Ik ook! Wat ik nu alleen jammer vind is dat Ian straks opgeborgen wordt en dat Ben en Phil weer vrijuit gaan. Want niemand gelooft nog wat Ian zegt.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 11:43 schreef mascara-klodder het volgende:
Echt he! Fucking briljant! Ik zat gewoon bijna IN de tv
Iedere keer als ik Ben zo uilig zie staan kijken bij alle drama denk ik: jongen, heb je geen gevoel ? Geef jezelf aan.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 12:07 schreef mascara-klodder het volgende:
Zou het? het moet toch een keer uitkomen lijkt me.
Misschien wordt het net zo langdradig als toen met Lucas, dat duurde ook een eeuwigheid voor hij ontmaskerd werd.
Daar lijkt het wel op hequote:Op zaterdag 26 mei 2012 14:16 schreef mommychaos het volgende:
Leuk te lezen dat jullie ook zo van Ian hebben genoten. Toen ik net begon met eastenders kijken was het een aflevering met Ian die toen ook helemaal doordraaide en met een geweer achter Wicksy aan wilde that got me hooked.Hij speelt dat doorgedraaide uitstekend!
dit staat erover in de wiki:
The episode where Ian discovered that Simon was Cindy's other man was dubbed by the script department as "the Devon Cottage Climax" and aired in September 1990.[5] Colin Brake hailed it as the best episode of EastEnders that year.[5] Having set up the secret that Steven was Simon's son rather than Ian's, script writers devised a way in which to reveal this secret, and according to Brake, the entire love triange storyline built up to this climax.[5] In the on-screen events, Wicksy spent time with Steven and Cindy at her parents' cottage in Devon, but the idyll was shattered by the arrival of Ian. In his description of the episode, Brake said, "the scene was set. Debbie Cook's scripts took Pete and Ian, with his leg in plaster, to Devon for a confrontation that would contain elements of tragedy and farce. Particularly memorable was Ian furiously throwing bricks through the window of the [cottgae], followed by one of his crutches. This episode ended ominously with Ian finding Cindy's father's shotgun and stealing it ... Directed by Matthew Evans, these episodes not only brought the story to a good climax but also laid the roots for the next three months' worth of stories, building up to Wicksy and Cindy's final exit."[5]
Maar de reden waarvoor ik eigenlijk kwam posten: "Ben' in het echt ook een naar mannetje?
http://www.dailymail.co.u(...)-sexual-assault.html
Digital spy heeft bevestiging dat hij na de zomer de serie verlaat.quote:Maar de reden waarvoor ik eigenlijk kwam posten: "Ben' in het echt ook een naar mannetje?
Zie ook http://nl.wikipedia.org/wiki/Ian_Bealequote:Op zaterdag 26 mei 2012 14:16 schreef mommychaos het volgende:
Leuk te lezen dat jullie ook zo van Ian hebben genoten. Toen ik net begon met eastenders kijken was het een aflevering met Ian die toen ook helemaal doordraaide en met een geweer achter Wicksy aan wilde that got me hooked.Hij speelt dat doorgedraaide uitstekend!
dit staat erover in de wiki:
The episode where Ian discovered that Simon was Cindy's other man was dubbed by the script department as "the Devon Cottage Climax" and aired in September 1990.[5] Colin Brake hailed it as the best episode of EastEnders that year.[5] Having set up the secret that Steven was Simon's son rather than Ian's, script writers devised a way in which to reveal this secret, and according to Brake, the entire love triange storyline built up to this climax.[5] In the on-screen events, Wicksy spent time with Steven and Cindy at her parents' cottage in Devon, but the idyll was shattered by the arrival of Ian. In his description of the episode, Brake said, "the scene was set. Debbie Cook's scripts took Pete and Ian, with his leg in plaster, to Devon for a confrontation that would contain elements of tragedy and farce. Particularly memorable was Ian furiously throwing bricks through the window of the [cottgae], followed by one of his crutches. This episode ended ominously with Ian finding Cindy's father's shotgun and stealing it ... Directed by Matthew Evans, these episodes not only brought the story to a good climax but also laid the roots for the next three months' worth of stories, building up to Wicksy and Cindy's final exit."[5]
Maar de reden waarvoor ik eigenlijk kwam posten: "Ben' in het echt ook een naar mannetje?
http://www.dailymail.co.u(...)-sexual-assault.html
20.30 u Nederlandse tijdquote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:40 schreef mascara-klodder het volgende:
Vanavond half 8 of is dat engelse tijd?
Heb geen tt en geen inet omhet te tjekken
Ik zou zo langzamerhand weleens willen weten waar Ian uithangt.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 17:33 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
ah hetzelfde als normaal dus
Tnx!
Hij zal wel in een inrichting zitten denk ik. Met geheugenverlies.quote:
Yep. 20.30uquote:Op woensdag 6 juni 2012 20:05 schreef mascara-klodder het volgende:
Vanavond begint het volgens mijn tv om 20.30 uur ipv 21.00 uur zoals Mylene poste!
haha jij ook dus genoten gisteravond.quote:Op woensdag 6 juni 2012 20:10 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Yep. 20.30u
Hoop dat het net zo mooi als gisteren wordt
Tea and cookies. En een stapel zakdoekenquote:Op woensdag 6 juni 2012 20:15 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
haha jij ook dus genoten gisteravond.
Ik zit er al helemaal klaar voor pot thee en koekjes binnen handbereik
Arme, arme Jean. Zou ze hier nog uitkomen? Niemand gelooft haar.quote:Op woensdag 6 juni 2012 22:22 schreef mascara-klodder het volgende:
Ik vind het ook zo zielig voor Jean!
Vieze vuile rat die Michael! Bahbahbah!
ik hoop het zo he! Kan dit niet aanzienquote:Op woensdag 6 juni 2012 22:30 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Arme, arme Jean. Zou ze hier nog uitkomen? Niemand gelooft haar.
Ik ook! Vuile klootzakquote:Op woensdag 6 juni 2012 22:34 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
ik hoop het zo he! Kan dit niet aanzien
Bij Michael wil ook altijd zo graag die kauwgom uit die zelfvoldane bek slaan!
Ik moet de laatste afleveringen nog terug kijken maar inderdaad ja, irritant is dat sowieso die kauwgom. Roxy had ook een lange periode waarin je haar constant op kauwgom zag kauwen, stuk minder de laatste tijd gelukkig.quote:Op woensdag 6 juni 2012 22:34 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
ik hoop het zo he! Kan dit niet aanzien
Bij Michael wil ook altijd zo graag die kauwgom uit die zelfvoldane bek slaan!
idd Roxy had dat ookquote:Op donderdag 7 juni 2012 00:57 schreef SophieL het volgende:
[..]
Ik moet de laatste afleveringen nog terug kijken maar inderdaad ja, irritant is dat sowieso die kauwgom. Roxy had ook een lange periode waarin je haar constant op kauwgom zag kauwen, stuk minder de laatste tijd gelukkig.
Ja heel spannend. Echt dat je je gewoon zit op te vretenquote:Op donderdag 7 juni 2012 06:50 schreef Pugg het volgende:
Ik mis de helft, ga altijd zwemmen op woensdag en dus opgenomen.
Mooi niet ,eerst een stuk van die Rolf Harris.
Ik heb gezien tot aan Roxy zegt "Ik geloof je Jean" +/- 25 minuten niet denk ik
Spannend daar na?
Kon er op het laatst niet meer naar kijkenquote:Op donderdag 7 juni 2012 21:04 schreef mascara-klodder het volgende:
Jean
hopelijk geloven Kat en Alfie haar wel.
Tof dat Kat weer terug is
ze is ook wel een goede actrice hoor, zou zo geloven dat ze irl ook zo kierewiet isquote:Op donderdag 7 juni 2012 21:15 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Kon er op het laatst niet meer naar kijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo soepel als ze ook over de bar sprongquote:Op donderdag 7 juni 2012 21:38 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
ze is ook wel een goede actrice hoor, zou zo geloven dat ze irl ook zo kierewiet is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |