quote:Op woensdag 8 februari 2012 16:27 schreef drumstickNL het volgende:
Die creation kit add echt 1000 uur aan Skyrim.
Sjah, ik heb de download nu lopen, maar na de vids gezien te hebben moet ik zeggen dat ik begin te twijfelen. De skyrim HD mod van nexus levert een veel duidelijker verschil op...quote:Op woensdag 8 februari 2012 17:41 schreef Snowbells het volgende:
Psst is die nieuwe download op steam het waard te downloaden?
quote:Op woensdag 8 februari 2012 17:41 schreef DeHovenier het volgende:
Ik snap er nog weinig van. Hoe kan je nou een stuk grond oproepen (bv in de buurt van Whiterun) om daar een leuk huisje te bouwen?
Ok. Ik liep wat rond te kijken in die gebieden en nu is ie gecrashedquote:Op woensdag 8 februari 2012 17:47 schreef kilozout het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Bij de Whiterunworld.
Als je daar op klikt dan kan je de omgeving van Whiterun aanpassen. Ik weet verder niet hoe je een huis kan bouwen.
Nee. Of nouja, het verbetert -mi-ni-maal-. Als je snel internet hebt gewoon even doen. Als je echt verbetering wil zien echte mods gebruiken.quote:Op woensdag 8 februari 2012 17:41 schreef Snowbells het volgende:
Psst is die nieuwe download op steam het waard te downloaden?
Iedere keer dat ik jou zie posten over je vliegende huis concept zie ik de Ministry of Truth voor me, uit Morrowind..quote:Op woensdag 8 februari 2012 19:01 schreef Aezeal het volgende:
Ik wil natuurlijk weer dingen waar de bestaande textures niet echt voor bedoeld zijn. Maar ik had gisteren voor het slapen net een idee dat mijn problemen wel oplost.
Dadelijk weer verder met mijn mod. Eerst de outside.. zodat ik mijn zwevende huisje kan bewonderen. en dan kijk ik binnen wel verder. Ik begin denk ik met het kopieren van de bard's guild interior (deel van mijn huis) en vandaar breidt ik het wel uit
Als het wat wordt verdiep ik me wel in scripts
Maar oorspronkelijk de maan die Vivec tegenhield zodat hij de stad niet vernietigde.quote:Op woensdag 8 februari 2012 20:48 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Een huis van bewaring is ook 'n huis
Vivec in elkaar rammen, dat was leukquote:Op woensdag 8 februari 2012 20:51 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Maar oorspronkelijk de maan die Vivec tegenhield zodat hij de stad niet vernietigde.
Dat heb ik nooit gedaanquote:Op woensdag 8 februari 2012 20:57 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Vivec in elkaar rammen, dat was leuk
Ik heb 'm uiteindelijk vermoord voor z'n soulquote:Op woensdag 8 februari 2012 21:01 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Hij kan flink wat hebben, maar 't is me gelukt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |