Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Kies een goedkope speler die populair is op zijn positie, bijvoorbeeld Kompany of De Rossi (geen idee of hij atm goed trademateriaal is, maar eerder was dat wel zo). Vanwege de lage prijs kan je er veel verhandelen zonder veel coins nodig te hebben en omdat hij populair is hoef je niet te lang te wachten op een verkoop als je prijs niet te hoog is. Focus je op die speler, zorg dat je zijn prijzen leert kennen (let er op dat prijzen voor de 3 duurste formaties de speler beduidend meer waard maken doorgaans) en traden maar...bouw wel een redelijke marge in, zeker omdat die bid tokens geld kosten (100 voor 5K, oftewel 10 biedingen kosten je 500 coins..niet te vaak bieden dus want dat gaat allemaal van je marge af) en je hebt ook de 5% nog. Ik zet hem vaak op 1K.
Maak voor jezelf een schema als dit en hou je hier aan (prijzen zijn voorbeelden)
Speler A
Goedkope formaties: Kopen tot 1K, verkopen voor 2K BIN
4-1-2-1-2: Kopen tot 4K, verkopen voor 5K BIN
4-4-2: Kopen tot 3K, verkopen voor 4K BIN
4-3-3: Kopen tot 2K, verkopen voor 3K BIN
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
apij4125 (Longcat.)
x ZatoX x (DarkSonic2)
Ultimate Team Noobs Lees Dit:quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Rhahyrion (Fuszy)
Maikdeboer (Der_Rudi)
mollenbol0 (mollenbol0)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
FR-Schuurman (GekkeGerrit-)
Braadworst123 (paul1501)
Ik had net een hele eerste helft dat alle functies door elkaar heen gingen. In plaats van een 1-2tje deed de computer een getruckte pass, bij sprinten ging die haperen, niks deed wat het moest doen. De 2e heflt was het weer goed. Super wazigquote:Op woensdag 8 februari 2012 15:07 schreef wieisboos het volgende:
ik kan opeens geen roulette meer doen, hij ging altijd perfect maar nu opeens doet hij iets anders of niks. toen ik 'm opstartte net heb ik denk ik op de verkeerde server settings of zoiets geklikt. weet iemand hoe ik dit op kan lossen?
Hoeveel was de IF versie voor de UP dan?quote:Op woensdag 8 februari 2012 15:13 schreef Toefjes het volgende:
2 Aguero's gevolgd, 1tje vloog er voor 400K de deur uit, de ander voor 380K. EA houdt ze zeldzaam. Hufters.
2 miljoenen. Maar ik wil voor een dubbeltje op de eerste rang zittenquote:Op woensdag 8 februari 2012 15:15 schreef Johnbon het volgende:
[..]
Hoeveel was de IF versie voor de UP dan?
Ik zie ze niet staan voor 350K bin, en biedingen volgen geeft de meest actuele info voor wat betreft prijzen. Ultimatedb loopt (logischerwijze) achterquote:Op woensdag 8 februari 2012 15:18 schreef DutchSL het volgende:
Waarom zou je die Aguero's tot de 400k volgen als ik je eerder al op een 350k BIN heb gewezen?
300k op xboxquote:Op woensdag 8 februari 2012 15:20 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik zie ze niet staan voor 350K bin, en biedingen volgen geeft de meest actuele info voor wat betreft prijzen. Ultimatedb loopt (logischerwijze) achter
Ja, dan die kop te zien van zon lelijke vent die toch nog zn leukste lachje er probeert uit te gooien omdat hij op de foto moetquote:Op woensdag 8 februari 2012 15:27 schreef DutchSL het volgende:
Nu niet nee, maar vanmorgen wel.
Er zijn al echt al een heel aantal voor minder dan 380 of 400k uit gegaan vandaag.
Het is wel irritant dat die Tevez er steeds tussen staat met zijn 88 gaan ze er UP Aguero achtige prijzen op zetten
Ik zou sowieso wachten tot er een happy hour is geweest, dan worden de meeste pakjes gekocht en is het aanbod het grootst.
Okee, geen hulp nodig?quote:Op woensdag 8 februari 2012 16:12 schreef DutchSL het volgende:
Gvd k!@#!@#@!# EA.
Ik heb mijn IF Ramos voor veel te weinig er op gezet (240k start price) en ik kan hem met mijn 2e account niet terug vinden om een trade offer naar mezelf te sturen, terwijl hij er echt nog staat.
edit. pff, alsnog gevonden door weg te halen dat een Spanjaard moet zijn.. zoeken op Spanjaarden geen Ramos, zoeken op alle Real CB's wel Ramos![]()
140Kquote:
Traden lukt me zelf wel/quote:
Ik twijfelquote:
Haha, okee, nou, ik ga mn team herstructureren. Het wordt een meesterlijke 4-2-3-1 variantquote:Op woensdag 8 februari 2012 16:39 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Traden lukt me zelf wel/
Je mag hem wel kopen ;') staat er nog steeds op voor 240k, maar onder een bepaald bedrag ga ik hem terug traden.
Wow, wat is er gebeurd? Niet zo lang geleden was Robben alleen al toch geen haalbare kaart? Geweldig teamquote:Op woensdag 8 februari 2012 16:43 schreef laucas het volgende:
Even wachten totdat de ups wat meer gedropt zijn en dan mijn ultimate team maar weer bouwen
433
UP Nani - UP RvP - Robben
UP Silva - Toure - VdV
Taiwo - Luiz - Toure - IF Richards
Jammer heb er al 1 gekochtquote:Op woensdag 8 februari 2012 16:40 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik twijfelis wel CM en heb er 133 voor neergelegd. Even nadenken
Hij staat er op voor 140K bin en 137 SP, krijg wel af en toe leuke trade offers dus even kijken
Ach, ik vind het prima 135 Kstuur dan trade offer met bronze speler en 135K nog 3 minuten ongeveer
4-3-3 CM
Hele zooi bijna verkocht op de PS3 he, had aardig wat teams maar ik speelde er niet mee want ze stonden bij een vriend. Moet zo rond de 800K uitkomen straks en mijn PS3 coins zijn meer waard op de 360quote:Op woensdag 8 februari 2012 16:45 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Wow, wat is er gebeurd? Niet zo lang geleden was Robben alleen al toch geen haalbare kaart? Geweldig teamWel benieuwd naar de UP van Persie..
