Lekker dik inpakkenquote:Op woensdag 8 februari 2012 11:19 schreef freecell het volgende:
En ik houd al op met zeuren en ga gewoon blij schaatsen vanmiddag
Teveel suikers in het voedselquote:Leerlinge (13) verwondt docente met hamer
Laatste update: 8 februari 2012 10:33
info
Bekijk op de kaart
ROTTERDAM - Een 13-jarige leerlinge van een school in Rotterdam heeft maandag een 57-jarige docente een hoofdwond bezorgd met een hamer.
Foto: ANP
Het meisje gooide het stuk gereedschap tijdens een les handvaardigheid door het klaslokaal en raakte de docente. Dat meldde de politie woensdag.
In de klas was onrust ontstaan en er ontstond een woordenwisseling, waarna het meisje de hamer het klaslokaal in slingerde. Het meisje had vermoedelijk niet de opzet de lerares te raken, aldus de politie.
Het slachtoffer moest naar het ziekenhuis om de wond te laten hechten. Het meisje zal zich voor de rechter moeten verantwoorden voor haar daad.
Weet ik nog nietquote:Op woensdag 8 februari 2012 11:20 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Lekker dik inpakkenWaar gaan jullie schaatsen?
Knullig hoor, je docent rakenquote:
Bij mij op school zat een gozer die de hele tijd gepest werd door 3 klasgenootjes, docenten grepen niet in, lieten het gewoon gebeuren. Op een dag werd hij weer zo gepest dat ie van zich af beet en een der pestkoppen een bijtel in zijn kop stakquote:
Bizar.quote:Op woensdag 8 februari 2012 12:04 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Bij mij op school zat een gozer die de hele tijd gepest werd door 3 klasgenootjes, docenten grepen niet in, lieten het gewoon gebeuren. Op een dag werd hij weer zo gepest dat ie van zich af beet en een der pestkoppen een bijtel in zijn kop stak
Drie keer mag je raden wie er van school geschopt werd.
* Stereotomy Borisz hamer en beitel geeftquote:Op woensdag 8 februari 2012 12:13 schreef borisz het volgende:
Pffff. Een docent uit India met een brak Engels accent. Zwaar vervelend. Helemaal hoe traag hij de vragen behandeld.
De boel laten escaleren en dan pas ingrijpen, dat is pas bizarquote:Op woensdag 8 februari 2012 12:13 schreef TAV74 het volgende:
Iemand die een ander met een beitel in het hoofd steekt van school sturen, hoe halen ze het in hun hoofd
Ik heb zo ooit iemand met zn hand aan de tafel bevestigd, met behulp van een passer. "Tijd voor koffie!" Zei de leraar, die door zn koffiepauze niets had waargenomen van dit allesquote:Op woensdag 8 februari 2012 12:04 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Bij mij op school zat een gozer die de hele tijd gepest werd door 3 klasgenootjes, docenten grepen niet in, lieten het gewoon gebeuren. Op een dag werd hij weer zo gepest dat ie van zich af beet en een der pestkoppen een bijtel in zijn kop stak
Drie keer mag je raden wie er van school geschopt werd.
Uiteraardquote:De boel laten escaleren en dan pas ingrijpen, dat is pas bizar
Eindeloos treiteren en pesten ook niet.quote:Op woensdag 8 februari 2012 12:31 schreef TAV74 het volgende:
[..]
UiteraardMaar pogingen tot moord kun je als school ook niet hebben lijkt me.
We waren al rond volgens mij.quote:Op woensdag 8 februari 2012 12:32 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Eindeloos treiteren en pesten ook niet.
Ik had ten eerste eerder ingegrepen, maar geconfronteerd met deze situatie ze allemaal van school gestuurd.quote:
Ben het uiteindelijk gewoon met je eens hoorquote:Op woensdag 8 februari 2012 12:41 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ik had ten eerste eerder ingegrepen, maar geconfronteerd met deze situatie ze allemaal van school gestuurd.
Tav is al wat aan het oefenen in kort en bondig afronden en verder met de volgende mail Piet, trek het je niet aanquote:Op woensdag 8 februari 2012 12:41 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ik had ten eerste eerder ingegrepen, maar geconfronteerd met deze situatie ze allemaal van school gestuurd.
quote:Op woensdag 8 februari 2012 13:14 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Tav is al wat aan het oefenen in kort en bondig afronden en verder met de volgende mail Piet, trek het je niet aan
quote:Op woensdag 8 februari 2012 12:13 schreef borisz het volgende:
Pffff. Een docent uit India met een brak Engels accent. Zwaar vervelend. Helemaal hoe traag hij de vragen behandeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |