Slotermeer wordt een probleem, blijkbaar.quote:Op woensdag 8 februari 2012 17:21 schreef TWP het volgende:
[..]
Stel hij wordt zaterdag gehouden, dan heb je nog 3 nachten echt goede vorst. Als er elke dag minimaal een centimeter of net iets meer bij komt zou je al genoeg hebben. Dan heb je bijna overal minimaal 13cm ijs liggen op de route, op de probleemgebieden na. Maar daar gaan we gewoon over op de omleiding. [ afbeelding ]
deze nacht toch weer rond -10?quote:Op woensdag 8 februari 2012 17:26 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Slotermeer wordt een probleem, blijkbaar.
11 cm daar is niet genoeg, bovendien wordt het deze nacht niet zo koud.
-7 in Friesland.quote:Op woensdag 8 februari 2012 17:27 schreef Don_Vanelli het volgende:
[..]
deze nacht toch weer rond -10?
Voor een euro? Afzetters!quote:Op woensdag 8 februari 2012 17:47 schreef horned_reaper het volgende:
In Groningen kan voor het eerst sinds 1963 door ALLE grachten worden geschaatst!![]()
Ik ben vandaag om en door het complete centrum geschaatst!![]()
Het staat overal vol met schaatsers... en zelfs kruipend onder de lage bruggetjes door is makkelijk mogelijk.
Mensen op de woonboten verkopen warme chocomelk voor een euro op het ijs ^^ Enorm gezellig!
Nou, ga er naast staan met chocomel voor ¤0,75. Succes met wisselen!quote:
Kom je niet stiekem uit Zeeland Speedy?quote:Op woensdag 8 februari 2012 17:55 schreef SpeedyGJ het volgende:
Hahahahahoezo geld verdienen op deze manier
quote:Op woensdag 8 februari 2012 18:15 schreef Pannenkoeken het volgende:
Werk in friesland, is daar flink gaan dooien vandaag
en bij mij op mijn balkonquote:Op woensdag 8 februari 2012 18:20 schreef Falco het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Alleen in Hoek van Holland heeft het heel even gedooid
dooi ? hier was het de gehele dag rond de -2quote:Op woensdag 8 februari 2012 18:15 schreef Pannenkoeken het volgende:
Werk in friesland, is daar flink gaan dooien vandaag
Ja foto's! Toen ik net de stad binnenreed, zag ik nog een paar mensen op de gracht voor het station, maar druk was het zeker niet (meer)!quote:Op woensdag 8 februari 2012 17:55 schreef horned_reaper het volgende:
Ik zal vanavond nog wel even een paar foto's posten die ik met mijn mobiel heb gemaakt.![]()
Misschien dat ik morgen wat betere foto's kan maken.
Maar er stonden veel fotografen langs de grachten, dus ik neem aan dat er wel het één en ander te vinden is op internet.
Dat gevoel van nostalgie wanneer kindertjes met zelfgemaakte kraampjes broodjes worst aan voorbijkomende schaatsers verkopen voor 1 euro ^^ Heerlijk.
Tuurlijkquote:Op woensdag 8 februari 2012 19:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Het was vandaag gewoon warm buiten in vergelijking met afgelopen week...
Maar het waait veel te hard.quote:Op woensdag 8 februari 2012 19:39 schreef VacaLoca het volgende:
[ afbeelding ]
Elfstedengebied koudste van Nederland op zuid-limburg na
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |