Ja, dat!! Dat laat je dan toch niet liggenquote:Op woensdag 8 februari 2012 18:59 schreef Unfckingtitled het volgende:
Jonge, als ik 500 ekkies in mn portomonee heb, bewaak ik hem met mijn leven
quote:Op woensdag 8 februari 2012 18:59 schreef PriemGirl het volgende:
Ik krik het lurkeraantal wel nog even omhoog![]()
quote:Op woensdag 8 februari 2012 19:03 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik zou echt niet kunnen lurken trouwens in dit topic. Ik vind mezelf veel te garpig om jullie mijn loiken opmerkingen te onthouden![]()
Ik zou echt niet kunnen lurken trouwens in dit topic. Ik vind mezelf veel te garpig om jullie mijn loiken opmerkingen te onthouden![]()
Wat nee ik heb het niet over jouquote:Op woensdag 8 februari 2012 19:08 schreef Puckzzz het volgende:
Zeggeh BGtes!! Je laatste FB status...klinkt alsof je het over mij hebt, maar ik zeur nergens over!
Ik lollerde.quote:Op woensdag 8 februari 2012 19:10 schreef Stormqueen het volgende:
heeft petje een facebookban wegens teveel baggeren? Whehehe!
Heul nietquote:Op woensdag 8 februari 2012 19:11 schreef Stormqueen het volgende:
uft, je bent toch als lurker begonnen? Lieger!!!
Mja daarom zei ik dit topicquote:
Nee maar wij hebben hostingbedrijf?quote:Op woensdag 8 februari 2012 19:06 schreef SpaceInvaders het volgende:
Hosten jullie je site ook ergens trouwens? Zo ja dan heb ik wat vraagjons
Ik kan nergens vinden hoeveel bandbreedte ik heb.quote:Op woensdag 8 februari 2012 19:20 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Nee maar wij hebben hostingbedrijf?
Was den vraag.
YUP!!quote:
De beste soort.quote:
Nu ben ik nieuwsgierigquote:Op woensdag 8 februari 2012 19:30 schreef Puckzzz het volgende:
Mysterie opgelost...
Hij had twee foto's geplaatst die volgens FB iets te expliciet naakt waren
DONT WANT TO KNOW LALALALLALAquote:Op woensdag 8 februari 2012 19:21 schreef Unfckingtitled het volgende:
Doen we eigenlijk nog zo'n lijstje in het meet topic zodat we weten hoeveel mensen er komen? Dan kan ik er ook rekening mee houden met vreetzooi.
ik wilde jou nog even props geven voor je fotoquote:Op woensdag 8 februari 2012 19:32 schreef Dimens het volgende:
En nog steeds geen tieten. Tjongejonge zeg.
Oh sorry Priem.quote:Op woensdag 8 februari 2012 19:33 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Nu ben ik nieuwsgierig
[..]
DONT WANT TO KNOW LALALALLALA
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |