Deze OP staat hier: http://wiki.fok.nl/index.php/OP/Google_Adsense_%26_dergelijkequote:Op donderdag 15 september 2011 23:06 schreef Razor21 het volgende:
Hallo,
Na het zorgvuldig controleren van onze gegevens hebben we vastgesteld dat
uw AdSense-account mogelijk ongeldige activiteit genereert. Omdat we onze
AdWords-adverteerders moeten beschermen tegen kunstmatig verhoogde kosten
voor ongeldige activiteiten, hebben we uw AdSense-account moeten
uitschakelen. Uw openstaande saldo en het aandeel van de inkomsten dat
Google zou ontvangen, worden volledig terugbetaald aan de betreffende
adverteerders.
We hopen dat u begrijpt dat we genoodzaakt zijn dergelijke stappen te
nemen om de effectiviteit van het advertentiesysteem van Google en met
name een goede verhouding tussen adverteerders en uitgevers te kunnen
garanderen. We beseffen dat dit tot ongemak kan leiden en willen u daarom
alvast bedanken voor uw begrip en medewerking.
Als u vragen heeft over de stappen die we hebben ondernomen, over de
procedure voor het aantekenen van bezwaar tegen dit besluit of over
ongeldige activiteit in het algemeen, kunt u meer informatie vinden op
http://www.google.com/adsense/support/bin/answer.py?answer=57153.
![]()
![]()
![]()
![]()
Je bent ook wel een beetje laat ermeequote:Op woensdag 8 februari 2012 04:40 schreef borbit het volgende:
iemand die elfstedentocht2012 over wil nemen. Ik heb niet genoeg ervaring om snel een goede site te maken en alles.
Gemiste kansquote:Op woensdag 8 februari 2012 04:40 schreef borbit het volgende:
iemand die elfstedentocht2012 over wil nemen. Ik heb niet genoeg ervaring om snel een goede site te maken en alles.
quote:Op woensdag 8 februari 2012 09:03 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Je bent ook wel een beetje laat ermee
Dit dus en tbh is het ook geen ijzersterke domeinnaam.quote:
Ik vind het voor een elfstedentocht die mogelijk in 2012 wordt gehouden best een goede domeinnaam...quote:Op woensdag 8 februari 2012 11:56 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
[..]
Dit dus en tbh is het ook geen ijzersterke domeinnaam.
Is het ook; maar dan moet je inderdaad eerder ermee beginnen.quote:Op woensdag 8 februari 2012 14:24 schreef Devv het volgende:
[..]
Ik vind het voor een elfstedentocht die mogelijk in 2012 wordt gehouden best een goede domeinnaam...
Wordt dus weer verhuizen?quote:Op woensdag 8 februari 2012 15:39 schreef Razor21 het volgende:
Mijn klomp breekt. Vandaag redelijk druk geweest dus net pas tijd gehad om even op mijn blog te kijken. Wat schetst mijn verbazing we liggen plat! Ga even uitvogelen hoe en wat.
Adsense ging lekker stonden al op 4 euro voor vandaag. Deze maand de 70 reeds gepasseerd dus dat gaat lekker.
Eerst bij Joshua perfecte service alleen traagheid bij extreme drukte daarom besloten te verhuizen. Daarna 24 uur bij Yourhosting gezeten. Binnen 24 uur 2.5 uur downtime.quote:Op woensdag 8 februari 2012 17:17 schreef dirkjo het volgende:
God wat ligt jouw site er vaak uit. Waar zit je nu eigenlijk, razor?
Alsof je dan niet dezelfde problemen zult hebben? Sinds Razor bij mij weg is heb ik bijvoorbeeld ook geen last meer gehad van een ddos. Er zijn dus schijnbaar mensen die het willen verzieken voor een ander. Daar kun je zelfs met een VPS niet tegenop.quote:Op woensdag 8 februari 2012 16:08 schreef Pizzalucht het volgende:
Razor, waneer neem je nou eens een VPS ofzo, ik regel altijd mijn eigen hosting, en heb eigenlijk nooit problemen. En als er iets mis is kan ik er gelijk bij...
En je kan een beetje gaan knutselen hoe je website het beste/snelste draait
En je weet zeker dat het een DDoS was, en niet gewoon legitiem verkeer?quote:Op woensdag 8 februari 2012 18:50 schreef JoshuaL het volgende:
[..]
Alsof je dan niet dezelfde problemen zult hebben? Sinds Razor bij mij weg is heb ik bijvoorbeeld ook geen last meer gehad van een ddos. Er zijn dus schijnbaar mensen die het willen verzieken voor een ander. Daar kun je zelfs met een VPS niet tegenop.
Ik weet heus wel waar ik over praatquote:Op woensdag 8 februari 2012 18:51 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
En je weet zeker dat het een DDoS was, en niet gewoon legitiem verkeer?
Razor, ik wil de VPS best wel installeren/configureren voor je hoor als je dat te lastig vindt
Ik vraag het maar even, veel mensen praten nogal snel van een DDoS als iets plat ligt. En voor zover ik heb gezien lag de site van Razor alleen plat bij grote drukte...quote:Op woensdag 8 februari 2012 18:54 schreef JoshuaL het volgende:
[..]
Ik weet heus wel waar ik over praat.
Versio.quote:Op woensdag 8 februari 2012 18:59 schreef Skiet het volgende:
Even een klein beetje offtopc, maar dat zijn we toch al. Welke provider in NL biedt goedkope hosting aan waar je meerdere websites op kan draaien zonder problemen? Bij hostgator host heb ik een pakket waar ik domeinen aan koppel die bij namecheap staan. Dit werkt goed en is relatief goedkoop.
Is er ook een NL provider waar je een pakket tegen een lage prijs kan kopen en meerdere websites op dat pakket kan zetten?
Bij Webreus heb je redelijk goedkope pakketen. Nooit problemen mee gehadquote:Op woensdag 8 februari 2012 18:59 schreef Skiet het volgende:
Even een klein beetje offtopc, maar dat zijn we toch al. Welke provider in NL biedt goedkope hosting aan waar je meerdere websites op kan draaien zonder problemen? Bij hostgator host heb ik een pakket waar ik domeinen aan koppel die bij namecheap staan. Dit werkt goed en is relatief goedkoop.
Is er ook een NL provider waar je een pakket tegen een lage prijs kan kopen en meerdere websites op dat pakket kan zetten?
ik zit bij Versio, heb zowat nooit problemen.quote:Op woensdag 8 februari 2012 19:02 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Zonder problemen vroeg hij hoor
Die waren recent ook down vanwege ddos. Webreus heeft ook veel problemen gehad met verhuizen.. Volgens mij is er overal wel eens een probleem geweestquote:Op woensdag 8 februari 2012 19:02 schreef sthomass het volgende:
[..]
ik zit bij Versio, heb zowat nooit problemen.
En hostgator heeft nooit problemen?quote:Op woensdag 8 februari 2012 19:02 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Zonder problemen vroeg hij hoor
Ik zit nu zelf een jaar bij Versio, het is goedkoop en werkt over het algemeen gewoon goed allemaal. Nog geen problemen mee gehad, dus ik weet niet hoe de service verder is.quote:Op woensdag 8 februari 2012 19:08 schreef Pizzalucht het volgende:
Sorry hoor, maar Versio en Webreus staan nou niet bekend om hun goede dienstverlening en hun service...
Ik kan dit kleine bedrijfje aanraden: http://www.pelluzzweb.nl/
Heb er een tijdje een aantal websites gehost voordat ik een eigen server had.
Ken een aantal mensen die er al bijna 2 jaar hosten en echt nog geen problemen hebben gehad
Versio nog geen enkel probleem mee gehad. Niets schokkends in ieder geval.quote:Op woensdag 8 februari 2012 19:08 schreef Pizzalucht het volgende:
Sorry hoor, maar Versio en Webreus staan nou niet bekend om hun goede dienstverlening en hun service...
Ik kan dit kleine bedrijfje aanraden: http://www.pelluzzweb.nl/
Heb er een tijdje een aantal websites gehost voordat ik een eigen server had.
Ken een aantal mensen die er al bijna 2 jaar hosten en echt nog geen problemen hebben gehad
Ik bied ook hosting aan waar je meerdere domeinen aan 1 pakket kan hosten. Zoveel als er passen op je webruimtequote:Op woensdag 8 februari 2012 19:31 schreef Skiet het volgende:
Versio biedt dus een pakket aan waarmee je tot 50 losse sites kan hosten op 1 pakket. Dat is wat ik zoek. Denk dat dat hem gaat worden en dan verhuis ik al mijn sites daarheen. Zal toch geen negatief effect hebben op google rankings?
Is niet te zeggen. Het zou kunnen dat ze er ooit achter komen en dan kan je wel dag zeggen tegen je AdSense account.quote:Op woensdag 8 februari 2012 19:35 schreef TheOnion het volgende:
Als je nog geen 18 ben en je je eigen rekeningnummer invult, zullen ze achter komen dat je nog geen 18 bent?
Versioquote:Op woensdag 8 februari 2012 19:31 schreef Skiet het volgende:
Versio biedt dus een pakket aan waarmee je tot 50 losse sites kan hosten op 1 pakket. Dat is wat ik zoek. Denk dat dat hem gaat worden en dan verhuis ik al mijn sites daarheen. Zal toch geen negatief effect hebben op google rankings?
Dat is wel vreemd inderdaad. Bij de providers waar ik tot nu toe zit hoor ik steeds dat het een DDos was. Zal toch niet aan mijn blog liggen dat ze mij aanvallen?quote:Op woensdag 8 februari 2012 18:50 schreef JoshuaL het volgende:
[..]
Alsof je dan niet dezelfde problemen zult hebben? Sinds Razor bij mij weg is heb ik bijvoorbeeld ook geen last meer gehad van een ddos. Er zijn dus schijnbaar mensen die het willen verzieken voor een ander. Daar kun je zelfs met een VPS niet tegenop.
Dat zou wel apart zijn, misschien een concurrent ofzo.quote:Op woensdag 8 februari 2012 19:51 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Dat is wel vreemd inderdaad. Bij de providers waar ik tot nu toe zit hoor ik steeds dat het een DDos was. Zal toch niet aan mijn blog liggen dat ze mij aanvallen?
Netjes!quote:Op woensdag 8 februari 2012 19:00 schreef Eierbal het volgende:
[ afbeelding ]
Bijna een half miljoen unieke bezoekers (85% NL) in 9 maanden tijd
Je concurrentie?quote:Op woensdag 8 februari 2012 19:51 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Dat is wel vreemd inderdaad. Bij de providers waar ik tot nu toe zit hoor ik steeds dat het een DDos was. Zal toch niet aan mijn blog liggen dat ze mij aanvallen?
Lijkt mij sterkt je hebt mediacourant en zappen.blog (2 bekendste) kan mij niet voorstellen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |