Natuurlijk durf ik datquote:Op woensdag 8 februari 2012 17:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Gaaf.Durf je dat aan ja?
En oke, ik zal kijken goed?
NIET VERKLAPPEN, ONZE ONSCHULD, WAT DOE JE?!quote:
quote:Op woensdag 8 februari 2012 17:17 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
NIET VERKLAPPEN, ONZE ONSCHULD, WAT DOE JE?!
Ja, hmm, nouja, vooruit maar. Maar niet vertellen wat we dan aanhebben hoorquote:Op woensdag 8 februari 2012 17:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Ja anders voelt meneer zich weer buitengesloten.
Alsof jouw ootje dat erg vindt.quote:Op woensdag 8 februari 2012 17:18 schreef Furdinand het volgende:
ik stel gewoon serieuze vraag word ik weer in het ootje genomen
Hihihiquote:Op woensdag 8 februari 2012 17:18 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ja, hmm, nouja, vooruit maar. Maar niet vertellen wat we dan aanhebben hoor
Burka'squote:Op woensdag 8 februari 2012 17:18 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ja, hmm, nouja, vooruit maar. Maar niet vertellen wat we dan aanhebben hoor
quote:Op woensdag 8 februari 2012 17:22 schreef Oceanview het volgende:
5 eetlepels sambal op mijn broodje en mijn tong geeft geen neuk.
Tijgerbalsem in je onderbroekquote:Op woensdag 8 februari 2012 17:22 schreef Oceanview het volgende:
Ik snap tijgerbalsem nog steeds niet, wat is het en voor wat gebruik je het en wat is effect?quote:
Mwah het is dat ik verslaafd aan sambal ben geraakt ik wil terug naar de tijd dat 1 eetlepel het ultiem heet effect gaf en dat ik zweten ging.quote:Op woensdag 8 februari 2012 17:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Zo pittig altijd en ook in het eten en dan en dan ughh
Op je eikel smeren.quote:Op woensdag 8 februari 2012 17:23 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik snap tijgerbalsem nog steeds niet, wat is het en voor wat gebruik je het en wat is effect?
Kijk maar uit dat je de Danger.Mouse route niet opgaat nu je je rijbewijs hebtquote:Op woensdag 8 februari 2012 17:26 schreef 2Happy4U het volgende:
ewa niggers uit de hood, komen jullie een ritje maken met mijn oto?
heb je waggie?quote:Op woensdag 8 februari 2012 17:26 schreef 2Happy4U het volgende:
ewa niggers uit de hood, komen jullie een ritje maken met mijn oto?
quote:Op woensdag 8 februari 2012 17:26 schreef Beach het volgende:
[..]
Kijk maar uit dat je de Danger.Mouse route niet opgaat nu je je rijbewijs hebt
jatogquote:
Weet ik niet.quote:
hahahahahahaquote:Op woensdag 8 februari 2012 17:26 schreef Beach het volgende:
[..]
Kijk maar uit dat je de Danger.Mouse route niet opgaat nu je je rijbewijs hebt
ik hou je in de gaten makkerquote:
Hoe kun je dat niet weten?quote:Op woensdag 8 februari 2012 17:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Weet ik niet.
[..]
hahahahahaha
[..]
ik hou je in de gaten makker
Pijnlijk.quote:Op woensdag 8 februari 2012 17:27 schreef Furdinand het volgende:
hoe zou dat zijn, tijgerbalsem op je eikel.
quote:Op woensdag 8 februari 2012 17:27 schreef Beach het volgende:
[..]
Ongeluk krijgen met de waggie van je ouders.
aii ik heb 13 feb theorie is ongeluksgetal dus kga falenquote:Op woensdag 8 februari 2012 17:27 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
jatog
incl rijbewijs sins vandaag tog
Ik ben serieus.quote:Op woensdag 8 februari 2012 17:28 schreef Beach het volgende:
[..]
ken je dat echt niet?![]()
kijk op wikipedia ofzo
Spul voor als je pijnlijke spieren hebt, maar het wordt heel erg warm en brand soms ook een beetje.quote:
ai feel gluk voor je brommer certi nigga, kan je lkkr ouwe opoes beroeve op scootmobielquote:Op woensdag 8 februari 2012 17:28 schreef Oceanview het volgende:
[..]
aii ik heb 13 feb theorie is ongeluksgetal dus kga falen
autotheorie niet brommerquote:Op woensdag 8 februari 2012 17:29 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
ai feel gluk voor je brommer certi nigga, kan je lkkr ouwe opoes beroeve op scootmobiel
of heel koudquote:Op woensdag 8 februari 2012 17:29 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Spul voor als je pijnlijke spieren hebt, maar het wordt heel erg warm en brand soms ook een beetje.
Ah dankjewel.quote:Op woensdag 8 februari 2012 17:29 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Spul voor als je pijnlijke spieren hebt, maar het wordt heel erg warm en brand soms ook een beetje.
Ik ken dat voel broerquote:Op woensdag 8 februari 2012 17:22 schreef Oceanview het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |