t is een faaaaasequote:Op donderdag 9 februari 2012 12:59 schreef Sorbootje het volgende:
Evengoed bedankt voor de tips en de hierishetookzoverhalen.
Heeft ze van dr moederquote:Op donderdag 9 februari 2012 12:56 schreef mignonne het volgende:
Goeie stats Sorbo! je slanke deerne
Ja, dat kan ik me voorstellen! Zijn de tips van wickie misschien nuttig voor je?quote:Op donderdag 9 februari 2012 13:30 schreef Vlindur het volgende:
Maar ik zou zo graag willen dat hij gewoon eens lekker zat te smullen..Wij dwingen hem verder ook niet. Ik zet het brood ook wel eens gewoon bij de salontafel neer. Maar hij eet soms en stukje of 4 maar vaker gewoon niks.
Lukt het een beetje om met Isabeau te onderhandelen? Dat werkt bij Ivan over het algemeen best goed. Ik vraag hem dan of we een afspraak zullen maken, en dat houdt meestal een compromis in. Hij zou dan bijvoorbeeld niet meteen van tafel mogen, maar wel eerder dan ik eigenlijk gewild had. Of hij mag daarna nog iets leuks doen of zo. Het is een kwestie van z'n soft spot vinden op dat moment.quote:Op donderdag 9 februari 2012 09:39 schreef Sorbootje het volgende:
Vanaf dat moment gaat ze draken dat ze uit haar stoel wil om te spelen. Ik wil dat eten aan tafel leuk en gezellig voro haar is en sta dus in dubio; enerzijds wil ik dat ze blijft zitten, omdat ik het idee heb dat ik het gedrag versterk door eraan toe te geven... anderzijds wil ik niet dat ze een negatief gevoel heeft bij aan tafel (moeten) zitten... Wat is wijsheid?!
Onze middelste is ook nooit een eter geweest. Die at net genoeg om niet ziek te worden. Zat ook geen groei in. Gek werd ik er van!quote:Op donderdag 9 februari 2012 13:30 schreef Vlindur het volgende:
Eten.. Hier ook al zo'n drama. 'S ochtends pap wat er eigenlijk altijd wel in gaat, maar lunch tussen de middag kan ik vergeten. Hij wil het gewoon niet. Hij wilde nu niet eens proevenIk heb geprobeerd om er een stukje in te duwen, maar dat lukte ook niet. Dus dan maar niet. Hij krijgt wel genoeg drinken dus dat scheelt gelukkig. Savonds eet hij matig. Tegenwoordig eet hij voor de tv en weer een potje, dan kan ik het er tenminste gewoon inschuiven
Aan tafel is vaak niet te doen en vers eet hij maar een paar hapjes. Tenzij hutspot.
Rienk hoeft niet aan tafel te blijven zitten, Hij schreeuwt moord en brand als hij zn zin er af heeft. Een tuigje is helemaal drama. Hij is wel gegroeit, maar in de breedte komt hij niks aan. Koekjes hoeft hij niet, patat, pannekoeken of ander 'lekker eten' vind hij ook allemaal niet boeiend. Er is gewoon NIKS waar we Rienk blij mee maken en dat is heel frustrerend.
![]()
Hij praat ook nog steeds niet zoals de meeste van jullie kinderen, Hij begint nu net aan serieuze woorden.. Hij zij wel net voor het eerst 'nog een keer' ipv 'nog een' Dus daar gaat hij nu wel steeds beter mee.
Maar ik zou zo graag willen dat hij gewoon eens lekker zat te smullen..Wij dwingen hem verder ook niet. Ik zet het brood ook wel eens gewoon bij de salontafel neer. Maar hij eet soms en stukje of 4 maar vaker gewoon niks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |