Yep. 20.30uquote:Op woensdag 6 juni 2012 20:05 schreef mascara-klodder het volgende:
Vanavond begint het volgens mijn tv om 20.30 uur ipv 21.00 uur zoals Mylene poste!
haha jij ook dus genoten gisteravond.quote:Op woensdag 6 juni 2012 20:10 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Yep. 20.30u
Hoop dat het net zo mooi als gisteren wordt
Tea and cookies. En een stapel zakdoekenquote:Op woensdag 6 juni 2012 20:15 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
haha jij ook dus genoten gisteravond.
Ik zit er al helemaal klaar voor pot thee en koekjes binnen handbereik
Arme, arme Jean. Zou ze hier nog uitkomen? Niemand gelooft haar.quote:Op woensdag 6 juni 2012 22:22 schreef mascara-klodder het volgende:
Ik vind het ook zo zielig voor Jean!
Vieze vuile rat die Michael! Bahbahbah!
ik hoop het zo he! Kan dit niet aanzienquote:Op woensdag 6 juni 2012 22:30 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Arme, arme Jean. Zou ze hier nog uitkomen? Niemand gelooft haar.
Ik ook! Vuile klootzakquote:Op woensdag 6 juni 2012 22:34 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
ik hoop het zo he! Kan dit niet aanzien
Bij Michael wil ook altijd zo graag die kauwgom uit die zelfvoldane bek slaan!
Ik moet de laatste afleveringen nog terug kijken maar inderdaad ja, irritant is dat sowieso die kauwgom. Roxy had ook een lange periode waarin je haar constant op kauwgom zag kauwen, stuk minder de laatste tijd gelukkig.quote:Op woensdag 6 juni 2012 22:34 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
ik hoop het zo he! Kan dit niet aanzien
Bij Michael wil ook altijd zo graag die kauwgom uit die zelfvoldane bek slaan!
idd Roxy had dat ookquote:Op donderdag 7 juni 2012 00:57 schreef SophieL het volgende:
[..]
Ik moet de laatste afleveringen nog terug kijken maar inderdaad ja, irritant is dat sowieso die kauwgom. Roxy had ook een lange periode waarin je haar constant op kauwgom zag kauwen, stuk minder de laatste tijd gelukkig.
Ja heel spannend. Echt dat je je gewoon zit op te vretenquote:Op donderdag 7 juni 2012 06:50 schreef Pugg het volgende:
Ik mis de helft, ga altijd zwemmen op woensdag en dus opgenomen.
Mooi niet ,eerst een stuk van die Rolf Harris.
Ik heb gezien tot aan Roxy zegt "Ik geloof je Jean" +/- 25 minuten niet denk ik
Spannend daar na?
Kon er op het laatst niet meer naar kijkenquote:Op donderdag 7 juni 2012 21:04 schreef mascara-klodder het volgende:
Jean
hopelijk geloven Kat en Alfie haar wel.
Tof dat Kat weer terug is
ze is ook wel een goede actrice hoor, zou zo geloven dat ze irl ook zo kierewiet isquote:Op donderdag 7 juni 2012 21:15 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Kon er op het laatst niet meer naar kijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo soepel als ze ook over de bar sprongquote:Op donderdag 7 juni 2012 21:38 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
ze is ook wel een goede actrice hoor, zou zo geloven dat ze irl ook zo kierewiet is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |