Ik ben hier om mijn minor te halen maar via-via werd er aan mij gevraagd of ik voor een bedrijf hun site kan vertalen van het Frans naar Nederlands. Ik zei geen nee. De beloning was ook erg aantrekkelijk.quote:
500 euroquote:Op woensdag 8 februari 2012 18:27 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik ben hier om mijn minor te halen maar via-via werd er aan mij gevraagd of ik voor een bedrijf hun site kan vertalen van het Frans naar Nederlands. Ik zei geen nee. De beloning was ook erg aantrekkelijk.
nice manquote:Op woensdag 8 februari 2012 18:27 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik ben hier om mijn minor te halen maar via-via werd er aan mij gevraagd of ik voor een bedrijf hun site kan vertalen van het Frans naar Nederlands. Ik zei geen nee. De beloning was ook erg aantrekkelijk.
quote:Op [quote]
[b]Op woensdag 8 februari 2012 18:29 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Croissaint-neuf.
Seauyseauquote:
Geen dames van lichte zeden voor deze troetelmocro.quote:Op woensdag 8 februari 2012 18:30 schreef Vaseline_ het volgende:
een dame van lichte zeden voor Ous uit de Moulin Rouge
quote:Op woensdag 8 februari 2012 18:33 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hebben we hem ook weer, met z'n eten.
Godver, weet je hoe dat klinkt?quote:Op woensdag 8 februari 2012 18:35 schreef krioro het volgende:
[..]. Ik ben nu niet aan het eten. Maar ik heb straks wel een verrassing voor je.
bij jou klinkt alles vjezz en ransigquote:Op woensdag 8 februari 2012 18:36 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Godver, weet je hoe dat klinkt?
Spannend? En nee niks vies, smeerlapje.quote:Op woensdag 8 februari 2012 18:36 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Godver, weet je hoe dat klinkt?
Alpaca.quote:Op woensdag 8 februari 2012 18:37 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Haha wat.
[ afbeelding ]
edit: Oh lama
quote:Op woensdag 8 februari 2012 18:37 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Haha wat.
[ afbeelding ]
edit: Oh lama
Hahaquote:Op woensdag 8 februari 2012 18:46 schreef o.us het volgende:
Hij lijkt net alsof die bezeten is door een demoon.
Die is echt classicquote:
Is toch altijd zo aan het begin? Dan is 'ie iig versquote:Op woensdag 8 februari 2012 18:50 schreef Vaseline_ het volgende:
Ik heb een milkshake die zo dik is dat ik tering hard aan dat rietje moet zuigenNiet chill
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Meisjes die niet van hard zuigen houden.quote:Op woensdag 8 februari 2012 18:50 schreef Vaseline_ het volgende:
Ik heb een milkshake die zo dik is dat ik tering hard aan dat rietje moet zuigenNiet chill
Je lokt het uit.quote:Op woensdag 8 februari 2012 18:50 schreef Vaseline_ het volgende:
Paranormal Activity 4quote:Op woensdag 8 februari 2012 18:47 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Die is echt classicmijn nichtje heet ook Libby (zie die oor-tag) moet altijd aan deze lama denken
Is in het begin altijd zo, op zijn lekkerst.quote:Op woensdag 8 februari 2012 18:50 schreef Vaseline_ het volgende:
Oefening voor wat?quote:Op woensdag 8 februari 2012 18:53 schreef Vaseline_ het volgende:
Is wel een goede oefening, dat hard zuigen.
quote:Op woensdag 8 februari 2012 18:50 schreef Vaseline_ het volgende:
Dat zeggen ze allemaal manquote:Op woensdag 8 februari 2012 18:54 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Voor de eerstvolgende milkshake die ook zo dik is, duh.
die heb ik nu dus, banaanquote:Op woensdag 8 februari 2012 18:55 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Febo-milkshakes zijn de lekkerste. Heb ik nu wel zin in eigenlijk
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |