quote:Zwette, gisteren 10cm
Dille, gisteren 10cm
Sneek, gisteren 10cm
IJlst, gisteren 9cm
Tussen IJlst en Woudsend, gisteren 9cm
Woudsend, vandaag 10 cm, gisteren 10cm
Slotermeer, gisteren8cm
Sloten, gisteren 8cm
Balk, vandaag 10 cm, gisteren 7cm
Fluessen (alternatieve route), vandaag 11cm, gisteren 10cm
Stavoren, vandaag 10 cm, gisteren 9cm
Workum, vandaag 11 cm, gisteren 11cm
Bolsward, gisteren 11cm
Harlingen, vandaag 8cm, gisteren 8cm
Wier, gisteren 12cm
Vrouwbuurt, gisteren 11cm
Franeker, gisteren 10cm
Oude Leije, gisteren 10cm
Bartlehiem, vandaag 11cm, gisteren 11cm
Burdaard, gisteren 13cm
Dokkum, gisteren 13c
Leeuwarden, vandaag 10 cm, gisteren 10cm
En dan gaan gillen "Zie je wel, ik had gelijk!!!!!"quote:Op woensdag 8 februari 2012 14:23 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
'Gelijk hebben' is ook leuk, vooral als de rest van de mensen ergens van baalt..
haha dit wilde ik dus gaan zeggenquote:Op woensdag 8 februari 2012 14:24 schreef DeLuna het volgende:
[..]
En dan gaan gillen "Zie je wel, ik had gelijk!!!!!"
Zal ik je eens wat vertellen? Ik had de WK-finale Spanje-Nederland goed voorspeld. En ik had Spanje als winnaar voorspeld.quote:Op woensdag 8 februari 2012 14:20 schreef Silenus het volgende:
Zo'n type die ook tijdens de hele WK-finale roept 'we gaan toch verliezen'. Godsgruwelijk irritant.
Niks aan de hand dusquote:Morgenochtend neemt de bewolking verder toe en een gebied met lichte sneeuw (in het noordwesten natte sneeuw) trekt van noordoost naar zuidwest over het land. De wind wordt tijdelijk noordelijk en wordt matig, in het noordelijk kustgebied (vrij) krachtig. De temperatuur stijgt hierdoor in de noordwestelijke helft naar enkele graden boven nul. In de zuidoostelijke helft blijft het licht vriezen. Later in de middag draait de wind naar oost tot noordoost, lost de bewolking geleidelijk op en stroomt de vrieslucht weer het land binnen. In de avond koelt het dan weer snel af naar -6 tot -8 graden.
Ja, en dan zo'n zelfvoldane blik he.quote:Op woensdag 8 februari 2012 14:24 schreef DeLuna het volgende:
[..]
En dan gaan gillen "Zie je wel, ik had gelijk!!!!!"
Ja, het is er een.quote:Op woensdag 8 februari 2012 14:25 schreef Svarabhaktivocaal het volgende:
[..]
Zal ik je eens wat vertellen? Ik had de WK-finale Spanje-Nederland goed voorspeld. En ik had Spanje als winnaar voorspeld.
kerel de KNMI voorspelt helemaal geen dooi, die voorspelt alleen incidenteel 2 graden boven nulquote:Op woensdag 8 februari 2012 14:25 schreef Svarabhaktivocaal het volgende:
[..]
Zal ik je eens wat vertellen? Ik had de WK-finale Spanje-Nederland goed voorspeld. En ik had Spanje als winnaar voorspeld.
Als je het zo wilt bekijken, kun je maar beter wat meer waarde hechten aan mijn woorden.
twitter:JohannKoss twitterde op dinsdag 07-02-2012 om 15:27:21I'm extremely excited that it might be 11-city race in Holland this weekend and I will skate for #righttoplay.nl in #Elfstedentocht reageer retweet
Jij bent een octopus ofzo?quote:Op woensdag 8 februari 2012 14:25 schreef Svarabhaktivocaal het volgende:
[..]
Als je het zo wilt bekijken, kun je maar beter wat meer waarde hechten aan mijn woorden.
Niemand stelt je aanwezigheid op prijs. Dus:quote:Op woensdag 8 februari 2012 14:25 schreef Svarabhaktivocaal het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 8 februari 2012 14:26 schreef Maanvis het volgende:
[..]
kerel de KNMI voorspelt helemaal geen dooi, die voorspelt alleen incidenteel 2 graden boven nul
positiever nieuws: Koss doet ook weer mee!twitter:JohannKoss twitterde op dinsdag 07-02-2012 om 15:27:21I'm extremely excited that it might be 11-city race in Holland this weekend and I will skate for #righttoplay.nl in #Elfstedentocht reageer retweet
Nou nou... even nuanceren.quote:Op woensdag 8 februari 2012 14:27 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Niemand stelt je aanwezigheid op prijs. Dus:
TS moet even OP updaten aub, dat is het risico van een nieuw topic openen he.
Ik zeg ook niet dat je geen gelijk hebt (of gaat krijgen). Maar op mijn verjaardag word je in ieder geval nooit uitgenodigd, meneer de partypooper.quote:Op woensdag 8 februari 2012 14:25 schreef Svarabhaktivocaal het volgende:
[..]
Koss like a bossquote:Op woensdag 8 februari 2012 14:26 schreef Maanvis het volgende:
[..]
kerel de KNMI voorspelt helemaal geen dooi, die voorspelt alleen incidenteel 2 graden boven nul
positiever nieuws: Koss doet ook weer mee!twitter:JohannKoss twitterde op dinsdag 07-02-2012 om 15:27:21I'm extremely excited that it might be 11-city race in Holland this weekend and I will skate for #righttoplay.nl in #Elfstedentocht reageer retweet
Nou, post jij even de actuele ijsdiktes, pleur ik ze d'r inquote:Op woensdag 8 februari 2012 14:27 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Niemand stelt je aanwezigheid op prijs. Dus:
TS moet even OP updaten aub, dat is het risico van een nieuw topic openen he.
quote:Op woensdag 8 februari 2012 14:28 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat je geen gelijk hebt (of gaat krijgen). Maar op mijn verjaardag word je in ieder geval nooit uitgenodigd, meneer de partypooper.![]()
(Nu kom jij weer met de vrolijke reactie: ik had al voorspeld dat ik niet op jouw verjaardag mocht komen en dat wil ik ook helemaal niet. Te voorspelbaar)
het dooit pas als het ijs smelt. en dat doet het echt niet als het ff om 12 uur 2 graden celsius wordtquote:Op woensdag 8 februari 2012 14:26 schreef marcodej het volgende:
We staren ons nu blind op een graad dooi. Maar feit is ook dat 80% van de route er goed genoeg bij ligt. Vanavond horen we denk ik of het alternatief voor die zuidelijke 20% een reeele optie is voor dit weekend.
Voorpret
Dan ook nog maar op sommige plekken en incidenteel.quote:Op woensdag 8 februari 2012 14:30 schreef Maanvis het volgende:
[..]
het dooit pas als het ijs smelt. en dat doet het echt niet als het ff om 12 uur 2 graden celsius wordt
wauw, held. Handtekening aubquote:Op woensdag 8 februari 2012 14:25 schreef Svarabhaktivocaal het volgende:
[..]
Laatst gemeten minimale ijsdikte per rayon:quote:Op woensdag 8 februari 2012 14:29 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Nou, post jij even de actuele ijsdiktes, pleur ik ze d'r in
Zal wel een nieuwere versie zijn, maar dit is de laatste die in dit topic voorbij is gekomen.quote:Zwette, gisteren 10cm
Dille, gisteren 10cm
Sneek, gisteren 10cm
IJlst, gisteren 9cm
Tussen IJlst en Woudsend, gisteren 9cm
Woudsend, vandaag 10 cm, gisteren 10cm
Slotermeer, gisteren8cm
Sloten, gisteren 8cm
Balk, vandaag 10 cm, gisteren 7cm
Fluessen (alternatieve route), vandaag 11cm, gisteren 10cm
Stavoren, vandaag 10 cm, gisteren 9cm
Workum, vandaag 11 cm, gisteren 11cm
Bolsward, gisteren 11cm
Harlingen, vandaag 8cm, gisteren 8cm
Wier, gisteren 12cm
Vrouwbuurt, gisteren 11cm
Franeker, gisteren 10cm
Oude Leije, gisteren 10cm
Bartlehiem, vandaag 11cm, gisteren 11cm
Burdaard, gisteren 13cm
Dokkum, gisteren 13c
Leeuwarden, vandaag 10 cm, gisteren 10cm
Wat moet ie in VBL doen als je WZV hebt???quote:Op woensdag 8 februari 2012 14:29 schreef De_kromme het volgende:
[..]![]()
Wanneer kom je weer eens langs in VBL dan?
@Ruigbaard, je hebt eigenlijk wel gelijk. Excusi pessimist.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |