Mijn weekend is langer dan mijn schoolweek.quote:Op dinsdag 4 september 2012 17:11 schreef Vaatwastablet het volgende:
Driedaags weekend op mijn rooster hieroElke vrijdag vrij
Vergeet stages en dergelijke ook niet. En keuzevaken zou ik excel / word enzo doen als het nog bestaat. Gratis puntjes zijn datquote:Op maandag 3 september 2012 18:39 schreef Andijvie_ het volgende:
[..]
Oh oké. Nja, ik zie het vanzelf wel, ik ga ervan uit dat het nog wel allemaal naar voren komt tijdens de introductiedagen.
Excel en word etc. hebben ze eruit gehaaldquote:Op vrijdag 7 september 2012 02:14 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Vergeet stages en dergelijke ook niet. En keuzevaken zou ik excel / word enzo doen als het nog bestaat. Gratis puntjes zijn dat
IQ/EQ geprobeerd?quote:Op vrijdag 7 september 2012 23:01 schreef _Twinkle het volgende:
Zelfstudiekeuzevakken staan volgens mij niet in een lijst, anders zou iedereen daarvoor kiezen lijkt mij. Van de 3 keuzevakken vorig jaar, zijn er 2 eruit gehaald. Dus ik ben weer opzoek naar makkelijke keuzevakken
Met mijn rooster is de normale verhouding schoolweek-weekend precies omgekeerd. Twee dagen school per weekquote:Op dinsdag 4 september 2012 19:47 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Mijn weekend is langer dan mijn schoolweek.
bestaat speel met toneel nog? dat is een beetje improvisatie toneel spelletjes doen voor studiepuntenquote:Op vrijdag 7 september 2012 23:01 schreef _Twinkle het volgende:
Zelfstudiekeuzevakken staan volgens mij niet in een lijst, anders zou iedereen daarvoor kiezen lijkt mij. Van de 3 keuzevakken vorig jaar, zijn er 2 eruit gehaald. Dus ik ben weer opzoek naar makkelijke keuzevakken
zal wel weer het zoveelste ontruimingsalarm zijnquote:Op maandag 10 september 2012 17:32 schreef Aleria het volgende:
Heeft iemand enig idee wat er vanmiddag aan de hand was op Museumpark?
Ik kwam aan voor een college, stond iedereen buiten en kwam er een brandweerauto aan.
hahaha..inderdaad brandalarm. Iemand heeft zo'n brandmelder ingeslagen...quote:Op maandag 10 september 2012 17:32 schreef Aleria het volgende:
Heeft iemand enig idee wat er vanmiddag aan de hand was op Museumpark?
Ik kwam aan voor een college, stond iedereen buiten en kwam er een brandweerauto aan.
Haha, beloofd wat voor de rest van het schooljaar!quote:Op maandag 10 september 2012 17:34 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
zal wel weer het zoveelste ontruimingsalarm zijngebeurt daar wel vaker
hahaha, klinkt ook zo lekker onmogelijk met alle andere verdiepingen die voor willen piepenquote:Op maandag 10 september 2012 20:08 schreef cafpow het volgende:
[..]
hahaha..inderdaad brandalarm. Iemand heeft zo'n brandmelder ingeslagen...
ik zat op de 10e en zou naar beneden moeten, via de noodtrappen...onmogelijk was dat..hahaha.
ik had vandaag mijn eerste lesdag![]()
juist....quote:Op zaterdag 8 september 2012 15:57 schreef littledrummergirl het volgende:
seksualiteitsbeleving is ook lolligbeetje kletsen over taboes en dan n mini verslagje aan het eind over je eigen seksuele ontwikkeling en opvoeding
als je dan toch studiepunten bij elkaar moet rapen dmv keuzevakkenquote:
Tja lijkt mij weer awkward, ik geloof dat er ook een is voor massages?quote:Op dinsdag 11 september 2012 12:35 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
als je dan toch studiepunten bij elkaar moet rapen dmv keuzevakkenkun je het maar net zo goed zo leuk mogelijk maken
ja kloptquote:Op dinsdag 11 september 2012 12:37 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Tja lijkt mij weer awkward, ik geloof dat er ook een is voor massages?
Wat deed jij eigenlijk voor opleiding?quote:Op dinsdag 11 september 2012 12:39 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ja kloptis bij fysiotherapie geloof ik. er is ook iets met meditatie en ontspanning
toch chill
althans, dat was zo toen ik twee jaar geleden moest kiezen, ben ondertussen afgestudeerd
Weet niet of het inmiddels gelukt is, maar bij GMail:quote:Op dinsdag 18 september 2012 18:07 schreef Vaatwastablet het volgende:
Heeft iemand z'n HRO-mail gekoppeld aan Gmail/Outlook? Ik ben dat aan het proberen, maar kan het nergens vinden. Ook niet op Hint ofzo
sphquote:Op dinsdag 11 september 2012 12:45 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Wat deed jij eigenlijk voor opleiding?
Mijn schoolmail stuurt automatisch mails door naar een "gewoon" mailadres die ik al in Outlook heb staan. Heb het zelf gevonden door de zoekfunctie in dat mailprogramma op school.quote:Op dinsdag 18 september 2012 18:07 schreef Vaatwastablet het volgende:
Heeft iemand z'n HRO-mail gekoppeld aan Gmail/Outlook? Ik ben dat aan het proberen, maar kan het nergens vinden. Ook niet op Hint ofzo
Kek!quote:Op woensdag 19 september 2012 10:16 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
sphik kan nu asbakken kleien met gehandicapten als een pro!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |