De OP vind je hierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
laat ik het zo zeggen, gaan knappe oudere mannen.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 23:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lelijkere oudere mannen en knappere oudere vrouwen?
Je neemt het veel te serieus.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 23:00 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ja fijn dat je me dat verbied, ik hecht geen waarde aan je verbod.
En dat het legaal is of niet.. Maakt niet super veel uit.. Het gaat meer om op welk punt in het leven iemand staat en of dat match bij in dit geval dus twi...
En make-up doet een hoop.. Dus het zou zomaar kunnen.
Wacht maar tot ik dalijk oud ben.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 23:03 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
laat ik het zo zeggen, gaan knappe oudere mannen.
Kan ik er wat aan doen dat het zo loopt?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 23:03 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Je neemt het veel te serieus.![]()
Zowel mijn 'verbod' als iemand die een plaatje post van wat hij er leuk uit vindt zien, get real.
Ja dat kan, doe het eens voor de grap.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 23:06 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Kan ik er wat aan doen dat het zo loopt?
Hoe serieus is een post nou daadwerkelijk als ik zeg:
''Hey twi, is ze niet iets te jong voor je?''
Tis niet dat ik dacht dat twi daar serieus werk van ging maken ofzo...
ja, als we in een bejaardentehuis zitten, jij alle chicks achter je aan hebt en mij dan dit topic laat zien.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 23:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wacht maar tot ik dalijk oud ben.
Sowieso:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder weet ik het even niet.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Twi matcht sowieso wel goed met jonge dames.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 23:07 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik vind dat twi nog zo jong van geest is dat ze wel goed matchen
Dat weet ik dan niet meer. Ik tatoeëer het wel op mijn arm, dan vergeet ik het je niet te laten zien.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 23:06 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
ja, als we in een bejaardentehuis zitten, jij alle chicks achter je aan hebt en mij dan dit topic laat zien.
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 23:07 schreef heloef het volgende:
[..]
Sowieso:Laura Prepon!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder weet ik het even niet.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Sorry, deze kan ik ook echt niet latenquote:Op dinsdag 7 februari 2012 23:09 schreef marbasnarf het volgende:
ik wordt een beetje bang van die 2e en 3e foto
Jij zit gewoon alleen te posten op fok om marb der spellingsfouten aan te kaarten hequote:Op dinsdag 7 februari 2012 23:11 schreef Joysa het volgende:
[..]
Sorry, deze kan ik ook echt niet laten
Wil je dat ik het bij jou ook doe?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 23:11 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Jij zit gewoon alleen te posten op fok om marb der spellingsfouten aan te kaarten he
hahahahaha.... zo leg je iemand t zwijgen op!quote:
Faalquote:Op dinsdag 7 februari 2012 23:13 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
hahahahaha.... zo leg je iemand t zwijgen op!
Zweigen.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 23:13 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
hahahahaha.... zo leg je iemand t zwijgen op!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
[..]
Sowieso:Die 2e ziet er echt uit as 10SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder weet ik het even niet.Heaven is a place on earth with you
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 23:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zweigen.nee toch.... tis toch zwijgen...?!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.They would rather hate me for who I am, than love me for who I'm not.
HAH.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 23:14 schreef DigitalGirl het volgende:
Oh, en voor wie het nog wil weten...
Laetitia Casta - Sports Illustrated Swimsuit 1999
Year: 1999
Swimsuit: Swimsuit by Delfina ($170)
Photographed by: Dominique Issermann
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 23:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zweigen.Je maakt me nog in de war.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
signatuurloos
[..]
Sowieso:Die eerste.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder weet ik het even niet.
signatuurloos
Ja, het is zwijgen. Daarom staat er in de spoiler dat het een grapje is.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 23:15 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
nee toch.... tis toch zwijgen...?!
Heb je de spoiler wel gelezen?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 23:15 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Je maakt me nog in de war.
oeps, dacht dat dara al die fotos van chickies inzaten... ben nog nieuw hoor... =Pquote:Op dinsdag 7 februari 2012 23:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, het is zwijgen. Daarom staat er in de spoiler dat het een grapje is.
[..]
Heb je de spoiler wel gelezen?
Natuurlijkquote:Op dinsdag 7 februari 2012 23:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, het is zwijgen. Daarom staat er in de spoiler dat het een grapje is.
[..]
Heb je de spoiler wel gelezen?
Voor deze keer strijk ik over mijn hart.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 23:18 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
oeps, dacht dat dara al die fotos van chickies inzaten... ben nog nieuw hoor... =P
Prima. Ik mag vrijdag beginnen.quote:
Ik zie er uit als twaalf, dat gaat mooi samen.quote:
danku!quote:Op dinsdag 7 februari 2012 23:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Voor deze keer strijk ik over mijn hart.
Nice!quote:Op dinsdag 7 februari 2012 23:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Prima. Ik mag vrijdag beginnen.
Hoe was je verjaardag?
Neuh, dat niet.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 23:22 schreef twi het volgende:
Iedereen in de ban van Laetitia Casta. Ik heb wel smaak, hè?
Dan breng ik je toch niet aan het twijfelen?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 23:20 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
NatuurlijkSpoilers mis ik nooit.
Wodka.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 23:22 schreef SiIk het volgende:
[..]
Nice!
Was gezellig. Ik heb allemaal gekke dingen met wodka gedronken
Aussi perfait.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 23:22 schreef twi het volgende:
Iedereen in de ban van Laetitia Casta. Ik heb wel smaak, hè?
welterustenquote:Op dinsdag 7 februari 2012 23:25 schreef marbasnarf het volgende:
mensen ik ga lekker serie kijken en slapen!
truste alvast
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 7 februari 2012 23:25 schreef marbasnarf het volgende:
mensen ik ga lekker serie kijken en slapen!
truste alvast
Als ik meerquote:Op dinsdag 7 februari 2012 23:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
Captain Maximum gebruikt steeds meer smilies, valt me op.
Nou vooruit...quote:Op dinsdag 7 februari 2012 23:24 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Post jij eens wat mooie vrouwen
Ze moeten iets liefs hebben ja.quote:Op woensdag 8 februari 2012 00:07 schreef Partingglass het volgende:
Geen idee. Ik houd van vrouwen met een lief gezicht. Niet van vrouwen met een kille doodse uitstraling.
Ze moet iets schattigs hebben, iets speels. Het vrouwelijke straalt ze vanzelf wel uit door haar doen en laten.quote:Op woensdag 8 februari 2012 00:07 schreef Partingglass het volgende:
Geen idee. Ik houd van vrouwen met een lief gezicht. Niet van vrouwen met een kille doodse uitstraling.
Post dan pics van wat jij mooi vindtquote:Op woensdag 8 februari 2012 00:07 schreef Partingglass het volgende:
Je ziet nu stijl, klasse, vrouwelijkheid.quote:Op woensdag 8 februari 2012 00:09 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ze moet iets schattigs hebben, iets speels. Het vrouwelijke straalt ze vanzelf wel uit door haar doen en laten.
Damn dan moet ik even gaan googlen. geen idee wat voor term dan te gebruiken hahaha. geef me even.quote:Op woensdag 8 februari 2012 00:09 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Post dan pics van wat jij mooi vindt
Ja echt he?quote:Op woensdag 8 februari 2012 00:11 schreef Sinosappel het volgende:
Mfn heeft trouwens echt goeie tieten, eerste keer dat ik ze op cam zie
Ik kan mijn vriendin opvreten, zo schattig is ze. Dat ontbeert deze doodse vrouw compleet.quote:Op woensdag 8 februari 2012 00:10 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Je ziet nu stijl, klasse, vrouwelijkheid.
Stijl en klasse? kijk eens naar haar houding? en zo'n semie doorschijnend zomergevalletje is niet echt elegant vind ikquote:Op woensdag 8 februari 2012 00:10 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Je ziet nu stijl, klasse, vrouwelijkheid.
jups.quote:Op woensdag 8 februari 2012 00:11 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik kan mijn vriendin opvreten, zo schattig is ze. Dat ontbeert deze doodse vrouw compleet.
Screenshot>quote:Op woensdag 8 februari 2012 00:11 schreef Sinosappel het volgende:
Mfn heeft trouwens echt goeie tieten, eerste keer dat ik ze op cam zie
Wie?quote:Op woensdag 8 februari 2012 00:14 schreef Sinosappel het volgende:
Mannen die in dit topic bizar hoge standaarden hebben
10/10 gezichtquote:Op woensdag 8 februari 2012 00:13 schreef Panzermaus het volgende:
Zij lijkt op zo'n vrouw die met een kille glimlach 's morgens pillen in je drinken doet en het huis verlaat. Om haar zwager te neuken. Zoiets snap je.
quote:Op woensdag 8 februari 2012 00:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik zou der geven.
Ondanks haar scherpe ellebogen.
We snappen je nu wel.quote:Op woensdag 8 februari 2012 00:20 schreef Partingglass het volgende:
Tis meer iemand uit ene vampire film ofzo. Strakke doodse blik, mager, awkward houding
Allebeiquote:Op woensdag 8 februari 2012 00:22 schreef Partingglass het volgende:
Van vrouwen die ik mooi vind? of van mij?
Daarentegen vindt ik haar mooi. Het is wel een bepaald type jah, maar goed smaken verschillen.quote:Op woensdag 8 februari 2012 00:20 schreef Partingglass het volgende:
Tis meer iemand uit ene vampire film ofzo. Strakke doodse blik, mager, awkward houding
Ik vind haar ook mooi.quote:Op woensdag 8 februari 2012 00:33 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Daarentegen vindt ik haar mooi. Het is wel een bepaald type jah, maar goed smaken verschillen.
Ik heb weleens gehoord dat ik "ieders type" benquote:Op woensdag 8 februari 2012 00:35 schreef Partingglass het volgende:
Gelukkig wel. Dat maakt het ook zo mooi denk ik. Stel je voor dat iedereen op dezelfde persoon/stijl viel zou saai zijn.
Ik vind Shonna niet altijd even schattig erop staan op deze foto's wel. Ze heeft vaak een lieve uitstraling. Dit warende enige foto's die van vrouwen op mijn fotoemmer had staan. 9eens gepost een bassisten forum)quote:Op woensdag 8 februari 2012 00:35 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ik vind haar ook mooi.
En die van Partingglass vind ik ook wel schattig.
Dat is een groot compliment ergensquote:Op woensdag 8 februari 2012 00:36 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ik heb weleens gehoord dat ik "ieders type" ben
Jaquote:Op woensdag 8 februari 2012 00:37 schreef Partingglass het volgende:
[..]
Dat is een groot compliment ergens
Cam tochhhquote:Op woensdag 8 februari 2012 00:39 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Kijkt in fotoboek... ziet geen foto.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |