quote:Op woensdag 8 februari 2012 12:25 schreef princess-a het volgende:
Naamtopicik zit al een uur te smilen
lol dat weer jaik floepte er net "bitch please" uit tegen een collega die er weer over begon te jenken
lol, einzz, ik krijg het irl mn strot niet uit (op fok ook niet trouwens) maar bitch please ligt op het puntje van den tongquote:
Ik dus ook niet. Vooral einz. Maar misschien als iedereen om me heen het straks op de meet roept dat ik dan heel gauw gewend benquote:Op woensdag 8 februari 2012 12:31 schreef princess-a het volgende:
[..]
lol, einzz, ik krijg het irl mn strot niet uit (op fok ook niet trouwens) maar bitch please ligt op het puntje van den tong
quote:Op woensdag 8 februari 2012 12:51 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik dus ook niet. Vooral einz. Maar misschien als iedereen om me heen het straks op de meet roept dat ik dan heel gauw gewend ben
Nee hoor, ik kon het ook weerstaanquote:Op woensdag 8 februari 2012 12:51 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik dus ook niet. Vooral einz. Maar misschien als iedereen om me heen het straks op de meet roept dat ik dan heel gauw gewend ben
Dat zal misschien wel zijn omdat de kosten voor small flat rate hoger zijn geworden.quote:Op woensdag 8 februari 2012 12:54 schreef Mss het volgende:
Meh, ik heb 9 CG lakkers in mijn TD mandje en dan kan ik echt geen small flat rate kiezen. Met 8 wel. Ik heb gisteravond wel gemaild naar TD, maar daar is nog geen reactie op.
Oh apart! Ik had ff gauw 9 opi lakkies in mn mandje gepleurd en toen stond die optie er wel bijquote:Op woensdag 8 februari 2012 12:54 schreef Mss het volgende:
Meh, ik heb 9 CG lakkers in mijn TD mandje en dan kan ik echt geen small flat rate kiezen. Met 8 wel. Ik heb gisteravond wel gemaild naar TD, maar daar is nog geen reactie op.
Hehehe we shall seequote:Op woensdag 8 februari 2012 12:54 schreef princess-a het volgende:
[..]
Nee hoor, ik kon het ook weerstaan
Strangequote:Op woensdag 8 februari 2012 13:05 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Oh apart! Ik had ff gauw 9 opi lakkies in mn mandje gepleurd en toen stond die optie er wel bij
Okayquote:Op woensdag 8 februari 2012 12:52 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]unf doe mijn lakjes trouwens maar met de gewone post
Oh en PM je rekening nummer even en het bedrag wat je van mij krijgt minus wat ik nog van jou krijgquote:
TD mag mij nietquote:Op woensdag 8 februari 2012 13:05 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Oh apart! Ik had ff gauw 9 opi lakkies in mn mandje gepleurd en toen stond die optie er wel bij
CG is te goedkoop whehequote:Op woensdag 8 februari 2012 13:12 schreef Mss het volgende:
[..]
TD mag mij niet. Eens even kijken wat ze met OPI doen dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |