quote:Op woensdag 8 februari 2012 12:25 schreef princess-a het volgende:
Naamtopicik zit al een uur te smilen
lol dat weer jaik floepte er net "bitch please" uit tegen een collega die er weer over begon te jenken
lol, einzz, ik krijg het irl mn strot niet uit (op fok ook niet trouwens) maar bitch please ligt op het puntje van den tongquote:
Ik dus ook niet. Vooral einz. Maar misschien als iedereen om me heen het straks op de meet roept dat ik dan heel gauw gewend benquote:Op woensdag 8 februari 2012 12:31 schreef princess-a het volgende:
[..]
lol, einzz, ik krijg het irl mn strot niet uit (op fok ook niet trouwens) maar bitch please ligt op het puntje van den tong
quote:Op woensdag 8 februari 2012 12:51 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik dus ook niet. Vooral einz. Maar misschien als iedereen om me heen het straks op de meet roept dat ik dan heel gauw gewend ben
Nee hoor, ik kon het ook weerstaanquote:Op woensdag 8 februari 2012 12:51 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik dus ook niet. Vooral einz. Maar misschien als iedereen om me heen het straks op de meet roept dat ik dan heel gauw gewend ben
Dat zal misschien wel zijn omdat de kosten voor small flat rate hoger zijn geworden.quote:Op woensdag 8 februari 2012 12:54 schreef Mss het volgende:
Meh, ik heb 9 CG lakkers in mijn TD mandje en dan kan ik echt geen small flat rate kiezen. Met 8 wel. Ik heb gisteravond wel gemaild naar TD, maar daar is nog geen reactie op.
Oh apart! Ik had ff gauw 9 opi lakkies in mn mandje gepleurd en toen stond die optie er wel bijquote:Op woensdag 8 februari 2012 12:54 schreef Mss het volgende:
Meh, ik heb 9 CG lakkers in mijn TD mandje en dan kan ik echt geen small flat rate kiezen. Met 8 wel. Ik heb gisteravond wel gemaild naar TD, maar daar is nog geen reactie op.
Hehehe we shall seequote:Op woensdag 8 februari 2012 12:54 schreef princess-a het volgende:
[..]
Nee hoor, ik kon het ook weerstaan
Strangequote:Op woensdag 8 februari 2012 13:05 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Oh apart! Ik had ff gauw 9 opi lakkies in mn mandje gepleurd en toen stond die optie er wel bij
Okayquote:Op woensdag 8 februari 2012 12:52 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]unf doe mijn lakjes trouwens maar met de gewone post
Oh en PM je rekening nummer even en het bedrag wat je van mij krijgt minus wat ik nog van jou krijgquote:
TD mag mij nietquote:Op woensdag 8 februari 2012 13:05 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Oh apart! Ik had ff gauw 9 opi lakkies in mn mandje gepleurd en toen stond die optie er wel bij
CG is te goedkoop whehequote:Op woensdag 8 februari 2012 13:12 schreef Mss het volgende:
[..]
TD mag mij niet. Eens even kijken wat ze met OPI doen dan.
quote:Op woensdag 8 februari 2012 13:15 schreef Mss het volgende:
Met 9 OPI lakken mag het inderdaad wel nog. Zou een small flat rate te weinig opbrengen met alleen CG?
Maf zeg!quote:Op woensdag 8 februari 2012 13:17 schreef Mss het volgende:
8 CG en 1 OPI werkt ook niet trouwens ').
Doet-ie bij mij dan weer niet.quote:Op woensdag 8 februari 2012 13:20 schreef -Bubseltje- het volgende:
Op nailsupplies doet hij hier wel 9 flesjes in flat rate wel voor $ 23...
quote:Hi,
Please accept our apologies for the delay in sending your items. The delay is being caused by us having to wait for W7 to send us more Metallic's as it has been very popular and they have been unable to keep up with the demand.
We will dispatch your items as soon as we receive them back in-store
Regards,
David
Ik kan kiezen uit:quote:
Ik zou de laatste doenquote:Op woensdag 8 februari 2012 13:23 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik kan kiezen uit:
Priority Mail $44.87
Express (EMS) $56.51
UPS (Worldwide Expedited) $135.12
UPS (Worldwide Express) $143.21
UPS (Worldwide Express Plus) $187.81
Ja, maar ik heb de optie pas staan bij 7 lakken. Als er 8 of 9 in mijn mandje zitten kan ik er niet uit kiezen.quote:Op woensdag 8 februari 2012 13:25 schreef -Bubseltje- het volgende:
Small Flat Rate (9 Polish/Gel bottles or less, check item description) $23.00
Priority Mail $40.00
Express (EMS) $50.85
UPS (Worldwide Expedited) $118.90
Ik heb er 9 in mijn mandje zitten.quote:Op woensdag 8 februari 2012 13:26 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb de optie pas staan bij 7 lakken. Als er 8 of 9 in mijn mandje zitten kan ik er niet uit kiezen.
Welke heb je allemaal?quote:
Allen CG?quote:Op woensdag 8 februari 2012 13:27 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Ik heb er 9 in mijn mandje zitten.
ben ze nu op de foto aant zetten en namen gevenquote:
met de korting (waar ik dus niks van wistquote:
Nicequote:Op woensdag 8 februari 2012 13:30 schreef Loqi het volgende:
[..]
ben ze nu op de foto aant zetten en namen geven
[..]
met de korting (waar ik dus niks van wist) 4.76 zonder btw
I DID NOT WANT TO KNOWWWWWWquote:Op woensdag 8 februari 2012 13:30 schreef Loqi het volgende:
[..]
[..]
Had ik al gedaan tochquote:Op woensdag 8 februari 2012 13:08 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Oh en PM je rekening nummer even en het bedrag wat je van mij krijgt minus wat ik nog van jou krijg
quote:Op woensdag 8 februari 2012 13:33 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
I DID NOT WANT TO KNOWWWWWW
veldhoven is way too close....Kut
Die korting is wel eens vaker hoorquote:Op woensdag 8 februari 2012 13:33 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Goeie ruil in dat gevalquote:Op woensdag 8 februari 2012 13:34 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Had ik al gedaan tochAls je het met de brievenpost doet niks.
Wat zit er in Veldhoven dan?quote:Op woensdag 8 februari 2012 13:33 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Groothandel van nagellak en toebehorenquote:Op woensdag 8 februari 2012 13:36 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Wat zit er in Veldhoven dan?
Kun je daar gewoon binnen wandelen? Tot hoe laat open?quote:Op woensdag 8 februari 2012 13:30 schreef Loqi het volgende:
[..]
[..]
quote:Op woensdag 8 februari 2012 13:37 schreef Loqi het volgende:
Nou, mijn vervroegde verjaardagscadeau vandus
vlnr
[ afbeelding ]
For audrey, Mistletoe kisses, Watermellon rind, Holly day, Westside warrior, It's alive
[ afbeelding ]
Concrete catwalk, Awaken, Some like it haute, Tinsel town, Shooting stars
[ afbeelding ]
Blue iguana, Meteor shower, Marry a millionaire, CG in the city, Joy
plus een fles aceton, kwastje en 2 sets waterdecals
en bij de kappersgroothandel zelf nog 2 CND effects gekocht
Mooie buit loqiquote:Op woensdag 8 februari 2012 13:37 schreef Loqi het volgende:
Nou, mijn vervroegde verjaardagscadeau vandus
vlnr
[ afbeelding ]
For audrey, Mistletoe kisses, Watermellon rind, Holly day, Westside warrior, It's alive
[ afbeelding ]
Concrete catwalk, Awaken, Some like it haute, Tinsel town, Shooting stars
[ afbeelding ]
Blue iguana, Meteor shower, Marry a millionaire, CG in the city, Joy
plus een fles aceton, kwastje en 2 sets waterdecals
en bij de kappersgroothandel zelf nog 2 CND effects gekocht
quote:
quote:Op woensdag 8 februari 2012 13:40 schreef PriemGirl het volgende:
Oh haal ik niet. Maar tot 17u30 open
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A.K.A : Struis, Oorbeer, Aardbei, Ooievaar, Kikker
Being perfect may be okay with Barbie,
But let us all remember, she ended up with a guy with no dick!
quote:Op woensdag 8 februari 2012 13:41 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]Heb 5 maart al in mijn agenda gezetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
quote:Op woensdag 8 februari 2012 13:41 schreef PriemGirl het volgende:
http://www.beautycompany.(...)ws_januari_20121.pdf ik zie AmyGrace swatches
Ik gok van nietquote:Op woensdag 8 februari 2012 13:42 schreef Loqi het volgende:
[..]zouden ze toestemming hebben van dr voor die fotos?
Ik wil ook zo'nquote:Op woensdag 8 februari 2012 13:41 schreef Loqi het volgende:
mijn vriendje is zo liefhij verveelde zich de tering daar
, en toen ging ik afrekenen en was t van 'moet je er niet nog een paar uitzoeken? is cadeautje'
Maar dan heb je wel 744 CG lakjesquote:Op woensdag 8 februari 2012 13:42 schreef megamandy het volgende:
http://www.beautycompany.nl/nl/cg---floor-rack/g153/p4203/
Pff ¤3799,-
Die van 144 leeg is 49.95.quote:Op woensdag 8 februari 2012 13:42 schreef megamandy het volgende:
http://www.beautycompany.nl/nl/cg---floor-rack/g153/p4203/
Pff ¤3799,-
Ooh dat van je lakjes had ii niet begrepenquote:Op woensdag 8 februari 2012 13:44 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Ik wil ook zo'n
[..]
Maar dan heb je wel 744 CG lakjes
Waarom dan?quote:Op woensdag 8 februari 2012 14:03 schreef BGTes het volgende:
Ik heb net 2 broeken gefaaldklote om die dingen te kopen. Net in de winkel bijna moeten huilen
vind het altijd zo frustrerend. Heb ze nu maar gewoon online besteld
Ze hadden daar mijn maat niet meer, en als ik andere zou willen zou ik veel duurdere moeten halen. Online bestellen zou sneller gaan. En ik moeeeet nieuwe broeken want ik heb nu mijn laatste aan en die is ook stukquote:Op woensdag 8 februari 2012 14:08 schreef megamandy het volgende:
Huh je bent in de winkel waar je ze kunt kopen, ga je naar huis en bestel je ze daar? Hoezo dat
Oh dat dat is kut inderdaadquote:
Ja daarom heb ik er nu al 2 gekocht, en zodra stufi binnen is ga ik er nog een stuk of 2 'op de krimp' kopenquote:Op woensdag 8 februari 2012 14:20 schreef Unfckingtitled het volgende:
Bgtes, ik zou als ik jou was wat meer broeken halen, dat ze wat minder snel kapot gaan. Dat je kan afwisselen enzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |