Deze OP staat hier: http://wiki.fok.nl/index.php/OP/Google_Adsense_%26_dergelijkequote:Op donderdag 15 september 2011 23:06 schreef Razor21 het volgende:
Hallo,
Na het zorgvuldig controleren van onze gegevens hebben we vastgesteld dat
uw AdSense-account mogelijk ongeldige activiteit genereert. Omdat we onze
AdWords-adverteerders moeten beschermen tegen kunstmatig verhoogde kosten
voor ongeldige activiteiten, hebben we uw AdSense-account moeten
uitschakelen. Uw openstaande saldo en het aandeel van de inkomsten dat
Google zou ontvangen, worden volledig terugbetaald aan de betreffende
adverteerders.
We hopen dat u begrijpt dat we genoodzaakt zijn dergelijke stappen te
nemen om de effectiviteit van het advertentiesysteem van Google en met
name een goede verhouding tussen adverteerders en uitgevers te kunnen
garanderen. We beseffen dat dit tot ongemak kan leiden en willen u daarom
alvast bedanken voor uw begrip en medewerking.
Als u vragen heeft over de stappen die we hebben ondernomen, over de
procedure voor het aantekenen van bezwaar tegen dit besluit of over
ongeldige activiteit in het algemeen, kunt u meer informatie vinden op
http://www.google.com/adsense/support/bin/answer.py?answer=57153.
![]()
![]()
![]()
![]()
Je bent ook wel een beetje laat ermeequote:Op woensdag 8 februari 2012 04:40 schreef borbit het volgende:
iemand die elfstedentocht2012 over wil nemen. Ik heb niet genoeg ervaring om snel een goede site te maken en alles.
Gemiste kansquote:Op woensdag 8 februari 2012 04:40 schreef borbit het volgende:
iemand die elfstedentocht2012 over wil nemen. Ik heb niet genoeg ervaring om snel een goede site te maken en alles.
quote:Op woensdag 8 februari 2012 09:03 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Je bent ook wel een beetje laat ermee
Dit dus en tbh is het ook geen ijzersterke domeinnaam.quote:
Ik vind het voor een elfstedentocht die mogelijk in 2012 wordt gehouden best een goede domeinnaam...quote:Op woensdag 8 februari 2012 11:56 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
[..]
Dit dus en tbh is het ook geen ijzersterke domeinnaam.
Is het ook; maar dan moet je inderdaad eerder ermee beginnen.quote:Op woensdag 8 februari 2012 14:24 schreef Devv het volgende:
[..]
Ik vind het voor een elfstedentocht die mogelijk in 2012 wordt gehouden best een goede domeinnaam...
Wordt dus weer verhuizen?quote:Op woensdag 8 februari 2012 15:39 schreef Razor21 het volgende:
Mijn klomp breekt. Vandaag redelijk druk geweest dus net pas tijd gehad om even op mijn blog te kijken. Wat schetst mijn verbazing we liggen plat! Ga even uitvogelen hoe en wat.
Adsense ging lekker stonden al op 4 euro voor vandaag. Deze maand de 70 reeds gepasseerd dus dat gaat lekker.
Eerst bij Joshua perfecte service alleen traagheid bij extreme drukte daarom besloten te verhuizen. Daarna 24 uur bij Yourhosting gezeten. Binnen 24 uur 2.5 uur downtime.quote:Op woensdag 8 februari 2012 17:17 schreef dirkjo het volgende:
God wat ligt jouw site er vaak uit. Waar zit je nu eigenlijk, razor?
Alsof je dan niet dezelfde problemen zult hebben? Sinds Razor bij mij weg is heb ik bijvoorbeeld ook geen last meer gehad van een ddos. Er zijn dus schijnbaar mensen die het willen verzieken voor een ander. Daar kun je zelfs met een VPS niet tegenop.quote:Op woensdag 8 februari 2012 16:08 schreef Pizzalucht het volgende:
Razor, waneer neem je nou eens een VPS ofzo, ik regel altijd mijn eigen hosting, en heb eigenlijk nooit problemen. En als er iets mis is kan ik er gelijk bij...
En je kan een beetje gaan knutselen hoe je website het beste/snelste draait
En je weet zeker dat het een DDoS was, en niet gewoon legitiem verkeer?quote:Op woensdag 8 februari 2012 18:50 schreef JoshuaL het volgende:
[..]
Alsof je dan niet dezelfde problemen zult hebben? Sinds Razor bij mij weg is heb ik bijvoorbeeld ook geen last meer gehad van een ddos. Er zijn dus schijnbaar mensen die het willen verzieken voor een ander. Daar kun je zelfs met een VPS niet tegenop.
Ik weet heus wel waar ik over praatquote:Op woensdag 8 februari 2012 18:51 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
En je weet zeker dat het een DDoS was, en niet gewoon legitiem verkeer?
Razor, ik wil de VPS best wel installeren/configureren voor je hoor als je dat te lastig vindt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |