abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_116390402
Hmz, mijn rooster is de afgelopen week al 8 keer veranderd. Volgens mij is het de bedoeling dat ik iedere woensdag vrij ben. Donderdag dankzij keuzevak 5,5 uur niets (pas 15:30 les) en vrijdag tot 17:30 ;(
pi_116392939
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 17:11 schreef Vaatwastablet het volgende:
Driedaags weekend op mijn rooster hiero *O* Elke vrijdag vrij :D
Mijn weekend is langer dan mijn schoolweek. _O_
pi_116487517
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 18:39 schreef Andijvie_ het volgende:

[..]

Oh oké. Nja, ik zie het vanzelf wel, ik ga ervan uit dat het nog wel allemaal naar voren komt tijdens de introductiedagen. :P
Vergeet stages en dergelijke ook niet. En keuzevaken zou ik excel / word enzo doen als het nog bestaat. Gratis puntjes zijn dat >:)
pi_116510749
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2012 02:14 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

Vergeet stages en dergelijke ook niet. En keuzevaken zou ik excel / word enzo doen als het nog bestaat. Gratis puntjes zijn dat >:)
Excel en word etc. hebben ze eruit gehaald :'(

Ik weet trouwens niet waar zelfstudiekeuzevakken staan. In ieder geval niet in de lijst in osiris
pi_116522013
Zelfstudiekeuzevakken staan volgens mij niet in een lijst, anders zou iedereen daarvoor kiezen lijkt mij. Van de 3 keuzevakken vorig jaar, zijn er 2 eruit gehaald. Dus ik ben weer opzoek naar makkelijke keuzevakken :)
pi_116522311
golf
pi_116524866
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2012 23:01 schreef _Twinkle het volgende:
Zelfstudiekeuzevakken staan volgens mij niet in een lijst, anders zou iedereen daarvoor kiezen lijkt mij. Van de 3 keuzevakken vorig jaar, zijn er 2 eruit gehaald. Dus ik ben weer opzoek naar makkelijke keuzevakken :)
IQ/EQ geprobeerd?
"Whatever I was looking for was always you."Rumi
pi_116524967
quote:
6s.gif Op dinsdag 4 september 2012 19:47 schreef -Datdus- het volgende:

[..]

Mijn weekend is langer dan mijn schoolweek. _O_
Met mijn rooster is de normale verhouding schoolweek-weekend precies omgekeerd. Twee dagen school per week :')
Komt vanaf november wel 2 dagen stage bij.
What Would Goku Do
pi_116529191
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2012 23:01 schreef _Twinkle het volgende:
bestaat speel met toneel nog? dat is een beetje improvisatie toneel spelletjes doen voor studiepunten :)
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_116535412
Thanks voor de suggesties! Helaas moet ik nog even wachten tot ik weer in kan schrijven.
pi_116535885
seksualiteitsbeleving is ook lollig :) beetje kletsen over taboes en dan n mini verslagje aan het eind over je eigen seksuele ontwikkeling en opvoeding
pi_116608160
Heeft iemand enig idee wat er vanmiddag aan de hand was op Museumpark?
Ik kwam aan voor een college, stond iedereen buiten en kwam er een brandweerauto aan.
pi_116608246
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 17:32 schreef Aleria het volgende:
Ik kwam aan voor een college, stond iedereen buiten en kwam er een brandweerauto aan.
zal wel weer het zoveelste ontruimingsalarm zijn :P gebeurt daar wel vaker
pi_116615534
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 17:32 schreef Aleria het volgende:
hahaha..inderdaad brandalarm. Iemand heeft zo'n brandmelder ingeslagen...
ik zat op de 10e en zou naar beneden moeten, via de noodtrappen...onmogelijk was dat..hahaha.

ik had vandaag mijn eerste lesdag _O-
pi_116633561
quote:
99s.gif Op maandag 10 september 2012 17:34 schreef littledrummergirl het volgende:

[..]

zal wel weer het zoveelste ontruimingsalarm zijn :P gebeurt daar wel vaker
Haha, beloofd wat voor de rest van het schooljaar!

quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 20:08 schreef cafpow het volgende:

[..]

hahaha..inderdaad brandalarm. Iemand heeft zo'n brandmelder ingeslagen...
ik zat op de 10e en zou naar beneden moeten, via de noodtrappen...onmogelijk was dat..hahaha.

ik had vandaag mijn eerste lesdag _O-
hahaha, klinkt ook zo lekker onmogelijk met alle andere verdiepingen die voor willen piepen :D
Wij kwamen uit de metro, ook voor onze eerste les
"Goh, wat is het druk hier!"
"Oh, kijk, VVD auto's... Misschien staat iedereen daarom buiten?"
pi_116638836
quote:
99s.gif Op zaterdag 8 september 2012 15:57 schreef littledrummergirl het volgende:
seksualiteitsbeleving is ook lollig :) beetje kletsen over taboes en dan n mini verslagje aan het eind over je eigen seksuele ontwikkeling en opvoeding
juist....
pi_116639250
quote:
6s.gif Op dinsdag 11 september 2012 12:20 schreef -Datdus- het volgende:

[..]

juist....
als je dan toch studiepunten bij elkaar moet rapen dmv keuzevakken :P kun je het maar net zo goed zo leuk mogelijk maken
pi_116639316
quote:
99s.gif Op dinsdag 11 september 2012 12:35 schreef littledrummergirl het volgende:

[..]

als je dan toch studiepunten bij elkaar moet rapen dmv keuzevakken :P kun je het maar net zo goed zo leuk mogelijk maken
Tja lijkt mij weer awkward, ik geloof dat er ook een is voor massages? _O-
pi_116639362
quote:
6s.gif Op dinsdag 11 september 2012 12:37 schreef -Datdus- het volgende:

[..]

Tja lijkt mij weer awkward, ik geloof dat er ook een is voor massages? _O-
ja klopt :Y is bij fysiotherapie geloof ik. er is ook iets met meditatie en ontspanning :P toch chill

althans, dat was zo toen ik twee jaar geleden moest kiezen, ben ondertussen afgestudeerd :)
pi_116639528
quote:
99s.gif Op dinsdag 11 september 2012 12:39 schreef littledrummergirl het volgende:

[..]

ja klopt :Y is bij fysiotherapie geloof ik. er is ook iets met meditatie en ontspanning :P toch chill

althans, dat was zo toen ik twee jaar geleden moest kiezen, ben ondertussen afgestudeerd :)
Wat deed jij eigenlijk voor opleiding? :)
  dinsdag 18 september 2012 @ 18:07:27 #146
381234 Vaatwastablet
Mening van vrijheidsuiting
pi_116943307
Heeft iemand z'n HRO-mail gekoppeld aan Gmail/Outlook? Ik ben dat aan het proberen, maar kan het nergens vinden. Ook niet op Hint ofzo -O-
pi_116948012
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 september 2012 18:07 schreef Vaatwastablet het volgende:
Heeft iemand z'n HRO-mail gekoppeld aan Gmail/Outlook? Ik ben dat aan het proberen, maar kan het nergens vinden. Ook niet op Hint ofzo -O-
Weet niet of het inmiddels gelukt is, maar bij GMail:

emailadres: studentnr@student.hro.nl
gebruikersnaam: studentnr
wachtwoord: jewachtwoord

pop3: pop3-3.hro.nl poort 110

Laat maar weten als het nog niet lukt :)
pi_116970938
quote:
6s.gif Op dinsdag 11 september 2012 12:45 schreef -Datdus- het volgende:

[..]

Wat deed jij eigenlijk voor opleiding? :)
sph :7 ik kan nu asbakken kleien met gehandicapten als een pro!
pi_116975708
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 september 2012 18:07 schreef Vaatwastablet het volgende:
Mijn schoolmail stuurt automatisch mails door naar een "gewoon" mailadres die ik al in Outlook heb staan. Heb het zelf gevonden door de zoekfunctie in dat mailprogramma op school.

Volgens een peercoach van vanochtend moet het ook kunnen vanuit je webmail door in te loggen --> Opties --> regels --> type --> Doorsturen --> maken --> velden invullen. (Dus naam van regel iets van doorsturen, aan je andere emailadres, etc.)

@Littledrummergirl:

Wat houden die studiereizen in de 2e van SPH eigenlijk precies in?
pi_116982210
quote:
1s.gif Op woensdag 19 september 2012 10:16 schreef littledrummergirl het volgende:

[..]

sph :7 ik kan nu asbakken kleien met gehandicapten als een pro!
Kek! 8-)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')