Hij is vast ook een beetje dom dan.quote:Op woensdag 8 februari 2012 11:23 schreef Spirit82 het volgende:
Ik vind van die halfbloedkindjes uberhaupt altijd supermooi! Maar met mn blonde houthakker zal dat er helaas niet inzitten... Hij is dan wel blond, maar iets zegt me dat ie dat wel door heeft
Hij boft maar met jou.quote:Op woensdag 8 februari 2012 11:24 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Soms wel een klein beetje, maar dat sla ik er nog wel uit
We weten het over een tijdje.quote:Op woensdag 8 februari 2012 11:27 schreef Spirit82 het volgende:
Die van mij krijgt trouwens blauwe ogen! Vind ik.
En dan ook nog kindermishandelingquote:Op woensdag 8 februari 2012 11:27 schreef Spirit82 het volgende:
Die van mij krijgt trouwens blauwe ogen! Vind ik.
Nouja of gewoon geen dingen die je leven verneukenquote:Op woensdag 8 februari 2012 11:33 schreef Q. het volgende:
Ik kom wel weer terug zodra het weer over bier of gadgets gaat.
Het is een tekenquote:Op woensdag 8 februari 2012 11:30 schreef L-E het volgende:
[..]
Het hoofd van die baby is een rood kruis.
Een lease kind?quote:Op woensdag 8 februari 2012 11:36 schreef Ripley het volgende:
Ik wil heul geen kinderen
Ik heb al een tof lease kind
Iig iets leukers dan kinderen. Oorlog ofzo.quote:Op woensdag 8 februari 2012 11:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nouja of gewoon geen dingen die je leven verneuken.
We waren heel ontopic bezig over jouw liefdesleven, maar dat vond je ook al niet leuk.quote:Op woensdag 8 februari 2012 11:41 schreef Q. het volgende:
[..]
Iig iets leukers dan kinderen. Oorlog ofzo.
Ja, of genocide, 2012, weet ik hetquote:Op woensdag 8 februari 2012 11:41 schreef Q. het volgende:
[..]
Iig iets leukers dan kinderen. Oorlog ofzo.
Dat is te persoonlijk.quote:Op woensdag 8 februari 2012 11:42 schreef L-E het volgende:
[..]
We waren heel ontopic bezig over jouw liefdesleven, maar dat vond je ook al niet leuk.
Nee, eentje die ik af en toe kan lenen om de leuke dingen mee te doen en dan gewoon weer terug kan brengen als ik er geen zin meer in hebquote:Op woensdag 8 februari 2012 11:40 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Een lease kind?Die mag je na 50.000 kilometer inruilen voor een nieuwe?
dan kun je je mannelijkheid niet genoeg tentoonspreiden zeker?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
Kijk, een vliegtuig!quote:Op woensdag 8 februari 2012 11:45 schreef Ripley het volgende:
Hoe gaat het eigenlijk met je liefdesleven. Q?
quote:Op woensdag 8 februari 2012 11:47 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
dan kun je je mannelijkheid niet genoeg tentoonspreiden zeker?Zonder die spoiler had ik er geen rare gedachten bij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu wel.
Daar heb ik jullie toch voor?quote:Op woensdag 8 februari 2012 11:45 schreef L-E het volgende:
[..]
Je zou natuurlijk zelf ook een onderwerp kunnen aansnijden.
Dat doe ik met mijn nichtjes.quote:Op woensdag 8 februari 2012 11:44 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nee, eentje die ik af en toe kan lenen om de leuke dingen mee te doen en dan gewoon weer terug kan brengen als ik er geen zin meer in heb
succesquote:Op woensdag 8 februari 2012 11:47 schreef L-E het volgende:
[..]
Zonder die spoiler had ik er geen rare gedachten bij.
Nu wel.
quote:Op woensdag 8 februari 2012 11:47 schreef L-E het volgende:
[..]
Zonder die spoiler had ik er geen rare gedachten bij.
Nu wel.
Ach, dat ben ik ook.quote:Op woensdag 8 februari 2012 11:48 schreef L-E het volgende:
[..]
Wees proactief Q! Achterover leunen en klagen is zo gedateerd.
Daar heb ik dus een neefje voorquote:Op woensdag 8 februari 2012 11:48 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat doe ik met mijn nichtjes.En zodra ze lastig worden: 'Hier zus, het huilt. Alsjeblieft.'
Aanrader ja?quote:Op woensdag 8 februari 2012 11:50 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
succes
en om maar eens wat anders te zeggen: ik kan niet wachten tot 13 feb
Zag gisteren een tweet dat deze online te beluisteren was en heb het album intussen een keer of 10 beluisterd. Dus wat mij betreft wel ja.quote:
Wil je mij die link pb'en/dm'en?quote:Op woensdag 8 februari 2012 11:55 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
Zag gisteren een tweet dat deze online te beluisteren was en heb het album intussen een keer of 10 beluisterd. Dus wat mij betreft wel ja.
die voelt niet anders dan 33.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
Shearwater!quote:Op woensdag 8 februari 2012 11:55 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
Zag gisteren een tweet dat deze online te beluisteren was en heb het album intussen een keer of 10 beluisterd. Dus wat mij betreft wel ja.
quote:Op woensdag 8 februari 2012 11:55 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
die voelt niet anders dan 33.Nog wijzer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nog toffer!
!
For great justice!
quote:Op woensdag 8 februari 2012 11:55 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
die voelt niet anders dan 33.Heb je al een keer met CL gedate? Die is er net zo goed in om zichzelf naar beneden te halen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik tijdens de vierdaagsefeesten in Nijmegenquote:Op woensdag 8 februari 2012 11:56 schreef Q. het volgende:
[..]
Shearwater!Heb ze eens in de kleine zaal van Paradiso gezien.
Zou dat geen gevaar voor een black hole opleveren zoveel nagatieve gevoelens?quote:Op woensdag 8 februari 2012 11:57 schreef Godtje het volgende:
[..]
Heb je al een keer met CL gedate? Die is er net zo goed in om zichzelf naar beneden te halen.
Het is 2012, het kan.quote:Op woensdag 8 februari 2012 11:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zou dat geen gevaar voor een black hole opleveren zoveel nagatieve gevoelens?.
beter van niet dus, dat wil ik niet op m'n geweten hebbenquote:Op woensdag 8 februari 2012 11:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Min + min = plus.quote:Op woensdag 8 februari 2012 11:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh jaquote:
nou, niet naar de hele toekomst. T/m 70 lijkt het me allemaal wel leuk, daarna maar kijken hoe je je dan voelt. Als ik dement word oid dan het liefst de stekker eruitquote:Op woensdag 8 februari 2012 11:58 schreef L-E het volgende:
Ik vond 30 wel een soort van 'stap', inmiddels kijk ik juist uit naar de toekomst, naar ouder worden.
Geen last van gehad. Wel een *slik* (wheheehe) gevoel dat ik nog geen kind had.quote:Op woensdag 8 februari 2012 11:58 schreef L-E het volgende:
Ik vond 30 wel een soort van 'stap', inmiddels kijk ik juist uit naar de toekomst, naar ouder worden.
Dat is net zoiets als : schoonheid zit van binnen, verzonnen door lelijke mensenquote:
Ik moet zeggen dat mijn leven na mijn 30e vele malen toffer is geworden dan het daarvoor was. Ik ben een stuk volwassener, geestelijk veeeeeeeeel stabieler, weet meer wat ik kan en wil en geniet veel meer van het leven. Voor mn 30e was ik echt een vervelende headcase.quote:Op woensdag 8 februari 2012 11:58 schreef L-E het volgende:
min + min is nog meer min.quote:
Leugens!quote:Op woensdag 8 februari 2012 12:01 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
min + min is nog meer min.
min X min = plus
*Q terugstuurt naar basisschool*quote:
Ik ook niet hoor, gewoon een klein deel ervanquote:Op woensdag 8 februari 2012 12:02 schreef Q. het volgende:
Maar goed, ik heb de middelbare school niet afgemaakt dus ik weet dat allemaal niet.
Daar willen ze me niet meer hebben.quote:Op woensdag 8 februari 2012 12:02 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
*Q terugstuurt naar basisschool*
Ja, ik had ook meer de komende tien jaar in mijn hoofd toen ik dat zei.quote:Op woensdag 8 februari 2012 12:00 schreef Ripley het volgende:
[..]
nou, niet naar de hele toekomst. T/m 70 lijkt het me allemaal wel leuk, daarna maar kijken hoe je je dan voelt. Als ik dement word oid dan het liefst de stekker eruit
Ik heb het gevoel dat ik het leven steeds meer begrijp, dat is fijn. Geeft rust.quote:Op woensdag 8 februari 2012 12:01 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat mijn leven na mijn 30e vele malen toffer is geworden dan het daarvoor was. Ik ben een stuk volwassener, geestelijk veeeeeeeeel stabieler, weet meer wat ik kan en wil en geniet veel meer van het leven. Voor mn 30e was ik echt een vervelende headcase.
+36quote:Op woensdag 8 februari 2012 12:01 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat mijn leven na mijn 30e vele malen toffer is geworden dan het daarvoor was. Ik ben een stuk volwassener, geestelijk veeeeeeeeel stabieler, weet meer wat ik kan en wil en geniet veel meer van het leven. Voor mn 30e was ik echt een vervelende headcase.
Ja, dat heb ik ook. Het leven en de wereld en mensen in het algemeen.quote:Op woensdag 8 februari 2012 12:05 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat ik het leven steeds meer begrijp, dat is fijn. Geeft rust.
Biertje?quote:
Nee hoor, jouw kind uit school halen is niet zo erg, als het van mij was, dan welquote:Op woensdag 8 februari 2012 12:09 schreef L-E het volgende:
Zo, dan ga ik nu doen wat mogelijk jullie grootste nachtmerrie is: mijn kind uit school halen. En ik ga het nog leuk vinden ook! Sterker nog, de kans bestaat dat ik 'm zal knuffelen. Sorry hiervoor.