Hmmm, lucratieve overstap dus, goed gedaanquote:Op woensdag 8 februari 2012 16:48 schreef laucas het volgende:
[..]
Hele zooi bijna verkocht op de PS3 he, had aardig wat teams maar ik speelde er niet mee want ze stonden bij een vriend. Moet zo rond de 800K uitkomen straks en mijn PS3 coins zijn meer waard op de 360
Robben bijvoorbeeld is 100K minder.
Misschien kunnen ze hem net als jij zelf niet vinden?quote:Op woensdag 8 februari 2012 16:55 schreef DutchSL het volgende:
Je had Robben toch al op de PS3 ? Daar heb ik nog tegen gespeeld.
Pff, nog 8 minuten en nog steeds niemand die bied op een Ramos voor 100k onder de normale value. .![]()
Ja in een 3-4-3 team, opstelling ligt me niet zo.quote:Op woensdag 8 februari 2012 16:55 schreef DutchSL het volgende:
Pff, nog 8 minuten en nog steeds niemand die bied op een Ramos voor 100k onder de normale value. .![]()
FUquote:
wat zijn de eisen van het tornooi?quote:Op woensdag 8 februari 2012 17:05 schreef Tobi-wan het volgende:
Iemand al bezig geweest met een team maken voor het aankomend toernooi?
Bij mij zal het zoiets gaan worden.
Cissé - Ibra
Di Natale - IF Palacio
IF Boateng - Vidal
Taiwo - Caceres - Lucio - Lichtsteiner
Steek
Maar ik heb eigenlijk wel een hoop mogelijkheden...
Verrassend.quote:Op woensdag 8 februari 2012 17:08 schreef stoereboii het volgende:
mn sif ospina raakt niet verkocht, ga er trade offers mee sturen
Kan ik je nie effe helpen? door middel van trade offer?quote:Op woensdag 8 februari 2012 16:55 schreef DutchSL het volgende:
lol, maar ik heb em toch maar voor 500c boven discard value gekocht dus boeit me niet echt hoor,quote:Op woensdag 8 februari 2012 17:10 schreef DutchSL het volgende:
Leuke aan die SIF Ospina is dat hij 1 stat gewoon lager heeft dan de normale IF
Om 16:55 schreef Dutch sl het volgende: over 8 minuten blablablaquote:Op woensdag 8 februari 2012 17:10 schreef zerokil het volgende:
[..]
Kan ik je nie effe helpen? door middel van trade offer?
Ik heb mezelf geholpen, zoals ik al schreef onder een bepaald bedrag zou ik mezelf trade offeren en 311k was onder dat bedragquote:Op woensdag 8 februari 2012 17:10 schreef zerokil het volgende:
[..]
Kan ik je nie effe helpen? door middel van trade offer?
Edit:
Al te laat neem ik aan..
Er word hier zo snel gepost..quote:Op woensdag 8 februari 2012 17:12 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Om 16:55 schreef Dutch sl het volgende: over 8 minuten blablabla
Om 17:10: kan ik je helpen?
elyaniv van genk? hoe is die ooit aan in een IF gekomen,quote:Op woensdag 8 februari 2012 17:14 schreef el-blanchito het volgende:
Net m'n IF Barda verkocht voor 19K, das toch 9K winst
ergens vind ik het wel triest voor die jongen, want het is de slechtste speler waar ik ooit mee heb gespeeld....
Haha, toen jij aan het editten was was ik al aan het tikkenquote:Op woensdag 8 februari 2012 17:20 schreef zerokil het volgende:
[..]
Er word hier zo snel gepost..
Maar als je beetje beter keek zag je dat ik gelijk mijn post had aangepast..
Van Genk idd. Z'n NIF speelt best lekker in mijn israel-bundesliga zilver team, maar dit is echt een prutser.quote:Op woensdag 8 februari 2012 17:21 schreef stoereboii het volgende:
[..]
elyaniv van genk? hoe is die ooit aan in een IF gekomen,
Ik werd ook vanochtend tijdens een wedstrijd gebeld door mn moederquote:Op woensdag 8 februari 2012 17:25 schreef Rijst het volgende:
kanker.
ik kom terug met 2-2 tegen een braziliaanse pace abuse team. Mn moederk omt me storen waardoor ik mn concentratie verlies en tegenstander scoort. vervolgens scoort de tegenstander 2-4 ik wordt ge sh't and can you hear me now'ed. Daarna gaat hij rx achterelkaar pauzeren en word ik uitgescholden via de message. Natuurlijk gaat hij dan achterin rondtikken. en na de wedstrijd stuurt hij me nog een bericht:
Dont mess with the good playas whore.
Sommige mensen![]()
niks denk ik, gezien IF walkut een RW isquote:Op woensdag 8 februari 2012 17:31 schreef stoereboii het volgende:
iemand een idee wat er nu zal gebeuren met de prijs van IF Walcott nu hij een SIF heeft? wat gebeurt er dan meestal met die prijzen? btw schandalig dat RVP geen IF krijgt nu
oh wat wordt de SIF dan?quote:Op woensdag 8 februari 2012 17:32 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
niks denk ik, gezien IF walkut een RW is
oh god niet gezien dat daar de positie bij stondquote:Op woensdag 8 februari 2012 17:35 schreef Toefjes het volgende:
[..]
haha, je hebt zelf het lijstje gepost
het is wat he. Misschien dat EA het nog verandert heeft, zes uur wordt het geloof ik bekend gemaakt.quote:
Het is toch ook verdomde vreemd dat Walnut een IF krijgt en van Persie nietquote:Op woensdag 8 februari 2012 17:39 schreef GuRBuH het volgende:
Ik hoop eigenlijk dat ie fake is. Wil Schenkeveld als zilver, met meer pace.
uitermate vreemd, ze zullen toch niet weer zo'n secret IF hebbenquote:Op woensdag 8 februari 2012 17:40 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Het is toch ook verdomde vreemd dat Walnut een IF krijgt en van Persie niet
De UP zit net in pakjes, als de waarde daarvan gelijk daalt door een nieuwe IF, zullen minder mensen daarom pakjes kopen. Nu kunnen we allemaal pakjes kopen voor UP van Persie en IF Walcott.quote:Op woensdag 8 februari 2012 17:40 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Het is toch ook verdomde vreemd dat Walnut een IF krijgt en van Persie niet
kutcommercie heel dat fut zegquote:Op woensdag 8 februari 2012 17:44 schreef Toefjes het volgende:
[..]
De UP zit net in pakjes, als de waarde daarvan gelijk daalt door een nieuwe IF, zullen minder mensen daarom pakjes kopen. Nu kunnen we allemaal pakjes kopen voor UP van Persie en IF Walcott.
Commerciele keuze dus
Spanneend!!quote:
twitter:EASPORTSFIFA twitterde op woensdag 08-02-2012 om 17:59:01This week's FIFA Ultimate Team - Team of the Week is.... #FUT #TOTW reageer retweet
twitter:EASPORTSFIFA twitterde op woensdag 08-02-2012 om 18:01:001st Team: GK López; CB Ramos; CDM Martinez; LB Bedimo; CDM Kehl; CAM Pjanić; CAM Giovinco; CAM Janković; LM Nenê; ST Cissé; ST Walcott #FUT reageer retweet
Nee, Ox was LW en staat in TOTW RM, Walcott was RW en staat nu STquote:
Ohja inderdaad, heb de wedstrijd nog gekekenquote:Op woensdag 8 februari 2012 18:04 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nee, Ox was LW en staat in TOTW RM, Walcott was RW en staat nu ST
Toch Ramos als CBquote:Op woensdag 8 februari 2012 18:01 schreef StijnDa het volgende:
twitter:EASPORTSFIFA twitterde op woensdag 08-02-2012 om 18:01:001st Team: GK López; CB Ramos; CDM Martinez; LB Bedimo; CDM Kehl; CAM Pjanić; CAM Giovinco; CAM Janković; LM Nenê; ST Cissé; ST Walcott #FUT reageer retweet
EA Logica. BTW, ze gooien toch ook altijd die link op Twitter? Ik wilde ff kijken of ze Schenkeveld gefixt hadden.quote:Op woensdag 8 februari 2012 18:04 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nee, Ox was LW en staat in TOTW RM, Walcott was RW en staat nu ST
twitter:EASPORTSFIFA twitterde op woensdag 08-02-2012 om 18:09:13All of the latest Team of the Week players will be in packs from 6pm GMT Today (8 Feb). Check stats and the squad here: http://t.co/64xvJYuT reageer retweet
Volgens mij was er hier iemand met een IF CB Ramos, die wordt nu dus wat minder waard...twitter:TheRealGraoully twitterde op woensdag 08-02-2012 om 18:10:15I confirm Sergio Ramos will be released as a CB. reageer retweet
Ja, dat is de oude link van vannachtquote:Op woensdag 8 februari 2012 18:12 schreef StijnDa het volgende:
http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#kwQxucPJbcNDH TOTW stats.
Hier staat Ramos wel RBEn Martinez CB.
Wel gehaald uit de de pagina van EA die in de tweet stond.quote:Op woensdag 8 februari 2012 18:13 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja, dat is de oude link van vannacht
hoe weet je dat?quote:Op woensdag 8 februari 2012 18:13 schreef laucas het volgende:
Scammer is een 5 atb SSH-er met Agbon in de spits.. over combo's gesproken
100k hebben en dan met Agbonlahoer in de spits spelenquote:Op woensdag 8 februari 2012 18:13 schreef laucas het volgende:
Scammer is een 5 atb SSH-er met Agbon in de spits.. over combo's gesproken
Meer IF's dan Van Persiequote:Op woensdag 8 februari 2012 18:15 schreef Tim86 het volgende:
Damn, Nene is gewoon alweer een 88..is hij echt zo goed IRL? Ik kijk nooit Ligue 1..
Gewoon zijn topics checken. Zijn ban is al aangevraagd maar hij heeft dat zelf niet echt in de gaten.quote:
Nee, maar je moet er wel aan gewend zijn dat de afstand tussen je spelers relatief groot isquote:
link?quote:Op woensdag 8 februari 2012 18:16 schreef laucas het volgende:
[..]
Gewoon zijn topics checken. Zijn ban is al aangevraagd maar hij heeft dat zelf niet echt in de gaten.
o hij zit op fok?quote:Op woensdag 8 februari 2012 18:16 schreef laucas het volgende:
[..]
Gewoon zijn topics checken. Zijn ban is al aangevraagd maar hij heeft dat zelf niet echt in de gaten.
dan ga ik het maar gewoon uitproberen, wil mijn eredivisilvers omzetten naar 4-3-2-1, maar het merendeel heb ik al in 4-3-3 dus doe ik dat maarquote:Op woensdag 8 februari 2012 18:17 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Nee, maar je moet er wel aan gewend zijn dat de afstand tussen je spelers relatief groot isIk probeer al altijd hard te passen en dan lukt het wel, met een tikkie op A haal je het niet
Je hebt wel erg breed spel waardoor je door goed verleggen veel ruimte kan creëren.
Ik speel ook 4-3-3 met mijn Eresilversquote:Op woensdag 8 februari 2012 18:18 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
o hij zit op fok?
[..]
dan ga ik het maar gewoon uitproberen, wil mijn eredivisilvers omzetten naar 4-3-2-1, maar het merendeel heb ik al in 4-3-3 dus doe ik dat maar
Sommige mensen (veel) vinden het fijner..je spits moet sterk en snel zijn imo en staat echt op een eiland. Je wingers zijn mongolen die vooral voor crosses moeten zorgen en komen zelf relatief weinig voor het doel. Flinke gaten voorin. 4-3-2-1 is soms iets te druk, maar 4-3-3 vind ik niet fijn eigenlijk.quote:
Kloptquote:Op woensdag 8 februari 2012 18:19 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Sommige mensen (veel) vinden het fijner..je spits moet sterk en snel zijn imo en staat echt op een eiland. Je wingers zijn mongolen die vooral voor crosses moeten zorgen en komen zelf relatief weinig voor het doel. Flinke gaten voorin. 4-3-2-1 is soms iets te druk, maar 4-3-3 vind ik niet fijn eigenlijk.
Wie zet je op LW? En RW eigenlijk ook wel benieuwd naarquote:Op woensdag 8 februari 2012 18:22 schreef Dudeweiser het volgende:
ik probeer het gewoon allebei uit, ik hoef alleen nog maar de wingers te kopen, de rest heb ik al, al dan niet in een andere formatie maar iedereen haalt toch gewoon 9 chem
pff, Oar, Everton en Cabral op links en George en Beerens op rechts.quote:Op woensdag 8 februari 2012 18:23 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Wie zet je op LW? En RW eigenlijk ook wel benieuwd naar![]()
Misschien Oar ook eens proberenquote:Op woensdag 8 februari 2012 18:26 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
pff, Oar, Everton en Cabral op links en George en Beerens op rechts.
Bij 4-3-2-1 zijn je skills belangrijker dan bij 4-3-3, juist omdat die ruimtes kleiner zijn. Bij 4-3-3 kan je gewoon rennenquote:Op woensdag 8 februari 2012 18:28 schreef paul1501 het volgende:
Wat basht iedereen hier op 4-3-3?
Koop goede wingers, leer wat skillmoves (la roulette blijft het handigst).
Ik vind het sowieso een fijnere opstelling dan 4-3-2-1, daar heb je zo weinig ruimte altijd.
Speciaal voor Tim.quote:
Volg je hem zelf ook?twitter:EASPORTSFIFA twitterde op woensdag 08-02-2012 om 18:30:06The Czech National Team will be fully licensed and in future FIFA titles: http://t.co/BX75nxyj reageer retweet
Nee, ik volg hem niet, maar wat moet ik met Tsjechië dan?quote:Op woensdag 8 februari 2012 18:31 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Speciaal voor Tim.Volg je hem zelf ook?twitter:EASPORTSFIFA twitterde op woensdag 08-02-2012 om 18:30:06The Czech National Team will be fully licensed and in future FIFA titles: http://t.co/BX75nxyj reageer retweet
Wie?quote:Op woensdag 8 februari 2012 18:31 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ga dat nieuwe toernooi eens met dit team proberen. Heb nog wel wat andere opties (Serero voor Eriksen, Poulsen linksback, Elm ipv Wernbloom), maar ik wil even kijken of Nkume het aan kan
Jij bent altijd van de speciale landenteams, en vervelend dat de helft er maar in zitquote:Op woensdag 8 februari 2012 18:32 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nee, ik volg hem niet, maar wat moet ik met Tsjechië dan?
Matavz in de spits en IF Lens RW? 2 lichtgroene lijntjes erbijquote:Op woensdag 8 februari 2012 18:31 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ga dat nieuwe toernooi eens met dit team proberen. Heb nog wel wat andere opties (Serero voor Eriksen, Poulsen linksback, Elm ipv Wernbloom), maar ik wil even kijken of Nkume het aan kan
Maakt niet uit, alles is toch al 9 chemquote:Op woensdag 8 februari 2012 18:34 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Matavz in de spits en IF Lens RW? 2 lichtgroene lijntjes erbij
haha ja dat wel, maar Tsjechië boeit me echt geen fuck. Toch lief dat je aan me denkt (L)quote:Op woensdag 8 februari 2012 18:32 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Jij bent altijd van de speciale landenteams, en vervelend dat de helft er maar in zit
Alex Nkumequote:
Ik hoop dat ze goede schaatsen hebben meegenomen..quote:Op woensdag 8 februari 2012 18:38 schreef Toefjes het volgende:
Hopen dat AZ snel met 0-3 voorkomt, dan kan ik met een gerust hart met mn nieuwe team spelen. Eerst Robben nog zien verkocht te krijgen
lees mijn reactie nog eensquote:Op woensdag 8 februari 2012 18:29 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Misschien Oar ook eens proberenHeb nu George op links en Verhoek/Labyad rechts. Beerens nog op de bank.
Kwamen er niet ook UPs vandaag?
Er zijn nog geen datums bekend voor UPs.quote:Op woensdag 8 februari 2012 18:37 schreef jepperdeprep het volgende:
70 rated spelers zouden vandaag toch een UP krijgen?
Huh?quote:Op woensdag 8 februari 2012 18:41 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Er zijn nog geen datums bekend voor UPs.
dan geef je antwoord op je eigen vraag toch?quote:Op woensdag 8 februari 2012 18:42 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Huh?
"I am working on some more upgrades. All 70-rated players. More transfers also being done. All for tomorrow's TOTW."
Dat zei Graoul gisteren.
Ja maar ik dacht misschien weet iemand meer over hoelaat enzoquote:Op woensdag 8 februari 2012 18:44 schreef Toefjes het volgende:
[..]
dan geef je antwoord op je eigen vraag toch?
haha, tja, 19:00 is wel een vast tijdstip, maar geloof dat Ba en van Persie midden in de nacht bekend werden. Geen peil op te trekken dusquote:Op woensdag 8 februari 2012 18:45 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Ja maar ik dacht misschien weet iemand meer over hoelaat enzo
Jammer. EA is altijd zo onduidelijk met die dingen.quote:Op woensdag 8 februari 2012 18:46 schreef Toefjes het volgende:
[..]
haha, tja, 19:00 is wel een vast tijdstip, maar geloof dat Ba en van Persie midden in de nacht bekend werden. Geen peil op te trekken dus
Oh, die had ik gemist dan.quote:Op woensdag 8 februari 2012 18:42 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Huh?
"I am working on some more upgrades. All 70-rated players. More transfers also being done. All for tomorrow's TOTW."
Dat zei Graoul gisteren.
Ik ook zon kutdag. (al hebben mn bronzes prachtige overtuigende overwinningen gehaald tegen gold squads) IF Silva mag blijven, IF Bale ook. De rest: Toedeledokiequote:Op woensdag 8 februari 2012 18:50 schreef Reemi het volgende:
Vandaag alleen maar verloren, als straf m'n hele team in de verkoop
![]()
Iemand is ook al bezig met een price fix.quote:Op woensdag 8 februari 2012 18:54 schreef GuRBuH het volgende:
Toch nog maar ff een IF Donk opgepikt. Die word komende weken weer lekker 100k duurder
PS3?quote:Op woensdag 8 februari 2012 18:57 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Iemand is ook al bezig met een price fix.
Ik vind het ook een pest TOTWquote:Op woensdag 8 februari 2012 18:56 schreef DutchSL het volgende:
Weet je wat, fuck you EA.. ik ga gewoon met mijn 86 rated Ramos blijven spelen alsof er niets gebeurd is. Als hij niet in het TOTW had gezeten zou ik dat ook gedaan hebben, dus krijg de griep maar.
Hoeft niks te zeggen hoor. Toen IF Van Persie 88 werd, was de 87 IF twee maanden later gewoon een ton meer waard.quote:Op woensdag 8 februari 2012 19:00 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik vind het ook een pest TOTWWalcott ST, ik weet niet in welke wereld volgens mij scoorde hij niet eens tegen blackburn
Ramos ook onbegrijpelijk maarja kut man da je net die 86 hebt
Het is een uitzondering maarja iedereen gaat er bijna van uit dat je prijs daaltquote:Op woensdag 8 februari 2012 19:01 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Hoeft niks te zeggen hoor. Toen IF Van Persie 88 werd, was de 87 IF twee maanden later gewoon een ton meer waard.
quote:Op woensdag 8 februari 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik ook zon kutdag. (al hebben mn bronzes prachtige overtuigende overwinningen gehaald tegen gold squads) IF Silva mag blijven, IF Bale ook. De rest: Toedeledokie![]()
Ja, als manager moet je hard zijn
IF Xabi Alonso werd ook meer waard nadat de TOTY uitkwam, en daar ben ik toen de boot in gegaan door hem in paniek gelijk te verkopen. Als ik een week had gewacht had ik er 70k meer voor gekregenquote:Op woensdag 8 februari 2012 19:01 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Hoeft niks te zeggen hoor. Toen IF Van Persie 88 werd, was de 87 IF twee maanden later gewoon een ton meer waard.
twitter:TheRealGraoully twitterde op woensdag 08-02-2012 om 19:04:49So... TOTW is out, new bunch of transfers and upgrades are out, and 38 players were activated. Plus happy hour! reageer retweet
Precies, ik verkocht IF van Persie voor 179K ofzo. Uiteindelijk liep ie op het hoogtepunt tegen de 300K aan. Rustig wachten is heel erg wijs.quote:Op woensdag 8 februari 2012 19:03 schreef DutchSL het volgende:
[..]
IF Xabi Alonso werd ook meer waard nadat de TOTY uitkwam, en daar ben ik toen de boot in gegaan door hem in paniek gelijk te verkopen. Als ik een week had gewacht had ik er 70k meer voor gekregen
Dus ik blijf lekker met Ramos spelen, als die minder waard wordt dan is dat maar zo.. ik was toch van plan om er mee te blijven spelen dus waarom verkopen. Die SIF kan/ga ik toch niet betalen.
Ow, leuk, nu moeten we gaan zoeken welke spelers zijn geupgraded?quote:Op woensdag 8 februari 2012 19:05 schreef GuRBuH het volgende:
twitter:TheRealGraoully twitterde op woensdag 08-02-2012 om 19:04:49So... TOTW is out, new bunch of transfers and upgrades are out, and 38 players were activated. Plus happy hour! reageer retweet
quote:February 8 Upgrades:
* Adam Maher: From 66 to 71 | difference: 5
* Eric Tié Bi: From 70 to 74 | difference: 4
* Jérémie Aliadiere: From 69 to 73 | difference: 4
* Júlio César da Silva Sousa: From 69 to 73 | difference: 4
* Stephen Ward: From 69 to 73 | difference: 4
* Clément Grenier: From 69 to 73 | difference: 4
* Kees Luijckx: From 67 to 71 | difference: 4
* Juan Carlos Pérez López: From 66 to 70 | difference: 4
* Willy Boly: From 66 to 70 | difference: 4
* Liam Bridcutt: From 65 to 69 | difference: 4
* Alexis Thébaux: From 74 to 77 | difference: 3
* Nicolas N'Koulou: From 74 to 77 | difference: 3
* Sebastian Rudy: From 74 to 77 | difference: 3
* Arouna Koné: From 73 to 76 | difference: 3
* * * Lee: From 73 to 76 | difference: 3
* Antônio Naelson Matías: From 73 to 76 | difference: 3
* Henri Bedimo Nsamé: From 73 to 76 | difference: 3
* Rasmus Elm: From 73 to 76 | difference: 3
* Thibaut Courtois: From 73 to 76 | difference: 3
* Karl Henry: From 71 to 74 | difference: 3
* Marcos Venancio de Albuquerque: From 71 to 74 | difference: 3
* Viktor Fayzulin: From 71 to 74 | difference: 3
* Jonathan Zebina: From 70 to 73 | difference: 3
* Christian Lell: From 70 to 73 | difference: 3
* Sébastien Corchia: From 70 to 73 | difference: 3
* Zakaria Labyad: From 70 to 73 | difference: 3
* Lucas Lobos: From 75 to 77 | difference: 2
* Rafik Djebbour: From 75 to 77 | difference: 2
* Julien Féret: From 75 to 77 | difference: 2
* Elkeson de Oliveira Cardoso: From 75 to 77 | difference: 2
* Manuel Agudo Durán: From 75 to 77 | difference: 2
* Roberto Firmino Barbosa de Oliveira: From 75 to 77 | difference: 2
* Dimitris Salpingidis: From 74 to 76 | difference: 2
* Benoît Costil: From 74 to 76 | difference: 2
* Tim Krul: From 74 to 76 | difference: 2
* Clément Chantôme: From 74 to 76 | difference: 2
* Dejan Damjanović: From 74 to 78 | difference: 4
* | IF re-releaseJosé Javier Barkero Saludes: From 73 to 75 | difference: 2
* Oguchi Onyewu: From 73 to 75 | difference: 2
* Christian Pander: From 73 to 75 | difference: 2
* Francisco Rodríguez: From 73 to 75 | difference: 2
* Christian Giménez: From 73 to 75 | difference: 2
* Roy Beerens: From 73 to 75 | difference: 2
* Ênio Oliveira Júnior: From 73 to 75 | difference: 2
* Egidio Arévalo Ríos: From 73 to 75 | difference: 2
* Nemanja Pejčinović: From 73 to 75 | difference: 2
* Philipp Wollscheid: From 73 to 75 | difference: 2
* Fegor Ogude: From 73 to 75 | difference: 2
* Luke Wilkshire: From 72 to 74 | difference: 2
* | IF re-releaseNiklas Moisander: From 72 to 74 | difference: 2
* Denis Glushakov: From 72 to 74 | difference: 2
* Aymen Abdennour: From 72 to 74 | difference: 2
* Gabriel Torje: From 72 to 74 | difference: 2
* Richard Stearman: From 71 to 73 | difference: 2
Neves was al 80?quote:Op woensdag 8 februari 2012 19:07 schreef DutchSL het volgende:
Er is 1 UP naar de 80 gegaan: Thiago Neves.
De rest allemaal onder 80.
Rasmus Elm 76, Roy Beerens 75.. waardeloos nu dus
Dat 76 zegt niets, alleen maar dat hij een silver is geworden. Mignolet en Vlaar zijn als IF ook nog een silver, maar wel met gold stats bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 8 februari 2012 19:07 schreef Reemi het volgende:
Krul 76Veel te laag. Waardeloze gold nu.
Nice. Ik heb nog een batch silver Krulletjesquote:Op woensdag 8 februari 2012 19:07 schreef Reemi het volgende:
Krul 76Veel te laag. Waardeloze gold nu.
Nee, hij is een gold geworden.quote:Op woensdag 8 februari 2012 19:08 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Dat 76 zegt niets, alleen maar dat hij een silver is geworden. Mignolet en Vlaar zijn als IF ook nog een silver, maar wel met gold stats bijvoorbeeld.
Nu wil hij weten hoe ik het heb gehacked en ik heb hem laten weten dat ik een speciale controller gebruik waarbij je de schietknop harder kan indrukken. Hij is 'm nu aan het opzoeken op eBay, lolol.quote:Op woensdag 8 februari 2012 19:15 schreef psychedelicate het volgende:
PM na een wedstrijd
[..]
Ibrahimovic
ook een keerjte gehad, Overtoomquote:Op woensdag 8 februari 2012 19:15 schreef psychedelicate het volgende:
PM na een wedstrijd
[..]
Ibrahimovic
Wereldgrapquote:Op woensdag 8 februari 2012 19:16 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
Nu wil hij weten hoe ik het heb gehacked en ik heb hem laten weten dat ik een speciale controller gebruik waarbij je de schietknop harder kan indrukken. Hij is 'm nu aan het opzoeken op eBay, lolol.
En de transfers.quote:Wednesday 8 Feb - Transfers
* Conor Powell: From Sligo Rovers to Shamrock Rovers
* Stephane Besle: From Free Agents to FC Metz
* David González: From Free Agents to Brighton & Hove Albion
* Deane Smalley: From Oxford United to Bradford City
* Gianluca Freddi: From Grosseto to Reggina
* Oli Johnson: From Free Agents to Oxford United
* John Russell: From Sligo Rovers to *. Patrick's Athletic
* Josh McQuoid: From Millwall to Burnley
* Chris Holroyd: From Rotherham United to Preston North End
* Andy Procter: From Accrington Stanley to Preston North End
* Josh Walker: From Watford to Scunthorpe United
* Dwayne Mattis: From Chesterfield to Macclesfield Town
* Kyung In Han: From GyeongNam FC to Daejeon Citizen
* James McPake: From Coventry City to Hibernian
* Nathan Clarke: From Oldham Athletic to Huddersfield Town
* Jason Byrne: From Dundalk FC to Bray Wanderers
* Yong Hoon Noh: From Daejeon Citizen to Gangwon FC
* Anton Sosnin: From Krylya Sovetov Samara to Kuban Krasnodar
* Francisco José Maldonado Collantes: From FC Cartagena to Xerez CD
* Nacer Barazite: From Austria Wien to AS Monaco
* Massimo Maccarone: From Sampdoria to Empoli
* Will Atkinson: From Hull City to Bradford City
* Oleksandr Iakovenko: From Anderlecht to OH Leuven
* Kieron Cadogan: From Crystal Palace to Rotherham United
* Stefan Glarner: From FC Sion to FC Zürich
* Luke Guttridge: From Aldershot Town to Northampton Town
* Solomon Taiwo: From Cardiff City to Leyton Orient
* Tomasz Cywka: From Derby County to Reading
* Christian Noboa: From Rubin Kazan to Dinamo Moskva
* Moussa Maâzou: From SV Zulte-Waregem to Le Mans FC
* Jordan Obita: From Reading to Barnet
* Jonathan Forte: From Southampton to Notts County
* Alex Marrow: From Crystal Palace to Preston North End
* Pat Baldwin: From Colchester United to Southend United
* Miles Addison: From Barnsley to Derby County
* Tomᨠ¦imkovič: From SC Wiener Neustadt to Austria Wien
* Christoph Saurer: From Rapid Wien to SC Wiener Neustadt
* * Geon Cho: From Seongnam Ilhwa Chunma to Suwon Samsung Bluewings
* Jae Won Hwang: From Suwon Samsung Bluewings to Seongnam Ilhwa Chunma
* Emanuel Rivas: From Bari to Varese
* Roman Kienast: From Sturm Graz to Austria Wien
* Ralph Gunesch: From FC *. Pauli to FC Ingolstadt 04
* Guillermo Vallori: From Grasshopper-Club to TSV 1860 München
* Pietro Accardi: From Sampdoria to Brescia
* Baye Djiby Fall: From Lokomotiv Moskva to Lokeren
* Mbaye Leye: From Standard Liège to SV Zulte-Waregem
* Ruben Filipe Marques Amorim: From SL Benfica to SC Braga
* Yong Ho Park: From FC Seoul to Busan I'Park
* Wes Morgan: From Nottingham Forest to Leicester City
* Billy Sharp: From Doncaster Rovers to Southampton
* Scott Rendell: From Wycombe Wanderers to Oxford United
* Adam Smith: From Milton Keynes Dons to Leeds United
* Scott Golbourne: From Exeter City to Barnsley
* Tomasz Zahorski: From Górnik Zabrze to MSV Duisburg
* Nicky Ajose: From Peterborough United to Chesterfield
* Juvhel Tsoumou: From Preston North End to Plymouth Argyle
* Rubin Okotie: From Sint-Truiden to Sturm Graz
* Will Hoskins: From Brighton & Hove Albion to Sheffield United
* Wesley Verhoek: From ADO Den Haag to FC Twente
* Billy Clarke: From Blackpool to Crawley Town
* Clarke Carlisle: From Preston North End to Northampton Town
* Stephen Dawson: From Leyton Orient to Barnsley
* Donal McDermott: From Huddersfield Town to Bournemouth
* Karl Hawley: From Notts County to Crawley Town
* Nabil Dirar: From Club Brugge to AS Monaco
* Ibrahima Sidibé: From Beerschot to Westerlo
* Fábio do Passo Faria: From Paços de Ferreira to Rio Ave FC
* Mark Wilson: From Doncaster Rovers to Oxford United
* Roy O'Donovan: From Coventry City to Hibernian
* Anthony McNamee: From Milton Keynes Dons to Wycombe Wanderers
* Tiago João Targino da Silva: From Vitória Guimarães to Vitória Setúbal
* José Luis Acciari: From Elche CF to Girona FC
* Saulo dos Santos: From Rio Ave FC to Académica Coimbra
* Glynor Plet: From Heracles Almelo to FC Twente
* Airam López Cabrera: From Villarreal B to Córdoba CF
* Jon Parkin: From Cardiff City to Scunthorpe United
* David Mirfin: From Watford to Scunthorpe United
* Ricardo Vaz Tê: From Barnsley to West Ham United
* Michael Symes: From Bournemouth to Rochdale
* Nicky Maynard: From Bristol City to West Ham United
* Giuseppe Rossini: From SV Zulte-Waregem to Sint-Truiden
* Youssef El-Akchaoui: From SC Heerenveen to NAC Breda
* Kyu Ro Lee: From FC Seoul to Incheon United FC
* Vladimir Koman: From Sampdoria to AS Monaco
* Gianluigi Bianco: From Grosseto to Sampdoria
* Biagio Pagano: From Torino to Nocerina
* Georgios Tzavellas: From Eintracht Frankfurt to AS Monaco
* Gianluigi Bianco: From Sampdoria to Vicenza
hier ookquote:Op woensdag 8 februari 2012 19:27 schreef psychedelicate het volgende:
Zijn de EA Servers voor andere mensen ook offline?
Xbox servers worden momenteel gerestart...quote:Op woensdag 8 februari 2012 19:27 schreef psychedelicate het volgende:
Gebeurt elke dag wel een paar keer, dus het zou me niks verbazen..quote:Op woensdag 8 februari 2012 19:27 schreef psychedelicate het volgende:
Ach transfers, upgrades... allemaal hetzelfdequote:Op woensdag 8 februari 2012 19:27 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Wijs mij een post aan waar deze transfers al staan
twitter:TheRealGraoully twitterde op woensdag 08-02-2012 om 19:47:03guarin to inter guarin to inter guarin to inter guarin to inter guarin to inter guarin to inter reageer retweet
Hij maak kans om in mij team te komenquote:Op woensdag 8 februari 2012 19:55 schreef GuRBuH het volgende:
[ afbeelding ]
Nom nom. Dubbele link voor Ahamada
Fixed kthxbyequote:Op woensdag 8 februari 2012 19:57 schreef BDIL het volgende:
[..]
Hij maakt kans om in mijn team te komen
89 minuten ja?quote:Op woensdag 8 februari 2012 20:05 schreef Doublepain het volgende:
Omg kk kut kk kk kk kk, koop ik ern 83 pastore. Kk 89 minute
Daaaar gaat al mijn profit kut spel gvd!
Doe je toch echt zelf.quote:Op woensdag 8 februari 2012 20:05 schreef Doublepain het volgende:
Omg kk kut kk kk kk kk, koop ik ern 83 pastore. Kk 59 minute
Ik kocht bijna een Aguero 86 voor 345Kquote:Op woensdag 8 februari 2012 20:05 schreef Doublepain het volgende:
Omg kk kut kk kk kk kk, koop ik ern 83 pastore. Kk 59 minute
Als ik dat deed, dan had ik geen xbox en tv meerquote:Op woensdag 8 februari 2012 20:07 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik kocht bijna een Aguero 86 voor 345K
Screen van je team ?quote:Op woensdag 8 februari 2012 19:55 schreef vandermar het volgende:
Wat had ik zonet een mazzel, ik klikte na de gewonnen wedstrijd net naar FUT home screen en prompt servers eruit
Riberywat een tank.
De A1 is iig wel redelijk, staan 3-0 voor tegen Barcelona A1quote:Op woensdag 8 februari 2012 20:16 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Vandermar is druk met Ajax bashen. Een ogenblik geduld aub.
Had VDM toch gelijk met zijn "de jeugd is de toekomst"quote:Op woensdag 8 februari 2012 20:17 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
De A1 is iig wel redelijk, staan 3-0 voor tegen Barcelona A1
Haha, kut zooi, en ik maar zoekenquote:Op woensdag 8 februari 2012 20:17 schreef DutchSL het volgende:
Toef, UP Aguero 352k 3-4-1-2 56 minuten nog.
edit. en hij is weg
Het is dat Feyenoord met bijna allemaal B junioren in de A1 speelt anders stonden die ver bovenaan ipv net eronderquote:Op woensdag 8 februari 2012 20:17 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
De A1 is iig wel redelijk, staan 3-0 voor tegen Barcelona A1
Ik zat zelf te zoeken naar UP van Persie en Nani, dus heb Premier League 100k minimaal BIN en 400k maximaal BIN gezet en op 59th rondgehangen, maar geen resultaat.quote:Op woensdag 8 februari 2012 20:20 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haha, kut zooi, en ik maar zoekenBedankt voor het attent maken in elk geval
![]()
Heb het idee dat de web app zwaar gaar is, en lang niet alle resultaten weergeeft. Zie jouw gebeuren met Ramos..
Ga ik dat ook maar doenquote:Op woensdag 8 februari 2012 20:23 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik zat zelf te zoeken naar UP van Persie en Nani, dus heb 100k minimaal BIN en 400k maximaal BIN gezet en op 59th rondgehangen, maar niets gevonden wat ik wilde.
http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#gRcPapNubcN38quote:
Ik leg de grens op 355K. Misschien na AZ iets hoger. Waar zoek jij naar dan? Kan ik je op de hoogte houden als ik iets ziequote:
zet ie zn bank vol met bronzes, zet ie er goede bronzes inquote:Op woensdag 8 februari 2012 20:26 schreef vandermar het volgende:
[..]
http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#gRcPapNubcN38
Screen kost te veel tijd en ik was even bezig met ajax bashen en die draken laten zien dat ze vreselijk kortzichtig zijn en achterlijk
Jij maakt je iets te druk om Ajaxquote:Op woensdag 8 februari 2012 20:26 schreef vandermar het volgende:
[..]
http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#gRcPapNubcN38
Screen kost te veel tijd en ik was even bezig met ajax bashen en die draken laten zien dat ze vreselijk kortzichtig zijn en achterlijk
Waar het hart vol van is...quote:Op woensdag 8 februari 2012 20:28 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Jij maakt je iets te druk om Ajax
VI Quizquote:Op woensdag 8 februari 2012 20:28 schreef Reemi het volgende:
Op welke voetballer lijkt Trevor Donovan?
Ja jonge als ik alle goude op de bank zet dan kom ik tegen 5* rated teams en speel ik met enkele non bronzes en wordt ik genakt. Ik ben toch aan het bouwen lolquote:Op woensdag 8 februari 2012 20:28 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
zet ie zn bank vol met bronzes, zet ie er goede bronzes in
Het is de enige die ik niet kan vinden.quote:
Ik heb dan ook een hart van steen.quote:
ik bedoel, als je toch al bronzes op de bank aan het zetten bent, zet er dan meteen de allerslechtste neerquote:Op woensdag 8 februari 2012 20:29 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ja jonge als ik alle goude op de bank zet dan kom ik tegen 5* rated teams en speel ik met enkele non bronzes en wordt ik genakt. Ik ben toch aan het bouwen lol
Nee want dit waren eerst basisspelersquote:Op woensdag 8 februari 2012 20:30 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik bedoel, als je toch al bronzes op de bank aan het zetten bent, zet er dan meteen de allerslechtste neer
Als we Trevor hebben geef ik je de rest welquote:Op woensdag 8 februari 2012 20:32 schreef GuRBuH het volgende:
Op welke voetballer lijkt hij:
[ afbeelding ]
Ik heb er verder nog de helft niet Reemi.
Ja hoor, welke speler wil je?quote:Op woensdag 8 februari 2012 20:34 schreef stoereboii het volgende:
Iemand die wil ruilen tegen SIF Ospina, Mata, Humphrey en cummings?
ja hoor, er staat een 4-1-2-1-2 cillessen op, stuur maar tradeoffer, club is FC Awesomequote:Op woensdag 8 februari 2012 20:34 schreef stoereboii het volgende:
Iemand die wil ruilen tegen SIF Ospina, Mata, Humphrey en cummings?
quote:Op woensdag 8 februari 2012 20:35 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ja hoor, er staat een 4-1-2-1-2 cillessen op, stuur maar tradeoffer, club is FC Awesome
Waar gaat dat dan over?quote:
Hoezo dat nu weer?quote:Op woensdag 8 februari 2012 20:40 schreef vandermar het volgende:
De slechtste bronze speler uit het spel in een pakjekan wel wat opleveren
Omdat er allemaal van die kneusjes zijn die met goede teams tegen lagere rated willen spelen en dus lage bank willenquote:
quote:Op woensdag 8 februari 2012 20:32 schreef GuRBuH het volgende:
Op welke voetballer lijkt hij:
Ik heb er verder nog de helft niet Reemi.
de RM of de ST? Beide ong 2k waard dacht ikquote:Op woensdag 8 februari 2012 20:40 schreef vandermar het volgende:
De slechtste bronze speler uit het spel in een pakjekan wel wat opleveren
Voor hoeveel? En in een 4231 team?quote:Op woensdag 8 februari 2012 20:40 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Up Aguero, de missing link in mijn elftal. Nu kan ik gewoon weer mensen slopen
De keeper met rating 40 hoorquote:Op woensdag 8 februari 2012 20:42 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
de RM of de ST? Beide ong 2k waard dacht ik
Weet ik veelquote:Op woensdag 8 februari 2012 20:45 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Geef eens criteria van die gast die je uit pakje had aub
Chill 'mquote:
Hoeveel heb je er nou voor betaald ?quote:Op woensdag 8 februari 2012 20:40 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Up Aguero, de missing link in mijn elftal. Nu kan ik gewoon weer mensen slopen
Bedoel team enzoquote:Op woensdag 8 februari 2012 20:46 schreef vandermar het volgende:
[..]
Weet ik veeldiving 43 ofzo reflexes ook zoiets en de rest wat minder
350Kquote:Op woensdag 8 februari 2012 20:46 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Hoeveel heb je er nou voor betaald ?
Welk team?quote:
Nee, in wat voor team Toefjes hem gaat gebuireknne!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |