toch![]()
quote:Op woensdag 8 februari 2012 21:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Kusje op je struik.
[..]
wejooright back @ ya
En de koning ook toch.quote:Op woensdag 8 februari 2012 21:09 schreef JanPiraat het volgende:
KB de koningin van ARG weer terug ja toch![]()
no homoquote:
quote:Op woensdag 8 februari 2012 21:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nee joh. Mooie, machtige vrouw.
quote:
Nee man.quote:Op woensdag 8 februari 2012 21:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nee joh. Mooie, machtige vrouw.
sgoequote:Op woensdag 8 februari 2012 21:25 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik ga even vragen bij White House wat haar contactadres is en het regelen
Jij lekkere baas weerquote:
En ik dan?quote:Op woensdag 8 februari 2012 21:49 schreef Furdinand het volgende:
jaaan zullen wij hand in hand over het strand lopen bij de strand meet?
Sorryquote:
Ben ik approved? ;_;quote:Op woensdag 8 februari 2012 21:51 schreef Furdinand het volgende:
maar ff serieus er mogen niet te veel vreemde mensen komen hoor anders vind ik het niet leuk meer
jij en Jan, Bloem en Klips, Furdi en Appel.. allemaal van die stelletjes.quote:
En jij en Bob?quote:Op woensdag 8 februari 2012 21:52 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
jij en Jan, Bloem en Klips, Furdi en Appel.. allemaal van die stelletjes.
Truetrue.quote:Op woensdag 8 februari 2012 21:51 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
SorryMaar niet echt toch, ik ga met mijn Klipje trouwen
Ik kom niet.quote:Op woensdag 8 februari 2012 21:52 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Boelerquote:Op woensdag 8 februari 2012 21:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Truetrue.
[..]
Ik kom niet.
neem dan ook een random boytoy meequote:Op woensdag 8 februari 2012 21:52 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
dat moet ik nog even met de jury besprekenquote:
Wrom niet dan, hoe gaan we dan romantisch langs het strand lopen?quote:Op woensdag 8 februari 2012 21:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Truetrue.
[..]
Ik kom niet.
quote:Op woensdag 8 februari 2012 21:54 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Wrom niet dan, hoe gaan we dan romantisch langs het strand lopen?
Random boytoy...quote:Op woensdag 8 februari 2012 21:54 schreef Furdinand het volgende:
[..]
neem dan ook een random boytoy mee
[..]
dat moet ik nog even met de jury bespreken
Niet haten, romantiek is fijn. Gemaakte romantiek is om te kotsen.quote:
Whihih messhiegn.quote:
quote:Op woensdag 8 februari 2012 21:55 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Niet haten, romantiek is fijn. Gemaakte romantiek is om te kotsen.
Nu ga ik even douchen. Totzo jongelui.
Ik wil romantisch met je langs het strand lopen jaquote:Op woensdag 8 februari 2012 21:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Whihih messhiegn.
[..]
Douchse
ik wil alleen komen als jij jan bloem cosmo klip bob enzo komen hoor anders vind ik het niet leukquote:Op woensdag 8 februari 2012 21:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Whihih messhiegn.
[..]
Douchse
quote:Op woensdag 8 februari 2012 21:57 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik wil romantisch met je langs het strand lopen ja
quote:Op woensdag 8 februari 2012 21:57 schreef Furdinand het volgende:
[..]
ik wil alleen komen als jij jan bloem cosmo klip bob enzo komen hoor anders vind ik het niet leuk
Maar straks komen we vreemde mensen tegen op het strandquote:Op woensdag 8 februari 2012 21:59 schreef Furdinand het volgende:
[..]
maar de enige nieuwe die je ziet zijn ik en appel dan toch
Dralion?quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
ARG7:
Appel, Beach, Bloempje, Bobje, Cosmo, Furd, JanP, Klink.Maar van mij mogen struik ptr & ook komen. En K-Cash.
Ik ben struik.quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
ARG7:
Appel, Beach, Bloempje, Bobje, Cosmo, Furd, JanP, Klink.Maar van mij mogen struik ptr & ook komen. En K-Cash.
wie zijn die laatste die ken ik noetquote:Op woensdag 8 februari 2012 22:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
ARG7:
DM togquote:Op woensdag 8 februari 2012 22:00 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Daar ga ik geen woorden aan vuil maken in de dit topic.
quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Vergeet ik iemand? Nee toch? Eep. Dat bedoel ik, die jongen is amper online nog tegenwoordig.
SORRY DRAAL.
Struik en PTR zijn ik en PsychoTheRapist.quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:02 schreef Furdinand het volgende:
[..]
wie zijn die laatste die ken ik noetnu wil ik niet meer
alfabetische volgorde allesquote:Op woensdag 8 februari 2012 22:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
ARG7:
Appel, Beach, Bloempje, Bobje, Cosmo, DRAFUCKINGLION, Furd, JanP, Klink.Maar van mij mogen struik ptr & ook komen. En K-Cash.
Die tweede heb ik ook moeite meequote:Op woensdag 8 februari 2012 22:07 schreef Henkie94 het volgende:
Die eerste is godver niet te lezen man.
Jij was toch Merkel?quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Was ik Jan Kees?Of Sarkozy? Hmm.
Maar minder.quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:07 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Die tweede heb ik ook moeite mee
Zal ik maar een leesbare uitnodiging maken?
mag ik jouw +1 zijn?quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:10 schreef HappyBob het volgende:
Mogen de vrijgezellen een +1 meenemen?Anders moet ik de hele tijd kotsen van jullie liefde.
Ik ben ook foreveralone toch?quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:10 schreef HappyBob het volgende:
Mogen de vrijgezellen een +1 meenemen?Anders moet ik de hele tijd kotsen van jullie liefde.
Jij hebt Appeltje alquote:
Dan mag jij ook een +1 meenemenquote:
Jaquote:
quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:13 schreef Henkie94 het volgende:
Ik ben wel de +1 van Bobo, anders mag ik toch niet komen.
quote:
quote:
Dit.quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:13 schreef Cosmo2.0 het volgende:
+1 moet gekeurd worden door een onafhankelijke jury bestaande uit KB en ik.
Jaaa onder andere.quote:
Ohja je zakjesmachine.quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:13 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
JaDie mooie pannenkoeken
EN DE NOODLES
MIJN MOEDER
Ze kwam laatst naar me toe met bevroren blauwe noodles
Ik heb nog een beter ideequote:
Hier valt heel misschien over te onderhandelen, wordt meegenomen naar achter.quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:15 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik heb nog een beter ideeJullie nemen een +1 voor ons mee
Daarom geen msn dus.quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:18 schreef Bloempje. het volgende:
Mijn god
Ik zit in een skypegesprek met broertje, Klipje, en 3 vrienden van broertje
Nu is een mooie tijd voor mij om te sterven.
Succes hequote:Op woensdag 8 februari 2012 22:18 schreef Bloempje. het volgende:
Mijn god
Ik zit in een skypegesprek met broertje, Klipje, en 3 vrienden van broertje
Nu is een mooie tijd voor mij om te sterven.
Wel van tevoren graag foto's.quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hier valt heel misschien over te onderhandelen, wordt meegenomen naar achter.
Komt goeddd.quote:
Zal Furd leuk vinden inderdaad.quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:19 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Vinden ze toch niet erg.Ik geef morgen wel kusje omdat het lekker was.
Jij kent broertje niet.quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Daarom geen msn dus.
Waarom sterven?
HIER BEN IK ALLL!quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Daarom geen msn dus.
Waarom sterven?
Klopt, wil ik zo houden ook denk ik.quote:
JEEJ.quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:20 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
HIER BEN IK ALLL!
Omdat ze eng zijn
Niet letterlijk kusje jongehhh.quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Zal Furd leuk vinden inderdaad.
Waar komt die haat vandaan.quote:Op woensdag 8 februari 2012 21:53 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Bob en Henkie (Al is Henkie niet welkom)
Nee, tuurlijk niet.quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:20 schreef Furdinand het volgende:
appeeeel geen rare mensen uitnodigen voor de strandmeet hoor
n8n ken ik niet echt, Michhas is wel lievquote:Op woensdag 8 februari 2012 22:21 schreef Omdatappel het volgende:
Heeft n8n niet ook een poosje hier gepost? En moeten we Michhas ook uitnodigen?
alleen de basis van ARG hoor want er posten regelmatig mensen die ook niet het strand op mogenquote:Op woensdag 8 februari 2012 22:21 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Nee, tuurlijk niet.
Alleen de toffe mensen die regelmatig in ARG posten.
WAT DAN WEL HE WAT DAN WEL JONGUHH.quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:20 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Niet letterlijk kusje jongehhh.
NEE.quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:21 schreef Omdatappel het volgende:
Jaaquote:Op woensdag 8 februari 2012 22:21 schreef Omdatappel het volgende:
Die post hier ook nog regelmatigquote:
Een blauwmaandag. Doe beide maar niet, en die Merel ook niet.quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:21 schreef Omdatappel het volgende:
ja, nee en merel dikke NEEquote:Op woensdag 8 februari 2012 22:21 schreef Omdatappel het volgende:
Struikquote:Op woensdag 8 februari 2012 22:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
ARG7:
Appel, Beach, Bloempje, Bobje, Cosmo, DRAFUCKINGLION, Furd, JanP, Klink.Maar van mij mogen struik ptr & ook komen. En K-Cash.
Ik weetquote:Op woensdag 8 februari 2012 22:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Merel post al eeuwen niet meer BObje, ze is gestopt met fok.
Bobo, wij kunnen toch saampiesquote:Op woensdag 8 februari 2012 22:10 schreef HappyBob het volgende:
Chrissie.quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:24 schreef HappyBob het volgende:
Ik ga jullie Facebook vriendenlijst doorspitten om te kijken wie mijn +1 wordt.
quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:24 schreef HappyBob het volgende:
* Henkie94 privé zetquote:Op woensdag 8 februari 2012 22:24 schreef HappyBob het volgende:
jij mag heul niet mee joh gekkiequote:Op woensdag 8 februari 2012 22:24 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Bobo, wij kunnen toch saampies
En Struik erbij![]()
Want?quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:25 schreef Furdinand het volgende:
[..]
jij mag heul niet mee joh gekkie
Ik hoef niets te zeggenquote:Op woensdag 8 februari 2012 22:24 schreef HappyBob het volgende:
Ik wil iets vrouwelijksquote:Op woensdag 8 februari 2012 22:24 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Bobo, wij kunnen toch saampies
En Struik erbij![]()
Ja, jammer ditquote:
Is je zusje dan al terug?quote:
wrm nie, ik heb er altijd gezeten juh, gewoon onder een andere naam.quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:25 schreef Furdinand het volgende:
[..]
jij mag heul niet mee joh gekkie
Ik heb best leuke vriendinnen, maar de meeste zijn al bezetquote:Op woensdag 8 februari 2012 22:26 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik wil iets vrouwelijks
[..]
Ja, jammer ditHeb ik dus ook niks aan.
[..]
Is je zusje dan al terug?
Wie heeft de mooiste vriendinnen?
Ik was net van plan om met jouw lijst te beginnenquote:Op woensdag 8 februari 2012 22:27 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ik heb best leuke vriendinnen, maar de meeste zijn al bezet
quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:27 schreef Bloempje. het volgende:
Ik hoor net: 'Ja, soms denk ik: ik moet schijten als een weerwolf!'
Hoe, wie, wat, waarquote:Op woensdag 8 februari 2012 22:27 schreef Bloempje. het volgende:
Ik hoor net: 'Ja, soms denk ik: ik moet schijten als een weerwolf!'
Leeftijd en lengte?quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
BOBJE IS MIJN ASTRID NIKS VOOR JOU?
Achter elkaar?quote:
Kruisverhoor hierquote:Op woensdag 8 februari 2012 22:30 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Achter elkaar?Hoe ging het? Waren het je eerste rijlessen? Wat voor cijfer geef je jezelf? Wanneer examen?
samthegreat5 blijkbaar.quote:
Euh, neen. Een les per weekquote:Op woensdag 8 februari 2012 22:30 schreef HappyBob het volgende:
Achter elkaar?Hoe ging het? Waren het je eerste rijlessen? Wat voor cijfer geef je jezelf? Wanneer examen?
Ja, behalve dat ik alles al op m'n 2e les mocht.quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:31 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
1) Auto starten
2) Wegrijden
3) Schakelen
4) Stoppen
Wat is iets?quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:31 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
ik zie jullie wel samen ja
maar ze is denk ik wel iets groter dan je
Beetje elkaar leren kennenquote:
True.quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:32 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Wat is iets?2 centimeter of een halve meter?
[..]
Beetje elkaar leren kennen
Mij wel.quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:32 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Zeggen de woorden: ''furdinand mag mij niet'' je iets?
Hoezo? Dat hij niet zoveel mensen wil meeten? Groot gelijk.quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:32 schreef Omdatappel het volgende:
Furdinand, echt, doe niet zo autistisch.
Klinkt acceptabel. Ik zet haar in het lijstjequote:
Leukquote:Op woensdag 8 februari 2012 22:32 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Euh, neen. Een les per week. En jep, eerste rijlessen. Ik zou niet weten wat voor cijfer ik mezelf zou geven, ik denk wel een redelijke 7 of 7.5 ofzo. Examen weet ik niet wanneer.
nee?quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:32 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Zeggen de woorden: ''furdinand mag mij niet'' je iets?
Als hij gelijk erbij zegt waarom komt het wel een stuk duidelijker over nietwaar?quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:34 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Hoezo? Dat hij niet zoveel mensen wil meeten? Groot gelijk.
quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:34 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:34 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Klinkt acceptabel. Ik zet haar in het lijstje
Nee, dat bedoel ik niet, dat is ook wel goed. Was niet de bedoeling om elke losse user hier uit te nodigen.quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:34 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |