abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_107811327
quote:
Nee, maar hetzelfde muziekje zit in dit filmpje, en dat is wel al gepost :P

Children of the night. What music they make.
pi_107811357
quote:
14s.gif Op donderdag 9 februari 2012 22:48 schreef drumstickNL het volgende:
Ook heb ik besloten om maar niet meer aan de creation kit te komen.. .. ik wéét namelijk gewoon dat ik zoals gewoonlijk weer eindig in het maken van een enorme mod oid. :') damn them timesinks.
Moet je deze gast dan zien :')
http://frontierskyrim.wordpress.com/2012/02/
pi_107811440
Wat een posts heeft die gast al gemaakt. :o

quote:
I have been modding games since before it was even called modding. During the nineties I was changing games to my own liking without knowing that this business would become an important part of my life in the future. In 2005 I released my first mod to the public.
Maar ff op favorite drukken dan. :D

Zal verder wel geen baan/leven/insert iets hebben. :P

[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 09-02-2012 22:52:52 ]
pi_107811545
quote:
10s.gif Op donderdag 9 februari 2012 22:52 schreef drumstickNL het volgende:
Wat een posts heeft die gast al gemaakt. :o

[..]

Maar ff op favorite drukken dan. :D

Zal verder wel geen baan/leven/insert iets hebben. :P
Hij heeft een vriendin, dus hoe dat kan weet ik ook niet :D
pi_107811562
Ja daarom begin ik ook niet met quests of zo.. zelfs iets simpels kost dan al uren.. maar een huisje met stijl vind ik altijd wel leuk.

Ik houdt het ook gefaseerd. Als het teveel tijd kost doe ik de volgende stap niet

Plan
Zwevend huis exterieur maken --> gedaan
Teleport naar zwevend huis maken (ook wel deur genoemd) --> gedaan
Zwevend huis interieur maken --> er is nu dus iets maar het lijkt nog iets teveel op de Bards college (maar dat is op zich geen slecht huis).

Bovenstaande is eigenlijk de basis en natuurlijk zal ik wel blijven sleutelen aan interieur en exterieur maar dit wil ik iig bereiken.

Daarna heb ik een paar dingen op mijn verlang lijstje maar waarschijnlijk te moeilijk/ teveel moeite of tijd voor mij:
- zwevend huis beweegt van stad naar stad
- Met een druk op een knop of via een gesprek is er een aanval van draken/monsters etc op mijn huis te activeren (voor ECHTE combat).
- Verdedigers (guards, dwemer constructs oid)
- craften van constructs? (ik verwacht dat iemand dit nog wel voor me maakt eigenlijke)
I'm right and you know it
pi_107811676
Hij wil dit maken, en dat moet even groot als Skyrim worden:

donderdag 9 februari 2012 @ 22:58:38 #182
312608 Nectar
Ain't that sweet
pi_107811692
heeft je karakter het niet koud op de sneeuwplekken in dit spel?
  donderdag 9 februari 2012 @ 22:59:09 #183
312608 Nectar
Ain't that sweet
pi_107811715
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 22:58 schreef DeHovenier het volgende:

[ afbeelding ]
wtf is dit voor shit
pi_107811817
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 22:55 schreef Aezeal het volgende:
Ja daarom begin ik ook niet met quests of zo.. zelfs iets simpels kost dan al uren.. maar een huisje met stijl vind ik altijd wel leuk.

Ik houdt het ook gefaseerd. Als het teveel tijd kost doe ik de volgende stap niet

Plan
Zwevend huis exterieur maken --> gedaan
Teleport naar zwevend huis maken (ook wel deur genoemd) --> gedaan
Zwevend huis interieur maken --> er is nu dus iets maar het lijkt nog iets teveel op de Bards college (maar dat is op zich geen slecht huis).

Bovenstaande is eigenlijk de basis en natuurlijk zal ik wel blijven sleutelen aan interieur en exterieur maar dit wil ik iig bereiken.

Daarna heb ik een paar dingen op mijn verlang lijstje maar waarschijnlijk te moeilijk/ teveel moeite of tijd voor mij:
- zwevend huis beweegt van stad naar stad
- Met een druk op een knop of via een gesprek is er een aanval van draken/monsters etc op mijn huis te activeren (voor ECHTE combat).
- Verdedigers (guards, dwemer constructs oid)
- craften van constructs? (ik verwacht dat iemand dit nog wel voor me maakt eigenlijke)
Ik wil morgen die tutorial afmaken, en dan weet ik een beetje hoe ik verder moet met m'n huisje. Doel is dat ik morgenavond een eigen Hideout vlakbij Whiterun heb, met een mapmarker.

Daarna wil ik een heel dorpje maken, of een groter huis, met daaromheem boerderijen en muren en wachters.
pi_107811850
quote:
6s.gif Op donderdag 9 februari 2012 22:58 schreef Nectar het volgende:
heeft je karakter het niet koud op de sneeuwplekken in dit spel?
Er was een mod in Morrowind waarbij het weer invloed had op je health en magicka. Dat was wel tof :P
  donderdag 9 februari 2012 @ 23:04:03 #186
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_107811937
quote:
4s.gif Op donderdag 9 februari 2012 22:59 schreef Nectar het volgende:

[..]

wtf is dit voor shit
een mod
Ok stelletje hokboeren
pi_107812141
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 22:58 schreef DeHovenier het volgende:

[ afbeelding ]
Succes.
pi_107812239
Moet even mijn huisdier uitlaten. ~O>

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_107812368
Kan iemand kijken of ze in de workshop de mod: Aezeal's Castle kunnen vinden. Ik heb hem geupload en kan hem WEL vinden onder "Your workshop files" maar niet als ik de workshop browse. (hij heeft nog geen preview plaatje btw)
pi_107812660
A floating castle near Whiterun to serve as your home?
pi_107812915
YUP

Ik zou zeggen kijk er eens naar :D
pi_107812980
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 23:28 schreef Aezeal het volgende:
YUP

Ik zou zeggen kijk er eens naar :D
Weet je wat? Ik ga het eens even checken voor je :P
pi_107813433
Dank.. volgens mij zit er een gat in de kelder vloer (zie ik nu in de editor.. geen idee hoe dat komt maar ik ga het fixen) misschien kunnen we dan ook proberen of ik de mod kan updaten.
pi_107813555
Nou ik heb het even gecheckt en het was een gezellig tripje naar mijn dood.

Hier moet je dus in om naar het kasteel te gaan: :)
Hier ben je beland bij jouw kasteel: ;)
Hier kwam ik het kasteel binnen, maar ik zat meteen helemaal vast en kon niks: :?
Hier stapte ik dus weer de deur uit naar Skyrim, en wat gebeurt er dan: ;( ;(

Desalniettemin was het leuk om even een kijkje te nemen, en ga zo door man!! ^O^
pi_107813636
Owe ja.. dat met die deur had ik ook.. ik heb ge no clipped. Ga ik meteen fixen (geen idee wat precies het probleem is overigens) ik ga wel wat schuiven.
pi_107813679
Ik test zelf wel eerst ff.

Ik had ook gedetailleerde info (met de locatie van de teleport) maar die is weg zie ik.
pi_107813859
Ik heb niks gezien inderdaad. Ik zag een muur en dacht, hey dat is nieuw en dat zal wel van jouw zijn.
Maar op de map staat inderdaad niks beschreven. :@

Is het nou echt moeilijk om zoiets te maken, want zou het zelf ook weleens willen proberen. :?
pi_107813997
Ow op de MAP.. man daar heb ik nog helemaal niet aangedacht.. moet ik ook nog een keer doen.

Dit is niet erg moeilijk.. Het exterieur was een kwestie van kijken wat alle dingen zijn en ze gewoon plaatsen (blader wel even de eerste tutorials door (gebruik van W en E knop) gedetailleerde plaatsing doe ik ook wel door de info van iets te openen en gewoon de x,y, z as te verplaatsen.
Het interieur was gewoon bards guild cell kopieren (zie tutorial) en dan wat dingen deleten. (zoals ik zei: muren weghalen is een slecht idee want dat kan je niet makkelijk goed maken.

Mocht je mijn mod wat vinden hebben dan kan ik eventueel verzoekjes doen :D
Er komen sowieso veel meer weapon racks en alle crafting stations natuurlijk.
pi_107814074
Ah ok, ja zal weleens de tutorials goed lezen en wellicht een poging wagen.

Ik blijf wel geabonneerd hoor. Ik ben wel benieuwd wat je er nog meer van gaat maken. _O- ^O^
pi_107814224
Ik heb nu weer een nieuwe versie gemaakt.. kan je eens kijken of het nu beter gaat met het huis in en uit komen? En of de weaponplaque's binnen net links van de ingang doen wat ze moeten doen?

(Ik zal niet elke 5 min je vragen iets te testen overigens maar wil even weten of het updaten zo goed gaat en of de activators van de deuren nu goed staan)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')