kerel ik plaats mijn mening hier net zoals ieder ander, en omdat ik deze week een begrafenis heb meegemaakt viel het koud op mijn dak dat ik het las dus gaf ik mijn mening. dat jij daar dan zo overheen dendert en niet nadenkt dat je daar mensen (zoals ik) serieus mee kwetst kom ik alleen ff melden.quote:Op woensdag 8 februari 2012 17:08 schreef Canillas het volgende:
[..]
Als je dit nou eens leest...
[..]
...dan snap je toch ook wel dat een reactie is die nergens op is gebaseerd? Behalve dan jou behoefte om dingen zonder er over na te denken af te kraken?
Iemand zou maar serieus met die opdracht bezig zijn en er moeite mee hebben en dan jouw topic lezen, zou een goede invloed zijn.
Gatverdamme zeg, zelfverklaarde expert. Je gaat er niet vanuit, maar anderen zijn wel mensen 'die er geen kijk op hebben'.quote:Op woensdag 8 februari 2012 17:10 schreef Canillas het volgende:
[..]
Daar ga ik niet vanuit, het is meer dit soort topics en reacties van mensen die er geen kijk op hebben en dan zo reageren, hoe meer mensen die er kijk op hebben hoe beter wat mij betreft.
precies, Canillas behandelt iedereen die het niet met 'm eens is als een baby die net uit een kut is gekropen, zonder ervaring en zonder wijsheid. Alsof je leven pas wat waard is als je de mening van Canillias deelt. Ik walg hiervan.quote:Op woensdag 8 februari 2012 17:15 schreef Nemephis het volgende:
[..]
Gatverdamme zeg, zelfverklaarde expert. Je gaat er niet vanuit, maar anderen zijn wel mensen 'die er geen kijk op hebben'.
Misschien dat je het daarom momenteel ook niet kan zien als een geldige therapeutische behandeling.quote:Op woensdag 8 februari 2012 17:10 schreef Maanvis het volgende:
[..]
omdat ik deze week een begrafenis heb meegemaakt viel het koud op mijn dak dat ik het las dus gaf ik mijn mening.
Nee, ik ga ervan uit dat als iemand van zoiets als dit hoort en dingen gaat roepen als sadistisch en nog meer niet weet waar hij of zij over praat, had diegene dat wat betreft dit onderwerp wel dan zou dat niet geroepen worden want dan was bekend waar het om ging. Lijkt me vrij logisch, toch? Ik heb het verder alleen over deze OP en de reactie wat betreft dit onderwerp, verder niets.quote:Op woensdag 8 februari 2012 17:15 schreef Nemephis het volgende:
Gatverdamme zeg, zelfverklaarde expert. Je gaat er niet vanuit, maar anderen zijn wel mensen 'die er geen kijk op hebben'.
Nee, vind alleen dat wanneer het over zulk soort onderwerpen gaat beter wanneer je eerst kijkt of je wel helemaal snapt waar het om draait vóórdat je je er op sterke wijze over uit laat.quote:Op woensdag 8 februari 2012 17:17 schreef Maanvis het volgende:
precies, Canillas behandelt iedereen die het niet met 'm eens is als een baby die net uit een kut is gekropen, zonder ervaring en zonder wijsheid. Alsof je leven pas wat waard is als je de mening van Canillias deelt. Ik walg hiervan.
Lezen kun je ook al niet, en begrijpen waarom ik het vraag ook niet. Maakt ook niet uit, maar als je hier toch alleen maar komt om mij af te zeiken kun je dat beter in PM doen dan de rest van FOK! er mee lastig vallen.quote:Op woensdag 8 februari 2012 17:26 schreef Canillas het volgende:
[..]
Nee, ik ga ervan uit dat als iemand van zoiets als dit hoort en dingen gaat roepen als sadistisch en nog meer niet weet waar hij of zij over praat, had diegene dat wat betreft dit onderwerp wel dan zou dat niet geroepen worden want dan was bekend waar het om ging. Lijkt me vrij logisch, toch? Ik heb het verder alleen over deze OP en de reactie wat betreft dit onderwerp, verder niets.
Nou grote kans dat je 'm niet zelf hoeft voor te lezen als het zover komtquote:Op woensdag 8 februari 2012 17:37 schreef grrrbeer het volgende:
m'n eigen begrafenisrede
Je moet ook alles zelf doen he?
Ik zie ze d'r voor aanquote:Op woensdag 8 februari 2012 17:59 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Nou grote kans dat je 'm niet zelf hoeft voor te lezen als het zover komt
Wie zijn 'ze'? Ik vraag me wel af of het de bedoeling is dat je andere mensen wat meegeeft voor als jij er niet meer bent of dat het gaat om een mooi praatje over je eigen leven en jezelf.quote:
't soepiequote:
Geen idee. Denk dat anderen een praatje houden.quote:Ik vraag me wel af of het de bedoeling is dat je andere mensen wat meegeeft voor als jij er niet meer bent of dat het gaat om een mooi praatje over je eigen leven en jezelf.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |