Nee, maar hetzelfde muziekje zit in dit filmpje, en dat is wel al gepostquote:
Moet je deze gast dan zienquote:Op donderdag 9 februari 2012 22:48 schreef drumstickNL het volgende:
Ook heb ik besloten om maar niet meer aan de creation kit te komen.. .. ik wéét namelijk gewoon dat ik zoals gewoonlijk weer eindig in het maken van een enorme mod oid.damn them timesinks.
Maar ff op favorite drukken dan.quote:I have been modding games since before it was even called modding. During the nineties I was changing games to my own liking without knowing that this business would become an important part of my life in the future. In 2005 I released my first mod to the public.
Hij heeft een vriendin, dus hoe dat kan weet ik ook nietquote:Op donderdag 9 februari 2012 22:52 schreef drumstickNL het volgende:
Wat een posts heeft die gast al gemaakt.
[..]
Maar ff op favorite drukken dan.
Zal verder wel geen baan/leven/insert iets hebben.
wtf is dit voor shitquote:Op donderdag 9 februari 2012 22:58 schreef DeHovenier het volgende:
Hij wil dit maken, en dat moet even groot als Skyrim worden:
[ afbeelding ]
Ik wil morgen die tutorial afmaken, en dan weet ik een beetje hoe ik verder moet met m'n huisje. Doel is dat ik morgenavond een eigen Hideout vlakbij Whiterun heb, met een mapmarker.quote:Op donderdag 9 februari 2012 22:55 schreef Aezeal het volgende:
Ja daarom begin ik ook niet met quests of zo.. zelfs iets simpels kost dan al uren.. maar een huisje met stijl vind ik altijd wel leuk.
Ik houdt het ook gefaseerd. Als het teveel tijd kost doe ik de volgende stap niet
Plan
Zwevend huis exterieur maken --> gedaan
Teleport naar zwevend huis maken (ook wel deur genoemd) --> gedaan
Zwevend huis interieur maken --> er is nu dus iets maar het lijkt nog iets teveel op de Bards college (maar dat is op zich geen slecht huis).
Bovenstaande is eigenlijk de basis en natuurlijk zal ik wel blijven sleutelen aan interieur en exterieur maar dit wil ik iig bereiken.
Daarna heb ik een paar dingen op mijn verlang lijstje maar waarschijnlijk te moeilijk/ teveel moeite of tijd voor mij:
- zwevend huis beweegt van stad naar stad
- Met een druk op een knop of via een gesprek is er een aanval van draken/monsters etc op mijn huis te activeren (voor ECHTE combat).
- Verdedigers (guards, dwemer constructs oid)
- craften van constructs? (ik verwacht dat iemand dit nog wel voor me maakt eigenlijke)
Er was een mod in Morrowind waarbij het weer invloed had op je health en magicka. Dat was wel tofquote:Op donderdag 9 februari 2012 22:58 schreef Nectar het volgende:
heeft je karakter het niet koud op de sneeuwplekken in dit spel?
Succes.quote:Op donderdag 9 februari 2012 22:58 schreef DeHovenier het volgende:
Hij wil dit maken, en dat moet even groot als Skyrim worden:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |