Zeker.quote:Op woensdag 8 februari 2012 00:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat zou wel ontiegelijk lelijk zijn idd.
Zo hoort het.quote:Op woensdag 8 februari 2012 00:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
En dan de afterparty op FOK! houden...
En nu al thuis? Wat een kutfeest.quote:Op woensdag 8 februari 2012 00:42 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Niet alleen, had een feest. Op een fucking dinsdagavond.
Iedereen moet morgen weer werken he. Behalve ikquote:Op woensdag 8 februari 2012 00:44 schreef De_kromme het volgende:
[..]
En nu al thuis? Wat een kutfeest.
Als er echt niks anders te knabbelen valt... Nee laat ik me hier niet aan branden. Zolang het mij geeneens een voldoende of iets dergelijks kan opleveren.quote:Op woensdag 8 februari 2012 00:43 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dit is verwarrend: dat doe jij toch altijd voor me konijntje?
Wat een pussy's. Geef dan een feest op een avond, dat je het wel laat kan maken.quote:Op woensdag 8 februari 2012 00:44 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Iedereen moet morgen weer werken he. Behalve ik
Kijk, dat bedoel ik.quote:Op woensdag 8 februari 2012 00:45 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Wat een pussy's. Geef dan een feest op een avond, dat je het wel laat kan maken.
Nee, vertel? Klinkt als een erg slechte grap namelijk.quote:Op woensdag 8 februari 2012 00:42 schreef Jojoortje het volgende:
Hebben jullie wel eens een zure mat gedronken?
Ik waagde me er ook al niet aanquote:Op woensdag 8 februari 2012 00:46 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nee, vertel? Klinkt als een erg slechte grap namelijk.
Nah nieuw drankje. In een borrelglaasje en daar zit onderin een zure mat die je op moet eten.quote:Op woensdag 8 februari 2012 00:46 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nee, vertel? Klinkt als een erg slechte grap namelijk.
Succes met leren!quote:Op woensdag 8 februari 2012 00:47 schreef De_kromme het volgende:
Morgen studeren, overmorgen tentamen. Ben ook weg dus.
Succes met je kater, poesje.
Rustig maar, er gaat er al 1 weg. Ik ook trouwens.quote:Op woensdag 8 februari 2012 00:48 schreef DonRaja het volgende:
That's it.
Ik ga een klacht indienen: hoezo is dit SLOWchat? Voordat ik 1 bericht heb getypt zijn er alweer 1 ziljoen nieuwe bijgekomen.
quote:Op woensdag 8 februari 2012 00:49 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Rustig maar, er gaat er al 1 weg. Ik ook trouwens.
quote:Op woensdag 8 februari 2012 00:49 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Rustig maar, er gaat er al 1 weg. Ik ook trouwens.
Zit nu op mijn tempo...quote:Op woensdag 8 februari 2012 00:55 schreef GGMM het volgende:
De SC stort zo wel een beetje in gelijk.
Ben het onderdanige type he. Was gelijk helemaal van slag.quote:Op woensdag 8 februari 2012 00:55 schreef GGMM het volgende:
De SC stort zo wel een beetje in gelijk.
Klinkt goed, maar wanneer killed hij haar?quote:Op woensdag 8 februari 2012 00:57 schreef Stokstaart het volgende:
Wat is jullie mening van deze dan?
Adele killen mag nietquote:Op woensdag 8 februari 2012 01:03 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Klinkt goed, maar wanneer killed hij haar?
Geen mooie ogenquote:Op woensdag 8 februari 2012 01:13 schreef Smoofie het volgende:
Britt is wel een act, maarja, als ze haar neus laat doen kan ze denk ik nog wel mooi zijn ook.
Wat een baas man.quote:Op woensdag 8 februari 2012 00:57 schreef Stokstaart het volgende:
Wat is jullie mening van deze dan?
Bekijk het maar.quote:Op woensdag 8 februari 2012 01:40 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Maar als jij de foto post, waarom moet ik dan DM'en
quote:Op woensdag 8 februari 2012 02:13 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Smoofie is een vieze oude man van 47.
Nee, dat is zijn zoon.quote:Op woensdag 8 februari 2012 02:13 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Smoofie is een vieze oude man van 47.
Het failliet voor elke zichzelf serieus nemende user...quote:Op woensdag 8 februari 2012 10:51 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Lol, genomineerd voor de Yvonne-awards
Ik wacht op de uitnodiging voor het feest. De carnaval dagen zijn al bezet door Paul.quote:Op woensdag 8 februari 2012 10:51 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Lol, genomineerd voor de Yvonne-awards
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |