Jawel joh, want van de Mayor of London mag je niet meer drinken in de tube en dat is vooralsnog toegestaan in in Berlijn. Super gezellig voordat je uberhaupt in een drinklokaal bent geweest.quote:Op woensdag 16 mei 2012 16:12 schreef Nielsch het volgende:
Ik ga volgende week zaterdag naar Berlijn. Ik ben heel benieuwd. Het lijkt me een hele bijzondere stad. Ik ben ook niet van de techno, meer van de pubs. Qua gezelligheid verwacht ik dus niet dat Berlijn voor mij boven Londen gaat uitstijgen. Toch kijk ik er heel erg naar uit, maar meer vanwege de geschiedenis.
1e keer Berlijn, ineens 250 man tegenkomen die aan het zuipen zijn naast/in/op een metrostationquote:Op woensdag 16 mei 2012 16:16 schreef MCH het volgende:
[..]
Jawel joh, want van de Mayor of London mag je niet meer drinken in de tube en dat is vooralsnog toegestaan in in Berlijn. Super gezellig voordat je uberhaupt in een drinklokaal bent geweest.
Geniaal, ik ging de laatste keer als een pauperjong wodka drinken in een verwarmde ruimte van pinautomaten. De beveiliging stond naast mij overigens.quote:Op woensdag 16 mei 2012 16:19 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
1e keer Berlijn, ineens 250 man tegenkomen die aan het zuipen zijn naast/in/op een metrostation![]()
Sfeer was goed, ff bier scoren bij Turkenwinkel en er tussen staan
Gozer doe niet zo moeilijk boek zelf iets wat je qua foto's aanstaat en boek alsjeblieft niet via Kras, commissie en boekingskosten en zulksquote:Op woensdag 16 mei 2012 16:27 schreef sanger het volgende:
Maar goed, de hotelkeuze moet dus iets aangepast worden?
Iemand ervaring met NH Berlin Mitte? Die heeft leuke aanbieding op Kras staan
Hehe ja dat is wel waar. Was erbij op de laatste nacht destijds. Was wel supermooi zo'n afscheidsfeestje.quote:Op woensdag 16 mei 2012 16:16 schreef MCH het volgende:
[..]
Jawel joh, want van de Mayor of London mag je niet meer drinken in de tube en dat is vooralsnog toegestaan in in Berlijn. Super gezellig voordat je uberhaupt in een drinklokaal bent geweest.
Goed om te weten als ik nog eens met vrienden naar Berlijn ga.quote:Op woensdag 16 mei 2012 16:32 schreef MCH het volgende:
![]()
Zo is het gewoon elk weekend op Warschauer Strasse
Nee, ik overdrijf een beetje maar ik hoor af en toe wel stemmen op gaan om alcohol ook bij de BVG te verbieden.quote:Op woensdag 16 mei 2012 16:33 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Goed om te weten als ik nog eens met vrienden naar Berlijn ga.
Als je gewoon naar booking.com gaat, je dagen kiest, binnen bepaalde straal van alexanderplatz ofzo en dan laat sorteren op waardering door jonge stellen, zit er dan niks tussen?quote:Op woensdag 16 mei 2012 16:27 schreef sanger het volgende:
Maar goed, de hotelkeuze moet dus iets aangepast worden?
Iemand ervaring met NH Berlin Mitte? Die heeft leuke aanbieding op Kras staan
Stel je voor dat iemand hier om tips vraagt zeg, daar is het topic niet voor bedoeld...quote:Op woensdag 16 mei 2012 16:30 schreef MCH het volgende:
[..]
Gozer doe niet zo moeilijk boek zelf iets wat je qua foto's aanstaat en boek alsjeblieft niet via Kras, commissie en boekingskosten en zulks![]()
Gewoon bij booking.com hotels.com of de site van het hotel zelf.
Als je goed had gelezen kun je zien dat ik een tip heb gegeven en dat de vraagsteller vervolgens een vraag stelt over een KETENhotel.quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:13 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Stel je voor dat iemand hier om tips vraagt zeg, daar is het topic niet voor bedoeld...
Die tip heb ik gezien en dat was blijkbaar niet waar hij naar op zoek is. Als je goed gelezen had, had je dat gezien. Dan zou ik ook nog eens verder kijken. En wellicht ook bij een hotelketen uitkomen.quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:19 schreef MCH het volgende:
[..]
Als je goed had gelezen kun je zien dat ik een tip heb gegeven en dat de vraagsteller vervolgens een vraag stelt over een KETENhotel.![]()
![]()
Waarom geef je vervolgens zelf dan tips over eigenzinnige designhotels?quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:27 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Die tip heb ik gezien en dat was blijkbaar niet waar hij naar op zoek is. Als je goed gelezen had, had je dat gezien. Dan zou ik ook nog eens verder kijken. En wellicht ook bij een hotelketen uitkomen.
Omdat het me gevraagd werd.quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:34 schreef MCH het volgende:
[..]
Waarom geef je vervolgens zelf dan tips over eigenzinnige designhotels?
quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:38 schreef MCH het volgende:
Ik denk dat ik binnenkort maar eens ga genieten van dit arrangement![]()
![]()
![]()
![]()
http://www.effeweg.nl/exc(...)er-en-anny-schilder/
quote:Deze avond treden Jan Keizer en Anny Schilder en de Piratentoppers voor u op.
Wat is er mis met een ketenhotel dan?quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:19 schreef MCH het volgende:
[..]
Als je goed had gelezen kun je zien dat ik een tip heb gegeven en dat de vraagsteller vervolgens een vraag stelt over een KETENhotel.![]()
![]()
Is dat zo? Of bedoel je omdat ik nog niet op zijn post gereageerd heb?quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:21 schreef MCH het volgende:
Nota bene je eigen gegevens tips worden straal genegeerd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |