Ik jok trouwens. Ik bedenk me nu ,omdat Poppejans het er over heeft, dat Rienk gek is op kaas, worst en toetjes. Maar ik kan hem toch niet alleen dat voorzetten omdat hij verder nergens voor te paaien is?
Ik kan wel een boterham met kaas voor zetten, maar dan eet hij de kaas er af.
Hij heeft vandaag zn potje weer op. Voor Hopla
quote:
Nee, want hij hoeft niks. Appels stopt hij mooi in mijn mond, van zijn banaan eet hij een hapje. En cakejes bakken hebben we ook gedaan. Hij likte aan het glazuur en voerde het vervolgens aan de poes

Hij probeert wel eens iets, maar na een hapje legt hij het weg. Inmiddels legt hij het gewoon op de tafel
quote:
Op donderdag 9 februari 2012 14:13 schreef mignonne het volgende:Vlindur
lijkt me lastig. Ik snap wel dat je graag zou zien dat je hem blij kon maken met iets te eten, maar sommige mensen hebben gewoon niks met eten.
I know, ik kan me er ook niets bij voorstellen
Die eten omdat het moet, omdat het nu eenmaal is wat je doet om 8 uur, 13 uur en 18 uur.
Mijn schoonmoeder is ook zo'n figuur, ze eet omdat je nu eenmaal moet eten op een dag, maar er is eigenlijk niets wat ze écht lekker vindt. Ze heeft geen lievelingsgerechten, geen dingen waar ze blij van wordt, geen producten die ze lekker vindt in of bij iets.
Ze heeft wel een overtreffende trap van niet lekker

dus een hoop producten vallen in de categorie "te hachelen" en een boel is ook "niet te hachelen", maar een categorie lekker! heeft ze niet.
Ik kan me ook niet voorstellen dat ik zou weinig zou eten. Mijn voorgerecht bestond uit een salmiak lolly
quote:
Op donderdag 9 februari 2012 14:16 schreef De_Taartjesfee het volgende:[..]
Onze middelste is ook nooit een eter geweest. Die at net genoeg om niet ziek te worden. Zat ook geen groei in. Gek werd ik er van!
Nu is hij 8 en stouwt een boterham of 5 weg op een dag. Prak gaat nog steeds matig. Hij vindt meer dingen vies dan lekker maar hij durft tegenwoordig wel te proeven. Hij heeft gewoon niet zoveel met eten.
Zijn niet mijn genen iig ;')
Wat praten betreft...het kan hard gaan ineens he
Mijn dochter heeft tot 2 jaar 3 maanden geen woord gezegd en ineens had ze het door. En nu bloeden mijn trommelvliezen soms van het geklets de hele dag

Oh wat ga ik me vasthouden aan jouw post! Dat hij gewoon een keer het licht ziet en dan goed gaat eten. Ik kan niet wachten!
En nee, mijn genen zijn het ook niet. Maar Johan is idd ook zo. Die vind ook niks onwijs lekker en eet eigenlijk ook omdat hij honger heeft enzo. Wat hij eet boeit hem vrij weinig.
En onderhandelen heeft weinig zin. Hij snapt het nog niet.
Vanmiddag moest hij zn duplo opruimen, dat ging 20 blokken goed en daarna ging hij eikelen, onder de tafel spelen, knuffelen, ergens anders spelen, alles behalve opruimen, dus 3 keer waarschuwen en maar weer laten opruimen, geen reactie. Nou Rienkelmans, naar de trap. Hij huppelt nog net niet naar de deur

Hij gaat mooi zitten, handjes op de knieen (

) En zit mooi te zitten. Dus even later kind weer naar binnen 'goed gesprek' en weer opruimen. Na 5 blokjes weer het zelfde verhaal, dus Rienk weer naar de trap. Rienk gaat een beetje spelen. Maar blijft mooi op de trap. Weer een goed gesprek, weer 5 blokjes en weer naar de trap
Na 4 keer trap hadden we het opgeruimd hoor
Hij was niet boos, ik was niet boos, hij had alles opgeruimd en ik beschik over een engelengeduld

En zo leert hij wel dat de trap niet tof is, want hij mocht tv kijken als alles was opgeruimd. Die hele tv is er dus zo niet van gekomen. (maar daar dacht ie al niet eens meer aan, want hij mocht in bad)
Lekker onsamenhangend verhaal, maar ik vind Rienk zo leuk

Mn kleine knuffelkont

Mn boef, mn etterbak