abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_116350675
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 17:18 schreef Andijvie_ het volgende:

[..]

Bedankt voor je uitleg! :D Hoeveel studiepunten krijg je per vak als je hem met een voldoende afsluit?

Is het bijvoorbeeld als je een 8 haalt dat je 4 studiepunten krijgt en als je een 4 haalt dat je dan 1 studiepunt krijgt? Of is het, dat je ongeacht je cijfer pas studiepunten krijgt als het een 6 of hoger is en geen studiepunten als het geen voldoende is?
je cijfer maakt voor het aantal studiepunten niks uit. Je moet gewoon minimaal een 5,5 per vak halen wil je je studiepunten halen.

En het aantal studiepunten dat je per vak krijgt hangt af van het vak. Alleen zijn projecten meestal 4 punten per periode. Alleen zijn er soms projecten van 2 periodes dan krijg je het bijbehorend aantal punten als het project afloopt.
pi_116352335
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 17:21 schreef cafpow het volgende:

[..]

je cijfer maakt voor het aantal studiepunten niks uit. Je moet gewoon minimaal een 5,5 per vak halen wil je je studiepunten halen.

En het aantal studiepunten dat je per vak krijgt hangt af van het vak. Alleen zijn projecten meestal 4 punten per periode. Alleen zijn er soms projecten van 2 periodes dan krijg je het bijbehorend aantal punten als het project afloopt.
Ohh dat is gewoon te doen dan zeg.. Valt reuze mee. Hoeveel vakken krijg je ongeveer gemiddeld? Als je 2 studiepunten per vak haalt en je moet er 60 hebben, dan heb je dus 30 vakken. Lijkt me sterk. :P
pi_116352382
Bepaalde vakken krijg je meer punten voor. Zoals projecten en je stage.
"Whatever I was looking for was always you."Rumi
pi_116352743
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 18:05 schreef Andijvie_ het volgende:

[..]

Ohh dat is gewoon te doen dan zeg.. Valt reuze mee. Hoeveel vakken krijg je ongeveer gemiddeld? Als je 2 studiepunten per vak haalt en je moet er 60 hebben, dan heb je dus 30 vakken. Lijkt me sterk. :P
tja, het is ook wel te doen. Het is kwestie van je tijd benutten. En officieel staat ieder studiepunt voor 28 uur tijdsbesteding, maar bij sommige vakken zit je eronder en andere erboven. En het hang ook heel erg af van hoeveel 1 punts vakken je hebt.. maar meeste vakken zijn 1 of 2 punts.
pi_116352828
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 18:16 schreef cafpow het volgende:

[..]

tja, het is ook wel te doen. Het is kwestie van je tijd benutten. En officieel staat ieder studiepunt voor 28 uur tijdsbesteding, maar bij sommige vakken zit je eronder en andere erboven. En het hang ook heel erg af van hoeveel 1 punts vakken je hebt.. maar meeste vakken zijn 1 of 2 punts.
Ik ga ervan uit dat je rond de 15 vakken hebt, hoe haal je überhaupt dan 60 studiepunten?

15x2 = 30 studiepunten...
pi_116353556
quote:
14s.gif Op maandag 3 september 2012 11:08 schreef Myraela het volgende:

[..]

Woon je zo ver weg dan? Ik moest ook om half 9 beginnen, ben over een kwartiertje weer klaar. :9 Maar ik stond pas om 7 uur op.

Ik moet nog 3 eerstejaars vakken overdoen, maar volgens mij hebben ze het hele eerste jaar veranderd. Altijd fijn, de chaos van de hro.
Ik moet toegeven dat ik vandaag iets vroeg was. :D

Wordt het nog een beetje moeilijker dat behind interactive design? Ik heb vandaag nml 3 uur lang wordpress geinstalleerd. -O- Anders ga ik kijken of ik daar vrijstelling voor kan krijgen. Ik vind trouwens de werkruimte heel erg meevallen. :)
pi_116353593
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 18:18 schreef Andijvie_ het volgende:

[..]

Ik ga ervan uit dat je rond de 15 vakken hebt, hoe haal je überhaupt dan 60 studiepunten?

Volgens mij krijg je ook voor bepaalde toetsen 3 punten en je hebt ook bepaalde projecten waar je 3 of 4 punten voor krijgt
pi_116353767
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 18:36 schreef l0lletje het volgende:

[..]

Volgens mij krijg je ook voor bepaalde toetsen 3 punten en je hebt ook bepaalde projecten waar je 3 of 4 punten voor krijgt
Oh oké. Nja, ik zie het vanzelf wel, ik ga ervan uit dat het nog wel allemaal naar voren komt tijdens de introductiedagen. :P
pi_116357330
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 18:18 schreef Andijvie_ het volgende:

[..]

je moet ook rekening houden met dat er waarschijnlijk projecten tussen zitten, en projecten zijn ongeveer 4 punten. Je moet ook keuzevakken volgen...hoeveel exact aan punten je via keuzevakken moet krijgen weet ik niet. Omdat ik verkorte route doe, en moest in het 1e jaar 4 punten halen...en nu in het 2e jaar 2...maar ik heb ze allemaal het 1e jaar gedaan.

Trouwens heb je de hogeschoolgids al van je opleiding/instituut? Daar staat ook aardig wat info in.

Maar maak je niet druk, alles komt vanzelf! tijdens de lessen.
pi_116357743
Ik moest 6 studiepunten met keuzevakken halen (= 3 keuzevakken) in het eerste jaar MT. In het 2e jaar ook weer 6.
pi_116361222
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 19:54 schreef cafpow het volgende:

[..]

je moet ook rekening houden met dat er waarschijnlijk projecten tussen zitten, en projecten zijn ongeveer 4 punten. Je moet ook keuzevakken volgen...hoeveel exact aan punten je via keuzevakken moet krijgen weet ik niet. Omdat ik verkorte route doe, en moest in het 1e jaar 4 punten halen...en nu in het 2e jaar 2...maar ik heb ze allemaal het 1e jaar gedaan.

Trouwens heb je de hogeschoolgids al van je opleiding/instituut? Daar staat ook aardig wat info in.

Maar maak je niet druk, alles komt vanzelf! tijdens de lessen.
Ik ben pas begonnen met mijn examenjaar. Dus dit is mijn laatste jaar op de middelbare school. :D
pi_116362329
quote:
6s.gif Op maandag 3 september 2012 18:35 schreef -Datdus- het volgende:

[..]

Ik moet toegeven dat ik vandaag iets vroeg was. :D

Wordt het nog een beetje moeilijker dat behind interactive design? Ik heb vandaag nml 3 uur lang wordpress geinstalleerd. -O- Anders ga ik kijken of ik daar vrijstelling voor kan krijgen. Ik vind trouwens de werkruimte heel erg meevallen. :)
Ohja, dat wordpress. :') Het is achterlijk simpel, het hele eerste kwartaal. Daarom is het ook maar 1 punt waard. Volgend kwartaal krijg je html/css en daarna nog een kwartaal javascript/jquery. Dan gaat het wel iets leuker worden.

Je gaat je ook nog ergeren aan de hoeveelheid "overtrekken" en natekenen dat je moet doen voor design. En de onzinvakken zoals samenwerken en projectmatig werken.

Als je trouwens ooit een voorbeeldje ergens voor nodig hebt moet je maar even roepen.
pi_116363459
quote:
14s.gif Op maandag 3 september 2012 21:22 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ohja, dat wordpress. :') Het is achterlijk simpel, het hele eerste kwartaal. Daarom is het ook maar 1 punt waard. Volgend kwartaal krijg je html/css en daarna nog een kwartaal javascript/jquery. Dan gaat het wel iets leuker worden.

Je gaat je ook nog ergeren aan de hoeveelheid "overtrekken" en natekenen dat je moet doen voor design. En de onzinvakken zoals samenwerken en projectmatig werken.

Als je trouwens ooit een voorbeeldje ergens voor nodig hebt moet je maar even roepen.
Thanks. :)

Kreeg jij ook zo'n boekje met opdrachten op het begin? Staan allemaal vage dingen in... :P

Ik heb trouwens wel het chillste rooster Donderdag en vrijdag geen les. _O_
pi_116363797
quote:
6s.gif Op maandag 3 september 2012 21:40 schreef -Datdus- het volgende:

[..]

Thanks. :)

Kreeg jij ook zo'n boekje met opdrachten op het begin? Staan allemaal vage dingen in... :P

Ik heb trouwens wel het chillste rooster Donderdag en vrijdag geen les. _O_
Nee, ik heb nooit een boekje gehad.

Lekker rooster. Ik heb de donderdag geen normale les. Maar dan heb ik een keuzevak 's ochtends. :') Altijd fijn.
pi_116364115
Myraela, vraagje; ik weet niet of jij ook toegang hebt tot MSDN, om bijvoorbeeld Windows te kunnen downloaden? Kun jij daar op dit moment op inloggen? Bij mij lukt dat niet meer :?
pi_116364988
Ik heb dat nog nooit gedaan om eerlijk te zijn.
pi_116365494
Myr is onze fok!-peer. _O-
pi_116365627
quote:
6s.gif Op maandag 3 september 2012 22:17 schreef -Datdus- het volgende:
:D :D
pi_116366095
quote:
6s.gif Op maandag 3 september 2012 22:17 schreef -Datdus- het volgende:
Even bij de hro melden, hier wil ik toch minimaal 2 studiepunten voor.
pi_116366214
quote:
7s.gif Op maandag 3 september 2012 22:28 schreef Myraela het volgende:

[..]

Even bij de hro melden, hier wil ik toch minimaal 2 studiepunten voor.
Groot gelijk. _O-
pi_116366641
Hier ook donderdag en vrijdag vrij, heerlijk :)
pi_116366699
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 22:39 schreef l0lletje het volgende:
Hier ook donderdag en vrijdag vrij, heerlijk :)
Eerste jaar CMD?
pi_116366725
quote:
6s.gif Op maandag 3 september 2012 22:40 schreef -Datdus- het volgende:

[..]

Eerste jaar CMD?
Eerstejaar accountancy hier
pi_116368133
Volgens mij is half HRO de donderdag vrij....ikke namelijk ook ;) En de vrijdag 4 uurtjes les tussen 10 en 1 :)
  dinsdag 4 september 2012 @ 17:11:25 #125
381234 Vaatwastablet
Mening van vrijheidsuiting
pi_116388111
Driedaags weekend op mijn rooster hiero *O* Elke vrijdag vrij :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')