Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Kies een goedkope speler die populair is op zijn positie, bijvoorbeeld Kompany of De Rossi (geen idee of hij atm goed trademateriaal is, maar eerder was dat wel zo). Vanwege de lage prijs kan je er veel verhandelen zonder veel coins nodig te hebben en omdat hij populair is hoef je niet te lang te wachten op een verkoop als je prijs niet te hoog is. Focus je op die speler, zorg dat je zijn prijzen leert kennen (let er op dat prijzen voor de 3 duurste formaties de speler beduidend meer waard maken doorgaans) en traden maar...bouw wel een redelijke marge in, zeker omdat die bid tokens geld kosten (100 voor 5K, oftewel 10 biedingen kosten je 500 coins..niet te vaak bieden dus want dat gaat allemaal van je marge af) en je hebt ook de 5% nog. Ik zet hem vaak op 1K.
Maak voor jezelf een schema als dit en hou je hier aan (prijzen zijn voorbeelden)
Speler A
Goedkope formaties: Kopen tot 1K, verkopen voor 2K BIN
4-1-2-1-2: Kopen tot 4K, verkopen voor 5K BIN
4-4-2: Kopen tot 3K, verkopen voor 4K BIN
4-3-3: Kopen tot 2K, verkopen voor 3K BIN
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
apij4125 (Longcat.)
x ZatoX x (DarkSonic2)
Ultimate Team Noobs Lees Dit:quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Rhahyrion (Fuszy)
Maikdeboer (Der_Rudi)
mollenbol0 (mollenbol0)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
FR-Schuurman (GekkeGerrit-)
Braadworst123 (paul1501)
Ik had net een hele eerste helft dat alle functies door elkaar heen gingen. In plaats van een 1-2tje deed de computer een getruckte pass, bij sprinten ging die haperen, niks deed wat het moest doen. De 2e heflt was het weer goed. Super wazigquote:Op woensdag 8 februari 2012 15:07 schreef wieisboos het volgende:
ik kan opeens geen roulette meer doen, hij ging altijd perfect maar nu opeens doet hij iets anders of niks. toen ik 'm opstartte net heb ik denk ik op de verkeerde server settings of zoiets geklikt. weet iemand hoe ik dit op kan lossen?
Hoeveel was de IF versie voor de UP dan?quote:Op woensdag 8 februari 2012 15:13 schreef Toefjes het volgende:
2 Aguero's gevolgd, 1tje vloog er voor 400K de deur uit, de ander voor 380K. EA houdt ze zeldzaam. Hufters.
2 miljoenen. Maar ik wil voor een dubbeltje op de eerste rang zittenquote:Op woensdag 8 februari 2012 15:15 schreef Johnbon het volgende:
[..]
Hoeveel was de IF versie voor de UP dan?
Ik zie ze niet staan voor 350K bin, en biedingen volgen geeft de meest actuele info voor wat betreft prijzen. Ultimatedb loopt (logischerwijze) achterquote:Op woensdag 8 februari 2012 15:18 schreef DutchSL het volgende:
Waarom zou je die Aguero's tot de 400k volgen als ik je eerder al op een 350k BIN heb gewezen?
300k op xboxquote:Op woensdag 8 februari 2012 15:20 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik zie ze niet staan voor 350K bin, en biedingen volgen geeft de meest actuele info voor wat betreft prijzen. Ultimatedb loopt (logischerwijze) achter
Ja, dan die kop te zien van zon lelijke vent die toch nog zn leukste lachje er probeert uit te gooien omdat hij op de foto moetquote:Op woensdag 8 februari 2012 15:27 schreef DutchSL het volgende:
Nu niet nee, maar vanmorgen wel.
Er zijn al echt al een heel aantal voor minder dan 380 of 400k uit gegaan vandaag.
Het is wel irritant dat die Tevez er steeds tussen staat met zijn 88 gaan ze er UP Aguero achtige prijzen op zetten
Ik zou sowieso wachten tot er een happy hour is geweest, dan worden de meeste pakjes gekocht en is het aanbod het grootst.
Okee, geen hulp nodig?quote:Op woensdag 8 februari 2012 16:12 schreef DutchSL het volgende:
Gvd k!@#!@#@!# EA.
Ik heb mijn IF Ramos voor veel te weinig er op gezet (240k start price) en ik kan hem met mijn 2e account niet terug vinden om een trade offer naar mezelf te sturen, terwijl hij er echt nog staat.
edit. pff, alsnog gevonden door weg te halen dat een Spanjaard moet zijn.. zoeken op Spanjaarden geen Ramos, zoeken op alle Real CB's wel Ramos![]()
140Kquote:
Traden lukt me zelf wel/quote:
Ik twijfelquote:
Haha, okee, nou, ik ga mn team herstructureren. Het wordt een meesterlijke 4-2-3-1 variantquote:Op woensdag 8 februari 2012 16:39 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Traden lukt me zelf wel/
Je mag hem wel kopen ;') staat er nog steeds op voor 240k, maar onder een bepaald bedrag ga ik hem terug traden.
Wow, wat is er gebeurd? Niet zo lang geleden was Robben alleen al toch geen haalbare kaart? Geweldig teamquote:Op woensdag 8 februari 2012 16:43 schreef laucas het volgende:
Even wachten totdat de ups wat meer gedropt zijn en dan mijn ultimate team maar weer bouwen
433
UP Nani - UP RvP - Robben
UP Silva - Toure - VdV
Taiwo - Luiz - Toure - IF Richards
Jammer heb er al 1 gekochtquote:Op woensdag 8 februari 2012 16:40 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik twijfelis wel CM en heb er 133 voor neergelegd. Even nadenken
Hij staat er op voor 140K bin en 137 SP, krijg wel af en toe leuke trade offers dus even kijken
Ach, ik vind het prima 135 Kstuur dan trade offer met bronze speler en 135K nog 3 minuten ongeveer
4-3-3 CM
Hele zooi bijna verkocht op de PS3 he, had aardig wat teams maar ik speelde er niet mee want ze stonden bij een vriend. Moet zo rond de 800K uitkomen straks en mijn PS3 coins zijn meer waard op de 360quote:Op woensdag 8 februari 2012 16:45 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Wow, wat is er gebeurd? Niet zo lang geleden was Robben alleen al toch geen haalbare kaart? Geweldig teamWel benieuwd naar de UP van Persie..
Hmmm, lucratieve overstap dus, goed gedaanquote:Op woensdag 8 februari 2012 16:48 schreef laucas het volgende:
[..]
Hele zooi bijna verkocht op de PS3 he, had aardig wat teams maar ik speelde er niet mee want ze stonden bij een vriend. Moet zo rond de 800K uitkomen straks en mijn PS3 coins zijn meer waard op de 360
Robben bijvoorbeeld is 100K minder.
Misschien kunnen ze hem net als jij zelf niet vinden?quote:Op woensdag 8 februari 2012 16:55 schreef DutchSL het volgende:
Je had Robben toch al op de PS3 ? Daar heb ik nog tegen gespeeld.
Pff, nog 8 minuten en nog steeds niemand die bied op een Ramos voor 100k onder de normale value. .![]()
Ja in een 3-4-3 team, opstelling ligt me niet zo.quote:Op woensdag 8 februari 2012 16:55 schreef DutchSL het volgende:
Pff, nog 8 minuten en nog steeds niemand die bied op een Ramos voor 100k onder de normale value. .![]()
FUquote:
wat zijn de eisen van het tornooi?quote:Op woensdag 8 februari 2012 17:05 schreef Tobi-wan het volgende:
Iemand al bezig geweest met een team maken voor het aankomend toernooi?
Bij mij zal het zoiets gaan worden.
Cissé - Ibra
Di Natale - IF Palacio
IF Boateng - Vidal
Taiwo - Caceres - Lucio - Lichtsteiner
Steek
Maar ik heb eigenlijk wel een hoop mogelijkheden...
Verrassend.quote:Op woensdag 8 februari 2012 17:08 schreef stoereboii het volgende:
mn sif ospina raakt niet verkocht, ga er trade offers mee sturen
Kan ik je nie effe helpen? door middel van trade offer?quote:Op woensdag 8 februari 2012 16:55 schreef DutchSL het volgende:
lol, maar ik heb em toch maar voor 500c boven discard value gekocht dus boeit me niet echt hoor,quote:Op woensdag 8 februari 2012 17:10 schreef DutchSL het volgende:
Leuke aan die SIF Ospina is dat hij 1 stat gewoon lager heeft dan de normale IF
Om 16:55 schreef Dutch sl het volgende: over 8 minuten blablablaquote:Op woensdag 8 februari 2012 17:10 schreef zerokil het volgende:
[..]
Kan ik je nie effe helpen? door middel van trade offer?
Ik heb mezelf geholpen, zoals ik al schreef onder een bepaald bedrag zou ik mezelf trade offeren en 311k was onder dat bedragquote:Op woensdag 8 februari 2012 17:10 schreef zerokil het volgende:
[..]
Kan ik je nie effe helpen? door middel van trade offer?
Edit:
Al te laat neem ik aan..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |