De OP vind je hierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
laat ik het zo zeggen, gaan knappe oudere mannen.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 23:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lelijkere oudere mannen en knappere oudere vrouwen?
Je neemt het veel te serieus.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 23:00 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ja fijn dat je me dat verbied, ik hecht geen waarde aan je verbod.
En dat het legaal is of niet.. Maakt niet super veel uit.. Het gaat meer om op welk punt in het leven iemand staat en of dat match bij in dit geval dus twi...
En make-up doet een hoop.. Dus het zou zomaar kunnen.
Wacht maar tot ik dalijk oud ben.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 23:03 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
laat ik het zo zeggen, gaan knappe oudere mannen.
Kan ik er wat aan doen dat het zo loopt?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 23:03 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Je neemt het veel te serieus.![]()
Zowel mijn 'verbod' als iemand die een plaatje post van wat hij er leuk uit vindt zien, get real.
Ja dat kan, doe het eens voor de grap.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 23:06 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Kan ik er wat aan doen dat het zo loopt?
Hoe serieus is een post nou daadwerkelijk als ik zeg:
''Hey twi, is ze niet iets te jong voor je?''
Tis niet dat ik dacht dat twi daar serieus werk van ging maken ofzo...
ja, als we in een bejaardentehuis zitten, jij alle chicks achter je aan hebt en mij dan dit topic laat zien.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 23:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wacht maar tot ik dalijk oud ben.
Sowieso:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder weet ik het even niet.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Twi matcht sowieso wel goed met jonge dames.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 23:07 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik vind dat twi nog zo jong van geest is dat ze wel goed matchen
Dat weet ik dan niet meer. Ik tatoeëer het wel op mijn arm, dan vergeet ik het je niet te laten zien.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 23:06 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
ja, als we in een bejaardentehuis zitten, jij alle chicks achter je aan hebt en mij dan dit topic laat zien.
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 23:07 schreef heloef het volgende:
[..]
Sowieso:Laura Prepon!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder weet ik het even niet.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Sorry, deze kan ik ook echt niet latenquote:Op dinsdag 7 februari 2012 23:09 schreef marbasnarf het volgende:
ik wordt een beetje bang van die 2e en 3e foto
Jij zit gewoon alleen te posten op fok om marb der spellingsfouten aan te kaarten hequote:Op dinsdag 7 februari 2012 23:11 schreef Joysa het volgende:
[..]
Sorry, deze kan ik ook echt niet laten
Wil je dat ik het bij jou ook doe?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 23:11 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Jij zit gewoon alleen te posten op fok om marb der spellingsfouten aan te kaarten he
hahahahaha.... zo leg je iemand t zwijgen op!quote:
Faalquote:Op dinsdag 7 februari 2012 23:13 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
hahahahaha.... zo leg je iemand t zwijgen op!
Zweigen.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 23:13 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
hahahahaha.... zo leg je iemand t zwijgen op!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
[..]
Sowieso:Die 2e ziet er echt uit as 10SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder weet ik het even niet.Heaven is a place on earth with you
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 23:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zweigen.nee toch.... tis toch zwijgen...?!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.They would rather hate me for who I am, than love me for who I'm not.
HAH.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 23:14 schreef DigitalGirl het volgende:
Oh, en voor wie het nog wil weten...
Laetitia Casta - Sports Illustrated Swimsuit 1999
Year: 1999
Swimsuit: Swimsuit by Delfina ($170)
Photographed by: Dominique Issermann
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 23:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zweigen.Je maakt me nog in de war.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
signatuurloos
[..]
Sowieso:Die eerste.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder weet ik het even niet.
signatuurloos
Ja, het is zwijgen. Daarom staat er in de spoiler dat het een grapje is.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 23:15 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
nee toch.... tis toch zwijgen...?!
Heb je de spoiler wel gelezen?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 23:15 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Je maakt me nog in de war.
oeps, dacht dat dara al die fotos van chickies inzaten... ben nog nieuw hoor... =Pquote:Op dinsdag 7 februari 2012 23:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, het is zwijgen. Daarom staat er in de spoiler dat het een grapje is.
[..]
Heb je de spoiler wel gelezen?
Natuurlijkquote:Op dinsdag 7 februari 2012 23:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, het is zwijgen. Daarom staat er in de spoiler dat het een grapje is.
[..]
Heb je de spoiler wel gelezen?
Voor deze keer strijk ik over mijn hart.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 23:18 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
oeps, dacht dat dara al die fotos van chickies inzaten... ben nog nieuw hoor... =P
Prima. Ik mag vrijdag beginnen.quote:
Ik zie er uit als twaalf, dat gaat mooi samen.quote:
danku!quote:Op dinsdag 7 februari 2012 23:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Voor deze keer strijk ik over mijn hart.
Nice!quote:Op dinsdag 7 februari 2012 23:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Prima. Ik mag vrijdag beginnen.
Hoe was je verjaardag?
Neuh, dat niet.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 23:22 schreef twi het volgende:
Iedereen in de ban van Laetitia Casta. Ik heb wel smaak, hè?
Dan breng ik je toch niet aan het twijfelen?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 23:20 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
NatuurlijkSpoilers mis ik nooit.
Wodka.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 23:22 schreef SiIk het volgende:
[..]
Nice!
Was gezellig. Ik heb allemaal gekke dingen met wodka gedronken
Aussi perfait.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 23:22 schreef twi het volgende:
Iedereen in de ban van Laetitia Casta. Ik heb wel smaak, hè?
welterustenquote:Op dinsdag 7 februari 2012 23:25 schreef marbasnarf het volgende:
mensen ik ga lekker serie kijken en slapen!
truste alvast
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 7 februari 2012 23:25 schreef marbasnarf het volgende:
mensen ik ga lekker serie kijken en slapen!
truste alvast
Als ik meerquote:Op dinsdag 7 februari 2012 23:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
Captain Maximum gebruikt steeds meer smilies, valt me op.
Nou vooruit...quote:Op dinsdag 7 februari 2012 23:24 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Post jij eens wat mooie vrouwen
Ze moeten iets liefs hebben ja.quote:Op woensdag 8 februari 2012 00:07 schreef Partingglass het volgende:
Geen idee. Ik houd van vrouwen met een lief gezicht. Niet van vrouwen met een kille doodse uitstraling.
Ze moet iets schattigs hebben, iets speels. Het vrouwelijke straalt ze vanzelf wel uit door haar doen en laten.quote:Op woensdag 8 februari 2012 00:07 schreef Partingglass het volgende:
Geen idee. Ik houd van vrouwen met een lief gezicht. Niet van vrouwen met een kille doodse uitstraling.
Post dan pics van wat jij mooi vindtquote:Op woensdag 8 februari 2012 00:07 schreef Partingglass het volgende:
Je ziet nu stijl, klasse, vrouwelijkheid.quote:Op woensdag 8 februari 2012 00:09 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ze moet iets schattigs hebben, iets speels. Het vrouwelijke straalt ze vanzelf wel uit door haar doen en laten.
Damn dan moet ik even gaan googlen. geen idee wat voor term dan te gebruiken hahaha. geef me even.quote:Op woensdag 8 februari 2012 00:09 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Post dan pics van wat jij mooi vindt
Ja echt he?quote:Op woensdag 8 februari 2012 00:11 schreef Sinosappel het volgende:
Mfn heeft trouwens echt goeie tieten, eerste keer dat ik ze op cam zie
Ik kan mijn vriendin opvreten, zo schattig is ze. Dat ontbeert deze doodse vrouw compleet.quote:Op woensdag 8 februari 2012 00:10 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Je ziet nu stijl, klasse, vrouwelijkheid.
Stijl en klasse? kijk eens naar haar houding? en zo'n semie doorschijnend zomergevalletje is niet echt elegant vind ikquote:Op woensdag 8 februari 2012 00:10 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Je ziet nu stijl, klasse, vrouwelijkheid.
jups.quote:Op woensdag 8 februari 2012 00:11 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik kan mijn vriendin opvreten, zo schattig is ze. Dat ontbeert deze doodse vrouw compleet.
Screenshot>quote:Op woensdag 8 februari 2012 00:11 schreef Sinosappel het volgende:
Mfn heeft trouwens echt goeie tieten, eerste keer dat ik ze op cam zie
Wie?quote:Op woensdag 8 februari 2012 00:14 schreef Sinosappel het volgende:
Mannen die in dit topic bizar hoge standaarden hebben
10/10 gezichtquote:Op woensdag 8 februari 2012 00:13 schreef Panzermaus het volgende:
Zij lijkt op zo'n vrouw die met een kille glimlach 's morgens pillen in je drinken doet en het huis verlaat. Om haar zwager te neuken. Zoiets snap je.
quote:Op woensdag 8 februari 2012 00:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik zou der geven.
Ondanks haar scherpe ellebogen.
We snappen je nu wel.quote:Op woensdag 8 februari 2012 00:20 schreef Partingglass het volgende:
Tis meer iemand uit ene vampire film ofzo. Strakke doodse blik, mager, awkward houding
Allebeiquote:Op woensdag 8 februari 2012 00:22 schreef Partingglass het volgende:
Van vrouwen die ik mooi vind? of van mij?
Daarentegen vindt ik haar mooi. Het is wel een bepaald type jah, maar goed smaken verschillen.quote:Op woensdag 8 februari 2012 00:20 schreef Partingglass het volgende:
Tis meer iemand uit ene vampire film ofzo. Strakke doodse blik, mager, awkward houding
Ik vind haar ook mooi.quote:Op woensdag 8 februari 2012 00:33 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Daarentegen vindt ik haar mooi. Het is wel een bepaald type jah, maar goed smaken verschillen.
Ik heb weleens gehoord dat ik "ieders type" benquote:Op woensdag 8 februari 2012 00:35 schreef Partingglass het volgende:
Gelukkig wel. Dat maakt het ook zo mooi denk ik. Stel je voor dat iedereen op dezelfde persoon/stijl viel zou saai zijn.
Ik vind Shonna niet altijd even schattig erop staan op deze foto's wel. Ze heeft vaak een lieve uitstraling. Dit warende enige foto's die van vrouwen op mijn fotoemmer had staan. 9eens gepost een bassisten forum)quote:Op woensdag 8 februari 2012 00:35 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ik vind haar ook mooi.
En die van Partingglass vind ik ook wel schattig.
Dat is een groot compliment ergensquote:Op woensdag 8 februari 2012 00:36 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ik heb weleens gehoord dat ik "ieders type" ben
Jaquote:Op woensdag 8 februari 2012 00:37 schreef Partingglass het volgende:
[..]
Dat is een groot compliment ergens
Cam tochhhquote:Op woensdag 8 februari 2012 00:39 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Kijkt in fotoboek... ziet geen foto.
Inderdaad, het is een beetje een objectieve constatering. En iedereen kan over bepaalde mannen/vrouwen wel zeggen dat ze hem/haar knap of mooi vinden, zonder dat ze er op zouden vallen.quote:Op woensdag 8 februari 2012 00:55 schreef Sinosappel het volgende:
Overigens vind ik dat onzin, want iedereen vindt nu eenmaal andere dingen leuk.
Ook dat ja. Maar iemand "type" zijn betekent wel erop vallen.quote:Op woensdag 8 februari 2012 01:00 schreef twi het volgende:
[..]
Inderdaad, het is een beetje een objectieve constatering. En iedereen kan over bepaalde mannen/vrouwen wel zeggen dat ze hem/haar knap of mooi vinden, zonder dat ze er op zouden vallen.
Ben jij wel eens op je type gevallen, of is je type gevormd door degene waar je op ben gevallen?quote:Op woensdag 8 februari 2012 01:02 schreef Sinosappel het volgende:
Ook dat ja. Maar iemand "type" zijn betekent wel erop vallen.
Allebei.quote:Op woensdag 8 februari 2012 01:04 schreef twi het volgende:
[..]
Ben jij wel eens op je type gevallen, of is je type gevormd door degene waar je op ben gevallen?
Ik ben nog nooit op m'n type gevallen, qua vrouwen die ik bijzonder aantrekkelijk vind om naar te kijken. Ik ben wel op vrouwen gevallen die eigenlijk objectief gezien niet echt aantrekkelijk waren. Maar kun je dan nog zeggen dat je een type hebt?quote:
Nee, eerder omgekeerd van optie 2. Ik weet wat ik niet wil, nadat ik op bepaalde vrouwen ben gevallen.quote:
Kweetniet man.quote:Op woensdag 8 februari 2012 01:09 schreef twi het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit op m'n type gevallen, qua vrouwen die ik bijzonder aantrekkelijk vind om naar te kijken. Ik ben wel op vrouwen gevallen die eigenlijk objectief gezien niet echt aantrekkelijk waren. Maar kun je dan nog zeggen dat je een type hebt?
Vorige meisje op viel, was een feestbeest en een flirt met tattoos/piercings, Iron Maiden, lang leve de lol. Geen flauw idee waarom ik ooit realistisch heb gedacht dat dat bij me zou passen. Qua uiterlijk vind ik 'r dan wel nog erg aantrekkelijk, ironisch genoeg is juist dat het enige type wat qua uiterlijk eigenlijk aan mijn type voldoet.quote:Op woensdag 8 februari 2012 01:12 schreef Sinosappel het volgende:
Kweetniet man.
Ik denk (als ik naar mezelf kijk) ook dat je type deels gevormd wordt door je voorgaande ervaringen waar je op gevallen bent.
Maar ik heb dat omgekeerde ook meegemaakt jaIk denk de meeste mensen wel.
Mijn ex bv was heel erg hippie en ik vond dat in het begin rete interessant maar ik weet nu dat ik dat niet wil.
Haha. Nee is toch logisch ergens wel. Dan viel je dus blijkbaar erg op haar uiterlijk, ondanks dat haar persoonlijkheid niet goed met die van jou matchte.quote:Op woensdag 8 februari 2012 01:14 schreef twi het volgende:
[..]
Vorige meisje op viel, was een feestbeest en een flirt met tattoos/piercings, Iron Maiden, lang leve de lol. Geen flauw idee waarom ik ooit realistisch heb gedacht dat dat bij me zou passen. Qua uiterlijk vind ik 'r dan wel nog erg aantrekkelijk, ironisch genoeg is juist dat het enige type wat qua uiterlijk eigenlijk aan mijn type voldoet.
Haar levensstijl pastte niet bij me, haar uiterlijk en persoonlijkheid wel. Al is dat natuurlijk een vaag concept, gezien delen van persoonlijkheid de levensstijl creëeren.quote:Op woensdag 8 februari 2012 01:15 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Haha. Nee is toch logisch ergens wel. Dan viel je dus blijkbaar erg op haar uiterlijk, ondanks dat haar persoonlijkheid niet goed met die van jou matchte.
Dat was met mijn ex eigenlijk ook zo. Veel drugs en losbandigheid en vage illegale feestjes en cursussen en shit. Veel experimenteren en ondernemen. Opzich tof, maar het was een beetje te.quote:Op woensdag 8 februari 2012 01:19 schreef twi het volgende:
[..]
Haar levensstijl pastte niet bij me, haar uiterlijk en persoonlijkheid wel. Al is dat natuurlijk een vaag concept, gezien delen van persoonlijkheid de levensstijl creëeren.
quote:Op woensdag 8 februari 2012 01:23 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Dat was met mijn ex eigenlijk ook zo. Veel drugs en losbandigheid en vage illegale feestjes en cursussen en shit. Veel experimenteren en ondernemen. Opzich tof, maar het was een beetje te.
Op een gegeven moment had ie zich ook aangemeld bij de Scientology kerk"Voor de ervaring"
Ik ben ook niet zo van de drugs & drank. Maar dat was een non-issue in onze relatie. Niet alsof ik hoopte dat ie me toch nog ging zien zitten ondanks dat ik daar niet van houdquote:Op woensdag 8 februari 2012 01:25 schreef twi het volgende:
[..]Ja de drugs, dat was ik nog vergeten. Ik ben een braaf jongetje met drugs, en het is echt niet zo dat ik niet voor de lol eens wat zou experimenteren, maar als ik sommige verhalen van haar hoorde dacht ik echt van "WTF, hopelijk ben je wel een beetje je wilde kant kwijt." Maar toch vrolijk door blijven hopen dat ze wat in je ziet....Treurig
Ha Facebookvriendquote:
Ik zou het slecht kunnen handelen als m'n eventuele vriendin straks elk weekend aan de drugs zit. Laat staan vaker dan dat.quote:Op woensdag 8 februari 2012 01:28 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ik ben ook niet zo van de drugs & drank. Maar dat was een non-issue in onze relatie. Niet alsof ik hoopte dat ie me toch nog ging zien zitten ondanks dat ik daar niet van houd
quote:Op woensdag 8 februari 2012 06:30 schreef Faxie het volgende:
Mogguh, tijd om te slapen
Soms vraag ik me af hoe mensen met gezond verstand op 'bepaalde' types kunnen vallen
Gevalletje verstandsverbijstering?
ooh en ik leek op een ex van jou?quote:Op woensdag 8 februari 2012 06:42 schreef El_Matador het volgende:
[..]![]()
![]()
Lijkt me logisch juist.
Mijn type is genoegzaam bekend; klein, donker, welgevormd, open minded, positief, ongecompliceerd, levensgenieter en kan dansen.
Al mijn 4 exen hadden dat. De een wat meer dan de ander, vanzelfsprekend.
Loop jij dat risico dan?quote:Op woensdag 8 februari 2012 08:53 schreef Murdera het volgende:
Ik zou er graag een willen die mij niet kopje onder drukt.
Murrr! Ik heb em gecheckt hoor, das leben der anderen. Meesterlijk!quote:
Vind ik jou niet het type voor. Het is bij dat soort mensen namelijk gewoon een kwestie van tegengas geven (naar mijn mening) en daar lijk jij mij wel geschikt voor.quote:
Hij is mooi he.quote:Op woensdag 8 februari 2012 08:58 schreef screwloose het volgende:
[..]
Murrr! Ik heb em gecheckt hoor, das leben der anderen. Meesterlijk!
Dat soort mensen? Ik bedoel het wellicht anders dan jij denkt. Ik heb het niet over bazige types oid.quote:Op woensdag 8 februari 2012 09:00 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Vind ik jou niet het type voor. Het is bij dat soort mensen namelijk gewoon een kwestie van tegengas geven (naar mijn mening) en daar lijk jij mij wel geschikt voor.
Hoe bedoel je het dan? Iemand die je letterlijk kopje onder drukt?quote:Op woensdag 8 februari 2012 09:05 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat soort mensen? Ik bedoel het wellicht anders dan jij denkt. Ik heb het niet over bazige types oid.
Die kan ik makkelijk hebben. Die heb ik ook nodig.
Wsl iemand die hem meesleept de ellende inquote:Op woensdag 8 februari 2012 09:07 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Hoe bedoel je het dan? Iemand die je letterlijk kopje onder drukt?
Exact.quote:Op woensdag 8 februari 2012 09:08 schreef screwloose het volgende:
[..]
Wsl iemand die hem meesleept de ellende in
Nee. Op dames in nood.quote:Op woensdag 8 februari 2012 09:09 schreef Mystikvm het volgende:
Murdera valt dus gewoon op foute vrouwen.
Je hebt een redder-complex.quote:Op woensdag 8 februari 2012 09:10 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nee. Op dames in nood.
Op vrouwen voor wie ik een verschil kan maken. Voor wie ik daadwerkelijk wat kan betekenen.
Ja. Het is niet zo slim.quote:Op woensdag 8 februari 2012 09:12 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Je hebt een redder-complex.
Ik ken nog zo iemand. Toffe jongen maar er is nog niet veel van terecht gekomen. Mogelijkerwijs speelt dat complex mee want hij kiest telkens de verkeerde.
Kom je mij ook redden mur? Ik voel me ellendigquote:
quote:Op woensdag 8 februari 2012 09:13 schreef screwloose het volgende:
[..]
Kom je mij ook redden mur? Ik voel me ellendig
Inmiddels moet je het toch van verre aan zien komen?quote:Op woensdag 8 februari 2012 09:13 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ja. Het is niet zo slim.
Wanneer je niet meer nodig bent kan je gaan, en de enige die dan nog echte problemen heeft ben je zelf.
Dat zou je denken he?quote:Op woensdag 8 februari 2012 09:21 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Inmiddels moet je het toch van verre aan zien komen?
Niet zo cryptisch. Je ligt nu toch al op de sofa, wees eens wat duidelijker.quote:Op woensdag 8 februari 2012 09:21 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat zou je denken he?
Ik denk dat ik het ook wel zie ja.
Toch kies ik er onbewust voor. Ik denk dat ik ook wel begin te begrijpen wat er achter zit.
Ik denk dat het een manier is waarop ik me echt belangrijk kan voelen.quote:Op woensdag 8 februari 2012 09:31 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Niet zo cryptisch. Je ligt nu toch al op de sofa, wees eens wat duidelijker.
Sommige mensen zijn heel lief zeg maar en schitteren in een rol waarin ze meer geven dan nemen. Niet omdat ze niet zelfstandig zijn etc maar meer omdat dat goed voelt.quote:Op woensdag 8 februari 2012 09:41 schreef Murdera het volgende:
Als ik het zo terug lees lijkt het een soort van automutilatie.
Misbruik zou ik het niet willen noemen.quote:Op woensdag 8 februari 2012 09:53 schreef Partingglass het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn heel lief zeg maar en schitteren in een rol waarin ze meer geven dan nemen. Niet omdat ze niet zelfstandig zijn etc maar meer omdat dat goed voelt.
De moeilijkheid dan is een partner vinden die daar onbewust of bewust geen misbruik van maakt zodat je jezelf opbrand.
Ik begrijp wel wat je bedoelt. Maar wat je al zegt, die basis is heel slecht. Alsof het een soort goedmakertje voor jezelf is.quote:Op woensdag 8 februari 2012 09:37 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik denk dat het een manier is waarop ik me echt belangrijk kan voelen.
De enige manier waar ik echt wat te bieden heb. Waar ik er echt voor iemand kan zijn.
Waar ik het verschil kan maken tussen een verdrietig leven, of de weg naar een gleukkig leven.
Als ik me daar op kan focussen blijven mijn eigen problemen achter. Die worden even buiten bedrijf gesteld. Die komen minder naar voren, en vallen minder op.
Pas wanneer het voorbij is hoef ik te beseffen wat voor wrak ik zelf ben.
Exact.quote:Op woensdag 8 februari 2012 09:57 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik begrijp wel wat je bedoelt. Maar wat je al zegt, die basis is heel slecht. Alsof het een soort goedmakertje voor jezelf is.
En wat voor wrak is dat dan? Wat is er mis met jou?quote:Op woensdag 8 februari 2012 09:37 schreef Murdera het volgende:
Pas wanneer het voorbij is hoef ik te beseffen wat voor wrak ik zelf ben.
Dat wil ik liever niet hier neergooien.quote:Op woensdag 8 februari 2012 09:58 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
En wat voor wrak is dat dan? Wat is er mis met jou?
Natuurlijk is het niet de juiste manier.quote:Op woensdag 8 februari 2012 10:03 schreef ook_gek het volgende:
Struisvogel gedrag. Lekker je kop in het zand steken en je eigen problemen "vergeten"
Ook wel bekend als vlucht gedrag.
Het is niet de juiste manier
Maar kan je het zelf oplossen denk je?
Maar heb je er vertrouwen in? En hoe groot is de kans van slagen dat je het alleen kan oplossen?quote:Op woensdag 8 februari 2012 10:05 schreef Murdera het volgende:
[..]
Natuurlijk is het niet de juiste manier.
De tijd zal het leren.
Lastige vragen. Ik weet het niet.quote:Op woensdag 8 februari 2012 10:08 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Maar heb je er vertrouwen in? En hoe groot is de kans van slagen dat je het alleen kan oplossen?
Ik denk dat je het antwoord al gegeven heb op mijn vraag.quote:Op woensdag 8 februari 2012 10:09 schreef Murdera het volgende:
[..]
Lastige vragen. Ik weet het niet.
Dank je.quote:Op woensdag 8 februari 2012 10:22 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik denk dat je het antwoord al gegeven heb op mijn vraag.
Uit deze reactie kan ik alleen maar halen dat je "vast" zit en er zelfstandig zonde hulp bijna niet uit gaat komen.
Het is lastig een juiste reactie te kunnen geven zonder te weten wat het "probleem" precies is.
Hoop voor je dat je snel stappen richting de positieve kant kan zetten
Ik vond jou best een eikel, maar nu ben je best tof.quote:Op woensdag 8 februari 2012 10:22 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik denk dat je het antwoord al gegeven heb op mijn vraag.
Uit deze reactie kan ik alleen maar halen dat je "vast" zit en er zelfstandig zonde hulp bijna niet uit gaat komen.
Het is lastig een juiste reactie te kunnen geven zonder te weten wat het "probleem" precies is.
Hoop voor je dat je snel stappen richting de positieve kant kan zetten
Heb zo m'n momentenquote:Op woensdag 8 februari 2012 10:23 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik vond jou best een eikel, maar nu ben je best tof.
ah toevallig maandag met mn psych over gehad... ik kies blijkbaar steeds (niet alleen in relatie) mensen uit die veel kritischer zijn en ik me onzeker bij voel, zodat ik extreem mn best ga doen om lief te zijn.. met als gevolg dat er vaak over me heen gelopen wordt,quote:Op woensdag 8 februari 2012 09:31 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Niet zo cryptisch. Je ligt nu toch al op de sofa, wees eens wat duidelijker.
Ik ben geen psycholoog, maar ik zou denken dat je bij kritische mensen bevestiging wilt halen dat je er best wel toe doet. Dat er over je heen gelopen wordt zegt ook niks over de slechtheid van die mensen, maar meer over dat jij het toelaat. Tegengas! Niets mis met kritische mensen, maar geef ze niet de vrije hand.quote:Op woensdag 8 februari 2012 10:30 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ah toevallig maandag met mn psych over gehad... ik kies blijkbaar steeds (niet alleen in relatie) mensen uit die veel kritischer zijn en ik me onzeker bij voel, zodat ik extreem mn best ga doen om lief te zijn.. met als gevolg dat er vaak over me heen gelopen wordt,
kan ik natuurlijk veel dieper op ingaan, maar geen zin in
Precies wat ik wilde zeggen, maar ik kreeg het niet uit m'n vingers.quote:Op woensdag 8 februari 2012 10:36 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik ben geen psycholoog, maar ik zou denken dat je bij kritische mensen bevestiging wilt halen dat je er best wel toe doet. Dat er over je heen gelopen wordt zegt ook niks over de slechtheid van die mensen, maar meer over dat jij het toelaat. Tegengas! Niets mis met kritische mensen, maar geef ze niet de vrije hand.
Ik ben zelf namelijk ook zo'n notoire over-mensen-heenloper
nah t zit iets diepr, niet omdat ik goedkeuring wil hebben, maar omdat ik nooit geleerd heb dat er voor me gezorgd wordt. Zorgen voor andere (en vervolgens afgewezen worden) is gewoon een stukje herkenbaarheid waar ik me (hoe stom ook..) veilig bij voel, omdat het gevoel me bekend is.quote:Op woensdag 8 februari 2012 10:38 schreef Joysa het volgende:
[..]
Precies wat ik wilde zeggen, maar ik kreeg het niet uit m'n vingers.
lekker terug naar bed..?quote:Op woensdag 8 februari 2012 10:41 schreef Myraela het volgende:
Ik heb moeite met mijn oogjes openhouden.
Ik zit nog in de trein. Als ik thuis ben ga ik nog wel een uurtje op bed voordat ik naar college ga.quote:Op woensdag 8 februari 2012 10:44 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
lekker terug naar bed..?
ik ga naar buiten... werken.. brr.
maar: vanmiddag komt de lekkage-man... dan is mn gang tenm niet meer stinkend en nat en koud!
Wat heb je vannacht uitgespookt danquote:Op woensdag 8 februari 2012 10:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik zit nog in de trein. Als ik thuis ben ga ik nog wel een uurtje op bed voordat ik naar college ga.
Niets. We lagen best vroeg in bed, ik viel alleen bijna niet in slaap. Dunno why.quote:Op woensdag 8 februari 2012 10:54 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Wat heb je vannacht uitgespookt dan
Niet geneukt?quote:Op woensdag 8 februari 2012 10:56 schreef Myraela het volgende:
[..]
Niets. We lagen best vroeg in bed, ik viel alleen bijna niet in slaap. Dunno why.
Arme jijquote:Op woensdag 8 februari 2012 11:29 schreef palawan het volgende:
[..]
Eerst trouwen he, daarna pas neuken
Is dit een willekeurige frustratie?quote:Op woensdag 8 februari 2012 11:42 schreef Koeketrommel het volgende:
Mannen die totaal geen weerstand bieden en zich maar onder de voet laten lopen.
k denk 'tquote:Op woensdag 8 februari 2012 11:46 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Is dit een willekeurige frustratie?
Even wel ja.quote:Op woensdag 8 februari 2012 11:46 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Is dit een willekeurige frustratie?
Je bent niet meer in ONZ, ga lekker ergens anders spelen.quote:Op woensdag 8 februari 2012 12:01 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Boh wat ben jij lekker zeg.onomnomnom.
Kom naar ONZ dan.quote:Op woensdag 8 februari 2012 12:05 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je bent niet meer in ONZ, ga lekker ergens anders spelen.
Zocht je weerstand dan?quote:Op woensdag 8 februari 2012 11:42 schreef Koeketrommel het volgende:
Hij heeft natuurlijk wel gelijk.quote:Op woensdag 8 februari 2012 12:05 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je bent niet meer in ONZ, ga lekker ergens anders spelen.
Dat is tegenwoordig wel populair onder de vrouwen is het niet, ze zoeken allemaal een man die hun "aankan". Zijn er ook nog normale vrouwen?quote:Op woensdag 8 februari 2012 11:42 schreef Koeketrommel het volgende:
Want een normale vrouw loopt over de man heen?quote:Op woensdag 8 februari 2012 12:49 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Dat is tegenwoordig wel populair onder de vrouwen is het niet, ze zoeken allemaal een man die hun "aankan". Zijn er ook nog normale vrouwen?
Wat hebben die nare vrouwen jou toch allemaal aangedaan jongen?quote:Op woensdag 8 februari 2012 12:49 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Dat is tegenwoordig wel populair onder de vrouwen is het niet, ze zoeken allemaal een man die hun "aankan". Zijn er ook nog normale vrouwen?
Nee in een normale relatie hoef je geen weerstand te zoeken om dat je niet tegen elkaar op moet gaan maar met elkaar moet kunnen.quote:Op woensdag 8 februari 2012 12:52 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Want een normale vrouw loopt over de man heen?
Hij is een roepende in de woestijn. Ik als man begrijp volgens hem niet dat ik overgeleverd ben aan een matriarchale maatschappij waarin vrouwen stiekem aan de touwtjes trekken en onmogelijke eisen stellen waardoor normale burgermannetjes als hij nooit meer aan hun trekken komen.quote:Op woensdag 8 februari 2012 12:55 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Wat hebben die nare vrouwen jou toch allemaal aangedaan jongen?
Over wie heb je het?quote:Op woensdag 8 februari 2012 11:42 schreef Koeketrommel het volgende:
Euhhhquote:Op woensdag 8 februari 2012 12:55 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Hangt er van af, ik ben iemand die heel inpulsief is en eerst doet en dan pas denkt. Ik heb dus iemand nodig die aan de rem trekt bij mij. Dus ja ik zeker wel tegenstand. Als die er niet is wals ik zo over haar heen.quote:Op woensdag 8 februari 2012 12:58 schreef Partingglass het volgende:
[..]
Nee in een normale relatie hoef je geen weerstand te zoeken om dat je niet tegen elkaar op moet gaan maar met elkaar moet kunnen.
Je moet natuurlijk wel allebei ruggegraat hebben.
dat vraag ik me soms ook afquote:Op woensdag 8 februari 2012 12:55 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Dat heb ik ook.quote:Op woensdag 8 februari 2012 13:06 schreef Lokasenna het volgende:
Ik vind wel veel best, is dat over je heen laten lopen? Of wat houdt dat eigenlijk in?
Daar heb je weer zo'n opmerking. Wals ik zo over iemand heenquote:Op woensdag 8 februari 2012 13:21 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Hangt er van af, ik ben iemand die heel inpulsief is en eerst doet en dan pas denkt. Ik heb dus iemand nodig die aan de rem trekt bij mij. Dus ja ik zeker wel tegenstand. Als die er niet is wals ik zo over haar heen.
Ik loop ook zo over mensen heen. Ik heb jaren in een relatie gezeten waarin iemand alles best vond. Wat ik ook zei, mijn wil was wet en omdat die ander nooit heeft geklaagd heb ik het nooit gemerkt.quote:Op woensdag 8 februari 2012 13:25 schreef palawan het volgende:
[..]
Daar heb je weer zo'n opmerking. Wals ik zo over iemand heen![]()
Dat is echt zo nietszeggend.
Maar zou je het niet juist heel vervelend vinden als iemand je gaat afremmen? Erop afknappen omdat ze juist niet impulsief is, en veel bedachtzamer? Misschien in jouw ogen daarom wel saai?
Dat valt toch wel mee?quote:Op woensdag 8 februari 2012 13:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dat vraag ik me soms ook af
En zolang kom ik hier nog niet
Als je belangrijke zaken niet durft te bespreken lijkt me dat er ook geen basis was.quote:Op woensdag 8 februari 2012 13:28 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik loop ook zo over mensen heen. Ik heb jaren in een relatie gezeten waarin iemand alles best vond. Wat ik ook zei, mijn wil was wet en omdat die ander nooit heeft geklaagd heb ik het nooit gemerkt.
Uiteindelijk is ze vertrokken omdat ze het niet meer zag zitten en bleek dat ze het heel vervelend vond om steeds ja te knikken. Ik heb haar wel gezegd dat dat haar probleem is en dat ze dat wel iets eerder had mogen melden.
Daarom zijn dat geen nietszeggende opmerkingen, ik wil dat iemand op de rem trapt omdat ik dan weet dat er grenzen bereikt worden, niet omdat ik zo graag afgeremd word. Je relatie houdt langer stand als je niet zomaar alles slikt.
Lijkt me geen "wals" probleem.quote:Op woensdag 8 februari 2012 13:28 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik loop ook zo over mensen heen. Ik heb jaren in een relatie gezeten waarin iemand alles best vond. Wat ik ook zei, mijn wil was wet en omdat die ander nooit heeft geklaagd heb ik het nooit gemerkt.
Uiteindelijk is ze vertrokken omdat ze het niet meer zag zitten en bleek dat ze het heel vervelend vond om steeds ja te knikken. Ik heb haar wel gezegd dat dat haar probleem is en dat ze dat wel iets eerder had mogen melden.
Daarom zijn dat geen nietszeggende opmerkingen, ik wil dat iemand op de rem trapt omdat ik dan weet dat er grenzen bereikt worden, niet omdat ik zo graag afgeremd word. Je relatie houdt langer stand als je niet zomaar alles slikt.
Nou nee eigenlijk niet...quote:
Er was zeker wel een behoorlijke basis. Alles werd besproken, behalve dat.quote:Op woensdag 8 februari 2012 13:30 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Als je belangrijke zaken niet durft te bespreken lijkt me dat er ook geen basis was.
Zie boven. We hebben alles altijd besproken maar dat kwam nooit ter sprake. Daarom heb ik altijd aangenomen dat het wel goed zat. Is wel haar probleem natuurlijk, ze komt te weinig voor zichzelf op.quote:Op woensdag 8 februari 2012 13:30 schreef Murdera het volgende:
[..]
Lijkt me geen "wals" probleem.
Is meer een communicatie probleem van haar kant?
Dit ja.quote:Op woensdag 8 februari 2012 13:30 schreef Murdera het volgende:
[..]
Lijkt me geen "wals" probleem.
Is meer een communicatie probleem van haar kant?
Waarom zou je aan een rem trekken als je het niet erg vindt? Ik snap je punt niet.quote:Op woensdag 8 februari 2012 13:35 schreef Lokasenna het volgende:
En als je niet aan de rem trekt omdat je eigen grenzen nog behoorlijk verwijderd zijn van hoe het in de huidige situatie is? Dus je biedt geen weerstand omdat je geen bezwaar hebt tegen wat er gebeurt. Is dat erg?
oh niet nee? Het is alles zeggend. Als ik over iemand heen walst is bet simpel. Alles gaat zoals ik wil. Ik houd dat geen rekening met haar. Niet bewust trouwens.quote:Op woensdag 8 februari 2012 13:25 schreef palawan het volgende:
[..]
Daar heb je weer zo'n opmerking. Wals ik zo over iemand heen![]()
Dat is echt zo nietszeggend.
nee want ik heb rust en dus die rem nodig. Als dat niet gebeurd gaat ik aan me zelf voorbij. Ik zie ook nergens een probleem in, en denk er niet over na wat eventuele gevolgen kunnen zijn. Ik wil het wel, maar uitdaging, spanning en gezelligheid trekken mij heel erg aan.quote:Maar zou je het niet juist heel vervelend vinden als iemand je gaat afremmen? Erop afknappen omdat ze juist niet impulsief is, en veel bedachtzamer? Misschien in jouw ogen daarom wel saai?
Je kunt van een partner niet weten of hij over zich laat lopen als je geen dingen bespreekt, bedoelde ik. Het kan net zo goed zo zijn dat hij het wel best vindt.quote:Op woensdag 8 februari 2012 13:36 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Waarom zou je aan een rem trekken als je het niet erg vindt? Ik snap je punt niet.
Nee natuurlijk niet. Maar mijn ervaring is wel dat dat soort argumenten ('ik vind het wel best zo') vaak wel worden ingegeven uit liefde voor de ander, en niet vanuit de eigen wens. Die liefde neemt een keertje af, en dan wordt het irritant maar is het al een ingesleten patroon.quote:Op woensdag 8 februari 2012 13:35 schreef Lokasenna het volgende:
En als je niet aan de rem trekt omdat je eigen grenzen nog behoorlijk verwijderd zijn van hoe het in de huidige situatie is? Dus je biedt geen weerstand omdat je geen bezwaar hebt tegen wat er gebeurt. Is dat erg?
Want?quote:Op woensdag 8 februari 2012 13:36 schreef magnetronkoffie het volgende:
En nog goeie middag mensenLees al een tijdje mee en houd me lekker buiten deze discussie
M'n hoofd staat er niet naar.quote:
Kan ik volledig begrijpen.quote:Op woensdag 8 februari 2012 13:33 schreef Mystikvm het volgende:
Zie boven. We hebben alles altijd besproken maar dat kwam nooit ter sprake. Daarom heb ik altijd aangenomen dat het wel goed zat. Is wel haar probleem natuurlijk, ze komt te weinig voor zichzelf op.
Je moet in een relatie toch elkaar in balans kunnen houden?quote:Op woensdag 8 februari 2012 13:38 schreef Lokasenna het volgende:
En ik vind dat aan de rem trekken wat ook_gek noemt meer iets voor moeders dan voor partners.
Waar baseer je dat dan op?quote:Op woensdag 8 februari 2012 13:30 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je hebt best wel een soort vrouwenhaat in je ofzo.
Je bent toch zeker zelf verantwoordelijk voor of je te hard van stapel loopt of niet? Ik zou het beledigend vinden als ik daarin beperkt werd door iemand die gelijkwaardig aan je is. Ik vind het meer is voor autoritaire personen om dat soort dingen te doen. Je bent beide volwassen en zult toch zelf moeten nadenken over wat je wel of niet doet, die verantwoordelijkheid moet je niet bij je partner leggen.quote:Op woensdag 8 februari 2012 13:48 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Je moet in een relatie toch elkaar in balans kunnen houden?
Hmm, wel mee eens. Als iemand toch zo goed weet dat hij over anderen heen te walst, is het misschien een idee eens uit jezelf rekening te houden met je geliefden in plaats van de ander enkel aan de rem te laten trekken.quote:Op woensdag 8 februari 2012 13:50 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je bent toch zeker zelf verantwoordelijk voor of je te hard van stapel loopt of niet? Ik zou het beledigend vinden als ik daarin beperkt werd door iemand die gelijkwaardig aan je is. Ik vind het meer is voor autoritaire personen om dat soort dingen te doen. Je bent beide volwassen en zult toch zelf moeten nadenken over wat je wel of niet doet, die verantwoordelijkheid moet je niet bij je partner leggen.
Nu weet ik het van mijzelf en kan ik het goed herkennen. Maar ik heb jaren in de veronderstelling geleefd dat dit de manier was waarop het ging.quote:Op woensdag 8 februari 2012 13:54 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Hmm, wel mee eens. Als iemand toch zo goed weet dat hij over anderen heen te walst, is het misschien een idee eens uit jezelf rekening te houden met je geliefden in plaats van de ander enkel aan de rem te laten trekken.
Hoewel die ander ook best grenzen aan mag geven, want bijna niets bespreken is ook weer zoiets natuurlijk. Maar toch, beetje zelf nadenken kan geen kwaad.
Mee eens, daarom zei ik ook 'als iemand toch zo goed weet dat hij over anderen heen walst', oftewel mensen die (net als jij) dat inzicht hebben. Jij doet er tenminste iets mee, maar ik hoor best veel mensen dat soort dingen altijd roepen. Ik vraag me af of die het ook wel echt bij zichzelf herkennen of het wel een leuke uitspraak vinden maar niet van plan zijn zelf eens de teugels aan te trekken. Een makke jaknikker past sowieso minder goed bij de dominantere types lijkt me, maar ook een meid die niet op haar mondje gevallen is hoeft niet altijd maar zin te hebben steeds allerlei grenzen te trekken. Zo vind ik het wel prettig dat mijn vriend zich ook wel eens uit zichzelf bedenkt en inziet dat sommige dingen misschien niet zo slim/handig/whatever zijn en daar mij niet steeds voor nodig heeft.quote:Op woensdag 8 februari 2012 13:59 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Nu weet ik het van mijzelf en kan ik het goed herkennen. Maar ik heb jaren in de veronderstelling geleefd dat dit de manier was waarop het ging.
In die zin is het stranden van die relatie goed voor mij geweest, nu kan ik mijn eigen gedrag beter relativeren en zelf ook inzien dat iemand er wellicht geen vrede mee heeft.
Ik haal mijn eigen situatie alleen even aan ter referentie, om aan te geven dat ik het met je eens ben maar dat het in de praktijk niet altijd zo werkt. Als je iemand bent die makkelijk over anderen heen loopt moet je deze kant eerst van jezelf leren kennen. En het is geen mooie kant, dus dan duurt het langer voor je dit realiseert.
Ik ben het hiermee eens, maar ik wil er aan toevoegen dat het onmogelijk is om de gedachten van anderen te lezen.quote:Op woensdag 8 februari 2012 13:50 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je bent toch zeker zelf verantwoordelijk voor of je te hard van stapel loopt of niet? Ik zou het beledigend vinden als ik daarin beperkt werd door iemand die gelijkwaardig aan je is. Ik vind het meer is voor autoritaire personen om dat soort dingen te doen. Je bent beide volwassen en zult toch zelf moeten nadenken over wat je wel of niet doet, die verantwoordelijkheid moet je niet bij je partner leggen.
Natuurlijk ben ik zelf verantwoordelijk!quote:Op woensdag 8 februari 2012 13:50 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je bent toch zelf wel oud genoeg om te bedenken dat 5 dagen per week stappen geen goede invloed heeft op je werk en dat soort dingen?quote:Op woensdag 8 februari 2012 14:10 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Natuurlijk ben ik zelf verantwoordelijk!
Maar een klein voorbeeldje.
Als ik op stap ben is het heel moeilijk voor mij om eerder naar huis te gaan. Okal moet ik vroeg op de volgende dag.
Op een gegeven moment was ik 5 dagen in de week op stap.
Of qua gedrag kan ik heel druk zijn.
Dan moet er soms aan de rek getrokken worden of moet er op gewezen worden dat ik niet zo slim bezich ben bv.
Het is niet vaak ofzo maar er zijn van die momenten.
Dan moet mijn vriendin welner wat van durven zeggen
Dat staat nog niet gelijk aan dat ik alle vrouwen haat.quote:
Dus je haat alle vrouwen!quote:Op woensdag 8 februari 2012 14:14 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Dat staat nog niet gelijk aan dat ik alle vrouwen haat.
Dat is waar. Toch lijk jij vaak generalisaties over vrouwen te posten en over een algemeen enigszins misvormd beeld te klagen.quote:Op woensdag 8 februari 2012 14:14 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Dat staat nog niet gelijk aan dat ik alle vrouwen haat.
Ik zou geen vriend willen die me in zulke dingen zou tegenhouden. Ik wil een vriend, geen vader.quote:Op woensdag 8 februari 2012 14:10 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Natuurlijk ben ik zelf verantwoordelijk!
Maar een klein voorbeeldje.
Als ik op stap ben is het heel moeilijk voor mij om eerder naar huis te gaan. Okal moet ik vroeg op de volgende dag.
Op een gegeven moment was ik 5 dagen in de week op stap.
Of qua gedrag kan ik heel druk zijn.
Dan moet er soms aan de rek getrokken worden of moet er op gewezen worden dat ik niet zo slim bezich ben bv.
Het is niet vaak ofzo maar er zijn van die momenten.
Dan moet mijn vriendin welner wat van durven zeggen
Als je nu naar school gaat, krijg je straks een koekjequote:Op woensdag 8 februari 2012 14:21 schreef Myraela het volgende:
Hoewel ik nu naar college moet. Waarom zeggen jullie dat niet, godverdomme.
Hup! In de kleren!quote:Op woensdag 8 februari 2012 14:21 schreef Myraela het volgende:
Als je naar college gaat, krijg je een piemel.quote:Op woensdag 8 februari 2012 14:21 schreef Myraela het volgende:
quote:Op woensdag 8 februari 2012 14:28 schreef Lokasenna het volgende:
Godverdomme waarom heb ik geen colleges.
Piemel.quote:Op woensdag 8 februari 2012 14:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als je naar college gaat, krijg je een piemel.
Koekje.quote:Op woensdag 8 februari 2012 14:23 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Als je nu naar school gaat, krijg je straks een koekje
Ik heb 2 topjes, een trui en een vest aan. Een panty onder mn broek en beenwarmers. Ik ga van de kou winnen.quote:
Het is maanden goed gegaan. Dus zo fout is dat niet, dus waarom stoppen? Waarom nadenken over wat er mogelijk kan gebeuren? Wat als, stel dat... Het boeit allemaal niet, dat zie ik dan wel weer. Ik heb in dat soort dingen geen rem.quote:Op woensdag 8 februari 2012 14:12 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je bent toch zelf wel oud genoeg om te bedenken dat 5 dagen per week stappen geen goede invloed heeft op je werk en dat soort dingen?
Hmm ben bang dat ik het verkeerd uitleg. Maar het is ook vrij moeilijk als je mij niet kent qua personelijkheidquote:Op woensdag 8 februari 2012 14:16 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik zou geen vriend willen die me in zulke dingen zou tegenhouden. Ik wil een vriend, geen vader.![]()
Je zou eens naar een meet moeten komen, dan leren we allemaal je persoonlijkheid beter kennenquote:Op woensdag 8 februari 2012 14:30 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Het is maanden goed gegaan. Dus zo fout is dat niet, dus waarom stoppen? Waarom nadenken over wat er mogelijk kan gebeuren? Wat als, stel dat... Het boeit allemaal niet, dat zie ik dan wel weer. Ik heb in dat soort dingen geen rem.
Neem bv het idee wat ik onkangs had. Vrijdag na werk ditect in de auto naar oostenrijk rijden en zaterdag nacht terug.
Ik zie daar geen enkel probleem in, en zou het zo doen. Maar dan komt in dit geval m'n zusje. Ben je wel goed want dit dat zus zo.wat ik zeg, geen rem.
[..]
Hmm ben bang dat ik het verkeerd uitleg. Maar het is ook vrij moeilijk als je mij niet kent qua personelijkheid
quote:Op woensdag 8 februari 2012 14:33 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je zou eens naar een meet moeten komen, dan leren we allemaal je persoonlijkheid beter kennen
Boeit dat dan?quote:Op woensdag 8 februari 2012 14:40 schreef ook_gek het volgende:
[..]vraag me of veel mensen op me zit te wachten
Als je komt op dagen en niemand zit er echt op te wachten is dat niet leuk voor de anderen. En dat wil ik niet op m'n geweten hebbenquote:Op woensdag 8 februari 2012 14:41 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Boeit dat dan?
"wat als" enzo.
Waarom zouden mensen het vervelend vinden als jij erbij bent?quote:Op woensdag 8 februari 2012 14:45 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Als je komt op dagen en niemand zit er echt op te wachten is dat niet leuk voor de anderen. En dat wil ik niet op m'n geweten hebben
Ik dacht dat jij geen rekening hield met anderen?quote:Op woensdag 8 februari 2012 14:45 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Als je komt op dagen en niemand zit er echt op te wachten is dat niet leuk voor de anderen. En dat wil ik niet op m'n geweten hebben
Ik zie het probleem niet?quote:Op woensdag 8 februari 2012 14:40 schreef ook_gek het volgende:
[..]vraag me of veel mensen op me zit te wachten
quote:Op woensdag 8 februari 2012 15:05 schreef Myraela het volgende:
Ik zit veel te veel te FOK!ken tijdens de les. Ik heb een vriend nodig die mij verteld dat ik niet mag FOK!ken.
Wat, ik heb iemand nodig die mijn impulsieve FOK!gedrag inperkt. Anders loop ik er zo overheen.quote:
Je mag niet FOK!ken tijdens de les.quote:Op woensdag 8 februari 2012 15:05 schreef Myraela het volgende:
Ik zit veel te veel te FOK!ken tijdens de les. Ik heb een vriend nodig die mij verteld dat ik niet mag FOK!ken.
Neen. Maar bedankt.quote:Op woensdag 8 februari 2012 15:08 schreef heloef het volgende:
[..]
Je mag niet FOK!ken tijdens de les.
Gaan we nu neuken?
JAJA WANT JE GAAT NAAR BUDAPEST ZONDER MAMAquote:Op woensdag 8 februari 2012 14:56 schreef heloef het volgende:
Ik moet straks een presentatie houden. Maar ik ben helemaal hyper.
Bij de laatste verkiezingen stond ik op 2de plek van users die ze liever zien vertrekkenquote:Op woensdag 8 februari 2012 14:47 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Waarom zouden mensen het vervelend vinden als jij erbij bent?
Doe ik ook niet, doe wat ik wil. Maar ga mensen hun meeting niet "verpesten" om te komenquote:Op woensdag 8 februari 2012 14:47 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij geen rekening hield met anderen?
Zie reactie op lostinspace.quote:
Ik ga niet helemaal zonder haar.quote:Op woensdag 8 februari 2012 15:18 schreef ValHallen het volgende:
[..]
JAJA WANT JE GAAT NAAR BUDAPEST ZONDER MAMA
Heeft hij zich eindelijk onder het juk van zijn moeder vandaan weten te worstelen?quote:Op woensdag 8 februari 2012 15:18 schreef ValHallen het volgende:
[..]
JAJA WANT JE GAAT NAAR BUDAPEST ZONDER MAMA
Wat, je gaat naar dat festival? Wat is de regeling?quote:Op woensdag 8 februari 2012 15:20 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ga niet helemaal zonder haar.
Gek genoeg was dat haar idee niet eens.
Ik hou van deze reactiequote:Op woensdag 8 februari 2012 13:00 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Hij is een roepende in de woestijn. Ik als man begrijp volgens hem niet dat ik overgeleverd ben aan een matriarchale maatschappij waarin vrouwen stiekem aan de touwtjes trekken en onmogelijke eisen stellen waardoor normale burgermannetjes als hij nooit meer aan hun trekken komen.
Mannen moeten schijnbaar opkomen voor hun rechten, want de feministische tsunami is anders niet meer te stoppen
Dat juk viel ook wel mee.quote:Op woensdag 8 februari 2012 15:21 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Heeft hij zich eindelijk onder het juk van zijn moeder vandaan weten te worstelen?
Ze gaat mee? Dat is wel baas.quote:Op woensdag 8 februari 2012 15:20 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ga niet helemaal zonder haar.
Gek genoeg was dat haar idee niet eens.
Die verkiezingen heb ik gemist. Ik zou niet eens weten op welke plek ik staquote:Op woensdag 8 februari 2012 15:19 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Bij de laatste verkiezingen stond ik op 2de plek van users die ze liever zien vertrekken
mja snap t ook niet goed... t kan best zijn dat je weet dat je wat dominanter bent dan de ander...maar dna doe je toch je best om een beetje in te houden... vind t zo krom om te zegen dat je dan maar een partner moet hebben die jou "op kan voeden"quote:Op woensdag 8 februari 2012 15:26 schreef Faxie het volgende:
Ik vraag me af hoeveel je nou eigenlijk om iemand geeft als je continu de behoefte hebt om erover heen te walsen![]()
Ik zit niet te wachten op een relatie met dat soort spanningen. Dat is voor mij ook geen relatie. Je vindt elkaar toch leuk, je houdt toch van elkaar? Waarom zou je dan dwars gaan liggen en je eigen zin maar doordrukken
Ja idd...quote:Op woensdag 8 februari 2012 15:28 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
mja snap t ook niet goed... t kan best zijn dat je weet dat je wat dominanter bent dan de ander...maar dna doe je toch je best om een beetje in te houden... vind t zo krom om te zegen dat je dan maar een partner moet hebben die jou "op kan voeden"
Gaat niet over dwarsliggen of je zin doordrukken. Sommige mensen zijn gewoon van nature wat dominant en als je dan geen tegenwicht krijgt werkt het gewoon niet.quote:Op woensdag 8 februari 2012 15:26 schreef Faxie het volgende:
Ik vraag me af hoeveel je nou eigenlijk om iemand geeft als je continu de behoefte hebt om erover heen te walsen![]()
Ik zit niet te wachten op een relatie met dat soort spanningen. Dat is voor mij ook geen relatie. Je vindt elkaar toch leuk, je houdt toch van elkaar? Waarom zou je dan dwars gaan liggen en je eigen zin maar doordrukken
Voor sommige mensen kan het wel werken en die zijn daar allebei gelukkig meequote:Op woensdag 8 februari 2012 15:26 schreef Faxie het volgende:
Ze gaat op vakantie in Boedapest.quote:
Dit is wat ik aan het zeggen was, maar toen had jij het al gezegd.quote:Op woensdag 8 februari 2012 15:29 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Gaat niet over dwarsliggen of je zin doordrukken. Sommige mensen zijn gewoon van nature wat dominant en als je dan geen tegenwicht krijgt werkt het gewoon niet.
Ik kan erg slecht tegen mensen die hun eigen grenzen niet kunnen aangeven.
Bef mequote:Op woensdag 8 februari 2012 15:30 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dit is wat ik aan het zeggen was, maar toen had jij het al gezegd.
Goede oplossing, en sowieso is Budapest echt prachtig.quote:Op woensdag 8 februari 2012 15:30 schreef heloef het volgende:
[..]
Ze gaat op vakantie in Boedapest.
Ergens halverwege zoek ik haar een dagje op.
Dan is het beter dat wij niet samen een dagje weg gaan danquote:Op woensdag 8 februari 2012 15:31 schreef marbasnarf het volgende:
ik ben zelf redelijk impulsief, ik zeg niet dak iemand nodig heb die op de rem trapt, maar weet uit ervaring dat wanneer ik (hoeft niet eens binnen relatie te zijn, kan ook gewoon dagje weg oid) met iemand ben die ook zo is, dat we altijd in rare situaties belanden haha
Goedzoquote:Op woensdag 8 februari 2012 15:32 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Sorry, daar overschrijd je een grens
Als ik ergens niet dominant ben is het daar wel.quote:Op woensdag 8 februari 2012 15:35 schreef Royco1 het volgende:
Ik ben niet dominant, alleen in de slaapkamer
ik wel, maar vind een beetje onderdanig zijn soms ook wel leuk.quote:Op woensdag 8 februari 2012 15:36 schreef Myraela het volgende:
[..]
Als ik ergens niet dominant ben is het daar wel.
Dominantie heb je of heb je niet. Onzin om eraan te werken, zolang je maar geen push-over bent.quote:Op woensdag 8 februari 2012 15:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik ben te weinig dominant, misschien wel iets waar ik aan moet werken om als echte alfa-male over te komen.
Dat is hoe ik ze graag zie.quote:Op woensdag 8 februari 2012 15:35 schreef Royco1 het volgende:
Ik ben niet dominant, alleen in de slaapkamer
Je bent of je bent het niet.quote:Op woensdag 8 februari 2012 15:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik ben te weinig dominant, misschien wel iets waar ik aan moet werken om als echte alfa-male over te komen.
Wijze woorden.quote:Op woensdag 8 februari 2012 15:40 schreef marbasnarf het volgende:
vaak hoef je niet dominanter te worden, wanneer je die drang hebt, kun je misschien beter werken aan je zelfvertrouwen en assertiviteit..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |