Ah dat zocht ik bedanktquote:
Kijk even in je contract. Daar staat wat je functie is, en meestal ook je (uur)loon.quote:Op maandag 20 februari 2012 21:49 schreef Anonymousz het volgende:
is mijn uurloon 6.30 omdat ik 21 ben of 8.69 (ik zit in schaal 1 volgens postnl overeenkomst)?
ow okquote:Op maandag 20 februari 2012 23:15 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Kijk even in je contract. Daar staat wat je functie is, en meestal ook je (uur)loon.
Nog steeds niente, nadaquote:Op maandag 20 februari 2012 11:01 schreef Selestha het volgende:
Salaris nog niet binnen.. Morgen wel hoop ik .. Ben blut
Ben benieuwd. Bij ons heb je als PB+ eigenlijk geen reet te vertellen en ben je vrijwel volledig afhankelijk van de wil/onwil en kunde/onkunde van je TC.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 10:21 schreef Poesopstokje het volgende:
Ik heb straks een gesprek met mijn PB+ over alle mistanden die ik eerder heb genoemd.
Straks verslagje ervan!
Hier ook nog niet en ik heb INGquote:
Och als er HAH is maakt dat toch weinig uit? Liever wat post erbij, dan krijg je de HAH ook makkelijker in de brievenbusquote:Op dinsdag 21 februari 2012 10:50 schreef Herfstblad het volgende:
[..]
Hier ook nog niet en ik heb ING
Ik verwacht trouwens vandaag hier veel HAH en voor elk huis een brief met gemeentelijke belastingen.
quote:
Ik heb gelukkig een hele lieve en begripvolle PB+quote:Op dinsdag 21 februari 2012 10:29 schreef lololo het volgende:
[..]
Ben benieuwd. Bij ons heb je als PB+ eigenlijk geen reet te vertellen en ben je vrijwel volledig afhankelijk van de wil/onwil en kunde/onkunde van je TC.
1 reden: geld.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 13:02 schreef Deezertje het volgende:
Sinds de invoering van het piek/dalsysteem moet er toch ook een lampje gaan branden bij de managers? Piekdagen zijn DRUK, daldagen stellen gewoon echt niets voor. En voor de klant is het trouwens ook niet fijn want op welke dagen kan je nou je post verwachten?
Gelukkig, dan ga ik er vanuit dat het er morgen wel isquote:Op dinsdag 21 februari 2012 10:50 schreef Herfstblad het volgende:
[..]
Hier ook nog niet en ik heb ING
Ik verwacht trouwens vandaag hier veel HAH en voor elk huis een brief met gemeentelijke belastingen.
Reglementair gaat het na 3 weken retour afzender. In de praktijk blijft het wel eens wat langer liggen hoor ik wel eens. Gewoon gaan kijken of het er nog ligt dusquote:Op dinsdag 21 februari 2012 16:57 schreef JochemP het volgende:
Wat gebeurt er als je een pakketje dat via de post kwam niet binnen 3 weken ophaalt van het postkantoor (was niet thuis)?
same herequote:Op dinsdag 21 februari 2012 17:04 schreef Herfstblad het volgende:
Zware dag vandaag! Veel fouten weer, veel HAH (5 stuks)(en nog steeds geen salaris hier.). En ook 5 zakken of zo.
Dat zou wel moeten. Anders ga ik bellen.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 17:12 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
same here
maar waarschijnlijk komt het morgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |