Voor een euro? Afzetters!quote:Op woensdag 8 februari 2012 17:47 schreef horned_reaper het volgende:
In Groningen kan voor het eerst sinds 1963 door ALLE grachten worden geschaatst!![]()
Ik ben vandaag om en door het complete centrum geschaatst!![]()
Het staat overal vol met schaatsers... en zelfs kruipend onder de lage bruggetjes door is makkelijk mogelijk.
Mensen op de woonboten verkopen warme chocomelk voor een euro op het ijs ^^ Enorm gezellig!
Nou, ga er naast staan met chocomel voor ¤0,75. Succes met wisselen!quote:
Kom je niet stiekem uit Zeeland Speedy?quote:Op woensdag 8 februari 2012 17:55 schreef SpeedyGJ het volgende:
Hahahahahoezo geld verdienen op deze manier
quote:Op woensdag 8 februari 2012 18:15 schreef Pannenkoeken het volgende:
Werk in friesland, is daar flink gaan dooien vandaag
en bij mij op mijn balkonquote:Op woensdag 8 februari 2012 18:20 schreef Falco het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Alleen in Hoek van Holland heeft het heel even gedooid
dooi ? hier was het de gehele dag rond de -2quote:Op woensdag 8 februari 2012 18:15 schreef Pannenkoeken het volgende:
Werk in friesland, is daar flink gaan dooien vandaag
Ja foto's! Toen ik net de stad binnenreed, zag ik nog een paar mensen op de gracht voor het station, maar druk was het zeker niet (meer)!quote:Op woensdag 8 februari 2012 17:55 schreef horned_reaper het volgende:
Ik zal vanavond nog wel even een paar foto's posten die ik met mijn mobiel heb gemaakt.![]()
Misschien dat ik morgen wat betere foto's kan maken.
Maar er stonden veel fotografen langs de grachten, dus ik neem aan dat er wel het één en ander te vinden is op internet.
Dat gevoel van nostalgie wanneer kindertjes met zelfgemaakte kraampjes broodjes worst aan voorbijkomende schaatsers verkopen voor 1 euro ^^ Heerlijk.
Tuurlijkquote:Op woensdag 8 februari 2012 19:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Het was vandaag gewoon warm buiten in vergelijking met afgelopen week...
Maar het waait veel te hard.quote:Op woensdag 8 februari 2012 19:39 schreef VacaLoca het volgende:
[ afbeelding ]
Elfstedengebied koudste van Nederland op zuid-limburg na
Dat boeit toch niets meer als er eenmaal ijs ligt?quote:Op woensdag 8 februari 2012 19:41 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Maar het waait veel te hard.
Och windkracht 2/3quote:Op woensdag 8 februari 2012 19:41 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Dat is ook beter voor de ijsaangroeiquote:Op woensdag 8 februari 2012 19:41 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
15 graden, in de zin van kamertemperatuur?quote:Op woensdag 8 februari 2012 19:33 schreef gebrokenglas het volgende:
Bijzonder, de afgelopen dagen vond ik 15 graden in huis warm zat, en nu het buiten net onder 0 is heb ik het al 19 graden in huis, en nog vind ik het chill...
Mag wat kosten..quote:Op woensdag 8 februari 2012 19:48 schreef gebrokenglas het volgende:
Ze kunnen toch ook gewoon alle voorbereidingen door laten gaan en op zondagochtend of zaterdavond nog het besluit nemen de boel te cancelen?
Beetje lastig van alle werk van de voorbereidingen, maargoed...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |