Hij is vast ook een beetje dom dan.quote:Op woensdag 8 februari 2012 11:23 schreef Spirit82 het volgende:
Ik vind van die halfbloedkindjes uberhaupt altijd supermooi! Maar met mn blonde houthakker zal dat er helaas niet inzitten... Hij is dan wel blond, maar iets zegt me dat ie dat wel door heeft
Hij boft maar met jou.quote:Op woensdag 8 februari 2012 11:24 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Soms wel een klein beetje, maar dat sla ik er nog wel uit
We weten het over een tijdje.quote:Op woensdag 8 februari 2012 11:27 schreef Spirit82 het volgende:
Die van mij krijgt trouwens blauwe ogen! Vind ik.
En dan ook nog kindermishandelingquote:Op woensdag 8 februari 2012 11:27 schreef Spirit82 het volgende:
Die van mij krijgt trouwens blauwe ogen! Vind ik.
Nouja of gewoon geen dingen die je leven verneukenquote:Op woensdag 8 februari 2012 11:33 schreef Q. het volgende:
Ik kom wel weer terug zodra het weer over bier of gadgets gaat.
Het is een tekenquote:Op woensdag 8 februari 2012 11:30 schreef L-E het volgende:
[..]
Het hoofd van die baby is een rood kruis.
Een lease kind?quote:Op woensdag 8 februari 2012 11:36 schreef Ripley het volgende:
Ik wil heul geen kinderen
Ik heb al een tof lease kind
Iig iets leukers dan kinderen. Oorlog ofzo.quote:Op woensdag 8 februari 2012 11:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nouja of gewoon geen dingen die je leven verneuken.
We waren heel ontopic bezig over jouw liefdesleven, maar dat vond je ook al niet leuk.quote:Op woensdag 8 februari 2012 11:41 schreef Q. het volgende:
[..]
Iig iets leukers dan kinderen. Oorlog ofzo.
Ja, of genocide, 2012, weet ik hetquote:Op woensdag 8 februari 2012 11:41 schreef Q. het volgende:
[..]
Iig iets leukers dan kinderen. Oorlog ofzo.
Dat is te persoonlijk.quote:Op woensdag 8 februari 2012 11:42 schreef L-E het volgende:
[..]
We waren heel ontopic bezig over jouw liefdesleven, maar dat vond je ook al niet leuk.
Nee, eentje die ik af en toe kan lenen om de leuke dingen mee te doen en dan gewoon weer terug kan brengen als ik er geen zin meer in hebquote:Op woensdag 8 februari 2012 11:40 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Een lease kind?Die mag je na 50.000 kilometer inruilen voor een nieuwe?
dan kun je je mannelijkheid niet genoeg tentoonspreiden zeker?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
Kijk, een vliegtuig!quote:Op woensdag 8 februari 2012 11:45 schreef Ripley het volgende:
Hoe gaat het eigenlijk met je liefdesleven. Q?
quote:Op woensdag 8 februari 2012 11:47 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
dan kun je je mannelijkheid niet genoeg tentoonspreiden zeker?Zonder die spoiler had ik er geen rare gedachten bij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu wel.
Daar heb ik jullie toch voor?quote:Op woensdag 8 februari 2012 11:45 schreef L-E het volgende:
[..]
Je zou natuurlijk zelf ook een onderwerp kunnen aansnijden.
Dat doe ik met mijn nichtjes.quote:Op woensdag 8 februari 2012 11:44 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nee, eentje die ik af en toe kan lenen om de leuke dingen mee te doen en dan gewoon weer terug kan brengen als ik er geen zin meer in heb
succesquote:Op woensdag 8 februari 2012 11:47 schreef L-E het volgende:
[..]
Zonder die spoiler had ik er geen rare gedachten bij.
Nu wel.
quote:Op woensdag 8 februari 2012 11:47 schreef L-E het volgende:
[..]
Zonder die spoiler had ik er geen rare gedachten bij.
Nu wel.
Ach, dat ben ik ook.quote:Op woensdag 8 februari 2012 11:48 schreef L-E het volgende:
[..]
Wees proactief Q! Achterover leunen en klagen is zo gedateerd.
Daar heb ik dus een neefje voorquote:Op woensdag 8 februari 2012 11:48 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat doe ik met mijn nichtjes.En zodra ze lastig worden: 'Hier zus, het huilt. Alsjeblieft.'
Aanrader ja?quote:Op woensdag 8 februari 2012 11:50 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
succes
en om maar eens wat anders te zeggen: ik kan niet wachten tot 13 feb
Zag gisteren een tweet dat deze online te beluisteren was en heb het album intussen een keer of 10 beluisterd. Dus wat mij betreft wel ja.quote:
Wil je mij die link pb'en/dm'en?quote:Op woensdag 8 februari 2012 11:55 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
Zag gisteren een tweet dat deze online te beluisteren was en heb het album intussen een keer of 10 beluisterd. Dus wat mij betreft wel ja.
die voelt niet anders dan 33.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
Shearwater!quote:Op woensdag 8 februari 2012 11:55 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
Zag gisteren een tweet dat deze online te beluisteren was en heb het album intussen een keer of 10 beluisterd. Dus wat mij betreft wel ja.
quote:Op woensdag 8 februari 2012 11:55 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
die voelt niet anders dan 33.Nog wijzer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nog toffer!
!
For great justice!
quote:Op woensdag 8 februari 2012 11:55 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
die voelt niet anders dan 33.Heb je al een keer met CL gedate? Die is er net zo goed in om zichzelf naar beneden te halen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik tijdens de vierdaagsefeesten in Nijmegenquote:Op woensdag 8 februari 2012 11:56 schreef Q. het volgende:
[..]
Shearwater!Heb ze eens in de kleine zaal van Paradiso gezien.
Zou dat geen gevaar voor een black hole opleveren zoveel nagatieve gevoelens?quote:Op woensdag 8 februari 2012 11:57 schreef Godtje het volgende:
[..]
Heb je al een keer met CL gedate? Die is er net zo goed in om zichzelf naar beneden te halen.
Het is 2012, het kan.quote:Op woensdag 8 februari 2012 11:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zou dat geen gevaar voor een black hole opleveren zoveel nagatieve gevoelens?.
beter van niet dus, dat wil ik niet op m'n geweten hebbenquote:Op woensdag 8 februari 2012 11:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Min + min = plus.quote:Op woensdag 8 februari 2012 11:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh jaquote:
nou, niet naar de hele toekomst. T/m 70 lijkt het me allemaal wel leuk, daarna maar kijken hoe je je dan voelt. Als ik dement word oid dan het liefst de stekker eruitquote:Op woensdag 8 februari 2012 11:58 schreef L-E het volgende:
Ik vond 30 wel een soort van 'stap', inmiddels kijk ik juist uit naar de toekomst, naar ouder worden.
Geen last van gehad. Wel een *slik* (wheheehe) gevoel dat ik nog geen kind had.quote:Op woensdag 8 februari 2012 11:58 schreef L-E het volgende:
Ik vond 30 wel een soort van 'stap', inmiddels kijk ik juist uit naar de toekomst, naar ouder worden.
Dat is net zoiets als : schoonheid zit van binnen, verzonnen door lelijke mensenquote:
Ik moet zeggen dat mijn leven na mijn 30e vele malen toffer is geworden dan het daarvoor was. Ik ben een stuk volwassener, geestelijk veeeeeeeeel stabieler, weet meer wat ik kan en wil en geniet veel meer van het leven. Voor mn 30e was ik echt een vervelende headcase.quote:Op woensdag 8 februari 2012 11:58 schreef L-E het volgende:
min + min is nog meer min.quote:
Leugens!quote:Op woensdag 8 februari 2012 12:01 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
min + min is nog meer min.
min X min = plus
*Q terugstuurt naar basisschool*quote:
Ik ook niet hoor, gewoon een klein deel ervanquote:Op woensdag 8 februari 2012 12:02 schreef Q. het volgende:
Maar goed, ik heb de middelbare school niet afgemaakt dus ik weet dat allemaal niet.
Daar willen ze me niet meer hebben.quote:Op woensdag 8 februari 2012 12:02 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
*Q terugstuurt naar basisschool*
Ja, ik had ook meer de komende tien jaar in mijn hoofd toen ik dat zei.quote:Op woensdag 8 februari 2012 12:00 schreef Ripley het volgende:
[..]
nou, niet naar de hele toekomst. T/m 70 lijkt het me allemaal wel leuk, daarna maar kijken hoe je je dan voelt. Als ik dement word oid dan het liefst de stekker eruit
Ik heb het gevoel dat ik het leven steeds meer begrijp, dat is fijn. Geeft rust.quote:Op woensdag 8 februari 2012 12:01 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat mijn leven na mijn 30e vele malen toffer is geworden dan het daarvoor was. Ik ben een stuk volwassener, geestelijk veeeeeeeeel stabieler, weet meer wat ik kan en wil en geniet veel meer van het leven. Voor mn 30e was ik echt een vervelende headcase.
+36quote:Op woensdag 8 februari 2012 12:01 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat mijn leven na mijn 30e vele malen toffer is geworden dan het daarvoor was. Ik ben een stuk volwassener, geestelijk veeeeeeeeel stabieler, weet meer wat ik kan en wil en geniet veel meer van het leven. Voor mn 30e was ik echt een vervelende headcase.
Ja, dat heb ik ook. Het leven en de wereld en mensen in het algemeen.quote:Op woensdag 8 februari 2012 12:05 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat ik het leven steeds meer begrijp, dat is fijn. Geeft rust.
Biertje?quote:
Nee hoor, jouw kind uit school halen is niet zo erg, als het van mij was, dan welquote:Op woensdag 8 februari 2012 12:09 schreef L-E het volgende:
Zo, dan ga ik nu doen wat mogelijk jullie grootste nachtmerrie is: mijn kind uit school halen. En ik ga het nog leuk vinden ook! Sterker nog, de kans bestaat dat ik 'm zal knuffelen. Sorry hiervoor.
En dat je bepaalde mensen los durft te laten en voor jezelf kan kiezen ipv voor anderenquote:Op woensdag 8 februari 2012 12:05 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik ook. Het leven en de wereld en mensen in het algemeen.
Ook!quote:Op woensdag 8 februari 2012 12:11 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
En dat je bepaalde mensen los durft te laten en voor jezelf kan kiezen ipv voor anderen
Als anderen mijn kinderen oppikken van school, zou ik het ook niet zo tof vinden nee.quote:Op woensdag 8 februari 2012 12:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee hoor, jouw kind uit school halen is niet zo erg, als het van mij was, dan wel.
I feel your pain.quote:Op woensdag 8 februari 2012 12:12 schreef stbabylon het volgende:
Ik baal er vooral van dat ik niet meer 21-jarige kan pakken zonder gezeik
Sja, dat valt opzich nog wel meequote:Op woensdag 8 februari 2012 12:17 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En dat ze niet zo vaak happen, is ook best balen.
Ik zie je nu voor me met een paar A4tjes in je handen oplezend wat je hem wilt vragen. 3 keer een zin hardop lezend omdat je een grammatica fout of spelfout heb gemaaktquote:Op woensdag 8 februari 2012 12:17 schreef Ang3l het volgende:
Ben een spiekbriefje aan het maken voor alles wat ik morgen aan Yvo kwijt wil. Waarvan ik wil dat hij t weet. Waar ik mee zit, wat me pijn deed en waarom. Waarbij ik aan zijn ogen wil zien wat het met hem doet, ipv het te lezen op een telefoonscherm.
Alles waar ik antwoord op wil hebben en wat ik me afvraag. Wat ik niet snap, me niet duidelijk is en waar alleen hij antwoord op kan geven (bevredigend of niet).
Klinkt misschien heel stom. Maar ik weet dat ik anders morgen met alle emoties de helft vergeet en ik ben ergens bang dat morgen de laatste kans zal zijn op antwoorden en dus na morgenavond nog steeds met onopgeloste zaken en gevoelens zit.
Sta je daar met een zakelijk word bestandje in je handen straks
Nee die zijn er dan inmiddels wel uitquote:Op woensdag 8 februari 2012 12:21 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik zie je nu voor me met een paar A4tjes in je handen oplezend wat je hem wilt vragen. 3 keer een zin hardop lezend omdat je een grammatica fout of spelfout heb gemaakt
Dat is geen spiekbriefje meer!quote:Op woensdag 8 februari 2012 12:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee die zijn er dan inmiddels wel uit
Maar zit al op pagina 2 ja
Spiekbijbel dan!quote:
quote:Op woensdag 8 februari 2012 12:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee die zijn er dan inmiddels wel uit
Maar zit al op pagina 2 ja
quote:Op woensdag 8 februari 2012 12:27 schreef Ang3l het volgende:
Ik weet dat t stom en zakelijk en erg control freakerig klinkt, en ook echt niet gaat overkomen. Maar ik weet ook dat ik in the heat of the moment misschien alleen kan janken en dan na afloop met allerlei onbeantwoorde dingen zit. En ik weet niet of ik hem na morgen nog ooit zal zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |