quote:Op woensdag 8 februari 2012 12:25 schreef princess-a het volgende:
Naamtopicik zit al een uur te smilen
lol dat weer jaik floepte er net "bitch please" uit tegen een collega die er weer over begon te jenken
lol, einzz, ik krijg het irl mn strot niet uit (op fok ook niet trouwens) maar bitch please ligt op het puntje van den tongquote:
Ik dus ook niet. Vooral einz. Maar misschien als iedereen om me heen het straks op de meet roept dat ik dan heel gauw gewend benquote:Op woensdag 8 februari 2012 12:31 schreef princess-a het volgende:
[..]
lol, einzz, ik krijg het irl mn strot niet uit (op fok ook niet trouwens) maar bitch please ligt op het puntje van den tong
quote:Op woensdag 8 februari 2012 12:51 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik dus ook niet. Vooral einz. Maar misschien als iedereen om me heen het straks op de meet roept dat ik dan heel gauw gewend ben
Nee hoor, ik kon het ook weerstaanquote:Op woensdag 8 februari 2012 12:51 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik dus ook niet. Vooral einz. Maar misschien als iedereen om me heen het straks op de meet roept dat ik dan heel gauw gewend ben
Dat zal misschien wel zijn omdat de kosten voor small flat rate hoger zijn geworden.quote:Op woensdag 8 februari 2012 12:54 schreef Mss het volgende:
Meh, ik heb 9 CG lakkers in mijn TD mandje en dan kan ik echt geen small flat rate kiezen. Met 8 wel. Ik heb gisteravond wel gemaild naar TD, maar daar is nog geen reactie op.
Oh apart! Ik had ff gauw 9 opi lakkies in mn mandje gepleurd en toen stond die optie er wel bijquote:Op woensdag 8 februari 2012 12:54 schreef Mss het volgende:
Meh, ik heb 9 CG lakkers in mijn TD mandje en dan kan ik echt geen small flat rate kiezen. Met 8 wel. Ik heb gisteravond wel gemaild naar TD, maar daar is nog geen reactie op.
Hehehe we shall seequote:Op woensdag 8 februari 2012 12:54 schreef princess-a het volgende:
[..]
Nee hoor, ik kon het ook weerstaan
Strangequote:Op woensdag 8 februari 2012 13:05 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Oh apart! Ik had ff gauw 9 opi lakkies in mn mandje gepleurd en toen stond die optie er wel bij
Okayquote:Op woensdag 8 februari 2012 12:52 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]unf doe mijn lakjes trouwens maar met de gewone post
Oh en PM je rekening nummer even en het bedrag wat je van mij krijgt minus wat ik nog van jou krijgquote:
TD mag mij nietquote:Op woensdag 8 februari 2012 13:05 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Oh apart! Ik had ff gauw 9 opi lakkies in mn mandje gepleurd en toen stond die optie er wel bij
CG is te goedkoop whehequote:Op woensdag 8 februari 2012 13:12 schreef Mss het volgende:
[..]
TD mag mij niet. Eens even kijken wat ze met OPI doen dan.
quote:Op woensdag 8 februari 2012 13:15 schreef Mss het volgende:
Met 9 OPI lakken mag het inderdaad wel nog. Zou een small flat rate te weinig opbrengen met alleen CG?
Maf zeg!quote:Op woensdag 8 februari 2012 13:17 schreef Mss het volgende:
8 CG en 1 OPI werkt ook niet trouwens ').
Doet-ie bij mij dan weer niet.quote:Op woensdag 8 februari 2012 13:20 schreef -Bubseltje- het volgende:
Op nailsupplies doet hij hier wel 9 flesjes in flat rate wel voor $ 23...
quote:Hi,
Please accept our apologies for the delay in sending your items. The delay is being caused by us having to wait for W7 to send us more Metallic's as it has been very popular and they have been unable to keep up with the demand.
We will dispatch your items as soon as we receive them back in-store
Regards,
David
Ik kan kiezen uit:quote:
Ik zou de laatste doenquote:Op woensdag 8 februari 2012 13:23 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik kan kiezen uit:
Priority Mail $44.87
Express (EMS) $56.51
UPS (Worldwide Expedited) $135.12
UPS (Worldwide Express) $143.21
UPS (Worldwide Express Plus) $187.81
Ja, maar ik heb de optie pas staan bij 7 lakken. Als er 8 of 9 in mijn mandje zitten kan ik er niet uit kiezen.quote:Op woensdag 8 februari 2012 13:25 schreef -Bubseltje- het volgende:
Small Flat Rate (9 Polish/Gel bottles or less, check item description) $23.00
Priority Mail $40.00
Express (EMS) $50.85
UPS (Worldwide Expedited) $118.90
Ik heb er 9 in mijn mandje zitten.quote:Op woensdag 8 februari 2012 13:26 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb de optie pas staan bij 7 lakken. Als er 8 of 9 in mijn mandje zitten kan ik er niet uit kiezen.
Welke heb je allemaal?quote:
Allen CG?quote:Op woensdag 8 februari 2012 13:27 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Ik heb er 9 in mijn mandje zitten.
ben ze nu op de foto aant zetten en namen gevenquote:
met de korting (waar ik dus niks van wistquote:
Nicequote:Op woensdag 8 februari 2012 13:30 schreef Loqi het volgende:
[..]
ben ze nu op de foto aant zetten en namen geven
[..]
met de korting (waar ik dus niks van wist) 4.76 zonder btw
I DID NOT WANT TO KNOWWWWWWquote:Op woensdag 8 februari 2012 13:30 schreef Loqi het volgende:
[..]
[..]
Had ik al gedaan tochquote:Op woensdag 8 februari 2012 13:08 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Oh en PM je rekening nummer even en het bedrag wat je van mij krijgt minus wat ik nog van jou krijg
quote:Op woensdag 8 februari 2012 13:33 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
I DID NOT WANT TO KNOWWWWWW
veldhoven is way too close....Kut
Die korting is wel eens vaker hoorquote:Op woensdag 8 februari 2012 13:33 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Goeie ruil in dat gevalquote:Op woensdag 8 februari 2012 13:34 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Had ik al gedaan tochAls je het met de brievenpost doet niks.
Wat zit er in Veldhoven dan?quote:Op woensdag 8 februari 2012 13:33 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Groothandel van nagellak en toebehorenquote:Op woensdag 8 februari 2012 13:36 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Wat zit er in Veldhoven dan?
Kun je daar gewoon binnen wandelen? Tot hoe laat open?quote:Op woensdag 8 februari 2012 13:30 schreef Loqi het volgende:
[..]
[..]
quote:Op woensdag 8 februari 2012 13:37 schreef Loqi het volgende:
Nou, mijn vervroegde verjaardagscadeau vandus
vlnr
[ afbeelding ]
For audrey, Mistletoe kisses, Watermellon rind, Holly day, Westside warrior, It's alive
[ afbeelding ]
Concrete catwalk, Awaken, Some like it haute, Tinsel town, Shooting stars
[ afbeelding ]
Blue iguana, Meteor shower, Marry a millionaire, CG in the city, Joy
plus een fles aceton, kwastje en 2 sets waterdecals
en bij de kappersgroothandel zelf nog 2 CND effects gekocht
Mooie buit loqiquote:Op woensdag 8 februari 2012 13:37 schreef Loqi het volgende:
Nou, mijn vervroegde verjaardagscadeau vandus
vlnr
[ afbeelding ]
For audrey, Mistletoe kisses, Watermellon rind, Holly day, Westside warrior, It's alive
[ afbeelding ]
Concrete catwalk, Awaken, Some like it haute, Tinsel town, Shooting stars
[ afbeelding ]
Blue iguana, Meteor shower, Marry a millionaire, CG in the city, Joy
plus een fles aceton, kwastje en 2 sets waterdecals
en bij de kappersgroothandel zelf nog 2 CND effects gekocht
quote:
quote:Op woensdag 8 februari 2012 13:40 schreef PriemGirl het volgende:
Oh haal ik niet. Maar tot 17u30 open
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A.K.A : Struis, Oorbeer, Aardbei, Ooievaar, Kikker
Being perfect may be okay with Barbie,
But let us all remember, she ended up with a guy with no dick!
quote:Op woensdag 8 februari 2012 13:41 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]Heb 5 maart al in mijn agenda gezetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
quote:Op woensdag 8 februari 2012 13:41 schreef PriemGirl het volgende:
http://www.beautycompany.(...)ws_januari_20121.pdf ik zie AmyGrace swatches
Ik gok van nietquote:Op woensdag 8 februari 2012 13:42 schreef Loqi het volgende:
[..]zouden ze toestemming hebben van dr voor die fotos?
Ik wil ook zo'nquote:Op woensdag 8 februari 2012 13:41 schreef Loqi het volgende:
mijn vriendje is zo liefhij verveelde zich de tering daar
, en toen ging ik afrekenen en was t van 'moet je er niet nog een paar uitzoeken? is cadeautje'
Maar dan heb je wel 744 CG lakjesquote:Op woensdag 8 februari 2012 13:42 schreef megamandy het volgende:
http://www.beautycompany.nl/nl/cg---floor-rack/g153/p4203/
Pff ¤3799,-
Die van 144 leeg is 49.95.quote:Op woensdag 8 februari 2012 13:42 schreef megamandy het volgende:
http://www.beautycompany.nl/nl/cg---floor-rack/g153/p4203/
Pff ¤3799,-
Ooh dat van je lakjes had ii niet begrepenquote:Op woensdag 8 februari 2012 13:44 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Ik wil ook zo'n
[..]
Maar dan heb je wel 744 CG lakjes
Waarom dan?quote:Op woensdag 8 februari 2012 14:03 schreef BGTes het volgende:
Ik heb net 2 broeken gefaaldklote om die dingen te kopen. Net in de winkel bijna moeten huilen
vind het altijd zo frustrerend. Heb ze nu maar gewoon online besteld
Ze hadden daar mijn maat niet meer, en als ik andere zou willen zou ik veel duurdere moeten halen. Online bestellen zou sneller gaan. En ik moeeeet nieuwe broeken want ik heb nu mijn laatste aan en die is ook stukquote:Op woensdag 8 februari 2012 14:08 schreef megamandy het volgende:
Huh je bent in de winkel waar je ze kunt kopen, ga je naar huis en bestel je ze daar? Hoezo dat
Oh dat dat is kut inderdaadquote:
Ja daarom heb ik er nu al 2 gekocht, en zodra stufi binnen is ga ik er nog een stuk of 2 'op de krimp' kopenquote:Op woensdag 8 februari 2012 14:20 schreef Unfckingtitled het volgende:
Bgtes, ik zou als ik jou was wat meer broeken halen, dat ze wat minder snel kapot gaan. Dat je kan afwisselen enzo.
quote:Op woensdag 8 februari 2012 14:20 schreef BGTes het volgende:
Nouja ik moet niet miepen, want ik ben al wel afgevallen en dat is al goedkan niet wachten tot ik weer gewoon in alle winkels terecht kan
ze staat in de bronvermeldingquote:Op woensdag 8 februari 2012 13:42 schreef Loqi het volgende:
[..]zouden ze toestemming hebben van dr voor die fotos?
Good busy skjoe!quote:Op woensdag 8 februari 2012 14:27 schreef Stormqueen het volgende:
mijn zo goed als nieuwe dikkemensenbroek valt echt van mijn reet af al
Hij was al aan de ruime kant toen ik 'm binnen kreeg, maar nu moet ik 'm echt om mijn lijf snoeren
Toch ga ik pas nieuwe kleders kopen als er nog minstens tien kilo af is
Mwah, zo voelt het nog nietquote:
quote:Op woensdag 8 februari 2012 14:27 schreef Stormqueen het volgende:
Hij was al aan de ruime kant toen ik 'm binnen kreeg, maar nu moet ik 'm echt om mijn lijf snoeren
He je bent al 6,6 kwijt! dat is al heel wat en nou je zo goed bezig bent kan je net zo goed doorzetten!quote:Op woensdag 8 februari 2012 14:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Mwah, zo voelt het nog niet
Misschien als mijn gewicht weer met een 8 begint, dat ik het dan echt ga geloven
Anders blijf je kopen. En als je nog wat kleding hebt wat wel past zou ik het ook niet doen.quote:Op woensdag 8 februari 2012 14:27 schreef Stormqueen het volgende:
Oh, dat doe ik ook welquote:Op woensdag 8 februari 2012 14:30 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
He je bent al 6,6 kwijt! dat is al heel wat en nou je zo goed bezig bent kan je net zo goed doorzetten!
ja, het is iets te groot, maar een goede riem lost dat wel op. Probleem, ik heb een berg kleding in maat 40 die ik nog laaaaang niet aan kan, dus tot ik daar weer in pas wordt het slobberenquote:Op woensdag 8 februari 2012 14:32 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Anders blijf je kopen. En als je nog wat kleding hebt wat wel past zou ik het ook niet doen.
Ja dat is inderdaad een beetje zuur, kreeg toen ik vorig jaar 10 kilo afgevallen was ook geen complimentjes.quote:Op woensdag 8 februari 2012 14:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Oh, dat doe ik ook wel
Maja, je weet het, als iemand van 67 kilo 7 kilo afvalt zie je dat supergoed.
Als je wat vetter bent moet je veel meer afvallen voor het zichtbaar wordt
Ik hoorde gister een collega tegen iemand zeggen: ben je afgevallen? Ja, drie kilo was het antwoord!
En dan denk ik JA GOFFER IK BEN AL ZEVEN KILO KWIJT< GIEV COMMENTS!!
Maja ze kùnnen het ook nog niet zien, dus ik moet me er even overheen zetten
quote:waarom hoofddoek? Een jong islamitische koppel zit in de bus. Zei een christene: '' Ik kan niet begrijpen hoe een man zijn vrouw kan doen verhullen in een doek. Kijk..., hij wees naar de vrouw naast zich. Zij is open, vrij en geniet van het leven. ''De moslim zei niets en keek uit het raam. Even later stopt de bus bij een halte. De moslim vroeg aan de christen '' waarom zijn die auto's bedekt met een waterdicht doek christen zei: ''Omdat ze waardevol zijn, en niet beschadigd of vernield worden. Ze zorgen voor die auto's'' De moslim: '' En die bussen waarom zijn die niet bedekt?'' De christen: " dat is openbaar vervoer, iedereen gebruikt ze. Wat is je punt?" De moslim: " Mijn vrouw is waardevol voor mij, ik maak me zorgen om haar en hou van haar. Mijn eer zou het niet toestaandat andere haar aanstaren. Daarom draagt ze een hoofddoek. Jou vrouw is het openbaar vervoer, iedereen kan haar aanstaren en het kan u niks schelen.
Maar die zijn cool!quote:Op woensdag 8 februari 2012 14:40 schreef Stormqueen het volgende:
neuh, ik ga het wel ff van me af roken
met mijn russische bontmuts op! Ik heb vandaag al heel veel Wtf-blikken toegeworpen gekregen
Bontmutsenquote:Op woensdag 8 februari 2012 14:40 schreef Stormqueen het volgende:
met mijn russische bontmuts op! Ik heb vandaag al heel veel Wtf-blikken toegeworpen gekregen
Mutsen zijn da bomb. True story.quote:Op woensdag 8 februari 2012 14:40 schreef Stormqueen het volgende:
En lekker warm!quote:Op woensdag 8 februari 2012 14:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
zeker! Mijn hoofd wordt er ook erg imposant van
Dat is ook altijd handig iddquote:Op woensdag 8 februari 2012 14:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, het is iets te groot, maar een goede riem lost dat wel op. Probleem, ik heb een berg kleding in maat 40 die ik nog laaaaang niet aan kan, dus tot ik daar weer in pas wordt het slobberen
Dan zijn ze gewoon jaloers en willen ze niet dat je slanker wordt dan henquote:Op woensdag 8 februari 2012 14:45 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Dat is ook altijd handig idd.
Of dat mensen gaan zeggen als je op een beetje fatsoenlijk gewicht zich, nu niet meer afvallen hoor...
quote:Op woensdag 8 februari 2012 14:48 schreef BGTes het volgende:
[..]
Dan zijn ze gewoon jaloers en willen ze niet dat je slanker wordt dan hen
true story!quote:Op woensdag 8 februari 2012 14:48 schreef BGTes het volgende:
[..]
Dan zijn ze gewoon jaloers en willen ze niet dat je slanker wordt dan hen
Als ze nu eens de goeie link hadden gebruiktquote:
hij heeft ook nog zijflappen, die zitten nu bovenop vastgeknoopt maar die kan ik ook onder mijn kin vastknopenquote:
Lekker warm.quote:Op woensdag 8 februari 2012 14:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hij heeft ook nog zijflappen, die zitten nu bovenop vastgeknoopt maar die kan ik ook onder mijn kin vastknopen
ik zie t wel hoor, in je gezicht, dat je afgevallen bentquote:
Neen. Vijf minuten geleden nog niet iig.quote:Op woensdag 8 februari 2012 14:58 schreef Incantrix het volgende:
Ow, staan de hollands op TD?
Iemand nog 3 plekjes over by any chance?
Oow, dat dacht ik even na het half meelezen van het plekjes-gesprekquote:Op woensdag 8 februari 2012 14:59 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Neen. Vijf minuten geleden nog niet iig.
Ik wilde electropops falen en toen kwam ik erachter dat TD moeilijk doet met 9 CG lakjes in een doosje.quote:Op woensdag 8 februari 2012 15:03 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Oow, dat dacht ik even na het half meelezen van het plekjes-gesprek
Ik zou meebestellen met Spees, maar die doet no-buydingen
Nee, blijkbaar kan je niet meer alleen CG in je mandje flikkeren, want dan geeft 'ie geen flatratebox meer aan.quote:Op woensdag 8 februari 2012 15:03 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Oow, dat dacht ik even na het half meelezen van het plekjes-gesprek
Ik zou meebestellen met Spees, maar die doet no-buydingen
Bij mij is het ook zo trouwens, en bij OPI is 'ie er wel.quote:Op woensdag 8 februari 2012 15:04 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik wilde electropops falen en toen kwam ik erachter dat TD moeilijk doet met 9 CG lakjes in een doosje.
Ooooo Green Lizardquote:Op woensdag 8 februari 2012 15:42 schreef -Bubseltje- het volgende:
Spiderman Opi
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mwah.quote:Op woensdag 8 februari 2012 15:42 schreef -Bubseltje- het volgende:
Spiderman Opi
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ook want spidermanquote:
STUUR MIJN FANTASY FIRESSSquote:Op woensdag 8 februari 2012 15:55 schreef Diconnected het volgende:
Nu al bijna in Dordrechtgaat snel!
EN IK MOET PLASSEEEEEEEEEEN
En datquote:Op woensdag 8 februari 2012 15:58 schreef Mss het volgende:
Spees heeft dan een naam-OPI.
Overigens vind ik alleen die linksonder boeiend.
wat wat wat welkonquote:Op woensdag 8 februari 2012 15:58 schreef Mss het volgende:
Spees heeft dan een naam-OPI.
Overigens vind ik alleen die linksonder boeiend.
Uiteraardquote:Op woensdag 8 februari 2012 16:00 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik wil er wel 2 ja![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Omdat het kan![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 8 februari 2012 16:02 schreef SpaceInvaders het volgende:
Wanneer komen ze?Morgen alSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb geen idee!Don't come closer, I might hurt you
Dat....quote:Op woensdag 8 februari 2012 16:02 schreef Lindytje het volgende:
Ik heb 0 naamlakjes, en zal ze ook nooit krijgen denk ik
Laten we samen krassenquote:Op woensdag 8 februari 2012 16:03 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Dat....Heb een te hollandse naam daarvoor
Dat ook niet met die van mij...quote:Op woensdag 8 februari 2012 16:03 schreef SpaceInvaders het volgende:
In NL hadden+hebben ze nooit iets met mijn naam
Dit dusquote:Op woensdag 8 februari 2012 16:03 schreef SpaceInvaders het volgende:
In NL hadden+hebben ze nooit iets met mijn naam
quote:Op woensdag 8 februari 2012 16:04 schreef SpaceInvaders het volgende:
Als ik ooit een franken maak, dan zal ik hem lindy noemen
Oehquote:
500, ikdoe de polish dinges na, die uit duuuutslandquote:Op woensdag 8 februari 2012 16:06 schreef Stormqueen het volgende:
spinnenman!!!
En heeft dico alleen fantasy fires voor space? Hoeveel heb je er geclaimd spees?
BUY ALLL THE TEX-Y TEXAS LAKJESquote:Op woensdag 8 februari 2012 16:08 schreef BGTes het volgende:
Er is een OPI met Tex-y en mijn bijnaam is Texie,
[ afbeelding ]
Dan had je er wel veulquote:Op woensdag 8 februari 2012 16:09 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik ben blij dat ik geen Suzy heet
Ik vind hem niet zo mooi maar ik wil hem welquote:Op woensdag 8 februari 2012 16:09 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
BUY ALLL THE TEX-Y TEXAS LAKJES
Dan had ik ze ook wel allemaal willen hebbenquote:Op woensdag 8 februari 2012 16:09 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik ben blij dat ik geen Suzy heet
nou?quote:Op woensdag 8 februari 2012 16:07 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
500, ikdoe de polish dinges na, die uit duuuutsland
goeden spellingquote:Op woensdag 8 februari 2012 16:12 schreef BGTes het volgende:
http://forum.ellegirl.nl/(...)-Beutybloggers-topic
Afzeiktopic voor de dames die zich vervelen
Dat dusquote:Op woensdag 8 februari 2012 16:10 schreef Mss het volgende:
[..]
Dan had ik ze ook wel allemaal willen hebben.
Ze kennen nie spelle niequote:Op woensdag 8 februari 2012 16:12 schreef BGTes het volgende:
http://forum.ellegirl.nl/(...)-Beutybloggers-topic
Afzeiktopic voor de dames die zich vervelen
Duo?!quote:Op woensdag 8 februari 2012 16:12 schreef Mss het volgende:
Bubs heeft wel epische naamlakjens. Een duo met de namen van haar en der man![]()
.
Oh zoiets als Masja bij onsquote:Op woensdag 8 februari 2012 16:14 schreef BGTes het volgende:
Nee die beutybloggers is een soort EG memeAlle topics over beautybloggers hebben nu die spelling ("Mascha van beutygloss") omdat den eersten topic ook die spelfout had
Ik vind fokmemes al matig.quote:
Hoe coolquote:Op woensdag 8 februari 2012 16:13 schreef Mss het volgende:
[..]
Een setje van twee bij elkaar horende lakjes geloof ik. Met precies die namen!
en bjoetiebloggersquote:Op woensdag 8 februari 2012 16:14 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Oh zoiets als Masja bij ons
nee, dat zeg ik niet, maar er hadden er meer om gevraagd dus vandaarquote:Op woensdag 8 februari 2012 16:12 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nein 2, is dat een misdaad?
En ze had er 1 voor zichzelf geloof ik. Verder overal uitverkocht.quote:Op woensdag 8 februari 2012 16:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, dat zeg ik niet, maar er hadden er meer om gevraagd dus vandaar
Epic!quote:Op woensdag 8 februari 2012 16:15 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Carla & Michael van de Infamous Lovers collectie
Het beste soort.quote:
Suedes onderweg hebben en nieuwen a-englands en NIET MOGEN LAKKENquote:Op woensdag 8 februari 2012 16:20 schreef Loqi het volgende:
17 nieuwe lakken en nu kan ik niet kiezen wat ik op moet doen
Terechten klagd.quote:Op woensdag 8 februari 2012 16:22 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Suedes onderweg hebben en nieuwen a-englands en NIET MOGEN LAKKEN![]()
![]()
Ja ik ga er nog 8 weken over doorzeuren
neen stipjesquote:Op woensdag 8 februari 2012 16:23 schreef Loqi het volgende:
[..]
over elkaardikke nagel lijken wassen
quote:Op woensdag 8 februari 2012 16:19 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Is wel grappig idd zijn goede vrienden van de eigenaar van BB Couture.
OMG ZE ZOUDEN ER NU ALLANG MOETEN ZIJN!1111111!!!!!quote:Op woensdag 8 februari 2012 16:24 schreef SpaceInvaders het volgende:
IK WIL SUEDES
ZE ZIJN OVERMROGEN AL VERZOXNDEN WAAROM ZIJN ZE ER NOG NIET SLOME CHINEZENAMERIKANEN
Over het mysterie?quote:Op woensdag 8 februari 2012 16:25 schreef Mss het volgende:
TD MOET ANTWOORD GEVEN OP MIJN MAIL JAWOOOOOOHL!
ANTWOORD, GIEV!quote:
SHIFTKNOP IS OOK BAAS IK DOE HET OOKquote:Op woensdag 8 februari 2012 16:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
ANTWOORD, GIEV!
EN JA IK TYP MET DE SHIFTKNOP INGEDRUKT!
Ah, ik vroeg het me al af.quote:Op woensdag 8 februari 2012 16:30 schreef SpaceInvaders het volgende:
ik heb de bitch please meme als 'HA' op msn, nu typ ik overal HA![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Luie donderts zijn het.quote:Op woensdag 8 februari 2012 16:30 schreef Mss het volgende:
Hallo ik heb al 14,5 uur geleden gemaild ja.
Dat stond er al een tijdjen.quote:
Van je tetten?quote:Op woensdag 8 februari 2012 16:37 schreef Lindytje het volgende:
131 foto's nemen voor 3 blogposts, lijken wassen
OMG NEIN IK ZIE ER NIET UIT NEIN NOG 500quote:Op woensdag 8 februari 2012 16:37 schreef Lindytje het volgende:
131 foto's nemen voor 3 blogposts, lijken wassen
Van spull0n, sukk0lquote:Op woensdag 8 februari 2012 16:38 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
OMG NEIN IK ZIE ER NIET UIT NEIN NOG 500
Shit ik kan ze morgen niet zien wobble-enquote:Op woensdag 8 februari 2012 16:41 schreef Lindytje het volgende:
Ik maak wel even een tietenfoto om jullie gerust te stellen
quote:Op woensdag 8 februari 2012 16:41 schreef Lindytje het volgende:
Ik maak wel even een tietenfoto om jullie gerust te stellen
Ik heb het vermoeden dat ze denken dat verafgoden iets negatiefs isquote:De plek om een licht te werpen op zowel bekend als onbekend beutybloggend talent. Verafgoden of verheerlijken, om het netjes te houden wel even aandacht voor het volgende:
Wait, whut?quote:Op woensdag 8 februari 2012 16:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik heb het vermoeden dat ze denken dat verafgoden iets negatiefs is
quote:Op woensdag 8 februari 2012 16:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't come closer, I might hurt you
quote:Op woensdag 8 februari 2012 16:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
NOESquote:Op woensdag 8 februari 2012 16:42 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Shit ik kan ze morgen niet zien wobble-en
quote:Op woensdag 8 februari 2012 16:46 schreef Lindytje het volgende:
shirt uit shirt uit shirt uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
Whooooohooo!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
吴 曼 迪
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MOAR!
Knoei
Spam het topic vol!quote:Op woensdag 8 februari 2012 16:47 schreef PriemGirl het volgende:
Ik vind het trouwens uberhaupt weer lang geleden dat we een tetten-TT hadden*hint*
quote:
quote:Op woensdag 8 februari 2012 16:46 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
shirt uit shirt uit shirt uit![]()
![]()
![]()
16.44 is op tijd als het college om 16.45 begintquote:Op woensdag 8 februari 2012 16:47 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Volgende keer kom ik wel bij je zitten hurrrMoet je wel op tijd zijn
quote:Op woensdag 8 februari 2012 16:49 schreef Lindytje het volgende:
[..]
16.44 is op tijd als het college om 16.45 begint
quote:Op woensdag 8 februari 2012 16:49 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]Ik ben om 16.30 met acengels klaar, dus 16.35 anders moet ik toch wachten jonguh
HIhihi, masjjajajjaaaaquote:Op woensdag 8 februari 2012 16:50 schreef megamandy het volgende:
Ooh en wat vinden jullie van in bad gaan? Wat een diepgaande vraag he
quote:Op woensdag 8 februari 2012 16:50 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Vooruit dan, volgende keer ben ik er om 16.35
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |