abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 8 februari 2012 @ 21:59:35 #76
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_107771425
Elk huis z’n kruiswoordraadsels
Iedereen z'n plaats aan tafel
Maar ik kom wat later, ik kom wat later
  woensdag 8 februari 2012 @ 22:01:46 #77
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_107771548
Is er trouwens al een mod die al die arenden individueel hun vleugels laat slaan?

[/mierenneukmodus]
'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
pi_107772154
quote:
2s.gif Op woensdag 8 februari 2012 22:01 schreef The_Substitute het volgende:
Is er trouwens al een mod die al die arenden individueel hun vleugels laat slaan?

[/mierenneukmodus]
De ultra reality mod, waarbij het lopen van stad naar stad je weken kost en per paard sowieso een paar dagen (real time). Verder moet je regelmatig eten en slapen, een beer is dodelijk, draken bestaan niet en je bent een gewone pachtboer die zijn complete opbrengst af moet staan aan de jarl...

Maar de arenden slaan individueel met hun vleugels!
  Moderator / Redactie FP woensdag 8 februari 2012 @ 22:29:27 #79
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_107773100
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2012 20:43 schreef Jeff89 het volgende:

[..]

Iedere keer dat ik jou zie posten over je vliegende huis concept zie ik de Ministry of Truth voor me, uit Morrowind..

edit:

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ook :D
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
  woensdag 8 februari 2012 @ 22:29:28 #80
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_107773101
quote:
6s.gif Op woensdag 8 februari 2012 22:12 schreef zatoichi het volgende:

[..]

De ultra reality mod, waarbij het lopen van stad naar stad je weken kost en per paard sowieso een paar dagen (real time). Verder moet je regelmatig eten en slapen, een beer is dodelijk, draken bestaan niet en je bent een gewone pachtboer die zijn complete opbrengst af moet staan aan de jarl...

Maar de arenden slaan individueel met hun vleugels!
Je liegt :'(

Om een of andere reden stoor ik me eraan. Vooral als je bij Solitude staat, waar er zo'n 20-tal vliegen. :P
'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
pi_107774008
De eerste keer dat ik in Solitude was zag ik een schaduw. Ik denk help, een draak (ik was level vier).

Het bleek zo'n vogel te zijn.

:')
  Moderator / Redactie FP woensdag 8 februari 2012 @ 22:46:13 #82
Rawr
pi_107774104
quote:
10s.gif Op woensdag 8 februari 2012 22:44 schreef Sloggi het volgende:
De eerste keer dat ik in Solitude was zag ik een schaduw. Ik denk help, een draak (ik was level vier).

Dat heb ik ook vaak gehad ja _O-
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_107775081
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2012 22:29 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Ik ook :D
Zoiets maar dan niet zo en eigenlijk meer gebaseerd op mijn telvanni mod die hetzelfde deed, en meer op de zwevende bergtoppen waar ik in de DnD mythologie over las. Ik wil er op termijn wel een draak laten wonen ala Moon's spawn (Anomander Rake > Drizzt btw)
I'm right and you know it
pi_107775149
Het modden schiet niet op .. ik ben er vrij zeker van dat ik mijn huisje ergens heb zweven (waar is me nog niet helemaal duidelijk) en dat ik een wordwall zonder verdere functie naast Whiterun had gezet.. maar ik vind ze niet terug

Niet in mijn oude saves maar ook een nieuwe game en nieuwe char zie ik ze niet.
  Moderator / Redactie FP woensdag 8 februari 2012 @ 23:06:55 #85
Rawr
pi_107775217
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2012 23:04 schreef Aezeal het volgende:

[..]

Zoiets maar dan niet zo en eigenlijk meer gebaseerd op mijn telvanni mod die hetzelfde deed, en meer op de zwevende bergtoppen waar ik in de DnD mythologie over las. Ik wil er op termijn wel een draak laten wonen ala Moon's spawn (Anomander Rake > Drizzt btw)
:( Heulemaal niet!
pi_107775442
Kom op zeg.. hands down hij heeft alles
pi_107775652
Whiterunworld is dat niet de juiste wereld om dingen te plaatsen of zo? Ik zie als ik daar iets neerzet zowiezo de stables etc helemaal niet verschijnen.. ik vind het maar raar
pi_107776661
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2012 21:58 schreef Jeff89 het volgende:

[..]

Ik heb 'm uiteindelijk vermoord voor z'n soul :@ 4000 chargepoints voor m'n Ebony Scimitar met Absorb Health.
Dat ding was echt epic.
Ik denk ergens toch dat Vivec onsterfelijk is, omdat hij CHIM schijnt te hebben bereikt, wat volgens de echte lore nerds je gelijk stelt met een god :P
I'm not lost, it's just I've no idea where I am
pi_107778228
GVD denk ik eindelijk wat te hebben vliegen (dat doet het) en dat ik een teleportje die kant op heb... eindelijk.. want ik had veel gekut met verschillende mods en saves en wtf (en ook foute mod files waar ik ook dingen veranderd had die niet veranderd moesten worden).

Maar alles klaar: ik teleport en.... val schijnbaar dwars door mijn bouwsel heen dood op de grond...

frustratie
pi_107778407
Gebruik levitation dan.
  Moderator / Redactie FP donderdag 9 februari 2012 @ 01:04:26 #91
Rawr
pi_107778576
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2012 23:11 schreef Aezeal het volgende:
Kom op zeg.. hands down hij heeft alles
Drizzt maakt hem af
pi_107779124
Ik sneak attack drizzt zo door z'n hoofd.
Conscience do cost.
pi_107780259
quote:
10s.gif Op woensdag 8 februari 2012 22:44 schreef Sloggi het volgende:

Dat heb ik nooit gehad, maar ik heb ze gelijk allemaal de lucht uit geschoten :')
Children of the night. What music they make.
pi_107780275
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 00:45 schreef Aezeal het volgende:
GVD denk ik eindelijk wat te hebben vliegen (dat doet het) en dat ik een teleportje die kant op heb... eindelijk.. want ik had veel gekut met verschillende mods en saves en wtf (en ook foute mod files waar ik ook dingen veranderd had die niet veranderd moesten worden).

Maar alles klaar: ik teleport en.... val schijnbaar dwars door mijn bouwsel heen dood op de grond...

frustratie
Irritant is het zeker als iets niet gaat zoals je wil en je weet niet waarom :P
pi_107780452
Om even terug te komen op het modden: Ik ben afgestapt van de gratis " official" mod, in mijn ogen totaal waardeloos. Alles is nog steeds erg blurry, wat na wat zoekwerk prima te verklaren valt:

Standaard in-game textures zijn 1024 bij 1024, waar de official mod alles omhoog trekt naar 2048x2048.

De nexus mods zijn however 8K, dus ik heb de game in zijn geheel verwijdert, en alle nexus mods weer teruggezet. Jammer dat ze zo'n matige download aanbieden, per saldo dus gewoon niet de moeite waard.
Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
pi_107782457
Ben gister opnieuw begonnen *O* .

Door drukte mijn oude save al twee maanden niet meer gebruikt dus gewoon maar opnieuw begonnen met een bijna identiek karakter als de vorige (Bosmer) :P .
pi_107782638
En, hoe bevalt de High-res texture pack?

Kan helaas nog niet testen, videokaart is naar de leverancier terug voor een paar weken. -O-

-edit-
Ah, waardeloos dus? :P
pi_107782858
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 10:23 schreef STING het volgende:
En, hoe bevalt de High-res texture pack?

Kan helaas nog niet testen, videokaart is naar de leverancier terug voor een paar weken. -O-

-edit-
Ah, waardeloos dus? :P
Weinig verschil idd. Maargoed, ben toch de komende tijd zoet met de CK :P
pi_107786271
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 08:33 schreef DeeCruise het volgende:
Om even terug te komen op het modden: Ik ben afgestapt van de gratis " official" mod, in mijn ogen totaal waardeloos. Alles is nog steeds erg blurry, wat na wat zoekwerk prima te verklaren valt:

Standaard in-game textures zijn 1024 bij 1024, waar de official mod alles omhoog trekt naar 2048x2048.

De nexus mods zijn however 8K, dus ik heb de game in zijn geheel verwijdert, en alle nexus mods weer teruggezet. Jammer dat ze zo'n matige download aanbieden, per saldo dus gewoon niet de moeite waard.
Moet dat? Kan je niet gewoon de (waardeloze) hi-res textures van bethesda laten staan en daar gewoon eventuele HD-packs overheen gooien?
Conscience do cost.
pi_107786534
Dit al gepost? De resultaten van een Skyrim developers game jam. Onder andere een werebear ( :') ) en een vliegende vampierlord komen voorbij, maar ook kleine dingetjes zoals voetstappen in de sneeuw. Heel vet!

Amen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')