En dat je bepaalde mensen los durft te laten en voor jezelf kan kiezen ipv voor anderenquote:Op woensdag 8 februari 2012 12:05 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik ook. Het leven en de wereld en mensen in het algemeen.
Ook!quote:Op woensdag 8 februari 2012 12:11 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
En dat je bepaalde mensen los durft te laten en voor jezelf kan kiezen ipv voor anderen
Als anderen mijn kinderen oppikken van school, zou ik het ook niet zo tof vinden nee.quote:Op woensdag 8 februari 2012 12:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee hoor, jouw kind uit school halen is niet zo erg, als het van mij was, dan wel.
I feel your pain.quote:Op woensdag 8 februari 2012 12:12 schreef stbabylon het volgende:
Ik baal er vooral van dat ik niet meer 21-jarige kan pakken zonder gezeik
Sja, dat valt opzich nog wel meequote:Op woensdag 8 februari 2012 12:17 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En dat ze niet zo vaak happen, is ook best balen.
Ik zie je nu voor me met een paar A4tjes in je handen oplezend wat je hem wilt vragen. 3 keer een zin hardop lezend omdat je een grammatica fout of spelfout heb gemaaktquote:Op woensdag 8 februari 2012 12:17 schreef Ang3l het volgende:
Ben een spiekbriefje aan het maken voor alles wat ik morgen aan Yvo kwijt wil. Waarvan ik wil dat hij t weet. Waar ik mee zit, wat me pijn deed en waarom. Waarbij ik aan zijn ogen wil zien wat het met hem doet, ipv het te lezen op een telefoonscherm.
Alles waar ik antwoord op wil hebben en wat ik me afvraag. Wat ik niet snap, me niet duidelijk is en waar alleen hij antwoord op kan geven (bevredigend of niet).
Klinkt misschien heel stom. Maar ik weet dat ik anders morgen met alle emoties de helft vergeet en ik ben ergens bang dat morgen de laatste kans zal zijn op antwoorden en dus na morgenavond nog steeds met onopgeloste zaken en gevoelens zit.
Sta je daar met een zakelijk word bestandje in je handen straks
Nee die zijn er dan inmiddels wel uitquote:Op woensdag 8 februari 2012 12:21 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik zie je nu voor me met een paar A4tjes in je handen oplezend wat je hem wilt vragen. 3 keer een zin hardop lezend omdat je een grammatica fout of spelfout heb gemaakt
Dat is geen spiekbriefje meer!quote:Op woensdag 8 februari 2012 12:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee die zijn er dan inmiddels wel uit
Maar zit al op pagina 2 ja
Spiekbijbel dan!quote:
quote:Op woensdag 8 februari 2012 12:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee die zijn er dan inmiddels wel uit
Maar zit al op pagina 2 ja
quote:Op woensdag 8 februari 2012 12:27 schreef Ang3l het volgende:
Ik weet dat t stom en zakelijk en erg control freakerig klinkt, en ook echt niet gaat overkomen. Maar ik weet ook dat ik in the heat of the moment misschien alleen kan janken en dan na afloop met allerlei onbeantwoorde dingen zit. En ik weet niet of ik hem na morgen nog ooit zal zien.
Nee hoor klinkt niet stom. Ik heb heel veel problemen met het vertellen van mijn gevoel. Praten over mijn gevoel. In het verleden schreef ik ook wel eens een brief voor mijn man en liet die hem lezen waar ik bij was. Inmiddels is dat niet meer nodig en kan hij veel aflezen aan mijn gezicht.quote:Op woensdag 8 februari 2012 12:27 schreef Ang3l het volgende:
Ik weet dat t stom en zakelijk en erg control freakerig klinkt, en ook echt niet gaat overkomen. Maar ik weet ook dat ik in the heat of the moment misschien alleen kan janken en dan na afloop met allerlei onbeantwoorde dingen zit. En ik weet niet of ik hem na morgen nog ooit zal zien.
Ja dat laatste kan ik misschien ook wel doen, hem het laten lezen waar ik bij ben. Dan zie ik ook de reactie.quote:Op woensdag 8 februari 2012 12:30 schreef Tally het volgende:
[..]
Nee hoor klinkt niet stom. Ik heb heel veel problemen met het vertellen van mijn gevoel. Praten over mijn gevoel. In het verleden schreef ik ook wel eens een brief voor mijn man en liet die hem lezen waar ik bij was. Inmiddels is dat niet meer nodig en kan hij veel aflezen aan mijn gezicht.
Opzich niet raar hoor. Mijn ex schreef me 8 pagina's vol met vragen/ellende/uitingen en heeft daar ook een uitgebreid verhaal voor terug gekregen.quote:Op woensdag 8 februari 2012 12:27 schreef Ang3l het volgende:
Om meee te beginnen. Iedere dambreuk begint immers met een klein lek.quote:
En als er dan ineens van het script wordt afgeweken, ben je niet gelijk uit het veld geslagen.quote:Op woensdag 8 februari 2012 12:32 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Opzich niet raar hoor. Mijn ex schreef me 8 pagina's vol met vragen/ellende/uitingen en heeft daar ook een uitgebreid verhaal voor terug gekregen.
Maar denk dat steekwoorden in een gewoon gesprek wat handiger zijn. Zodat je niet vastgepind bent aan de brief en het zoeken naar waar je precies bent.
Idd.quote:Op woensdag 8 februari 2012 12:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En als er dan ineens van het script wordt afgeweken, ben je niet gelijk uit het veld geslagen.
Daar ging het mij om. Zijn reactie inderdaad. Ik had hem toen net zo goed de brief kunnen laten lezen terwijl hij thuis was en ik elders. Maar ik wilde zien wat het hem deed en horen hoe hij er over dachtquote:Op woensdag 8 februari 2012 12:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja dat laatste kan ik misschien ook wel doen, hem het laten lezen waar ik bij ben. Dan zie ik ook de reactie.
Als ik t begin van de zinnen lees weet ik al wel weer wat ik wil zeggen, dus dat zal wel lukken. Gok ik.quote:Op woensdag 8 februari 2012 12:33 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Idd.
Maar niets mis om het nu even helemaal voor jezelf uit te schrijven. Dan weet je zeker dat alles erin zit wat je wilt zeggen
Exact wat ik wil en bedoel.quote:Op woensdag 8 februari 2012 12:34 schreef Tally het volgende:
[..]
Daar ging het mij om. Zijn reactie inderdaad. Ik had hem toen net zo goed de brief kunnen laten lezen terwijl hij thuis was en ik elders. Maar ik wilde zien wat het hem deed en horen hoe hij er over dacht
Zo stond ik niet met de bek vol tanden en had ik wel mijn hart gelucht en dingen die ik wilde weten gevraagd.
OM mij, hoezo?quote:Op woensdag 8 februari 2012 12:53 schreef Ang3l het volgende:
MORGEN! Let dan gvd ook op!!!!!!!!!!!!!!!!!
Om wie draait het hier nou zeg?!?!?!
Ja ja, er staat al lang een reminder in mijn foon...quote:Op woensdag 8 februari 2012 12:53 schreef Ang3l het volgende:
quote:Op woensdag 8 februari 2012 12:58 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja ja, er staat al lang een reminder in mijn foon...
Het is ook nooit goed he?quote:Op woensdag 8 februari 2012 12:53 schreef Ang3l het volgende:
Uitdaging!quote:Op woensdag 8 februari 2012 12:55 schreef CherryLips het volgende:
Ik wou net zeggen, het was toch donderdag?
Was al de dag aan het checken of het toch echt woensdag was vandaag anders had ik een probleem
Bullshitbingo!quote:
Het is geen iPad dus waardeloos.quote:Op woensdag 8 februari 2012 13:34 schreef CherryLips het volgende:
Kindle Touch nu ook leverbaar in NL![]()
Nee, mag niet, shopverbod, niet nodig
Het is niet een van me afschrijven, er zijn echt bepaalde vragen waar ik een antwoord op wil hebben omdat we nog geen enkel gesprek hebben gehad. Dus een brief schrijven en versturen heeft geen zin.quote:Op woensdag 8 februari 2012 13:22 schreef Ripley het volgende:
Het is zeker niet raar Ang3l en misschien ook een soort afscheid vane en deel van je emotie. Ik heb ook een brief aan een ex gestuurd toen het nogal abrupt eindigde na vijf jaar.
Denk wel dat je je moet realiseren dat je nooit gaat krijgen van die ander wat je wil. Je krijgt nooit precies de antwoorden en eigenlijk is geen reactie de juiste. Ik zou het dus eerder zien als iets wat voor jezelf goed is om van je af te schrijven dan dat je het doet voor het effect bij hem.
IK OOK!!! IK OOK!!!quote:Op woensdag 8 februari 2012 14:11 schreef Q. het volgende:
Gelukkig is een iPad goedkoper.iPad
. Gebruik dat ding steeds meer.
Steeds minder vliegen in je huis?quote:Op woensdag 8 februari 2012 14:11 schreef Q. het volgende:
Gelukkig is een iPad goedkoper.iPad
. Gebruik dat ding steeds meer.
Totaal geen last vanquote:Op woensdag 8 februari 2012 14:31 schreef vencodark het volgende:
Ik krijg geen My Actives update meer op mijn telefoon. Alleen maar oude meuk. Iemand die dit ook heeft?
Ja! Mensen in het iPhone topicquote:Op woensdag 8 februari 2012 14:31 schreef vencodark het volgende:
Ik krijg geen My Actives update meer op mijn telefoon. Alleen maar oude meuk. Iemand die dit ook heeft?
Dat is het lekkerste!quote:
En levert Apple meer op.quote:Op woensdag 8 februari 2012 14:23 schreef CherryLips het volgende:
Je tip kost me dus alleen maar meer geld
Oh, heb je Androidwrak weggedaan?quote:
Waarom zou ik, hij doet het al 1,5 jaar primaquote:Op woensdag 8 februari 2012 15:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh, heb je Androidwrak weggedaan?.
Onmogelijk: er zit Android op.quote:Op woensdag 8 februari 2012 15:31 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Waarom zou ik, hij doet het al 1,5 jaar prima
quote:Op woensdag 8 februari 2012 15:47 schreef Q. het volgende:
[..]
Onmogelijk: er zit Android op komt geen bier uit.
Er zijn inderdaad ook mensen die Schultenbrau drinken. Die moeten er ook zijn.quote:Op woensdag 8 februari 2012 15:59 schreef HeatWave het volgende:
iedereen mag blij zijn met zijn dingen hoor. Er zijn ook mensen gelukkig met hun Lada.
Het dubbele betalen voor Schultenbrau omdat er een Grolsch logo op staat, dat is pas dom!quote:Op woensdag 8 februari 2012 15:59 schreef Q. het volgende:
[..]
Er zijn inderdaad ook mensen die Schultenbrau drinken. Die moeten er ook zijn.
Maar meer betalen voor Westvleteren is gewoon zoals het hoortquote:Op woensdag 8 februari 2012 16:02 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Het dubbele betalen voor Schultenbrau omdat er een Grolsch logo op staat, dat is pas dom!
Goed, vergelijken we het met Westvleteren. Men neme een flesje Westvleteren a 5 euro, daar wordt het logo van Westvleteren mooi opgeplaatst, en hoppa, 7 euroquote:Op woensdag 8 februari 2012 16:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Maar meer betalen voor Westvleteren is gewoon zoals het hoort.
Neuh, dit is dan de Westvleteren grand cuvee, extra stabielquote:Op woensdag 8 februari 2012 16:10 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Goed, vergelijken we het met Westvleteren. Men neme een flesje Westvleteren a 5 euro, daar wordt het logo van Westvleteren mooi opgeplaatst, en hoppa, 7 euro
Tien euro!quote:Op woensdag 8 februari 2012 16:18 schreef stbabylon het volgende:
In september mag ik weer een nieuwe telefoon uitzoeken, en ik weet nu al 100% zeker dat dat weer android-based wordt
Voor die tijd verkrijg ik wel heel misschien een iPhone, heb gisteren meegedaan aan een muppetprijsvraag
Ik zal er even mee spelen, en dan door verpatsen
quote:Op woensdag 8 februari 2012 16:18 schreef stbabylon het volgende:
In september mag ik weer een nieuwe telefoon uitzoeken, en ik weet nu al 100% zeker dat dat weer android-based wordt
Voor die tijd verkrijg ik wel heel misschien een iPhone, heb gisteren meegedaan aan een muppetprijsvraag
Grolsch komt van Groenlo.quote:Op woensdag 8 februari 2012 16:02 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Het dubbele betalen voor Schultenbrau omdat er een Grolsch logo op staat, dat is pas dom!
Leef je uit hoor, ik heb inmiddels weer mijn Windows Phone 7 toestel erbij, werkt ook erg goed. Broertje dankt me nog elke dag (bwvs) dat ik zijn Android vervangen heb voor een iPhonequote:Op woensdag 8 februari 2012 16:18 schreef stbabylon het volgende:
En ik vind dat je je aanstelt. Ik zie echt totaal niet waar je dat buggy aanvoelen vandaan haalt.quote:Op woensdag 8 februari 2012 16:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Leef je uit hoor, ik heb inmiddels weer mijn Windows Phone 7 toestel erbij, werkt ook erg goed. Broertje dankt me nog elke dag (bwvs) dat ik zijn Android vervangen heb voor een iPhone.
Ik vind het gewoon niet af, niet lekker werken dat Android. Voelt gewoon buggy aan.
MissB en ik gingen daar altijd stappen toen we nog jong en onschuldig warenquote:Op woensdag 8 februari 2012 16:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Grolsch komt van Groenlo.
Er komen alleen stomme mannen uit Groenlo.
Ik zet er mijn lippen niet meer aan.
Uit mijn eigen ervaring met 3 android toestellen en 1 tabletquote:Op woensdag 8 februari 2012 16:23 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En ik vind dat je je aanstelt. Ik zie echt totaal niet waar je dat buggy aanvoelen vandaan haalt.
Ik denk dat het niet lang meer zal duren hoor.quote:Op woensdag 8 februari 2012 16:23 schreef Ang3l het volgende:
Wat fijn dat de wereld hier wel gewoon blijft doordraaien zoals altijd
Iets waar ik op terug kan vallen.
quote:Op woensdag 8 februari 2012 16:23 schreef Ang3l het volgende:
Wat fijn dat de wereld hier wel gewoon blijft doordraaien zoals altijd
Iets waar ik op terug kan vallen.
Heerlijk. Een strohalmpje in een onder me vandaan schuivende wereldquote:Op woensdag 8 februari 2012 16:26 schreef Tally het volgende:
[..]Fijn he toch nog iets zekerheid te hebben
met dezelfde gebrekkige logica, gebrek in realiteit en continuiteit?quote:Op woensdag 8 februari 2012 16:24 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik denk dat het niet lang meer zal duren hoor.
Zitten in een soort Groundhogday routine.
Daar komt een keer een einde aan
Je bedoelt dramaqueens?quote:Op woensdag 8 februari 2012 16:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Heerlijk. Een strohalmpje in een onder me vandaan schuivende wereld
Dramaqueens hebben geen strohalmpjes!quote:Op woensdag 8 februari 2012 16:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je bedoelt dramaqueens?.
Just kidding eensjel!.
I'll take your word for itquote:Op woensdag 8 februari 2012 16:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dramaqueens hebben geen strohalmpjes!
Dramakings en dramaqueers wel.
Moet er eigenlijk een low-budget WP 7.5-foon bij hebben maar ik heb al twee iPhones, dat vind ik wel genoeg eigenlijk qua phones.quote:
Hoelang gaat een Iphone gemiddeld mee? Even puur technisch gezien. Dus niet laten vallen en het niet hebben over allerlei nieuwe snufjes. Ik heb nu de 4 en wil er nog tig jaar mee doen aangezien het een hoop geld heeft gekost.quote:
Ik heb een high endquote:Op woensdag 8 februari 2012 17:00 schreef Q. het volgende:
[..]
Moet er eigenlijk een low-budget WP 7.5-foon bij hebben maar ik heb al twee iPhones, dat vind ik wel genoeg eigenlijk qua phones.
Mijn vorige 3GS was meer dan twee jaar oud toen ik hem vorige maand aan CL verkocht en volgens mij doet ie het nog steeds prima.quote:Op woensdag 8 februari 2012 17:00 schreef vencodark het volgende:
[..]
Hoelang gaat een Iphone gemiddeld mee? Even puur technisch gezien. Dus niet laten vallen en het niet hebben over allerlei nieuwe snufjes. Ik heb nu de 4 en wil er nog tig jaar mee doen aangezien het een hoop geld heeft gekost.
Eigenlijk is dus niet bekend hoelang een Iphone meegaat want iedereen verkoopt hm binnen 2 jaar zodat ze een nieuwere kunnen kopen.quote:Op woensdag 8 februari 2012 17:07 schreef Q. het volgende:
[..]
Mijn vorige 3GS was meer dan twee jaar oud toen ik hem vorige maand aan CL verkocht en volgens mij doet ie het nog steeds prima.
Als je zuinig bent moet een jaartje of 3 iig wel kunnen, daarna stopt de batterij er ook wel een beetje mee alhoewel die natuurlijk ook prima te vervangen is voor een paar tientjes.quote:Op woensdag 8 februari 2012 17:09 schreef vencodark het volgende:
[..]
Eigenlijk is dus niet bekend hoelang een Iphone meegaat want iedereen verkoopt hm binnen 2 jaar zodat ze een nieuwere kunnen kopen.
Alle toestellen zijn gemaakt om max 2 jaar mee te gaan eigenlijk, gewoon omdat de levensduur van een contract is.quote:Op woensdag 8 februari 2012 17:09 schreef vencodark het volgende:
[..]
Eigenlijk is dus niet bekend hoelang een Iphone meegaat want iedereen verkoopt hm binnen 2 jaar zodat ze een nieuwere kunnen kopen.
Dat gaat niet lukken, dat redden de accu's gewoon niet. En tegen die tijd wil je echt wel iets anders hoorquote:Op woensdag 8 februari 2012 17:11 schreef vencodark het volgende:
Streven is om er minstens 5 jaar mee te doen.
Dat lijkt me niet realistisch.quote:Op woensdag 8 februari 2012 17:11 schreef vencodark het volgende:
Streven is om er minstens 5 jaar mee te doen.
Ja hoor, alleen jammer van de dooie pixelsquote:Op woensdag 8 februari 2012 17:07 schreef Q. het volgende:
[..]
Mijn vorige 3GS was meer dan twee jaar oud toen ik hem vorige maand aan CL verkocht en volgens mij doet ie het nog steeds prima.
Dooie pixels? Waar?quote:Op woensdag 8 februari 2012 17:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja hoor, alleen jammer van de dooie pixels
Als we het maar vaak en lang genoeg doen worden we er uiteindelijk vast heel goed in.quote:Op donderdag 9 februari 2012 07:07 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat is wat je doet op de kleuterschool. Herhalen, herhalen en nog eens herhalen.
Ik wil niet goed zijn in FOK!kénquote:Op donderdag 9 februari 2012 07:57 schreef Q. het volgende:
[..]
Als we het maar vaak en lang genoeg doen worden we er uiteindelijk vast heel goed in.
WAS HET MAAR ZO'N FEEST! We zitten niet voor niets in R&P!quote:
Krasquote:Op donderdag 9 februari 2012 08:15 schreef Q. het volgende:
[..]
WAS HET MAAR ZO'N FEEST! We zitten niet voor niets in R&P!
Het leven is kut!.
Oh toch niet.Oh, toch wel.
.
Alles en iedereen moet dood..
Ik hou van iedereen..
Hihihihi..
Tijd voor een biertje dusquote:Op donderdag 9 februari 2012 08:15 schreef Q. het volgende:
[..]
WAS HET MAAR ZO'N FEEST! We zitten niet voor niets in R&P!
Het leven is kut!.
Oh toch niet.Oh, toch wel.
.
Alles en iedereen moet dood..
Ik hou van iedereen..
Hihihihi..
Alcohol en pillen!quote:Op donderdag 9 februari 2012 08:38 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat mag niet bij mijn pillen!!!!11!!!!!
!
.
Volgens Q is het emo-morgenquote:
hoera! mag ik meedoen? mag het? mag het?!11!!één1einz!quote:
Pak je scheermes maarquote:Op donderdag 9 februari 2012 08:48 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
hoera! mag ik meedoen? mag het? mag het?!11!!één1einz!![]()
![]()
niet te diep toch hè? want dat durf ik niet, dat doet au..quote:
Ik ben niet zo goed in luisteren. Dus trek (whehehe) ik mijn eigen plan welquote:
Als het mes scherp genoeg is voel je er niks van, watjequote:Op donderdag 9 februari 2012 08:50 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
niet te diep toch hè? want dat durf ik niet, dat doet au..![]()
quote:Op donderdag 9 februari 2012 08:55 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik ben niet zo goed in luisteren. Dus trek (whehehe) ik mijn eigen plan wel
Ik vind het een geweldige ochtend
Wat een vrolijkheidquote:
quote:Op donderdag 9 februari 2012 09:07 schreef L-E het volgende:
Ik heb heel freaky gedroomd. Over hoe Harry Potter onderdeel was van het 9/11-complot. En ik was dat aan het ontdekken, als eerste. Ik was mijn leven niet zeker.
Het is de waarheid!!!!!111!!!!!quote:Op donderdag 9 februari 2012 09:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
nee sorry, niet geloofwaardig.
Hij had eigenlijk een tree-huggin' hippy willen zijn, maar hij heeft hooikoortsquote:
Ik ben allergisch voor lang, ongewassen haar.quote:Op donderdag 9 februari 2012 09:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hij had eigenlijk een tree-huggin' hippy willen zijn, maar hij heeft hooikoorts
Ja, dat krijg je als je date via relatieplanet, gewoon door blijven likken Qquote:Op donderdag 9 februari 2012 09:23 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik ben allergisch voor lang, ongewassen haar..
Nu ben je incognito in pak, gel in kort haar, geschoren en auto van de zaak. Maar wel een Prius en eco-biertm drinken in het weekend in de soos.quote:Op donderdag 9 februari 2012 09:23 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik ben allergisch voor lang, ongewassen haar..
Ik moet inderdaad weer eens naar de ACU toe. Ik mis mijn mede-ongewassenen.quote:Op donderdag 9 februari 2012 09:27 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nu ben je incognito in pak, gel in kort haar, geschoren en auto van de zaak. Maar wel een Prius en eco-biertm drinken in het weekend in de soos.
Huuh ik ook. Alleen dan freaky met mensen die ik ken.quote:Op donderdag 9 februari 2012 09:07 schreef L-E het volgende:
Ik heb heel freaky gedroomd. Over hoe Harry Potter onderdeel was van het 9/11-complot. En ik was dat aan het ontdekken, als eerste. Ik was mijn leven niet zeker.
Dit is een teken, dat kan niet anders.quote:Op donderdag 9 februari 2012 09:36 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Huuh ik ook. Alleen dan freaky met mensen die ik ken.
Oh-oh...quote:Op donderdag 9 februari 2012 09:38 schreef L-E het volgende:
[..]
Dit is een teken, dat kan niet anders.
quote:Op donderdag 9 februari 2012 09:44 schreef HeatWave het volgende:
Elke keer die kutbaby als je het topic opent.
Jij bent dan ook zo´n vuige balkan-terroristquote:Op donderdag 9 februari 2012 09:36 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Huuh ik ook. Alleen dan freaky met mensen die ik ken.
quote:Op donderdag 9 februari 2012 09:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jij bent dan ook zo´n vuige balkan-terrorist
Het is een schatje, maar dat kunnen wij beter niet zeggen, voor je het weet komen de pek en verenquote:Op donderdag 9 februari 2012 09:50 schreef L-E het volgende:
Het zal niemand verbazen dat ik de baby wel heel lief vind.
Altijd weer die slachtofferrolquote:Op donderdag 9 februari 2012 09:51 schreef missbehavin het volgende:
[..]Hee. Ik was het slachtoffer hoor.
quote:Op donderdag 9 februari 2012 09:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Altijd weer die slachtofferrol.
De pek en veren staan me goed.quote:Op donderdag 9 februari 2012 09:52 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Het is een schatje, maar dat kunnen wij beter niet zeggen, voor je het weet komen de pek en veren
quote:Op donderdag 9 februari 2012 09:52 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Het is een schatje, maar dat kunnen wij beter niet zeggen, voor je het weet komen de pek en veren
te laat.quote:Op donderdag 9 februari 2012 09:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Altijd weer die slachtofferrol.
De hooivorken en toortsen bedoel je.quote:Op donderdag 9 februari 2012 09:52 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oeh, dat is wel lekker warm nu, toortsenquote:Op donderdag 9 februari 2012 09:53 schreef Barbusse het volgende:
[..]
De hooivorken en toortsen bedoel je.
Ik hou wel van zacht gekookte Calimero´squote:
quote:Op donderdag 9 februari 2012 09:53 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik hou wel van zacht gekookte Calimero´s
En met betrekking tot de hooivorken verkondig je zeker dat je het wel lekker vind om geprikt te worden?quote:Op donderdag 9 februari 2012 09:53 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oeh, dat is wel lekker warm nu, toortsen
Zulks een Tijnachtige uitspraak!quote:Op donderdag 9 februari 2012 09:54 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En met betrekking tot de hooivorken verkondig je zeker dat je het wel lekker vind om geprikt te worden?
Oh ja barb, prik me met die harde drietand van je!quote:Op donderdag 9 februari 2012 09:54 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En met betrekking tot de hooivorken verkondig je zeker dat je het wel lekker vind om geprikt te worden?
Wat heeft iedereen toch met haar?quote:Op donderdag 9 februari 2012 09:57 schreef L-E het volgende:
Ja Emma.
Ik hou van haar met heel mijn hart.
Ik vind dr om op te vreten, echt. Maar dat heb ik bij veel vrouwen hoor.quote:Op donderdag 9 februari 2012 09:57 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wat heeft iedereen toch met haar?heeft er ook al zo'n zwak voor.
Het is nog een schattig meisjequote:Op donderdag 9 februari 2012 09:58 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik vind dr om op te vreten, echt. Maar dat heb ik bij veel vrouwen hoor.
En niet alleen om te eten.quote:Op donderdag 9 februari 2012 09:58 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik vind dr om op te vreten, echt. Maar dat heb ik bij veel vrouwen hoor.
Ik post hier te langquote:
Als een meid dit ooit tegen me zou zeggen in bed, zou ik wel zo de slappe lach krijgenquote:Op donderdag 9 februari 2012 09:55 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh ja barb, prik me met die harde drietand van je!
Ik weet niet wie dat is.quote:Op donderdag 9 februari 2012 10:02 schreef CherryLips het volgende:
Ik vind Carey Mulligan ook zo schattig, alleen kijkt die vaak alsof ze verstopt zit.
Dan wel met een 'hidyhoo' er achteraan.quote:Op donderdag 9 februari 2012 10:01 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Als een meid dit ooit tegen me zou zeggen in bed, zou ik wel zo de slappe lach krijgen![]()
Dat vind ik best disturbingquote:Op donderdag 9 februari 2012 10:01 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik wil zelf geen seks met haar. Ik wil wel aan dr ruiken.
Daar vind ik dan weer niks aan.quote:Op donderdag 9 februari 2012 10:02 schreef CherryLips het volgende:
Ik vind Carey Mulligan ook zo schattig, alleen kijkt die vaak alsof ze verstopt zit.
Veeg me opquote:Op donderdag 9 februari 2012 10:03 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dan wel met een 'hidyhoo' er achteraan.
U is niet zo van de role playing?quote:
Euhmmm......soms welquote:Op donderdag 9 februari 2012 10:06 schreef missbehavin het volgende:
[..]
U is niet zo van de role playing?
Euhmmmm.....noooquote:
Je hebt even een verzetje nodig?quote:Op donderdag 9 februari 2012 11:45 schreef Kreator het volgende:
..denk ik dat straks mijn Hongaarse worst maar even in een broodje stop, voordat ik naar de kassa loop.
Hoelang moet je nog voor je aan je nieuwe baan kan beginnen?quote:
2 april begin ik. Maar ik ben nu al wel bezig zo af en toe tussendoor.quote:Op donderdag 9 februari 2012 11:51 schreef Tally het volgende:
[..]
Hoelang moet je nog voor je aan je nieuwe baan kan beginnen?
De tijden dat je energie over hebt ben je er al voor bezigquote:Op donderdag 9 februari 2012 11:56 schreef Kreator het volgende:
[..]
2 april begin ik. Maar ik ben nu al wel bezig zo af en toe tussendoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |