SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Doe gezellig mee en post iets inhoudelijks.
• Baggeren doet we niet hier, ARG7 staat voor kwaliteit!
• Dit is ARG7, dus geen linkdump, nachtbagger, spamplek o.i.d.
• Piraten gaan ook met de tijd mee, denk dus aan de mobiele gebruikers met je plaatjes.
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje! Het onderste plaatje in de OP mag je niet meer aanpassen.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
wajo je ben nog maar 14 joh ga terug naar basis skorroquote:
Watserloos met jou, wrm so agressief.quote:Op woensdag 8 februari 2012 17:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
kutbeach met je kutkensertyfus TT
veel minpunten![]()
![]()
is dat net zoiets als Airmilesquote:Op woensdag 8 februari 2012 17:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
veel minpunten![]()
![]()
Uberhaupt met p_z omgaan is oneindig minpuntenquote:Op woensdag 8 februari 2012 17:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
veel minpunten![]()
![]()
Ik ken dat voel broerens.quote:Op woensdag 8 februari 2012 17:22 schreef Oceanview het volgende:
5 eetlepels sambal op mijn broodje en mijn tong geeft geen neuk.
omdat aidsquote:Op woensdag 8 februari 2012 17:31 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Watserloos met jou, wrm so agressief.
ik spaar ze nietquote:
eensquote:Op woensdag 8 februari 2012 17:31 schreef K-Cash het volgende:
[..]
Uberhaupt met p_z omgaan is oneindig minpunten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bazig plaatje dit.
ja maar je mag al vanaf 12quote:Op woensdag 8 februari 2012 17:30 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
wajo je ben nog maar 14 joh ga terug naar basis skorro
inb4 bah seks.quote:Op woensdag 8 februari 2012 17:32 schreef Bloempje. het volgende:
Ik stel voor dat iedereen Klinks even een knuffel geeft, dat Jan dr ook even sekst en dan gaat het vast weer goed.
ben ik zo erg?quote:Op woensdag 8 februari 2012 17:32 schreef Bloempje. het volgende:
Ik stel voor dat iedereen Klinks even een knuffel geeft, dat Jan dr ook even sekst en dan gaat het vast weer goed.
quote:
postceptionquote:
Harissa sauce ofzo.quote:Op woensdag 8 februari 2012 17:34 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Werkt by my gwn boeler ;s;sss;
[..]
Welke?
Valt mee, maar normaal lieverquote:Op woensdag 8 februari 2012 17:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ben ik zo erg?![]()
[..]![]()
[..]
postception
fail, en tegen de regelsquote:Op woensdag 8 februari 2012 17:34 schreef wolfrolf het volgende:
[ARG7] #535b Met een luecken TT die niet vies is
Reported, saged, hidden, mom told, cops called, modem smashed, hard drive microwaved, retreated to panic room, launched nuclear airstrike on wolfrolf's housequote:
ohh ik ben tegen de stromingquote:Op woensdag 8 februari 2012 17:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Valentijn.Ik ga Jan negeren op die dag.
quote:Op woensdag 8 februari 2012 17:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik ga Klips seksen die dag. Niet omdat het valentijnsdag is, maar gewoon, omdat seksquote:Op woensdag 8 februari 2012 17:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
aight yo veel geluk je gaat t hale slimme knul jij lafjoe skatjequote:
ik ben niet eens bij appel op die dagquote:Op woensdag 8 februari 2012 17:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
quote:Op woensdag 8 februari 2012 17:35 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Reported, saged, hidden, mom told, cops called, modem smashed, hard drive microwaved, retreated to panic room, launched nuclear airstrike on wolfrolf's house
quote:Op woensdag 8 februari 2012 17:35 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Reported, saged, hidden, mom told, cops called, modem smashed, hard drive microwaved, retreated to panic room, launched nuclear airstrike on wolfrolf's house
quote:Op woensdag 8 februari 2012 17:35 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
aight yo veel geluk je gaat t hale slimme knul jij lafjoe skatje) (K)
quote:Op woensdag 8 februari 2012 17:35 schreef K-Cash het volgende:
[..]
ohh ik ben tegen de stroming
ohh hipster
OKE DOEN WEquote:
quote:Op woensdag 8 februari 2012 17:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]so hipster it hurtss
[..]
OKE DOEN WE
Nooit wat extra's over voor die jongenquote:Op woensdag 8 februari 2012 17:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]so hipster it hurtss
[..]
OKE DOEN WE
quote:Op woensdag 8 februari 2012 17:36 schreef Oceanview het volgende:
Ik ga met klinker flirten op valentijn
quote:
je moest eens wetenquote:Op woensdag 8 februari 2012 17:36 schreef K-Cash het volgende:
[..]
Nooit wat extra's over voor die jongen
Ik blijf doorgelinkt worden naar funnyjunk.com.quote:Op woensdag 8 februari 2012 17:37 schreef Henkie94 het volgende:
OV'tje: http://static.fjcdn.com/pictures/MAGIKARP_a9d115_3289551.jpg
Nog steeds zeau boos jongsquote:Op woensdag 8 februari 2012 17:37 schreef Henkie94 het volgende:
OV'tje: http://static.fjcdn.com/pictures/MAGIKARP_a9d115_3289551.jpg
Bij PTR op de MSN werkt ie wel, wats deesquote:Op woensdag 8 februari 2012 17:37 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik blijf doorgelinkt worden naar funnyjunk.com.
Standaard PI zemmel.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als ie nu niet werkt, zoeken jullie t maar uit.![]()
Waarom wraak?quote:Op woensdag 8 februari 2012 17:37 schreef Oceanview het volgende:
ik ga het uitmaken op valentijn want wraak
quote:Op woensdag 8 februari 2012 17:39 schreef Henkie94 het volgende:
Hij werkt maar ik ga niet lezen.. veel te lang mennnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als ie nu niet werkt, zoeken jullie t maar uit.![]()
Daar hoeft het voor mij geen Valentijn voor te zijn.quote:Op woensdag 8 februari 2012 17:36 schreef Trollscience het volgende:
Ik ga mezelf seksen op Valentijn omdat forever alone
Gaat over Magikarp mang.quote:Op woensdag 8 februari 2012 17:40 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Hij werkt maar ik ga niet lezen.. veel te lang mennn
Nee was gewoon grapje maar is altijd zo met films enzo wraak want je bent gedumpt op die dag.quote:
Tantoevies.quote:
Ik ben niet gedumpt op valentijnsdag. Ik heb wel gedumpt op 1 april?quote:Op woensdag 8 februari 2012 17:41 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Nee was gewoon grapje maar is altijd zo met films enzo wraak want je bent gedumpt op die dag.
Haten op Magikarpquote:
Wist Lilly het ook wel dan ?quote:Op woensdag 8 februari 2012 17:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]James wist het al een heeeeeele tijd, dayum.
Ik zonder pokémon.quote:Op woensdag 8 februari 2012 17:41 schreef Henkie94 het volgende:
Ik ga met alleen Magikarps Pokemon spelen, gelei?
quote:Op woensdag 8 februari 2012 17:41 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Wist Lilly het ook wel dan ?en was het voor of na de geboorte van Harry dat James het wist ?
![]()
met 'je' bedoelde ik perspectief vanuit de film dat was vast een grapje?quote:Op woensdag 8 februari 2012 17:41 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ik ben niet gedumpt op valentijnsdag. Ik heb wel gedumpt op 1 april?
Bietje visse ketse ;ppppquote:Op woensdag 8 februari 2012 17:42 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik zonder pokémon.
Lekker real life spelen jwz
jongen doe niet zoquote:Op woensdag 8 februari 2012 17:41 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Wist Lilly het ook wel dan ?en was het voor of na de geboorte van Harry dat James het wist ?
![]()
Kloptquote:Op woensdag 8 februari 2012 17:40 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Daar hoeft het voor mij geen Valentijn voor te zijn.
Omg Klinker en Beach gaan meeten.quote:Op woensdag 8 februari 2012 17:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
hahaha wat
[..]
en dan kom ik persoonlijk je neus breken
wnr gaan wy es meete tanquote:Op woensdag 8 februari 2012 17:46 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Omg Klinker en Beach gaan meeten.
dm ook goet?????quote:Op woensdag 8 februari 2012 17:48 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik weet waar zn flat staan > pm me
wolla wil jij nu al dood tfoequote:Op woensdag 8 februari 2012 17:49 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Als je mij met de auto komt ophalen.![]()
Niet zo doen tegen Mo.quote:Op woensdag 8 februari 2012 17:49 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Eens
[..]
Kap met die bbtaal aub
Hij heft pas bb ping a sahbi jeweet togg whahahahaaaayuhaauhahaaaa xdquote:
wrm ga jy boos sijn tan ;s;s;squote:Op woensdag 8 februari 2012 17:49 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Eens
[..]
Kap met die bbtaal aub
Is goed boeler, volgende week woensdag kan ik m'n rijbewijs ophalen.quote:Op woensdag 8 februari 2012 17:49 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Als je mij met de auto komt ophalen.![]()
Morgen ligt ie er al.quote:Op woensdag 8 februari 2012 17:50 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
wrm ga jy boos sijn tan ;s;s;s
[..]
Is goed boeler, volgende week woensdag kan ik m'n rijbewijs ophalen.
quote:
Sorry neuken?quote:Op woensdag 8 februari 2012 17:50 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
wrm ga jy boos sijn tan ;s;s;s
[..]
Is goed boeler, volgende week woensdag kan ik m'n rijbewijs ophalen.
En dan moet ik alsnog 40 euro extra betalenquote:
gwn langsgaan ;ppppquote:Op woensdag 8 februari 2012 17:52 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
En dan moet ik alsnog 40 euro extra betalenFuck dat.
Dat versneld is zo bullshit hij ligt er altijd de volgende dag maar ze willen gewoon extra laten betalenquote:Op woensdag 8 februari 2012 17:52 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
En dan moet ik alsnog 40 euro extra betalenFuck dat.
IK WIL ER BOVENOP HOR WAT DENK JE WEL NIET DAT JE BENTquote:Op woensdag 8 februari 2012 17:53 schreef Trollscience het volgende:
[..]
WIE LIGT BOVENOP JIJ OK DOE WEL VOORSICHTIG HEB PIJN AAN ME RUG
ik mep die boelersquote:
Overheid jwz, niet te vertrouwen, haten op ons gewoon volk.quote:Op woensdag 8 februari 2012 17:53 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Dat versneld is zo bullshit hij ligt er altijd de volgende dag maar ze willen gewoon extra laten betalen
Ik heb mijn rijbewijs dus jij bent bottom.quote:Op woensdag 8 februari 2012 17:53 schreef Trollscience het volgende:
[..]
WIE LIGT BOVENOP JIJ OK DOE WEL VOORSICHTIG HEB PIJN AAN ME RUG
klapjes gefe ;pppquote:Op woensdag 8 februari 2012 17:54 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
ik mep die boelers))
[..]
Overheid jwz, niet te vertrouwen, haten op ons gewoon volk.
[..]
Ik heb mijn rijbewijs dus jij bent bottom.
Doe ik ook.quote:Op woensdag 8 februari 2012 17:54 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik houd gewoon shift ingedrukt weenie
quote:
wolla kom tanquote:Op woensdag 8 februari 2012 17:54 schreef Oceanview het volgende:
[..]
jij bent hommo jij mag geen mening
Lol wat is dt voor argumentquote:Op woensdag 8 februari 2012 17:54 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
ik mep die boelers))
[..]
Overheid jwz, niet te vertrouwen, haten op ons gewoon volk.
[..]
Ik heb mijn rijbewijs dus jij bent bottom.
quote:Op woensdag 8 februari 2012 17:53 schreef Henkie94 het volgende:
How I Met Your Mother is een pauperserie.
wollah kom dan kk bezem a zemmel kk boelertje sukekltje w8 maar kryg je wel kkflikekrs ik neuk je meoder kk bips eraf sukeklt attyboi a die hert kkzweofa bien afaki, btje stien met lacoste polo solo attiquote:
sryquote:
quote:
jy moet effe kk rustig doen anders kryg je glas in je kk face boom base op je kk face kk hert met je kk gewei niet stoer doenquote:Op woensdag 8 februari 2012 17:55 schreef Oceanview het volgende:
[..]
wollah kom dan kk bezem a zemmel kk boelertje sukekltje w8 maar kryg je wel kkflikekrs ik neuk je meoder kk bips eraf sukeklt attyboi a die hert kkzweofa bien afaki, btje stien met lacoste polo solo atti
wattiz die probleem mattie, ben jij wel helemaal skafa?quote:
Mijn argument, dus altijd een feitquote:
je hebt wel grote bek a zemmel ik moet jou temmen kk hooft kom nijmegen 024 willemskwartier a zemmel ik maak je kapootttquote:Op woensdag 8 februari 2012 17:55 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
sry
[..]
[ afbeelding ]
[..]
jy moet effe kk rustig doen anders kryg je glas in je kk face boom base op je kk face kk hert met je kk gewei niet stoer doen
iek soechontedns eerst jonko roekend je weetzzz matties toen ik kk stoenedx klassie biennenkoem die leroer tiegen mij je bent kk stoned meld ie bie klassehoefdquote:Op woensdag 8 februari 2012 17:56 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
wattiz die probleem mattie, ben jij wel helemaal skafa?
[..]
Mijn argument, dus altijd een feit
whaha waar slaat dt nou weer op kk kneus juh ben zeker een monster kk kop van juh joduhjong juh kom van de spermabank heb juh kk moeder juh dt nog niet verteld kk kneus en dt wijf van juh is al helemaal leluk gebruik je haar als dekking of niet?quote:Op woensdag 8 februari 2012 17:56 schreef Oceanview het volgende:
[..]
je hebt wel grote bek a zemmel ik moet jou temmen kk hooft kom nijmegen 024 willemskwartier a zemmel ik maak je kapoottt
watquote:Op woensdag 8 februari 2012 17:56 schreef Oceanview het volgende:
[..]
iek soechontedns eerst jonko roekend je weetzzz matties toen ik kk stoenedx klassie biennenkoem die leroer tiegen mij je bent kk stoned meld ie bie klassehoefd
ik zei iek nie stoned zien maar moe je weetzzzzz hie mij raken ik zie kk boeler nie raken mang omin lauw
quote:Op woensdag 8 februari 2012 17:56 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
[..]
Helemaal leip, tattoo's op me huid, het begint op me nek en het eindigt op me buik, een echte tattoo junkie, zelfs tattoos op me annoe, swaggon movement zoeken money, niet focken met me broertje kijk maar naar me arm vriend, ben z'n brada ben een broer, yes je wait, oh neeh meiden met hun platten billen tekst op hun billen, dat is damn nice, sinds ik rap met al de prijs neem die lange lijst, knal 'm in je body, voel de pijn bitches, je hebt bloemen voor de snitches... ik ben een tattooboy, een mooikwaaiboy, een swenggangboy, het is je tattooboy..quote:
Krijg je met Plastic_zak hier, dan wil opeens iedereen hier posten.quote:
quote:Op woensdag 8 februari 2012 17:56 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
[..]
hou je fcking kk bek kk flikker,zekeer zoon bril dragende dikzak achter zen kk computer,je komt iedereen uitschelden,iemand zegt iets trg direkt kikken,hoe k zielig ben je dan???mensen komen hier gwn iets vragen julie gaan meteen kk zielig doen,doe normaal manquote:Op woensdag 8 februari 2012 17:57 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
whaha waar slaat dt nou weer op kk kneus juh ben zeker een monster kk kop van juh joduhjong juh kom van de spermabank heb juh kk moeder juh dt nog niet verteld kk kneus en dt wijf van juh is al helemaal leluk gebruik je haar als dekking of niet?
quote:Op woensdag 8 februari 2012 17:58 schreef Oceanview het volgende:
[..]
hou je fcking kk bek kk flikker,zekeer zoon bril dragende dikzak achter zen kk computer,je komt iedereen uitschelden,iemand zegt iets trg direkt kikken,hoe k zielig ben je dan???mensen komen hier gwn iets vragen julie gaan meteen kk zielig doen,doe normaal man
aa kk bezem betr ga jy ff rustig aan doen dan sukkekl ik nuek je moeders reet en je vader met drie tieten kk mongooltjequote:Op woensdag 8 februari 2012 17:58 schreef Oceanview het volgende:
[..]
hou je fcking kk bek kk flikker,zekeer zoon bril dragende dikzak achter zen kk computer,je komt iedereen uitschelden,iemand zegt iets trg direkt kikken,hoe k zielig ben je dan???mensen komen hier gwn iets vragen julie gaan meteen kk zielig doen,doe normaal man
Wie's DV?quote:
ohhhh Trollscience is t beste wat mij ooit is overkomen :$!quote:
Zeker swa zal ik je lekker neuke jonguh?quote:Op woensdag 8 februari 2012 17:59 schreef Oceanview het volgende:
[..]
ohhhh Trollscience is t beste wat mij ooit is overkomen :$!
qq. lovv vo' me bestt' ben 'r24/7 vo' jehh . iick szie jehh niett' szovaakk ,ma' weet dat iick van jehh houdtt' mi b00hhquote:Op woensdag 8 februari 2012 18:00 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Zeker swa zal ik je lekker neuke jonguh?
watquote:Op woensdag 8 februari 2012 18:00 schreef Oceanview het volgende:
[..]
qq. lovv vo' me bestt' ben 'r24/7 vo' jehh . iick szie jehh niett' szovaakk ,ma' weet dat iick van jehh houdtt' mi b00hh
Gast rot op met je semmeltjequote:Op woensdag 8 februari 2012 18:00 schreef Beach het volgende:
P_z is een verrijking voor deze slowchat
(L) Trollscience ik ga aan je denken elke dag en elke nacht over je dromen die dromen zullen werkelijkheid worden :$:$:$ houden van me schatjeeeuhhh (L)(L) deze liefde is niet oppervlakkig of nep :$(L) Maar het zit diep en is echt.. (L)(K)quote:
ej iederen kankerbek houwden kk kaasjes ga je moeder neuken teringleiers ik heb jullie op straat nikz horen zegen maar op internet geen problem joden dat jullie zijn ik kom Die TUNER1346 tegen ik sla hem doodquote:Op woensdag 8 februari 2012 18:00 schreef Oceanview het volgende:
[..]
qq. lovv vo' me bestt' ben 'r24/7 vo' jehh . iick szie jehh niett' szovaakk ,ma' weet dat iick van jehh houdtt' mi b00hh
Zo rol ik.quote:
zemmel ga niet hatenquote:Op woensdag 8 februari 2012 18:01 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Gast rot op met je semmeltje
ja tog gquote:Op woensdag 8 februari 2012 18:00 schreef Beach het volgende:
P_z is een verrijking voor deze slowchat
Oe jij bent lkkr semmeeltjequote:Op woensdag 8 februari 2012 18:01 schreef Oceanview het volgende:
(L) Trollscience ik ga aan je denken elke dag en elke nacht over je dromen die dromen zullen werkelijkheid worden :$:$:$ houden van me schatjeeeuhhh (L)(L) deze liefde is niet oppervlakkig of nep :$(L) Maar het zit diep en is echt.. (L)(K)
ohhhh dat is t liefste wat Trollscience ooit tegen me gezegd heeft:$!quote:Op woensdag 8 februari 2012 18:02 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Oe jij bent lkkr semmeeltje![]()
![]()
. Mr mag ik bij jouw wel beslisse of ik boveop lig, mag bij kkboelr 2happy4u nie :S
wolal wa kom je hate op 2h4y dangquote:Op woensdag 8 februari 2012 18:02 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Oe jij bent lkkr semmeeltje![]()
![]()
. Mr mag ik bij jouw wel beslisse of ik boveop lig, mag bij kkboelr 2happy4u nie :S
hij mag my niet bovenop late ligge :SSDdsquote:Op woensdag 8 februari 2012 18:03 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
wolal wa kom je hate op 2h4y dang
nou en ;s;s;s;quote:Op woensdag 8 februari 2012 18:04 schreef Trollscience het volgende:
[..]
hij mag my niet bovenop late ligge :SSDds
kom we klappe hemquote:Op woensdag 8 februari 2012 18:04 schreef Oceanview het volgende:
wolla beach ik dagt vrienden wij mar je stapt over naar vijand wasdeze
Duurde wel lang.quote:
pak je niviquote:Op woensdag 8 februari 2012 18:04 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
nou en ;s;s;s;
[..]
kom we klappe hem
[..]
Duurde wel lang.
wajo jy ben bottom ;s;s gwn sletje synquote:Op woensdag 8 februari 2012 18:04 schreef Trollscience het volgende:
[..]
hij mag my niet bovenop late ligge :SSDds
sgoe kom naar die hood dang Gquote:
Kus.quote:Op woensdag 8 februari 2012 18:05 schreef JanPiraat het volgende:
Plaatsvervangende schaamte krijg ik ervan![]()
![]()
a sahbi wat is de probleemquote:Op woensdag 8 februari 2012 18:04 schreef Oceanview het volgende:
wolla beach ik dagt vrienden wij mar je stapt over naar vijand wasdeze
Ja, ik ook.quote:Op woensdag 8 februari 2012 18:05 schreef JanPiraat het volgende:
Plaatsvervangende schaamte krijg ik ervan![]()
![]()
hummer is vor de eckte Gquote:Op woensdag 8 februari 2012 18:06 schreef 2Happy4U het volgende:
ik rol met henkie gwn die hood in met me hummer iedereen doot gwn geen sgaatme voor die kkhonte
bahquote:Op woensdag 8 februari 2012 18:08 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
volblaffe met but)))))))))))))))
muil dicht skkltjequote:Op woensdag 8 februari 2012 18:03 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
wolal wa kom je hate op 2h4y dang
Dankje ik hou van jou schat <3quote:Op woensdag 8 februari 2012 18:03 schreef Oceanview het volgende:
[..]
ohhhh dat is t liefste wat Trollscience ooit tegen me gezegd heeft:$!
Ik ben alleen slet in mijn homo-erotische fantasieënquote:Op woensdag 8 februari 2012 18:05 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
wajo jy ben bottom ;s;s gwn sletje synnix mis mee
))
kustrgquote:
wolla kom fitti zette dang kweet waar je osso woontquote:Op woensdag 8 februari 2012 18:09 schreef Trollscience het volgende:
[..]
muil dicht skkltje
[..]
Dankje ik hou van jou schat <3
challazquote:
issernietogquote:
fix ffquote:Op woensdag 8 februari 2012 18:10 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
kustrg
[..]
wolla kom fitti zette dang kweet waar je osso woont
[..]
challaz
[..]
issernietog
Knul jij bent 14 jij doet mij niks jij bent een kleine battie boii, dat is al.quote:Op woensdag 8 februari 2012 18:10 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ik ben alleen slet in mijn homo-erotische fantasieën
In de realiteit ploeg ik je flink door.
Mijn sterretje ongedaan maken? xDquote:Op woensdag 8 februari 2012 18:11 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
ik ctrl+z je sterrete ;pppppppppppppp
IK BEN 15 OVER 3 DAGEN JONGUH HAAT NIET.quote:Op woensdag 8 februari 2012 18:11 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Knul jij bent 14 jij doet mij niks jij bent een kleine battie boii, dat is al.
ja nu ist rontje tog ;pquote:Op woensdag 8 februari 2012 18:12 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Mijn sterretje ongedaan maken? xD
BOELER JIJ BENT NIKSquote:Op woensdag 8 februari 2012 18:12 schreef Trollscience het volgende:
[..]
IK BEN 15 OVER 3 DAGEN JONGUH HAAT NIET.
IK BEN NIX BATTIEBOI IK BEN TOP FILKERJTWE
Serieus?quote:
Je hebt mij nooit gezien kan nietquote:Op woensdag 8 februari 2012 18:14 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Serieus?
Waarom zie ik jou altijd als 15![]()
quote:Op woensdag 8 februari 2012 18:15 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Je hebt mij nooit gezien kan niet
van mij is groter xdquote:Op woensdag 8 februari 2012 18:15 schreef Trollscience het volgende:
[..]
jong 16,3cm tusse JE FUCKING NAAT VIES BOELRTJE DAN SCHREEEW JE OM MEER
quote:Op woensdag 8 februari 2012 18:15 schreef JanPiraat het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
stop volgen
Klopt, maar geen idee. Ik zie jou gewoon voor als een 15-jarigequote:Op woensdag 8 februari 2012 18:15 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Je hebt mij nooit gezien kan niet
Hypnose ditquote:Op woensdag 8 februari 2012 18:15 schreef JanPiraat het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
stop volgen
Zeer jammer inderdaad. Ik ben over 1,5 maand al legaal.quote:Op woensdag 8 februari 2012 18:16 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Klopt, maar geen idee. Ik zie jou gewoon voor als een 15-jarige
Wel jammer dit, je bent binnenkort alweer legaal
Wat ik met jouw kontje ga doen is in sommige landen illegaal knulletjequote:Op woensdag 8 februari 2012 18:16 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Zeer jammer inderdaad. Ik ben over 1,5 maand al legaal.![]()
Als jij je rijbewijs haalt op de 15e hebben we nog 3 dagen.quote:Op woensdag 8 februari 2012 18:16 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Klopt, maar geen idee. Ik zie jou gewoon voor als een 15-jarige
Wel jammer dit, je bent binnenkort alweer legaal
watquote:Op woensdag 8 februari 2012 18:17 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Als jij je rijbewijs haalt op de 15e hebben we nog 3 dagen.
quote:Op woensdag 8 februari 2012 18:17 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Wat ik met jouw kontje ga doen is in sommige landen illegaal knulletje
In welke landen dat danquote:Op woensdag 8 februari 2012 18:17 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Wat ik met jouw kontje ga doen is in sommige landen illegaal knulletje
Helemaal top, hoe laat kan ik je op komen halen?quote:Op woensdag 8 februari 2012 18:17 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Als jij je rijbewijs haalt op de 15e hebben we nog 3 dagen.
huh watquote:Op woensdag 8 februari 2012 18:18 schreef Oceanview het volgende:
[..]
we rijden ook langs jou snap je rijden ahhaaa
IK BEN ALTIJD TE BLIJ VOOR JOU SLETJEquote:Op woensdag 8 februari 2012 18:19 schreef Trollscience het volgende:
oke happy ik geef het toe ik bven veize slet blij nu???!
WAT BEODEL JEquote:Op woensdag 8 februari 2012 18:20 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
IK BEN ALTIJD TE BLIJ VOOR JOU SLETJE
IK BEDEL HELEMAAL NIETquote:
Oké, sry.quote:
Ik volg je niet meer. Ben je te blij voor me ofwaquote:Op woensdag 8 februari 2012 18:21 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
IK BEDEL HELEMAAL NIET
BEN GEEN SMERIGE ZWERVER
2HAPPY4Uquote:Op woensdag 8 februari 2012 18:21 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ik volg je niet meer. Ben je te blij voor me ofwa?
Ik ben echt kkdomquote:Op woensdag 8 februari 2012 18:22 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
2HAPPY4U
TE BLIJ VOOR JOU
?????????
Kan gebeurenquote:Op woensdag 8 februari 2012 18:24 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ik ben echt kkdom.
Sorry.
Makeupseks?
Nee ik heb liever in me fleshlight lekker wrmquote:Op woensdag 8 februari 2012 18:30 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Pener in de uitlaat, lekker warm.
quote:Op woensdag 8 februari 2012 18:33 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Nee ik heb liever in me fleshlight lekker wrm![]()
![]()
![]()
happy kan me kontje als uitlaat gebruike![]()
Zo zo, heb nu toch wel een boner.quote:Op woensdag 8 februari 2012 18:33 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Nee ik heb liever in me fleshlight lekker wrm![]()
![]()
![]()
happy kan me kontje als uitlaat gebruike![]()
smakelijk.quote:Op woensdag 8 februari 2012 18:35 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Zo zo, heb nu toch wel een boner.
Daarom ga ik nu eten, challaz.
Keelhauled blijft vet.quote:Op woensdag 8 februari 2012 18:34 schreef Trollscience het volgende:
I AM A CIDER DRINKER
I DRINK IT ALL OF THE DAY
I AM A CIDER DRINKER
IT SUITES ALL ME TROUBLES AWAY
OE A OE A JEE
OA A OE A JEE
Klopt, maar op het nieuwe staan ook toffe nummers:quote:Op woensdag 8 februari 2012 18:39 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Keelhauled blijft vet.En Wenches & Mead.
Gewoon die hele band.quote:Op woensdag 8 februari 2012 18:40 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Klopt, maar op het nieuwe staan ook toffe nummers:
Buckfast powersmash
the sunkn norwegian
midget saw
rum
quote:Op woensdag 8 februari 2012 18:41 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Gewoon die hele band.
[ afbeelding ]
ohh hahahaha jeetje mineetjequote:Op woensdag 8 februari 2012 18:49 schreef Trollscience het volgende:
[..]
dat is mijn standaard pi![]()
![]()
(A) ben heul nie boos
![]()
(K)
Oe sorry geil meisj. dit beter?quote:Op woensdag 8 februari 2012 18:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ohh hahahaha jeetje mineetje
Dat is de mijne al.quote:Op woensdag 8 februari 2012 18:49 schreef Trollscience het volgende:
[..]
dat is mijn standaard pi![]()
![]()
(A) ben heul nie boos
![]()
(K)
quote:Op woensdag 8 februari 2012 18:50 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Oe sorry geil meisj. dit beter?![]()
quote:Op woensdag 8 februari 2012 18:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Omg komt broertje naakt naar beneden wtf
Pics.quote:Op woensdag 8 februari 2012 18:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hallo je zit gewoon thuis hoor ik kom ook wel eens naakt naar beneden.quote:Op woensdag 8 februari 2012 18:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
nou en jij vroeg om de leeftijd a zemmelquote:Op woensdag 8 februari 2012 18:54 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Big deal. Op die leeftijd doen ze naakt de deur open als de pedofiele buurman aanbelt.
wat is dezequote:Op woensdag 8 februari 2012 18:54 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Big deal. Op die leeftijd doen ze naakt de deur open als de pedofiele buurman aanbelt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |