Jonguh, LE-ZEN!quote:
Met je afgebeten arm in je overgebleven hand desnoods!quote:Op woensdag 8 februari 2012 10:41 schreef Ferdii het volgende:
en stel dat je wel gepakt ben, prik zo hard als je kan in de ogen van dat beest
Alsof die krokodillen dat kunnen lezenquote:Op woensdag 8 februari 2012 14:05 schreef Ferdii het volgende:
of gewoon kijken of er een bordje staat
[ afbeelding ]
Ik durf te wedden dat een krokodil dat bordje daar neer heeft gezet.quote:Op woensdag 8 februari 2012 14:08 schreef DSS24 het volgende:
Dus daar kan je zwemmen omdat krokodillen daar niet zwemmen.
Als je hen niet ziet, hoe moet je weten dat ze er wel zijn? Ervanuitgaande dat er geen waarschuwingsbordjes zijn.quote:Op woensdag 8 februari 2012 07:00 schreef padlarf het volgende:
Ik ga überhaupt niet zwemmen als er krokodillen zijn. Overigens hoef je je weinig zorgen te maken over de krokodillen die je wel ziet...
En het beest is ook sneller op het land! De enige kans die je hebt is zn bek dichthouden, die spieren zijn veel zwakker dan de spieren die zn bek dichtdoen. Maar goed, je ziet hem niet eens aankomen, dus dat lukt je waarschijnlijk niet.
Je begrijpt me verkeerdquote:Op woensdag 8 februari 2012 14:39 schreef dikkebroekzak het volgende:
[..]
Als je hen niet ziet, hoe moet je weten dat ze er wel zijn? Ervanuitgaande dat er geen waarschuwingsbordjes zijn.
Zeg dan nou eens duidelijk wat je bedoelt.quote:
Nou, op plekken (lees landen) waar krokodillen voorkomen daar niet gaan zwemmenquote:Op woensdag 8 februari 2012 15:09 schreef dikkebroekzak het volgende:
[..]
Zeg dan nou eens duidelijk wat je bedoelt.
Donderstraal toch op man, als je dat niet begrijpt ben je gewoon dom.quote:Op woensdag 8 februari 2012 15:09 schreef dikkebroekzak het volgende:
[..]
Zeg dan nou eens duidelijk wat je bedoelt.
quote:Op woensdag 8 februari 2012 15:12 schreef padlarf het volgende:
[..]
Donderstraal toch op man, als je dat niet begrijpt ben je gewoon dom.
Dat is gewoon te veralgemeniserend en feitelijk onjuist omdat je je dan alle pret wss onnodig zou hebben ontnomen.quote:Op woensdag 8 februari 2012 15:11 schreef remi1986 het volgende:
[..]
Nou, op plekken (lees landen) waar krokodillen voorkomen daar niet gaan zwemmen
Denk ik
Goed inhoudelijke reactie van je alweer. Ben je gekwetst?quote:Op woensdag 8 februari 2012 15:12 schreef padlarf het volgende:
[..]
Donderstraal toch op man, als je dat niet begrijpt ben je gewoon dom.
Hoezo alweer?quote:Op woensdag 8 februari 2012 15:15 schreef dikkebroekzak het volgende:
[..]
Goed inhoudelijke reactie van je alweer. Ben je gekwetst?
quote:Op woensdag 8 februari 2012 15:18 schreef DSS24 het volgende:
Kijk, ik leg het ook uit in kleutertaal.
quote:Op woensdag 8 februari 2012 15:17 schreef padlarf het volgende:
[..]
Hoezo alweer?
Maar goed, ik zal het in kleutertaal uitleggen.
Je hebt water.
Daar kunnen krokodillen in zitten.
Als je water hebt met krokodillen, dan zijn er twee soorten krokodillen.
De krokodillen die je wel ziet, en de krokodillen die je niet zit.
Voor de krokodillen die je niet ziet moet je het meeste bang zijn.
aanvullende klacht:quote:
DAAR GAAT HET TOCH HELEMAAL NIET OM!!1111quote:Op woensdag 8 februari 2012 15:20 schreef dikkebroekzak het volgende:
[..]
En hoe weet je in eerste instantie dat die krokodillen er inzitten, genie?
je zegt toch zelf dat er krokodillen zijn jongenquote:Op woensdag 8 februari 2012 04:43 schreef dikkebroekzak het volgende:
Stel je bent in het water aan het zwemmen 15 m van de wal en je ziet een crocodil op je afstevenen.
Dus je moet gewoon een bepaald meer mijden omdat het er verdacht uitziet? Heb je een zesde zintuig of zo?quote:Op woensdag 8 februari 2012 15:24 schreef padlarf het volgende:
[..]
DAAR GAAT HET TOCH HELEMAAL NIET OM!!1111
Ja maar toen kwam je zeggen dat je dan daar niet moet gaan zwemmenquote:Op woensdag 8 februari 2012 15:25 schreef padlarf het volgende:
[..]
je zegt toch zelf dat er krokodillen zijn jongen
Ben je nou echt zo achterlijk? Dit hele topic (JOUW TOPIC NOTA BENE) gaat toch over een situatie waarbij je al weet dat er krokodillen zijn!quote:Op woensdag 8 februari 2012 15:29 schreef dikkebroekzak het volgende:
[..]
Dus je moet gewoon een bepaald meer mijden omdat het er verdacht uitziet? Heb je een zesde zintuig of zo?
In gebieden waar in theorie krokodillen voor komen nergens zwemmen, tenzij de locals zeggen dat het veilig is.quote:Op woensdag 8 februari 2012 15:29 schreef dikkebroekzak het volgende:
[..]
Dus je moet gewoon een bepaald meer mijden omdat het er verdacht uitziet? Heb je een zesde zintuig of zo?
En als jij het topic snapte dan wist je dat het dan te laat isquote:Op woensdag 8 februari 2012 15:31 schreef padlarf het volgende:
[..]
Ben je nou echt zo achterlijk? Dit hele topic (JOUW TOPIC NOTA BENE) gaat toch over een situatie waarbij je al weet dat er krokodillen zijn!
Dat lijkt me veel gedoe om nietsquote:Op woensdag 8 februari 2012 15:32 schreef padlarf het volgende:
[..]
In gebieden waar in theorie krokodillen voor komen nergens zwemmen, tenzij de locals zeggen dat het veilig is.
Nee aap, als een krokodil je aanvalt DAN ZIE JE HEM NIET AANKOMEN!quote:Op woensdag 8 februari 2012 15:33 schreef dikkebroekzak het volgende:
[..]
En als jij het topic snapte dan wist je dat het dan te laat istegen de tijd die je er achterkomt
Dan wordt je toch lekker aangevallen door een krokodil? Maar dan ook geen gejank he?quote:Op woensdag 8 februari 2012 15:34 schreef dikkebroekzak het volgende:
[..]
Dat lijkt me veel gedoe om niets
quote:Op woensdag 8 februari 2012 15:35 schreef padlarf het volgende:
[..]
Nee aap, als een krokodil je aanvalt DAN ZIE JE HEM NIET AANKOMEN!
het is niet mijn topicquote:Op woensdag 8 februari 2012 15:39 schreef padlarf het volgende:
Ik kan er ook niks aan doen dat jij je eigen topic niet snapt.
Wat? Jij bent toch de TS van dit topic?quote:Op woensdag 8 februari 2012 15:40 schreef dikkebroekzak het volgende:
[..]
het is niet mijn topicmaar dat van Danny werd ik verteld
Dus bij deze heb jij je uitgeschakeld.
Jij niet snappen weerquote:Op woensdag 8 februari 2012 15:42 schreef padlarf het volgende:
[..]
Wat? Jij bent toch de TS van dit topic?
twitteren.quote:Op woensdag 8 februari 2012 04:43 schreef dikkebroekzak het volgende:
Stel je bent in het water aan het zwemmen 15 m van de wal en je ziet een crocodil op je afstevenen. Je kan de oever niet bereiken, het beest is immers sneller in het water. Wat doe je om te overleven?
Ja ik hoop dat je de krokodil een vriendschapsuitnodiging stuurt.quote:
Je wilt hem afweren niet opgeilen.quote:Op woensdag 8 februari 2012 16:44 schreef Mercer het volgende:
Ik spreek kalmerende woordjes en aai zachtjes over zijn snuit
Liefde is de beste verdedigingquote:Op woensdag 8 februari 2012 17:09 schreef dikkebroekzak het volgende:
[..]
Je wilt hem afweren niet opgeilen.
Neej!quote:Op woensdag 8 februari 2012 17:08 schreef dikkebroekzak het volgende:
[..]
Ja ik hoop dat je de krokodil een vriendschapsuitnodiging stuurt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |