Ja, dat!! Dat laat je dan toch niet liggenquote:Op woensdag 8 februari 2012 18:59 schreef Unfckingtitled het volgende:
Jonge, als ik 500 ekkies in mn portomonee heb, bewaak ik hem met mijn leven
quote:Op woensdag 8 februari 2012 18:59 schreef PriemGirl het volgende:
Ik krik het lurkeraantal wel nog even omhoog![]()
quote:Op woensdag 8 februari 2012 19:03 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik zou echt niet kunnen lurken trouwens in dit topic. Ik vind mezelf veel te garpig om jullie mijn loiken opmerkingen te onthouden![]()
Ik zou echt niet kunnen lurken trouwens in dit topic. Ik vind mezelf veel te garpig om jullie mijn loiken opmerkingen te onthouden![]()
Wat nee ik heb het niet over jouquote:Op woensdag 8 februari 2012 19:08 schreef Puckzzz het volgende:
Zeggeh BGtes!! Je laatste FB status...klinkt alsof je het over mij hebt, maar ik zeur nergens over!
Ik lollerde.quote:Op woensdag 8 februari 2012 19:10 schreef Stormqueen het volgende:
heeft petje een facebookban wegens teveel baggeren? Whehehe!
Heul nietquote:Op woensdag 8 februari 2012 19:11 schreef Stormqueen het volgende:
uft, je bent toch als lurker begonnen? Lieger!!!
Mja daarom zei ik dit topicquote:
Nee maar wij hebben hostingbedrijf?quote:Op woensdag 8 februari 2012 19:06 schreef SpaceInvaders het volgende:
Hosten jullie je site ook ergens trouwens? Zo ja dan heb ik wat vraagjons
Ik kan nergens vinden hoeveel bandbreedte ik heb.quote:Op woensdag 8 februari 2012 19:20 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Nee maar wij hebben hostingbedrijf?
Was den vraag.
YUP!!quote:
De beste soort.quote:
Nu ben ik nieuwsgierigquote:Op woensdag 8 februari 2012 19:30 schreef Puckzzz het volgende:
Mysterie opgelost...
Hij had twee foto's geplaatst die volgens FB iets te expliciet naakt waren
DONT WANT TO KNOW LALALALLALAquote:Op woensdag 8 februari 2012 19:21 schreef Unfckingtitled het volgende:
Doen we eigenlijk nog zo'n lijstje in het meet topic zodat we weten hoeveel mensen er komen? Dan kan ik er ook rekening mee houden met vreetzooi.
ik wilde jou nog even props geven voor je fotoquote:Op woensdag 8 februari 2012 19:32 schreef Dimens het volgende:
En nog steeds geen tieten. Tjongejonge zeg.
Oh sorry Priem.quote:Op woensdag 8 februari 2012 19:33 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Nu ben ik nieuwsgierig
[..]
DONT WANT TO KNOW LALALALLALA
quote:
Gelukkig dat sommige het wel kunnen waarderen.quote:Op woensdag 8 februari 2012 19:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik wilde jou nog even props geven voor je foto
zeker!quote:Op woensdag 8 februari 2012 19:35 schreef Dimens het volgende:
[..]
Gelukkig dat sommige het wel kunnen waarderen.
Met die ingesteldheid mag jij zaterdag heul niet mee naar friesland met mijquote:
pehehequote:Op woensdag 8 februari 2012 19:37 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Met die ingesteldheid mag jij zaterdag heul niet mee naar friesland met mij![]()
Ja, is toch ook, jonge!!quote:Op woensdag 8 februari 2012 19:28 schreef IJsdraakje het volgende:
Bwehehehe. Ik lees Lin d'r blog en ik moet meteen weer denken aan de reactie op 't nude on nude. "DIE IS LELIJK"
De enige tip die ik zou kunnen geven is mij zijn. Ik doe namelijk niet speciale dingen met mijn nagels, zo ben ik gewoon geboren.quote:
Zeker! Helemaal in vergelijking met die van UD. Ik moest gewoon nog een keer lolleren erom.quote:
quote:Op woensdag 8 februari 2012 19:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zeker! Helemaal in vergelijking met die van UD. Ik moest gewoon nog een keer lolleren erom.
Lekkere tepel.quote:Op woensdag 8 februari 2012 19:40 schreef Dimens het volgende:
[..]
Topic terug. Van mij dan want de rest durft niet.
doe het lekkor zelf!quote:Op woensdag 8 februari 2012 19:40 schreef Puckzzz het volgende:
Skjoe...laat je tieten ff zien ofzo...
Pfffffffff .... Lin dan??quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
OH??quote:
quote:Op woensdag 8 februari 2012 19:42 schreef Unfckingtitled het volgende:
Bohhh.. zal ik dan maar..?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Jaaaaaa !!! Oo moeten we echt doen ! Normaal zit ik met vriendlief in de kroeg; maar wil eigenlijk wel een keer als een mongol in de drukte in Eindje vertoevenquote:Op woensdag 8 februari 2012 19:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
pehehe
er is weer een EK dit jaar, dan gaan we wel samen als oranjemongols in de zon op de markt staan zuipen!
Bohhh.. zal ik dan maar..?Ja dat kunnen we al zien he dat er geen plaatje in zit, beter je best doen voortaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.¯_(ツ)_/¯
Bohhh.. zal ik dan maar..?Goeden tetten!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Don't come closer, I might hurt you
Bohhh.. zal ik dan maar..?Fuck. Nu was ik ook wat teleurgesteldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
Neequote:
Ids, zo heet de zoon van een uitvoerder bij onsquote:Op woensdag 8 februari 2012 19:43 schreef Stormqueen het volgende:
of joppe, of anne, of sytse, of tjakko, of sipko, of ids, of folkert
jaaaaa!!!quote:Op woensdag 8 februari 2012 19:43 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Jaaaaaa !!! Oo moeten we echt doen ! Normaal zit ik met vriendlief in de kroeg; maar wil eigenlijk wel een keer als een mongol in de drukte in Eindje vertoeven![]()
Ik hou je er aan
Aah sorry priemkequote:Op woensdag 8 februari 2012 19:43 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Fuck. Nu was ik ook wat teleurgesteld
Iederen tiet die ik irl aanschouw; moet ik in mijn handen hebben. You've been warnedquote:Op woensdag 8 februari 2012 19:44 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Aah sorry priemkeMaar jij zal ze ooit irl kunnen aanschouwen
Jaaaaaaa !!!quote:
De mijne zijn je ontsnapt.quote:Op woensdag 8 februari 2012 19:45 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Iederen tiet die ik irl aanschouw; moet ik in mijn handen hebben. You've been warned
Heul niet iedereen, Priem was teleurgesteldquote:Op woensdag 8 februari 2012 19:43 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ja dat kunnen we al zien he dat er geen plaatje in zit, beter je best doen voortaan.
quote:Op woensdag 8 februari 2012 19:45 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Iederen tiet die ik irl aanschouw; moet ik in mijn handen hebben. You've been warned
quote:
quote:Op woensdag 8 februari 2012 19:45 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Jaaaaaaa !!!
Heb nu ook al weer zin in EK![]()
Dat !! En dat je mij wel het voetbal laat kijken; want dan ben ik best fanatiekquote:
Bwehehehehe.quote:Op woensdag 8 februari 2012 19:46 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Ik heb me zeer ingehouden. Ik wou nog een ietwat beschaafden indruk op je achter laten
Didn't really work; did itquote:
Eerst studie af, daarna zie ik wel waar er werk is.quote:Op woensdag 8 februari 2012 19:47 schreef Stormqueen het volgende:
en ijs, hou es op met mauwen dat je te ver weg woont, verhuis dan!!!
Ik niet. Elke keer wordt het me uitgelegd en dan snap ik het weer niet.quote:
quote:Op woensdag 8 februari 2012 19:48 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dan gaat de foto van photobucket af... jammer zeg...
Ik ook! En niemand geloof me als ik het zegquote:
Lijken wassen.quote:Op woensdag 8 februari 2012 19:49 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik ook! En niemand geloof me als ik het zegTot ik het uitleg
Ik heb daar nog een keer een mooien slechten paint van gemaakt voor in het SHJN-topicquote:Op woensdag 8 februari 2012 19:48 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik niet. Elke keer wordt het me uitgelegd en dan snap ik het weer niet.
Als ik je photobucket link heb fusker ik al je private images.quote:Op woensdag 8 februari 2012 19:48 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dan gaat de foto van photobucket af... jammer zeg...
Jij werd net geopperd als onzen trotsen gilfquote:Op woensdag 8 februari 2012 19:48 schreef Puckzzz het volgende:
Nou ik hou op met teruglezen...
ik ben geen MILF maar een GILF, ik ben over 30 en zonder vent en moet dan dus maar zelfmoord plegen
*kras*
maar ik heb lekker wel 75F nu....
SCHAAR!!!!!!!!!!! aanpassen plz?
Ja, datquote:Op woensdag 8 februari 2012 19:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik vind voetbal ook stom, behalve als oranje speelt in een EK of WK
ik welquote:Op woensdag 8 februari 2012 19:48 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik weet nog dat toen ik mijn eerste foto postte, Priem zei: 'Goeden tetten' maar ik weet heul niet meer welke foto dat was
Bekakte oma'squote:Op woensdag 8 februari 2012 19:49 schreef SpaceInvaders het volgende:
Lin, elke keer als ik 'kaptafel' op je blog lees hoor ik een bekakte oma KAPTAFEL in mijn hoofd zeggen
Waar zijn die van jou dan?quote:Op woensdag 8 februari 2012 19:48 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik weet nog dat toen ik mijn eerste foto postte, Priem zei: 'Goeden tetten' maar ik weet heul niet meer welke foto dat was
quote:Op woensdag 8 februari 2012 19:48 schreef Unfckingtitled het volgende:
Kan me hem ook nog vaag herinnerenquote:
Bwhehehehehequote:Op woensdag 8 februari 2012 19:49 schreef SpaceInvaders het volgende:
Lin, elke keer als ik 'kaptafel' op je blog lees hoor ik een bekakte oma KAPTAFEL in mijn hoofd zeggen
Ja, achter als in dichter bij het goal.quote:Op woensdag 8 februari 2012 19:49 schreef Debsterr het volgende:
FF denken. Als ik het goed zeg, is buitenspel wanneer iemand aangespeeld wordt die ACHTER de verdediging staat. Toch.
quote:
Ik snap het eindelijkquote:Op woensdag 8 februari 2012 19:51 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja, achter als in dichter bij het goal.
GODVERDOMME echt?!quote:Op woensdag 8 februari 2012 19:51 schreef SpaceInvaders het volgende:
HAHAHAHAHA
mama is boos omdat er geen GTST komt door de elfstedentocht zooi
bevestigd.quote:Op woensdag 8 februari 2012 19:51 schreef Debsterr het volgende:
EUJ bevestig eens of ik buitenspel snapstelletje ouwehoere
Welkon lakjonsquote:Op woensdag 8 februari 2012 19:51 schreef Loqi het volgende:
Tetters!!1! (ja ik ben uitgespeeld met mn nieuwe lakjes)
Ohja, stom van mequote:Op woensdag 8 februari 2012 19:51 schreef Dimens het volgende:
[..]
Haal ze daar eens heel snel uit. Zo krijgen ze natuurlijk geen lucht.
quote:Op woensdag 8 februari 2012 19:51 schreef SpaceInvaders het volgende:
HAHAHAHAHA
mama is boos omdat er geen GTST komt door de elfstedentocht zooi
Het zit in de familiequote:Op woensdag 8 februari 2012 19:53 schreef SpaceInvaders het volgende:
'godverdomme kut elfstedentocht' - Spees haar mama
quote:
En mensen die gtst kijken en uggs dragen??quote:
JOAHquote:Op woensdag 8 februari 2012 19:54 schreef Loqi het volgende:
[..]heb je mijn vervroegde verjaardagscadeau gemist?
Je moet goed zoeken, lees de hints en als je het waard bent zal jij ze ook aanschouwen.quote:Op woensdag 8 februari 2012 19:53 schreef Dimens het volgende:
Lindytje, ik heb al je posts vanaf vorige week gelezen maar niets van tieten gezien. Wanneer heb je ze ongeveer gepost?
Die moeten van goeden huizen komen om het goed te maken.quote:Op woensdag 8 februari 2012 19:54 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
En mensen die gtst kijken en uggs dragen??(ALS IN UFT
)
quote:Op woensdag 8 februari 2012 19:53 schreef Dimens het volgende:
Lindytje, ik heb al je posts vanaf vorige week gelezen maar niets van tieten gezien. Wanneer heb je ze ongeveer gepost?
Oh noes, the pressurequote:Op woensdag 8 februari 2012 19:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die moeten van goeden huizen komen om het goed te maken.![]()
*unfriendt*quote:Op woensdag 8 februari 2012 19:54 schreef Debsterr het volgende:
Ik wil ook Uggs. Pas verdomme toch geen andere schoenen met die klotepoten van mij en die zijn warm.
It's a questquote:Op woensdag 8 februari 2012 19:54 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Je moet goed zoeken, lees de hints en als je het waard bent zal jij ze ook aanschouwen.
Goeie tetten zijn een pré.quote:
Ik heb ze gezien, ik ben het waard.quote:
dat is niet slim in deze reeksquote:Op woensdag 8 februari 2012 19:56 schreef Dimens het volgende:
[..]
In een spoiler dan wel? Die heb ik niet allemaal geopend.
quote:Op woensdag 8 februari 2012 19:55 schreef Loqi het volgende:
[..]
[SHJN SC] Waar PA goed bezig is!! *O*![]()
![]()
Spees, ontspanquote:Op woensdag 8 februari 2012 19:58 schreef SpaceInvaders het volgende:
FLIKKER OP MET JE ALTERNATIEVE TRAJECTEN, DAN IS HET GEEN ECHTE TOCHT
Volgens mij is het beter voor je bloeddruk als je de tv uitzetquote:Op woensdag 8 februari 2012 19:58 schreef SpaceInvaders het volgende:
FLIKKER OP MET JE ALTERNATIEVE TRAJECTEN, DAN IS HET GEEN ECHTE TOCHT
Welke nummers hebben ze gekregen dan?quote:Op woensdag 8 februari 2012 19:59 schreef Puckzzz het volgende:
Mijn tieten zijn zelfs genummerd...om verwarring te voorkomen
52465 en 9737109quote:Op woensdag 8 februari 2012 19:59 schreef Dimens het volgende:
[..]
Welke nummers hebben ze gekregen dan?
Einz, Zwei en Drei!!quote:Op woensdag 8 februari 2012 19:59 schreef Dimens het volgende:
[..]
Welke nummers hebben ze gekregen dan?
Kom naar westfriesland.quote:
Ja ik ben een beetje raar in die dingenquote:
Niet zonder tocht !! Zit ik heel de dag dat zinnetje vanbuiten te lerenquote:
Dan zullen ze moeten gaan zwemmenquote:Op woensdag 8 februari 2012 20:01 schreef Unfckingtitled het volgende:
Waarom mag ie niet doorgaan dan? Hebben we toch geen last van?
Lastig een BH te vinden dunkt me.quote:Op woensdag 8 februari 2012 20:03 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ja ik ben een beetje raar in die dingen
Kruipt zielig in een hoekje in foetus houding met duim in de duim mond en een doos tissuesquote:
Nee ik had het gevraagd voordat duidelijk werd dat hij niet doorgaatquote:Op woensdag 8 februari 2012 20:04 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Dan zullen ze moeten gaan zwemmen
Ik doe niet aan fries, alleen westfries.quote:Op woensdag 8 februari 2012 20:03 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Niet zonder tocht !! Zit ik heel de dag dat zinnetje vanbuiten te leren![]()
noes!!!!quote:Op woensdag 8 februari 2012 20:04 schreef Unfckingtitled het volgende:
SKJOE! Er staat een vaut in de databank! Er staat nog 103!
SQ laughs evillyquote:Op woensdag 8 februari 2012 20:04 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Kruipt zielig in een hoekje in foetus houding met duim in de duim mond en een doos tissues
*kras kras kras*quote:
Houdoequote:Op woensdag 8 februari 2012 20:06 schreef Dimens het volgende:
Maar hey, het was gezellig. Ik heb gekregen waar ik voor kwam en nu is het tijd voor het volgende tietentopic.
We meet again.
[ afbeelding ]
* Dimens blijft nog wel een tijdje lurken voor het geval dat.quote:Op woensdag 8 februari 2012 20:07 schreef Puckzzz het volgende:
Mooi....dan ga ik nu mijn tieten posten
ik wel!quote:Op woensdag 8 februari 2012 20:07 schreef Puckzzz het volgende:
Tsjeezus...ik ben aan het afkicken van FB
Ik kan geen statusupdates doen boehoeeeee
Of dat je gaat poepenquote:Op woensdag 8 februari 2012 20:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik wel!
Maar je mag ook hier vertellen wat je gegeten hebt hoor
Heeft ze al gedaanquote:Op woensdag 8 februari 2012 20:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik wel!
Maar je mag ook hier vertellen wat je gegeten hebt hoor
Nieuws is overrated.quote:
Het echte nieuws is: Gelieve nog een week te wachten en dan gaan we nog eens vergaderen over een tocht.quote:
quote:
Ja dat ga ik nu doen denk ik. Wat er in gaat moet er ook weer uit he?quote:
quote:
Thunderbird en Spitfire van CGquote:Op woensdag 8 februari 2012 20:15 schreef Stormqueen het volgende:
noem eens wat mooie rode lakjes zonder glitter?
Vel rood?quote:Op woensdag 8 februari 2012 20:15 schreef Stormqueen het volgende:
Percevalquote:Op woensdag 8 februari 2012 20:15 schreef Stormqueen het volgende:
Die ik nou op heb, yeaaaaaahquote:Op woensdag 8 februari 2012 20:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Thunderbird en Spitfire van CG
Little Red Wagon van OPIquote:Op woensdag 8 februari 2012 20:15 schreef Stormqueen het volgende:
Hij blijft pwetty.quote:
Ouch.quote:Op woensdag 8 februari 2012 20:19 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[ afbeelding ]
Zocht even snel een swatch van thunderbird kom je dit tegen
5-hoekige nagels!quote:Op woensdag 8 februari 2012 20:19 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[ afbeelding ]
Eh.quote:Op woensdag 8 februari 2012 20:19 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
raar volkquote:
Dafuq i just read momentjequote:Derp kort gezegd maak je een histogram (en dan heb je meteen de data gesorteerd), is zowat het snelste dat kan, O(n) (i.e. linear time). Maar enkel als het het aantal mogelijke waarden dat moet gesorteerd worden, k, van de grootteorde is van het aantal getallen dat je wil sorteren. Dus als O(k) = n. Eenmaal daarboven begint het richting n log(n) te evolueren. Maar het is desalniettemin zeer bruikbaar in veel gevallen en sneller dan comparison sorts als quicksort. Maar veel programmeurs lijken er niet aan te denken (hoewel ze het heus wel weten als je het ze vertelt). Maar het gaat hier om een goed voorbeeld voor studenten, niet om het etaleren van onze eigen kennis.
Dussss..........quote:Op woensdag 8 februari 2012 20:24 schreef PriemGirl het volgende:
Mijn 2 ouwe professoren zijn algoritmes van sorteringen aan het discussiëren op fb
1 van de vele reacties
[..]
Dafuq i just read momentje
Heb je ook gelezen dat mijn autistenscore van 10 niet in de ranking staat?quote:
Van welk gedeelte heb je het meeste spijt?quote:
Eeehhhhhquote:Op woensdag 8 februari 2012 20:24 schreef PriemGirl het volgende:
Mijn 2 ouwe professoren zijn algoritmes van sorteringen aan het discussiëren op fb
1 van de vele reacties
[..]
Dafuq i just read momentje
Er stond heul veul niet in de database geloof ikquote:Op woensdag 8 februari 2012 20:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Heb je ook gelezen dat mijn autistenscore van 10 niet in de ranking staat?
DAT HET ENIGE NUTTIGE IN ALL THE POSTS LINDY'S BOOBIES WAREN EN DIE ZIJN AL VERWIJDERDquote:Op woensdag 8 februari 2012 20:26 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Van welk gedeelte heb je het meeste spijt?
quote:Op woensdag 8 februari 2012 20:27 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Er stond heul veul niet in de database geloof ik
[..]
DAT HET ENIGE NUTTIGE IN ALL THE POSTS LINDY'S BOOBIES WAREN EN DIE ZIJN AL VERWIJDERD![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik wil erin potdorie.quote:Op woensdag 8 februari 2012 20:27 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
[..]
DAT HET ENIGE NUTTIGE IN ALL THE POSTS LINDY'S BOOBIES WAREN EN DIE ZIJN AL VERWIJDERD![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Fixedquote:
quote:
quote:Op woensdag 8 februari 2012 20:27 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |